Ha négy alatt eszik, megérheti?

MűhelyPRN: Fiat Punto II. 1.3 Multijet – 2003.

2022.06.29. 16:33

A múlt heti Phaeton V10 TDI-hez képest lényegesen gazdaságosabb választásnak tűnik a pár százezret érő dízel Punto, viszont sok a kilométer, a rozsdára is hajlamos, szóval az Avalon szerviz átvizsgálása kétesélyes. Az 1,3-as JTD dízelmotor elvileg sokáig bírja, és Zsolt lábával feltűnően keveset fogyaszt, de most alámegyünk, és megnézzük, meddig húzhatja még.

Ha egy benzines Punto II. használttesztje érdekel, itt olvashatod el. Ha pedig érdekelnek a szerző (PT) kalandjai az ingyen kapott Puntóval, ezen a linken megtalálod őket. Egy dolgot előre elárulok, a kuplung pontosan ugyanúgy nyikorgott ebben is, ez a pedál perselyezésének a problémája. És még egy pro tipp, ha használt Punto II-est veszel: az alvázszámot az első utas lábterénél ütötték be, csekkold, mert hajlamos kirohadni, és ez lehet gond az eredetvizsgán.

Ha a korábbi 156 MűhelyPRN epizódot is megnéznéd, itt találod a lejátszási listát.

Korábbi adások

Szó szerint kivette az előző tulaj kezéből
Parkoló Parádéra készülve ismét behívtuk Imrét, a pilótát, hiszen van még gyönyörű Mercije onnan, ahonnan ez jött. Hibát viszont találtunk!
2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, vizsgáltassa át szakemberrel!
Ismerje meg TotalCheck használtautó-átvizsgálási szolgáltatásunkat.

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.