A Forbes magazin évek óta méri és készíti a leggazdagabb magyarok és legértékesebb celebek listáját. Ezúttal összegyűjtötték a digitális tartalomgyártók legjavát.

A Forbes módszertana négy kategóriában osztályozta az influenszereket 1-től 10-ig terjedő skálán: követőbázisuk, kedveltségük, aktivitásuk és profizmusuk került mérésre – ezek átlaga adja az úgynevezett Forbes-Influenszerindexet, ami egy-egy szereplő én márkájának értékét mutatja.

A közel száznyolcvan fős gyűjtést a szereplők közösségi médiás aktivitása, követőbázisa, potenciális elérése és üzleti tevékenysége alapján szűkítette az üzleti magazin negyven főre, majd őket elemezte részletesen. 

A lap ezen felül vizsgálta az influenszerek üzleti sikerességét és márka együttműködéseit, továbbá a reklámügynökségek, hazai vezető nagyvállalati márkák és a média képviselőinek szakmai zsűrijével közösen értékelte a digitális tartalomgyártókat.

Íme Magyarország top 10 influenszere:

  1. TheVR
  2. Pamkutya
  3. Whisperton
  4. Abosi Barna
  5. Nessaj
  6. JustVidman
  7. Körcsönyei Polla
  8. Forstner Csenge
  9. Viszkok Fruzsi
  10. Csecse Attila

Ön követi ezeket az influenszereket?

(Forbes)

(Borítókép: Whisperton Fotó: Szabó Réka/Index)