Business Talks '24

Üzleti konferencia

Ne maradjon le az év
üzleti konferenciájáról!

Szerezze be
jegyét most.

Sokan emlékezhetnek rá, hogy a 2010-es évek elején még milyen óriási, napokig kígyózó sorok képződtek az új Apple-termékekért, főleg az aktuális iPhone-okért, az viszont már kevesebb emberhez juthatott el, hogy az almás cég egyébként nem rajongott ezért a jelenségért, az előrendelési rendszer átalakításával és az egyre kisebb előrelépést hozó mobilokkal pedig lényegében meg is szüntette azt – írja a PCWorld.

Az újság beszámol róla, hogy most azonban ismét átélhette a régi idők hangulatát az, aki pénteken ellátogatott a budapesti Árkád bevásárlóközpontba, ahol rengetegen rohamozták meg az iStyle legújabb boltját.

Ez az üzlet lett az ország első, illetve a régió második Apple Premium Partner helyszíne,

amely azt jelenti, hogy a berendezését és a szolgáltatásait tekintve is nagyon közeli élményt nyújt az eredeti Apple Store-okhoz, amit legközelebb csak a bécsi Kärtner Straßén találunk meg.

Az embertömeget azonban vélhetően nem ez vonzotta a boltba, hanem a kedvező nyitási akciók: 

az ünnepi alkalomból a 600 ezer forintos M2-es MacBook Airt mindössze 470 ezer forintért, a még mindig villámgyors M1-est pedig 500 ezer helyett 330 ezer forintért szórta az üzlet.

A közösségi médiában is nagy erőkkel reklámozott leárazás meghozta a hatását, és az iStyle mostani akciója régóta nem látott szintre csökkentette a MacBook Air árát, így valószínűleg sok olyan érdeklődőt is vonzott, akik még tegnap este feldobták a szerzeményüket egy apróhirdetési oldalra, néhány tízezer forinttal drágábban – vélekedik a PCWorld cikkírója.