A papírzacskók újrahasznosított anyagból készülnek és 40 forintba kerülnek, mellyel a H&M célja, hogy még jobban csökkentse a felhasznált zacskómennyiséget és arra ösztönözze a vásárlóit, hogy használják többször a már megvásárolt zacskót vagy hozzák magukkal saját textilszatyraikat.

A papírzacskókból befolyó összeg felével, azaz minden egyes eladott darab után 20 forinttal a WWF Magyarország, a világ legnagyobb civil természetvédelmi szervezete magyarországi alapítványának természetvédelmi munkáját támogatják.

A H&M termékeinek 35 százaléka már most is újrahasznosított vagy más fenntartható forrásból származó anyagból készül, de a vállalat önkéntes vállalása alapján legkésőbb 2030-ig 100 százalékra növelni ezt az arányt.

A svéd lánc 2018 őszétől fokozatosan, a világ minden táján papírzacskókra cseréli műanyagzacskóit, melyeket itthon mától, azaz november 19-ével vezettek be - derül ki a társaság közleményéből.