A PALT rendszer zseniális ötlet volt. Papíron. Azonban a fejlesztésre szánt rengeteg pénz elégetése után szembe jött a valóság.
A traffipax nem ok nélkül készít sorozatfelvételt. Az autósok leleményessége abba is beleköt, amibe nem feltétlenül tud. Kiskapu-nagykapu.
1984. március 24-én történt a magyar autósport egyik legsúlyosabb balesete.
Épp idén harminc éve, hogy megjelentek a magyar vaspályákon az első és azóta is utolsó Intercity motorvonatok.
A pilóták az élen, ráadásul ők duplázták a bérüket. Az átlag feletti növekedést értek el a villamos- és trolibuszvezetők is.
Ha a nyaralómban dolgozom, az minek számít?
Az orosz olajfinomítók elleni ukrán dróntámadások visszavetik az orosz gázolajexportot. Az árrésen keresztül ez a magyar autósokat is érintheti.
Miklósnak nem volt szerencséje. Aztán még nagyobb szerencsétlenség érte. Jól össze is veszett a márkaszervizzel. Mondjuk volt rá oka.
Oké, fehér, de mindegy, hogy milyen fehér!?
Az elektromos átállás lassabb lett a vártnál, a közbülső időszaknak is lehetnek nyertesei.
Melinda rendszeresen hordta autóját olajcserére, de a motor belsejében valami egész más látszik, bő 100 ezer kilométer után...
A MÁV-on belüli nagy viták alaposan késleltették a Hernyó megszületését, végül mégis beváltak a vasúttársaság első villamos motorvonatai.
A mester nevéhez fűződnek a legszebb Lamborghinik, Maseratik, sőt, még az első 5-ös BMW is.
A vezérműszíj-szakadás ellenszere a láncos vezérlés? A TSI-k világában? Inkább az idő előtti vezérléscsere.
A biztosítók azt is elfelejtették, hogy léteznek olyanok, mint a McLaren F1 és Renault Twizy?
Elég a sajtónyilvános felelősségvállalás és bocsánatkérés egy jogállamban, vagy azért lesz következménye is? Kiderül, ha az OMSZ sajtósa leteszteli.
Tele van a hócipőd a veszélyes helyekről trafizó rendőrökkel? Nekik is a gyorshajtókkal. A jogszabályokat kellene kicsit konkretizálni inkább...
Egy károkozást követően meg lehet tartani a bonus besorolást, de ahhoz nagyon kell figyelni a postaládákat, és likvid tőkét is kell mozgósítani.
Mai alanyunk a Ganz-MÁVAG utolsó, sorozatban gyártott mozdonya, a V46 sorozatú Szöcske tolató- villanymozdony.
A szabálysértési jog sokkal bonyolultabb annál, mint amit az autósok sejtenek. Ez azonban nem mindig hátrány, sőt! Néha előny is lehet.
A BYD-t egy villanyautó-gyártónak tartják, amelynek egyik legnagyobb teljesítménye, hogy Kínában megelőzte a Teslát. Ideje messzebb nézni ennél.
Két biztosító, egy kigyulladt Ford, és pórul járt olvasónk Miklós a mai történet főszereplői.
Egy kamera lehet bármennyire okos, azt még nem tudja megmondani, hogy a sofőr mobilozik vagy a fülét vakargatja. Nem is biztos, hogy kell neki tudnia.
Az univerzális megoldások sosem tökéletesek. De ez a tény elég ahhoz, hogy a plug-in hibridekről lekerüljön a zöld rendszám?
Skoda Octavia, Suzuki S-Cross és Vitara a sláger, de tágabb élbolyban is vannak érdekes eredmények.