2019.10.15. 13:52

Nem akar mindenki német presztízsautóban ülni, sőt, van akinek az egyszerűség, az olcsó alkatrészek és a választott típus ismertsége fontosabb. A Dacia Duster első generációja pont ezekre a vevőkre céloz és talál. Míg Nyugat-Európában, újként a nyugdíjasok imádták, mert olcsó és könnyű beszállni, addig nálunk sokszor valóban azok veszik, akik járnak földúton, esetleg hallottak arról, hogy egy jól kiválasztott használt példányban mennyi élet lehet még. Ferenc 2014-es autóját előzőleg kemény munkára használták, és a 200 ezer kilométernél járó Duster 1,5 dCi-t ezúttal is az Avalon Bosch Car Service-ben vizsgáltattuk át.

Korábbi epizódok:

Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.