Tényleg golyóálló a Honda-technika?
MűhelyPRN: Honda CR-X Del Sol – 1997.
Az Avalon szervizbe egy kifejezetten ritka Hondát hívtunk meg, mivel nagyon érdekelt minket, hogy képzeli egy 1997-es CR-X, hogy még nem rohadt szét, miért nem állt be már rég a 8000 fölé pörgő motorja, és hasonlók. Huszonnégy év nagy idő, még akkor is, ha nem olyan kocsiról beszélünk, amivel az ember kontinensnyi távolságokat bebarangol. Viszonylag kevés is a CRX Del Solban a kilométer, de ki tudja, minek lehet hinni? Hát, hogy egy példát említsek: az alapos átvizsgálásnak. Megemeltük a Hondát, és...
Korábbi epizódok:
- Novoth Tibi bevállalta, de te csak óvatosan!
- Benzines is, Multitronic automata is – nem a legjobb hírben álló A4-konfiguráció, viszont a tulajdonos rengeteg szeretettel és pénzzel áll hozzá.
- Aki a szíve mélyén BMW-s, az is marad!
- Nagyon ritkán lehet látni már a második 5-ös BMW generációt, Mario viszont nem dicsekedni jött, kíváncsi, mik az autó hibái és mennyit kell költenie rá.
Válasszon sablont
Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.