The but(t) girl

12 pont

avagy mit kíván a magyar nemzet

2018. december 17. - The but(t) girl

 

  1. Ne nézzetek teljesen retardáltnak minket. Köcsögök.
  2. Az esetlegesen kissé mégis retardáltak manipulálásának abbahagyását.
  3. A korrupció visszaszorítását, mert a megszüntetését nincs pofánk követelni.
  4. Egy kis emberséget, az Istenért. Hogy melyik Isten, az mindegy.
  5. Sajtószabadságot. Ezt tényleg ennyiszer szájba kell rágni?
  6. Felelős minisztériumot. Mert még mindig itt tartunk bazmeg.
  7. Jól fizetett egészségügyiseket, vendéglátósokat és földi halandókat. Kösz.
  8. Kevesebb nádfedeles kunyhót és dakota közmondást a parlamentben. If you know what I mean.
  9. Unio.
  10. A celebgázszerelők helyett a környezetvédelem hype-olását.
  11. Nem csak kirakatfékeket és -egyensúlyokat, bár valószínűleg ezzel elvetettük a sulykot.
  12. Bort, búzát, békességet, bkormányváltást.

A bejegyzés trackback címe:

https://thebuttgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr5414495924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 07:30:57

@maxval balcán bircaman: "Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak. "

már hogyne volna. sajnos van sok román állampolgár, amelyiknek választási joga van Magyarországon, amit az Orbángecitől kaptak.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 08:20:32

@Nincs közöttünk csicska: hamis. Az amerikai gazdaság rövid felfutás után megtorpant, a tőzsdeindex esett.
A kínai lelassult, annyira, hogy inkább békülnének az usával....az oroszok fegyverkezésbe, háborúba menekülnek, hogy ne kelljen a népnek bevallani, szarban a hazdaság.
A Világ gazdaságilag legerősebb szövetsége az eu. A britek is szenvednek a brexittel, nincs hova kilépni...a japánok most szerződtek le, Szingapúr, Kanada, Ausztrália a nyáron.
Egy érdekes példa. A Dyson cég tulaja erôs brexites. Bejelentette, hogy cége elektromos autókat fog gyártani. Hurrá! Íme, az ember, aki bízik az EU-n kívüli világban! Aztán jòttek a hírek: nem az angol munkahelyek fognak nőni. Szingapúrban lesz a gyár. Pont Szìngapúr? Egy autógyár helyszíne. Ja, igen, most kötöttek megállapodást az EU-val, onnan be lehet jutni vámmentesen....ennyit a naaaagy nemzeti brexitrôl és Lord Dysonról.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 08:34:25

@maxval balcán bircaman: "A legnagyobb érdeklődés Romániában volt, ahonnan 99 628 kettős állampolgár szavaz. A szerbiai magyarok közül 29 144-en vetették fel magukat a névjegyzékbe."

Te nagyonbirka.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 08:36:17

@maxval balcán bircaman: de van, több, mint 100 ezer román állampolgár szavazott áprilisban is. hazudsz, Fideszes baromállat! mit gondolsz, az erdélyi szavazatokat olyan magyarok adták le, akik NEM román állampolgárok, te idióta, fasz?!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:05:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Azaz külföldön élő magyar állampolgárok. Én is ilyen vagyok, én is szavaztam. Mi ezzel a gond?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:06:25

@math0:

Na és? Ettől az 1 dologtól azonnal más lett a MP megítélése?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 09:07:32

@maxval balcán bircaman: nem. Kettős állampolgár. Mondjuk román, aki megkérte a magyar állampolgárságot...
Gyengeelméjűnek tetszik lenni?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:07:44

@math0:

Azaz magyar állampolgárok szavaztak. Ezzel mi abajod?

Mutass 1 magyar nemzetiségű, magyar állampolgárság nélküli román állampolgárt, aki szavazott!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 09:14:18

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Szóval akkor mégse szavazhattak román állampolgárok??? Igen, én is ezt mondtam...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 09:42:42

@maxval balcán bircaman: te nagyonhülye vagy?
Aki román állampolgár, az nem román állampolgár????

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 09:44:15

@maxval balcán bircaman: te Bulgáriában élsz. Életvitelszerűen. Nem vagy magyar állampolgár?

