Váltás világos nézetre

Teljes cikk

Ilyen autó márpedig nincs

MűhelyPRN: Honda Integra Type-R – 1998.

2022.08.17. 16:12

A 90-es évek japán sportautói közül is az izgalmasabbak közé tartozik a Honda Integra Type-R, nimbuszának jelentős részét az orrában lévő B18-as motor adja. 1,8 literes szívó, 190 lóerővel, változó szelepvezérléssel: aki átélte már, ahogy 6000 fölött megtáltosodik, és elkezd üvölteni, annak valószínűleg már a piros szelepfedél és a tízezerig skálázott fordulatszámmérő láttán is elkezd hevesebben dobogni a szíve. Ritkán jár ilyen autó az Avalon szervizében.

Dominik hozta el átvizsgálásra az autót, ami 20 éve a családjukban van, és nem egy tuningolt példány, hanem szinte teljesen gyári, az utóbbi tíz évben pedig alig volt használva. Idén került elő a fűtött garázsban töltött álmából, kapott karbantartást és egy friss műszaki vizsgát, tehát elvileg minden adott, hogy hibátlan autót nézzünk ma át.

Ha a korábbi 163 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Hibajelzés a próbaúton
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.