Akkora popkult siker a Stranger Things, hogy minden vackot el lehet adni vele!

A Lego-készlet után itt a fordított hamburger és az elveszett Nike-kollekció 1985-ből. Július 4-én új évad is jön!

Elképesztő, mekkora siker lett mára a Netflix horrorsorozata, a Stranger Things: készült hozzá nemrég egy pofás Lego-készlet (feje tetejére állítható házzal és túlvilág legószörnnyel!), most pedig itt az új dili, a fejjel lefelé fordított Whopper burger a Burger Kingtől. Még egy reklámszpot is készült hozzá, a sorozat főcímzenéjéből ismert, baljós synthwave dallamokkal kísérve. Íme:

Bónusz érdekesség, hogy az Upside Down Whopper bevezetéséhez időzítve a Burger King a logóját is a feje tetejére állította a Twitteren, és egy bénácska szóviccel átkeresztelte magát Stranger Kingre:

A nagy Stranger Things hype-ból a Nike sem akart kimaradni. A sportszergyártó óriás egy olyan új cipőkollekciót dob piacra június 27-től Hawkins High néven (így hívják a sulit, ahová a sorozat gyerekcsapata jár), amiben a vadiúj dorkók és csukák pont olyan oldszkúlak és bumfordiak, mintha 1985-ben gyártották volna mindet, de eddig egy elfeledett raktár mélyén porosodtak!

Természetesen nemcsak a Lego, a Burger King és a Nike sajtol ki minden centet a Stranger Things népszerűségéből. A Netflix leszerződött már többek között a Coca Colával, a Baskin Robbins fagyigyártóval, Kellogg's gabonapehellyel valamint a Walmart áruházlánc legnagyobb riválisával, a Targettel is. A július 4-én debütáló új évadban ugyanis nemcsak a július 4-i tűzijáték és az újabb túlvilági rémpofa kap nagy hangsúlyt, de az isten háta mögötti kisvárosban felhúzott gigapláza is, ahová a fiatalok dolgozni és bulizni járnak - a Netflix pedig egy csomó pénzt szedhet be a cégektől egy-egy ötletes termékelhelyezésért! (via Consequenceofsound.net)