Ma Baker 2018.12.19. 10:29:19

@Homyak: "Tudsz olvasni? A fideszre a választáson 49% szavazott. Az ellenzékre 51%, tehát így együttesen nem nevezném őket kisebbségnek. "

Igen, a Kutyapárttal, meg az Együttel, meg a Különnel meg az Országos Cigány Párttal együtt. Csak ez a 2% ment a levesbe, nem került parlamentbe az 5%-os küszöb miatt. Így tehát a Fidesz tényleg a parlamentbe került pártok között 51%-ot ért el.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 16:06:28

@maxval balcán bircaman: aki kettős állampolgár az nem román állampolgár?
Te melyik nem vagy? Bulgár, vagy magyar?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 16:13:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Eleve, a "kettős állampolgár" az egy köznapi kifejezés, jogilag ilyen nincs. Jogilag nem "kettős" állampolgár vagy, hanem pl. román ÉS magyar.

Román állampolgár Mo-on nem szavazhat, csak magyar állampolgár. S a törvény nem tiltja, hogy egy magyar állampolgárnak legyen más állampolgársága is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:17:09

@maxval balcán bircaman: "Ha ugyanazt a személyt egy időben legalább kettő állam egyaránt saját állampolgárának tekinti, kettős (vagy többes) állampolgárságról beszélünk. Kettős (vagy többes) állampolgárságot két módon, eredeti vagy származékos úton lehet szerezni"

Hülye vagy már megint.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:19:43

@maxval balcán bircaman:Kettős (vagy többes) állampolgár az is, aki úgy lesz egy adott állam állampolgára, hogy már meglévő állampolgárságát (vagy állampolgárságait) nem veszíti el"
Kettős (vagy többes) állampolgár az is, aki úgy lesz egy adott állam állampolgára, hogy már meglévő állampolgárságát (vagy állampolgárságait) nem veszíti el

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 17:21:36

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A magyar jogban pl. nem így van. A magyar jog számára minden magyar állampolgár csak magyar állampolgát, a magyar állam nme vesz tudomást arról, hogy XY magyar állampolgárnak van-e más állampolgársága is.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:21:49

@maxval balcán bircaman: akkora hülyeséget mondtál megint, meg kéne látogatnod az orvosod végre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:25:18

@maxval balcán bircaman: birka, te nagyonhülye, aki román állampolgár, az nem magyar állampolgár. Nem, nem kell lemondani egy székelynek az állampolgárságáról, hogy felvegye a magyart, majd folyamodjon a románért. Egyszerűen kérheti a honosítását, megtartva a román állampolgárságát. Tudod, a székelyek pillanatnyilag román állampolgárok.

Menj legelni.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:28:25

@maxval balcán bircaman: nem igaz? Akkor a magyar hatóság hazudik.
ügyintézés.kormányzati portál
(-:
beszoptad, mint a prionokat.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 17:28:51

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Román állampolgárként senki se szavazhat Mo-on, csak magyarként, ezt nem érted...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:30:47

@maxval balcán bircaman: te gyengeelméjű, azt írtad le, hogy egy magyarországi magyar hogyan lesz más ország állampolgára is.

Talán elkerülte figyelmedet, hogy volt némi területi elcsatolás ...

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:32:07

@maxval balcán bircaman: tehát szerinted a magyar kormány rosszul értelmezi a saját törvényét?
Birka, rosszabbodik az állapotod.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 17:34:03

@maxval balcán bircaman: pedig úgy szavaztak. Román állampolgárként, honosítva.
Avagy elvesztették román állampolgárságukat, és azóta turista vízummal élnek a saját házukban, állandóra bejelentve?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:56:26

@maxval balcán bircaman:

"Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak."

csak annyi, hogy hazudtál, Fidióta, geci. szopás szerint.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:57:33

@maxval balcán bircaman:

"
csak annyi, hogy hazudtál, Fidióta, geci. szopás szerint.

"@maxval balcán bircaman:

"Románoknak nincs választási jogú, mármint román állampolgároknak."

EZ NEM IGAZ, SZAVAZTAK ROMÁN ÁLLAMPOLGÁROK ÁPRILISBAN.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:58:49

@maxval balcán bircaman: "Román állampolgár nem szavazhat, erről volt szó."

EZ NEM IGAZ, SZAVAZTAK ROMÁN ÁLLAMPOLGÁROK ÁPRILISBAN.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 17:59:25

@maxval balcán bircaman:

"Szóval akkor mégse szavazhattak román állampolgárok??? Igen, én is ezt mondtam... "

EZ NEM IGAZ, SZAVAZTAK ROMÁN ÁLLAMPOLGÁROK ÁPRILISBAN.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 18:10:05

@math0:

Nem hazudtam. Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 18:11:23

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Próbálj magyar választáson szavazni román okmánnyal. Nem fog menni.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 19:07:00

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem, ez csupán egy közérthető tájékozttaás, nem jogi értelmezés.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.12.19. 19:22:52

@maxval balcán bircaman: "Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon. "

tény, hogy majdnem százezer román állampolgár szavazott a magyar választásokon 2018 áprilisában.

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2018.12.19. 19:24:55

@maxval balcán bircaman: "Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon. "

tény, hogy majdnem százezer román állampolgár szavazott a magyar választásokon 2018 áprilisában.

kronika.ro/kulfold/vegeredmeny-224-ezer-kulhoni-magyar-szavazott-levelben-96-szazaleka-a-fideszre

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 19:46:08

@maxval balcán bircaman: te, annak a külhoni magyarnak mi az állampolgársága?

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 19:49:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Kötelezően magyar.

S lehet neki más állampolgársága is, de ez nem kötelező, hiszen lehet, hogy csak magyar állampolgár.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 19:57:02

@maxval balcán bircaman: akkor hogy élhet Romániában életvitelszerűen, hogy lehet ott lakása, amit évtizedek óta birtokol, hogy lehet román személyije, hogy szavazhat Romániában?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 19:58:47

@maxval balcán bircaman: amúgy idèztem neked a magyar hivatalos állásfoglalást, de nyilván az Orbán kormány nem érti úgy, mint te a saját törvényeit.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 20:01:24

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Külhoni magyar olyan isnvan sok, aki csak magyar álampolgár,. Pl. LOnddonbna a legtöbb ottani magyarnak nincs angol állampolgársága.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 20:02:09

@maxval balcán bircaman: Eleve, a "kettős állampolgár" az egy köznapi kifejezés, jogilag ilyen nincs. Jogilag nem "kettős" állampolgár vagy, hanem pl. román ÉS magyar"

Ezt írtad.
Megbeszéltük, hogy tévedsz, van ilyen fogalom."
Tehát nem értem, minek játszod a hülyét. Tudjuk.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 20:09:43

@maxval balcán bircaman: ne terelj, nem erről volt szó!
"Több mint 378 ezer külhoni magyar regisztrált a voksolásra
Összesen 378 622 magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgár regisztrált a szombat 16 órás határidőig a Nemzeti Választási Iroda (NVI) vasárnapi adatai szerint"

Te agyament, a londoniak külföldön dolgozó magyarok. A kérdés most a Romániában, román állampolgárként magyar honosítás után szavazókon van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 20:11:47

@maxval balcán bircaman: "
Van román államppolgársága is, ilyen egyszerű ez."

Tehát mégiscsak szavazhatott román állampolgárként?
Ilyen egyszerű ez. Önmagad hazudtoltad neg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 22:16:56

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem tévedtem. A kettős űllampolgárság valójánan jogilag nme létezik, ez csak azt jelenti, van valakinek 2 állampolfársága.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.19. 22:20:37

@Igazamvanvagyigazamvan?:

A jogszabély nem diszkriminál annak alapján, ki él Romániában és ki Angliában. Mindenki szavazhat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 23:12:38

@maxval balcán bircaman: ne tekeregj, mint a félbevágott giliszta, olyan hülye vagy, hogy a nyáj kiröhög a réten.
A magyar kormány szerint van kettős állampolgárság. Avagy hazudik az Orbán kormány?
Igazad lehet...
A jogszabály különbséget tesz, hogy született magyar állampolgárként élsz külföldön, született magyar állampolgárként elcsatolt területen, egy környező ország állampolgáraként, disszidensként folyamodtál honosításért, ilyen személy leszármazottja vagy,

de a törvény még azt is figyelembe veszi, hogy állandó bejelentett lakcímed van-e Magyarországon.

Birka, bekapod?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.19. 23:14:58

@maxval balcán bircaman: és de, a jogszabály diszkriminál. A Londonban dolgozó, magyar állampolgár magyar lakcímmel mindenre szavazhat, a román állampolgár, magyar honosítással, román lakcímmel csak listára.

Cumi. Szopogassad, vedd mélytorokra.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:30:40

@maxval balcán bircaman: az erdélyiek túlnyomó többségének van román állampolgársága. most mit hazudsz ekkorát, te Fideszes idióta, csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:31:33

@maxval balcán bircaman: @maxval balcán bircaman: az erdélyiek túlnyomó többségének van román állampolgársága. most mit hazudsz ekkorát, te Fideszes idióta, csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.19. 23:33:24

@maxval balcán bircaman:

"Van román államppolgársága is"

szintén te:

""Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 05:50:49

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A jogszabály különbséget tesz, hogy született magyar állampolgárként élsz külföldön, született magyar állampolgárként elcsatolt területen, egy környező ország állampolgáraként, disszidensként folyamodtál honosításért, ilyen személy leszármazottja vagy, "

nem igaz.

Az egyetlen különbségtétel, hogy ha egy külföldi magyar állampolgárságot kér, akkor a magar nemzetiségű külföldi előnyt élvez másokkal szemben.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 05:54:07

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"A magyar kormány szerint van kettős állampolgárság. "

A szó hétköznapi értelmében van, jogilag nincs, de ezt már írtam.

Szökott olyan elhangozni emberek részéről, hogy pl. "megkaptam a kettős állampolgárságot", ami abszurdum, mert nem ezt kapta meg,hanem szerzett egy második állampolgárságot, ez a jogi tény.

Olyan ez mint az "albérlet" szó, a hétköznapi nyelvben a sima bérlakást is albérletnek szokás mondani, pedig ez jogilag tévedés.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 06:00:28

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Téves. Mindegy hol élsz külföldön.

Ha van magyarországi címed, akkor ideiglenesen külfökldön élőnek számítsz, 2 szavazatod van, s csak személyesen szavazhatsz.

Ha nincs magyarországi címed, akkor állandóan külfökldön élőnek számítsz, 1 szavazatod van, s akár személyesen, akár levélben szavazhatsz.

Romániában, vagy Angliában - mindegy.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 06:21:54

@math0:

Nem állítottam, hogy nincs román állampolgársága. Azt állítottam, hogy nem szavazhat román állampolgárként, ami szimpla tény.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 09:51:30

@maxval balcán bircaman: szokás szerint saját magad hazudtolod meg.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:00:29

@maxval balcán bircaman: tehát, szerinted nincs kettős állampolgárság, olyan van, hogy egyidejűleg két állampolgársága van. Román és magyar. Ebből eredően nem szavazhat román állampolgárként...mert van neki román állampolgársága. Ezért, mert nem magyarországon állandó lakcímmel rendelkező magyar állampolgár, csak listára szavazhat. Mert román állampolgár. Ezért nem kettős. Hanem román és magyar. Mert az nem kettő, hanem egy meg egy.
Román állampolgár, honosított magyar...de az nem kettő.

Igaz, a törvény szövegében nem jelenik meg, hisz a törvény az állampolgárság megszerzésének módját szabályozza. Kettős állampolgárságot valóban nem adhat, mert magyar hatóság nem adhat román állampolgárságot.

Ezért a törvény magyarázatában fogalmaz így.
Ez neked már elegendő, hogy levond a következtetést: román állampolgár nem szavazhat! Akkor se, ha román!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:03:45

@maxval balcán bircaman: na, konkrétan: román állampolgárként, honosított magyarként szavaz. Ha magyar állampolgársággal rendelkezne csak, nem lenne korlátozva csak listásra a szavazati joga.
Ha csak magyar állampolgár lenne, nem szavazhatna levélben...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:12:27

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Olyan van, hogy valakinek lehet egynél több állampolgársága, Jogilag csak ez van.

A szavazást illetően SEMMI jelentősége annak,, hogy van.e egy magyar állampolgárnak más állampolgársága is.

Az Angliában élő csak magyar állampolgár és az Angliában élő magyar és brit állampolgár is csak akkor szavazhat levélben, ha nincs mo-i címe, s ha meg van, akkor csak személyesen - mindegy, hogy a magyaron kívül van.e vagy nincs más állampolgárséga.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:25:21

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"konkrétan: román állampolgárként, honosított magyarként szavaz"

Pont ez az mi NEM igaz.

