Bátrak földjén: Ladát az AAA Autóból

MűhelyPRN: Lada Kalina II. 1.6 16V Norma – 2015.

2022.01.19. 17:24

Imre akkor vette második generációs Kalináját, amikor a kétes hírnevű AAA Auto már csomagolt Magyarországról, így kedvező feltételekkel tudta megvenni a viszonylag fiatal Ladát. Most elhozta az Avalon szervizbe, mert érdekelte, van-e olyan jó ez az autó, mint bármi más. A Kalina II az újraindult Lada-import egyik legolcsóbb modellje volt, ötajtósként és kombiként árulták. Imre Kalinájában a 16 szelepes, 1,6 literes benzinmotor van, és tartogatott meglepetést.

Amikor a Ladák újra megérkeztek országunkba, egy Granta volt az első és az utolsó tesztautó, ami nálunk járt. Valahogy sejtettük, hogy ez így lesz, és alaposan kiveséztük. Nem csak szóló teszt készült: összenéztük egy hasonló árú, használt Octaviával és egy vadonatúj Dacia Logannal is, illetve még terepre is elvittük a Grantát. A Lada-import idején még egy olvasónk elpanaszolta, hogy járt Lada 4x4 (ex-Niva) autójával, majd megszűnt az import, mivel a többségi tulajdonos Renault a Daciát szánta olcsó autónak Európában, és nem akart a Ladák Euro VI-osítására költeni.

Ha a korábbi 133 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi epizódok:

2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Hibajelzés a próbaúton
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.