Előfizetői tartalom

Megrohamozták a vásárlók a bevásárlóközpontokat - Ez lett a magyarok kedvenc helye

Portfolio
Nehéz időszakon vannak túl a plázák és bevásárlóparkok, illetve a náluk működő üzletek bérlői, a pár hónapos „vásárlási eltiltás” után azonban nagy lendülettel tértek vissza a vásárlók a kedvenc üzleteikbe. A bérleti díj elengedésének, illetve egyéb könnyítéseknek köszönhetően nem voltak tömeges bezárások, plázánként azonban nagy átlagban 5-10 üzletnek le kellett húznia a rolót. A februári normális állapothoz képest legalább két dolog megváltozott a bevásárlóközpontoknál, egyrészt a belvárostól távol eső és jellemzően nem külföldi forgalommal számoló plázák jobban teljesítenek, mint az eddigi éllovasok. Másrészt a járvány után már egyértelműen látszik, hogy megváltoztak szokások és kiderült, mi a vevők új favoritja a fizikai vásárlásoknál. A retail piac aktualitásairól kérdeztük a szakértőket.

Ahogy a magyar gazdaság újraindult, úgy nyitottak ki újra azok az üzletek, amelyek lépesek voltak átvészelni néhány hónapot forgalom nélkül. Szerencsére több bevásárlóközpont és park üzemeltető nyitott volt arra, hogy valamiféle enyhítést alkalmazzon, a Diófa Alapkezelő tulajdonában lévő ingatlanoknál például már márciusban elindultak az egyeztetések a bérlőkkel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés