Nagyon stílusos Ferrari, annál is több pénzért

2021.10.26. 14:33
0 hozzászólás

Amikor a genfi luxusvilla fűtött garázsfelhajtójának végén szélesre tárul a kovácsolt kerítés, közben illedelmesen biccent egyet a biztonsági őr, hogy szabad a pálya. Hirtelen megrebbenne a lábad a gázpedálon, de pontosan tudod, hogy a hideg sportgumik és a lehetetlenül sok lóerő nagyon alattomos tud lenni, ezért nem rúgod el. A szomszédodnak is van egy LaFerrarija, de az fantáziátlan módon piros. Mit is várunk attól, akinek a Lamborghinije is sárga, a G 63 AMG-je pedig egészen addig volt ezüst, amíg divat nem lett a matt fekete fólia.

2016 óta minden áldott évben egyszer eljön ez a nap, amikor kegyetlenül bele kell tekerned a kilométereket a Ferrari szervizig, de közben nehéz a mutogató gyalogosok csillogó szemének fényében fürdőzni. Mert fizikai fájdalmat okoz, hogy minden méter a 500 eurósával a te zsebedből húzza ki a nehezen megszerzett vagyont. Persze, mehetne tréleren is az éves karbantartásra, de az baromi kínosan néz ki.

Mindenki tudja, hogy kié az autó, egyrészt azért, mert nem Rosso Corsa, másrészt ilyenből csak egyetlen van. A Vinaccia régi Ferrarikat idéző mélybordójához ínyencnek kell lenni, ahogy Pelle Chiodi Di Garofano bőrkárpit sincs minden autóban. Ékszer egy ilyen alatt az ezüst ötüllős felni, így pont elég a karbon-kerámia fékeknek a diszkrét fekete nyereg.

Egyébként épp ilyen színe van a szőlőtörkölynek is, ami a szőlőfürtök kipréselése után visszamaradó szilárd héj- és magrészek. A vizes törköly lepárlásával pedig ott a szesz, amit törkölypárlatnak nevezzük, ez az olasz grappa vagy a magyar törkölypálinka.

Éppen 1500 kilométer alatt marad a próbakör után is, aztán mehet az aukcióra, mert ennek így semmi értelme. Óvatoskodni éppen elég neked az F40-es, az legalább valódi és nyers, ideges és kiszámíthatatlan. Ha valamiben lecsap a kaszás, akkor inkább az legyen az, ne egy hibrid. Ez meg jól lesz valami ficsúrnak, aki csak a 950 lóerőt és a 900 Nm nyomatékot meg a kevesebb mint 3 másodperces 0-100-at mantrázza. Akiknek nem mond semmit a KERS rendszer, csak az, hogy olyan, mint a F1-ben. Mert ilyeneknek is van már 3 millió eurója garázsdíszre.