2019.10.22. 14:04

Egymilliótól indulnak az árak és te azt gondolod, egyszer az életben neked is lehet egy jó turbóbenzines örömautód, ezért veszel egy 2006 utáni Mini Cooper S-t. A dráma valahogy így kezdődik és ismétlődik végtelenszer, mert a második újkori Mini-generáció közvetlen befecskendezésű motorcsaládja, az úgynevezett Prince (vagy N14) széria sokáig súlyos gyerekbetegségekkel küzdött. Olajlerakódások, hengerfejhibák, turbóhalál, teljes motorkatasztrófa. Nem véletlen, hogy kíváncsiak voltunk Gergő gondosan kiválasztott, márkakereskedésből vásárolt, keveset futott, végig szervizkönyves Cooper S-ére. Spoiler: 100 ezer kilométernél kért egy hengerfej-felújítást... A 2008-as autót ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltuk át.

Korábbi epizódok:

Létezik megkímélt állapotú Type-R Civic?
Mindannyian vágyunk rá, de tudjuk, hogy a legtöbbet széthajtották, összetörték, elhanyagolták.
Bamakóról az Avalonba jött a kétütemű!
Az autó, amivel valószínűleg újkorában sem akartál volna elindulni Afrikába, de 36 évesen mégis büszkén megcsinálta, mi pedig megnézzük, mi baja lett.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.