Éder Krisztián 2015-ben költözött New Yorkba, hogy újradefiniálja magát. Az Amerikában fotósként dolgozó Krisztián az évek alatt szép kis hírnévre tett szert a szakmában, most éppen a Ray-Bannel dolgozik együtt. Az első elkészült képet már meg is mutatta Instagram-oldalán, további két fotót pedig a Velvet olvasói láthatnak először.

Éder Krisztián kétlaki életet él, nemcsak a tengerentúlon, Magyarországon is dolgozik. Egyik legizgalmasabb magyarországi munkája, amiért hazarepült, a vidéki cigányok sikertörténeteit mutatta be óriásplakátokon.

Na de most térjünk vissza a Ray-Ban sztorira, ami egy hatalmas nemzetközi projekt. 

Krisztián az Instagram-oldalán osztotta meg a Ray-Ban-kampány első képét, amin két férfi motorozik. A kép mellé a következő szöveget töltötte fel:

Új #proudtobelongglobal-kampány a Ray-Bannek, Mexikóvárosban. Köszönöm mindenkinek, jó móka volt.

Krisztián elmondta nekünk, hogy a kampányt még januárban, öt nap alatt készítették el, amit másfél hónapos előmunkálatok előztek meg. A képek egy 220 fős stáb munkájának köszönhetően születtek meg, és még az idén láthatjuk őket, nemcsak óriásplakátokon, de online felületeken is. 

A kampány mottója a #proudtobelong lesz, amivel kapcsolatban Éder Krisztián a következőket mondta:

 “To belong” - azaz tartozni valahova/valakihez mindenkinek mást jelent. Minden ember útja egyedi, de vannak pillanatok amiket mindannyan átéltünk, amikkel mindannyian azonosulni tudunk. Minden kép egy adott érzésre épül, legyen szó büszkeségről, szenvedélyről, örömről, empátiáról vagy sebezhetőségről. Ezekre a címszavakra kerestünk jeleneteket, és hoztuk létre azt a 12 sorozatot ami a kampány magját alkotja.