"Ha magyar állampolgársággal rendelkezne csak, nem lenne korlátozva csak listásra a szavazati joga."

Nem igaz ez se. Ha nincs mo-i címed, csak listára szavazhatsz. Mindegy van-e vagy nimcs más állampolgárságod.

"Ha csak magyar állampolgár lenne, nem szavazhatna levélben..."

Ez se igaz, Szavazhatna.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:43:36

@maxval balcán bircaman: hazugság, be kell mennem a nagykövetségre személyesen. Levélben nem tudok szavazni.

"Ha magyar állampolgársággal rendelkezne csak, nem lenne korlátozva csak listásra a szavazati joga."

Nem igaz ez se. Ha nincs mo-i címed, csak listára szavazhatsz. Mindegy van-e vagy nimcs más állampolgárságod."

Szép, csak nem arra válaszoltál.

Erdélyben is máshogy tudják:"Arról, hogy a magyarországi választásokkor Erdélyben hány személy szavazhat előreláthatóan, Barna Gergő elmondta, nehéz megállapítani, hiszen még arról sincsenek teljesen pontos adatok, hogy hány erdélyi magyar rendelkezik kettős állampolgársággal. A magyar állampolgárságot igénylők 67%-a román állampolgár, ebből mintegy 65% itthon élő erdélyi magyar - a Transindex.ro portálról"

A francba, csak te tudod az igazságot!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:47:57

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Van mo-i címed - mész a követségre. Mindegy, hogy van-e a magyar állampolgárságod kívül más állampolgárságod is.

Nincs mo-i címed - szavazhatsz levélben. Mindegy, hogy van-e a magyar állampolgárságod kívül más állampolgárságod is.

Érted?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:48:10

@maxval balcán bircaman: te arra futtatod ki az érvelésed, hogy magyar állampolgárként szavaz.
Ez igaz is. De ettől még román állampolgár. Nem vesztette el. Tehát, noch da zu, egy európai választáson akár mindkét minőségében szavazhat, kettőt fog érni. Bár csalás, törvénytelen, de nem vezetik össze.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:49:04

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Szóval azt állítod, hogy vannak emberek, akiknek van két állampolgárságuk: román és kettős?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:50:11

@maxval balcán bircaman: nem. Ha angliai magyarként szavazol, hiába nincs magyar lakcímed, levélben nem szavazhatsz. Személyes tapasztalat.
Regisztrálni kell, aztán bevonulni a nagykòvetségre.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:52:01

@Igazamvanvagyigazamvan?:

S ki mondta, hogy elvesztette a román állampolgárságát? Én nem. Azt mondtam, román állampolgárként nme szavazhat a magyar választáson.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:56:41

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"egy európai választáson akár mindkét minőségében szavazhat, kettőt fog érni. Bár csalás, törvénytelen, de nem vezetik össze"

Ez így van, de ez régi ügy az EU-ban, s megoldhatatlan műszaki okok miatt.

Csak azt lehet kiszűrni, aki egyetlen EU-ország állampolgára, s egy másik EU-országban akar szavazni. Hiszen itt az adatok egyeznek.

De aki több EU-ország állampolgára, s mindegyikben más állampolgársággal szavaz, az teljesen kiszűrhetetlen. Hiszen másak az okmányai, sokszor még a NEVE se ugyanaz, s eleve nincs közös okmánykezelési rendszer az EU-ban, ill. csak a körözés alatt állók esetében van.

Nekem is így van: nem teljesen ugyanaz a nevem a két okmányomban, sose se lehet tudni, hogy a 2 ember ugyanaz. Azaz simán szavazhatnék duplán az EP-választáson, sose leplezne le senki.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.20. 10:57:32

@Igazamvanvagyigazamvan?:

"Ha angliai magyarként szavazol, hiába nincs magyar lakcímed, levélben nem szavazhatsz."

Nem igaz. Regisztrálsz, s szavazhatsz.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.12.20. 10:59:11

@maxval balcán bircaman: én nem kaptam meg a levélszavazás lehetőségét.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.20. 22:25:21

@maxval balcán bircaman: itt: ""Román állampolgár nem szavazhat, erről volt szó.""

HAZUG, GECI, IDIÓTA FIDESZES VAGY, MINT A TÖBBI.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.20. 22:27:05

@maxval balcán bircaman: "Van román államppolgársága is"

szintén te:

""Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

maxval bircaman balcán · http://www.bircahang.org 2018.12.21. 05:53:04

@math0:

"Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs."

