A Fiat Uno, aminek volt már 8 kereke, és 9 kipufogódobja is

2020.03.27. 15:18
5 hozzászólás

Egy öreg Fiat Uno még régen normális autóként kezdte az életét, aztán az orosz srácokhoz került. Azóta volt már 8 kereke, 4 kipufogódobja - azaz hengerenként egy – de mivel ez nem volt elég, később 9-re növelték ezt a számot.

A Garage 54-et már valószínűleg elég sokan ismerik, például onnan, hogy ők tankoltak 5 különböző üzemanyagot egy Ladába. Azt a videót csak egy hete tették fel, de azóta már három új feltöltésük is volt. Talán a legérdekesebb ezek közül, hogy egy Fiatra kilenc kipufogódobot szereltek, mondván minél csendesebbé akarták tenni. Azonban nem ez volt az Uno első átalakítása.

A Fiat nyolckerekű átalakításakor kezdte a karrierjét a műhelynél. Az ötlet onnan jött, hogy valamelyik rajongójuk küldött nekik egy képet egy nyolckerekű autóról, és hát miért is ne próbálnának valami hasonlót csinálni. Így hát szépen átszabták a Fiatot, hogy az extra négy kerék elférjen, majd lefestették és kipróbálták. Nem meglepő módon rengetegen megbámulták az autót – bár ehhez ők már valószínűleg hozzászoktak.

A Fiat első átalakítása rendkívül népszerű volt, több mint 1,7 millió megtekintést vonzott. Szerencsére ez nem akadályozta meg az orosz műhelyt abban, hogy további hülyeségeket csináljanak az autóval; nemsokára négy kipufogódobot szereltek az Unóra. Ezt azzal indokolták, hogy mindenki mindig hangos autót akar csinálni, szóval ők megcsinálják a legcsendesebbet. Legalábbis ez volt a terv.

Ezután ugyanezt a kipufogórendszert popcornkészítővé alakították át. Sajnos erről a videóról egyelőre nincsen fordított verzió, de így is elég elképesztő. Az ötlet forrása itt egy videó volt, de nem egészen tudták ugyanúgy megvalósítani. Azonban kéznél volt az átalakított Fiat, amivel már sikerült.

Végül a legutolsó módosításnál a második ötletet fejlesztették tovább, már kilenc kipufogódobbal próbálkoztak. Az előző rendszerhez képest már az autó tetejére is jutott a kipufogóból, így még furcsább látvány. De mindez nem számít, mivel elérték a céljukat, sokkal csendesebb lett.

Egyelőre ezen a négy beavatkozáson esett át az autó, jó kérdés, hogy lehet-e még valami mást csinálni vele. Bár a Garage 54 csapata mindig tud újat mutatni.