- A Polestar az Arctic Circle nevű rali verziókat mutatta be három jelenlegi modelljéből.
- Az autók magasabb hasmagasságot, speciális lengéscsillapítókat, raliautós kiegészítőket és extra teljesítményt kaptak.
- Az nem derült ki, hogy sorozatgyártásba kerülnek-e, vagy csak bemutatómodellek.
Már közel nyolc éve különálló márkaként működik a Polestar, de jó pár országban, köztünk nálunk is egy eléggé elfeledett márka. Ez nem olyan nagy csoda, tekintve, hogy tavaly nagyjából 50 ezer autót adtak el globálisan. De ez nem jelenti azt, hogy felesleges lenne róluk beszélni, főleg, hogy a mostani F.A.T jégversenyen bemutatják három jelenlegi modelljük rali verzióját, amik az Arctic Circle nevet kapták.

Mindhárom modell egyedi Öhlins 3 utas állítható lengéscsillapítókat kaptak (2 utas kompresszió, 1 utas visszarugózás) külső gázrugókamrákkal. Emiatt a Polestar 2 hasmagassága harminc milliméterrel, míg a Polestar 3 és 4-é negyven mm-rel lett magasabb. A P2 első és hátsó toronymerevítőkkel lett gazdagabb, míg a többi csak elsőkkel.
Közös felnit kapott mindhárom Polestar, az OZ Racing Rally Racing-et, csak a P2-n 19 colos van, míg a P3 és P4-en 20 colos. Közös pontjuk a szúrófények, a majdnem azonos fehér-sárga fényezés, a Recaro sportülések és a sárfogók.
Viszont egyedi újításokat is kapott a három modell. A Polestar 2 esetében ilyen a kormányváltóval vezérelhető rajtautomatikás rendszer, a Polestar 3-nál a tetőre szerelt STEDI ST4K fényhíd, a Polestar 4-nél pedig a hidraulikus kézifék.
A Polestar 2 476 lóerős és 680 Nm nyomatékkal rendelkezik, a Polestar 3 517 lóerős 910 Nm nyomatékkal, a Polestar 4 pedig 544 lóerős 686 Nm nyomatékkal.
A sajtóközleményben sajnos került szóba, hogy ezen modellek sorozatgyártásba kerülnek-e vagy csak mutatóba készültek. De legalább készült róluk pár menő fotó (amit Csiszár Istvánnak köszönhetünk).

Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Trump vámjai miatt akár 4,5 millió forintos áremelkedés jöhet az amerikai autópiacon
A vámok emelése kéz a kézben jár az árak emelkedésével, amely az autóiparban járhat a legsúlyosabb következményekkel.
- Tesztek
Jönnek a fiatalok, de a V12 örökBemutató: Rolls-Royce Ghost és Cullinan Series II
- Hírek
Nem lesz elektromos Maserati MC20, mert nem kell senkinek
Továbbra is a Nettuno V6 az úr.
- Tesztek
Az egyik Yaris széttép, a másik meg ritkább, mint egy Bugatti
Bő 20 évvel ezelőtt is volt turbós Toyota Yaris, de az nem volt annyira brutális, mint napjainkban.
- Hírek
Minden negyedik ellopott autó Toyota Land Cruiser volt Japánban
A tízes toplistán csak Toyoták és Lexusok vannak.
- Hírek
Magyarországra érkezik a Chery második modellje, pedig még az elsőt sem láttuk
A Tiggo 7 és a Tiggo 8 az idei év második feltől lesz kapható.
- Hírek
Extra pénzért árulna utólag aktiválható hatótávot a Rivian
Ez úgy lehetséges, hogy a Large+ akkumulátor teljesen megegyezik a Max változattal, ám előbbi kapacitását szoftveresen korlátozták.
- Hírek
Másfél milliárd eurós hátbaszúrást kapott a Maserati
Et tu, mi fili, Stellantis?
- Tesztek
Joggal lehetett volna az Év AutójaTeszt: KIA EV3 Long Range Earth Plus
Tisztességes valós hatótávjával máris felfelé lóg ki a sorból, és ez nem minden.
- Hírek
Javítják a burkolatot, sávzárásra kell számítani az M0-son
A halásztelki csomópont térségében, az M1-es autópálya irányába.
- Hírek
Reklámok lephetik el a modern autók infotainment képernyőit
A marketingesek számára ez valódi aranybánya lehetne.
- Hírek
Hihetetlen, de még mindig lopnak közlekedési táblákat szülinapi ajándéknak
Hiába von büntetőeljárást maga után, még mindig akadnak olyanok, akik közlekedési táblát lopnak.
- Hírek
Véget ért egy nagy korszak: nem lehet többé Nissan GT-R-t rendelni
A Nissan hazájában, Japánban is leállt az értékesítés.
- Hírek
Ennél menőbben nem lehet megünnepelni a Porsche 912 hatvanadik születésnapját
A magyar KAMManufaktur kitett magáért.
- Hírek
Íme az uniós terv a feltápászkodásra, Magyarországnak is jó lehet
Uniós hátszelet kaphat az akkumulátorgyártás.
- Közélet
A gatyáját is kifizette olvasónk, pedig ha OT rendszám, akkor kedvezményes biztosítás!
Az OT plakett kiváltásával automatikusan jár a kedvezményes KGFB is. Csak az időzítés nem mindegy.
- Hírek
Nem lehet leszoktatni az embereket az autózásról, ezt már a környezetvédők is látják
Meglepő mondás a fő környezetvédőtől. Kérjük vissza a szedánokat!
- Hírek
Profi instruktorok segítségével tanulnak gyors autót vezetni a rendőrök
Ennek helyszíne a ZalaZONE autóipari tesztközpont lesz.
- Hírek
Visszafordult a magyar újautó-piac
Közel 2 százalékkal csökkent a forgalomba helyezett új autók száma.
- Hírek
„Digitális lasszóval” kapná el az ámokfutókat egy német mérnök
Bár vannak érvek a megoldás mellett, egyelőre korai arról beszélni, hogy ténylegesen megjelenjen az autókban.
- Hírek
Bréking: Meghallgatták az európai autóipar imáit, enyhítenek az emissziós szabályozáson
De a végső cél ugyanaz maradt.
- Hírek
Ismét csökkennek az üzemanyagárak, januárhoz képest is olcsóbban tankolunk
Lassan, de biztosan olcsóbb az üzemanyag. Kérdés, hogy ez meddig marad így.
- Hírek
Egy idióta 50 helyett 171 km/h-val repesztett Esztergom belterületén
Negtatív rekorder lett.
- Hírek
Emissziós pofont kaphat a Tesla
A többi autógyártótól kapott emissziós pénz kerülhet veszélybe.