Sose mondtam ilyet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 08:31:53

@maxval bircaman balcán: "Van román államppolgársága is"

szintén te:

""Egy tényt írtam le - román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Tehát egyszerre állítod, hogy van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 08:39:57

@maxval bircaman balcán:

Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.21. 10:14:08

@math0:

Elmagyarázom, mintha óvodásnak mondanám...

A: A zsidók nem mehetnek be a moziba. Moziba csak mozijeggyel rendelkezők mehetnek be.
B: De én láttam zsidót moziban.
A: S jegy nélkül ment be?
B: Nem, volt jegye,
A: Azaz nem zsidóként ment be, hanem mozigyesként.

Ott követed el a logikai hibát, hogy azt állítod, mintha én azt mondtam volna, hogy a román állampolgárság megléte kizáró ok lenne a magyar választásokon való részvételre, pedig én nem ezt mondtam, hanem azt, a román állampolgárság nem jogosít fel a magyar választásokon való részvételre.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:52:39

@maxval balcán bircaman:

"A: A zsidók nem mehetnek be a moziba. Moziba csak mozijeggyel rendelkezők mehetnek be.
B: De én láttam zsidót moziban."

Ezzel a két állítással is ellent mondasz önmagadnak.

Megint csak azt látjuk, hogy egy autista elmebeteg vagy. A legegyszerűbb IQ-kérdésen elbuksz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:53:19

@maxval balcán bircaman: Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:54:05

@maxval balcán bircaman: az eredeti állításod, és a többször megismételt állításod NEM EZ VOLT, többször megismételtél egy hamis állítást.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 10:54:44

@maxval balcán bircaman: Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2018.12.21. 12:13:35

@math0:

Téves. Leírtam többször is: román állampolgár NEM szavazhat magyar választáson, csak magyar állampolgár szavazhat. Az meg irreleváns, hogy egy magyar állampolgárnak van-e román állampolgársága is. Hiába van neki, AKKOR SE román állampolgárként szavaz.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 17:23:03

@maxval balcán bircaman: "román állampolgár NEM szavazhat magyar választáson, csak magyar állampolgár szavazhat. Az meg irreleváns, hogy egy magyar állampolgárnak van-e román állampolgársága is. "

a logika szabályai szerint ez így egy az egyben önellentmondásos. megbuktál az IQ teszten. az IQ-d nem éri el a 90-as szintet ilyen egyszerű ez. az olvasók 99%-a ezt felfogja. te egy autista elmebeteg vagy.

és a Fideszes szavazók pontosan ezt a réteget képviselik.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.21. 17:26:09

@maxval balcán bircaman: ez tényleg olyan, mintha azt írtad volna, hogy nincs igazam, mert "2+2=5". lehet, hogy te azt hiszed, hogy mindenki elmebeteg, csak te nem, de a valóság az, hogy mindenki látja, hogy te vagy az elmebeteg. még a Fideszesek se állnak ki melletted, mert emellett nem lehet.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.22. 00:08:13

@maxval balcán bircaman: Te írtad, hogy az erdélyi magyaroknak:

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"

szintén te írtad:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."

Mivel

S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak Magyarországon"

B és S:

B = ""román állampolgár nem szavazhat Magyarországon."
S ="az erdélyi magyarok közül sokan szavaztak"

, ebből logikailag azt következik, hogy azt állítod, az erdélyi magyaroknak nem lehet román állampolgársága. Hiszen az erdélyi magyarok szavaztak, és ha lenne román állampolgársága, akkor B alapján nem szavazhattak volna (szerinted).

Azaz B-ből és S-ből logikailag következik

C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

B & S => C

Tehát egyszerre állítod, hogy

A = "(az erdélyi magyaroknak) Van román államppolgársága is"
C = "az erdélyi magyaroknak nincs román állampolgársága."

Azaz egyszerre állítod, hogy az erdélyi magyaroknak van román állampolgársága, és azt, hogy nincs.

Az ilyen embereket elmegyógyintézetbe kell zárni.

Csak lejáratod a Fideszt, bemutatva azt, hogy a Fideszes szavazók mekkora elmebeteg, hazug csótányok.
süti beállítások módosítása