Hogy miért épp a Lamborghini 5.0-ból fejlesztett Audi 5.2 FSI lett a világ legnépszerűbb tízhengerese, annak is megvan az oka. Így készül ma Győrben.
Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
Felhasználók, állam, üzemeltető, ellenőr, labor, kivitelező, gyártó, eső, tél, nyári, forróság - megannyi ember és körülmény.
Az új Audi Q6 e-tron quattro a gyorsan tölthető és javítható akkumulátoros, valamint a takarékosabban erős prémium villanyautók hírnöke. Így működik.
Az 1848–49-es forradalom és szabadságharc tiszteletére 12 pontba gyűjtöttünk 12 autóipari újdonságot az elmúlt bő 100 évből.
Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
A Volkswagen Csoport utolsó V10-es motorját szeptemberben tervezik legyártani az Audi Hungaria G/P6 csarnokában. Megnéztük a különleges folyamatot.
Kihalóban lévő műfaj egyik utolsó képviselőjét hoztuk el a műsorba, és hoztunk egy házi gurut is.
Szerintük akár ez is lehet az egyedi karosszériák jövője.
Sorozatunk folytatásából kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
A Caterham Project V a brit márka első komoly keménytetős sportautója. Egyben az első elektromos is, ami önmagában hatalmas kihívás.
Hírhedten rossz autótípus sokat bizonyított példányát hoztuk el nektek – 453 ezer kilométerrel még mindig megy a kilencedik tulajdonosánál. A nap guruja: Szilva Tamás.
A Toyota Suzuki, a Renault Mitsubishi, a Nissan pedig Dongfeng is lehet a 2024-es magyar piacon. Bezzeg anno Premiert nem vehettünk a Lada helyett.
Használt autót prémiummárkától venni mindig rejt magában rizikót, ennyi idős példánynál pedig nem ritka, hogy az árának jelentős részét elkéri még a szervizben is.
Nyakunkon az új szezon, ideje hát végigmenni a mezőny tíz csapatán és összegezni, melyik milyen újításokkal vág neki az évnek.
Tíz évvel ezelőtt a Venom GT a világ leggyorsabb utcai autója lett. Idén Hennessey az F5-tel vág neki, és a gyári autó már kész is van hozzá.
Legalábbis tavaly nyáron beadtak erről egy szabadalmi kérvényt Amerikában. Ez ugyan nem jelent sorozatgyártást, de mindenképp érdekes.
A Bangle hetesnek hívott E65-ös BMW a kor egyik legmodernebb luxusszedánja, de szeretnéd-e akkor is, ha milliókat kéne rákölteni?
Sorozatunkból kiderül, miről kapták a nevüket az autómárkák, és milyen szimbólumokat rejtenek az emblémáik.
Különleges átvizsgálás a mai: a félmilliót futott Swift első tulajdonosa is eljött, új gazdái pedig fogyatékkal élőkön segítenek az autóval.
1986-ban az utcai 959 még nem volt kész, a B-csoportos versenyautóból viszont könnyű volt összkerekes prototípust faragni a 24-órás versenyre.
Izgalmasnak nem, megbízhatónak viszont annál inkább szokták mondani ezt az Octavia-generációt. De mennyit kell rá költeni 400 ezer kilométer és 20 év után?
A Ford és a Mazda közös gyereke ez a sportos kupé, aminek a legfiatalabb tagjai is lassan OT-korba érnek. Sokat kell költeni a szerelemre?
Minden relatív, az I.DE.A stúdió ötlete alapján tesztelt 4RM prototípusokat viszont így még sosem láttad.
Mit nem adtunk volna ennyi erőért 20 éve? Egy villanyautóval zárjuk sorozatunkat.