Az Infiniti EX37-ről a lényeg: 320 lóerős, V6-os motor, automata váltó, összkerékhajtás: egészen döbbenetes képességű jármű ez, ami 6,2 s alatt van százon, annak ellenére, hogy üresen 1,8 tonnás. Igaz, benzint kell bele tankolni, még a norma szerinti átlag is 11 liter fölött van. Azért hívtuk meg az Avalon szervizbe átvizsgálásra, hogy lássuk, mire számíthatunk a márka autóitól, amelyek már nem feltétlenül fiatalok és bár a hivatalos márkaszervizek működnek, ezek Budapest környékét fedik le. Szóval vannak dolgok, amiket át kell gondolni, ha úgy döntesz, mennyivel izgalmasabb ez, mint egy pár éves, dízel Focus kombi.
Az EX-ről nincs tesztünk, de ha már lúd, legyen kövér: olvasd el az Infiniti FX45 használttesztjét, elvégre tesó, csak még nagyobb a bódé és a motor is. Meg az élmény is!
Korábbi epizódok:
- 2 millióért vette, most 8-ban van
- Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
- Hibajelzés a próbaúton
- Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.