Állások, amikre nem is mer az ember jelentkezni
2022. január 15. írta: Nightfallivy

Állások, amikre nem is mer az ember jelentkezni

Valami olyan következik, amiben van igazságtartalom... amolyan gondolat, ami megfogant bennem és tovább folytattam. Vigyázat, nyomokban igazságot tartalmaz!

estilatkep_20210504.png

Egy újabb nap, amikor nem számít, esik vagy fúj? Csak az számít, hogy időben beérjen az ember a munkába. A többi mellékes. Ezt sikeresen végig is viszi, aztán végre eljön a nap vége, irány a hazafele vezető útra való rálépés. Veszi kabátját, táskáját és irány az a tett, amit már sokszor várt az elmúlt hetekben, hónapokban. 

Már otthon van. Aztán egy ismerős küld egy álláshirdetést, amire rákattint, hisz hát érdekli, miért ne érdekelné? Megnyitja, elolvassa a hirdetést. Aztán be is zárja. Nem való oda. ...és sorra jönnek a gondolatok, milyen munkákat kell veszni hagynia? Ül párnának vetett háttal s képzeletben felsorolja, mely lehetőségeket meg se próbál, vagy ezen, vagy azon ok miatt.

Cégvezetők telefonos megkeresése

Felcsillan a tekintete, hát miért ne érdekelné olyan hely, ahol megbecsülik? Aztán továbbviszi a tekintetét a feladatok iránya felé, hiszen az egy elég fontos tényező egy állás esetében. Telefonos megkeresés... nem hideghívás. Ráadásul a vonal végén cégvezetők
...és már le is mondott erről a lehetőségről. Hát ő nem is beszél szónoki készségekkel, beszédében hibák sora található. Folyékonyan ható mondatalkotásai hol maradnak? Hol maradnak a szépen artikulált szavak, a szépen, kereken megformált magánhangzók, mássalhangzók? Beszédhiba? Hát miért nem ezzel kezdte? Nem kell.

Egyre inkább felnövő pénzösszegek

Aztán felrémlenek a kihagyott lehetőségek. Hiába Magyarország, lehetőség itt is akad, ott is akad, még akkor is, ha Budapesttől távol eső városról van szó. Igaz, talán minél távolabb helyezkedik el a nyugati határtól vagy Budapesttől egy település, annál inkább meg van tizedelve a betölthető állások száma, de ebben a pillanatban ez csak mellékes. 
Az ember pénzre vágyik, még ha nem is valami gold-digger, mégis az a jó, ha biztonságban tudhatja a befizetett számlák létét és az ételt tartalmazó hűtő nyugtató jelenlétét.
Az infláció belemar a kenyér, tészta és a többi árába, az emberek zsebéből nagyobb szeletet hasít ki a vásárlás, mint egy évvel ezelőtt. 
Nadrágot még jobban összehúzni? De hát akkor az egészség bánja! Lemondani a zöldségről, gyümölcsről? Az egészség nem sínyli meg?
Kenyér és víz? Most komoly, ennyit érdemelne? Ezért születik a földre? A válasz egyből érkezik, villámként vágtató ló hátán: NEM. Ennyi a válasz, ennyire egyszerű.
Több túlóra? De hát meddig lehet húzni? Hány órát kell még strigulázni, hogy el lett töltve a munkahelyet jelentő épület falain belül? Nem-e az a megoldás, hogy az órabért kicsit feljebb pöccinti a halandó? 
iroda_738_20210218.png

Megrendelve: igényesen tündöklő külső

A feladott rendelés a külsőről is szól. Hát akkor meg kell nézni, mit akar a vevő, a rendelő? Hát olyan külsejű terméket, ami igényesnek mondható. Szóval, itt az idő a termék vizsgálatára. Tetőtől talpig végig kell nézni, hogy megfelel az ápolt, igényes jelzőknek? 
Nézni kell a portéka haját, korpás-e? Fodrászt messzire kerüli és csak hajmosás nevezetű tevékenység által foglalkozik a hajjal? Esetleg lelapult-e a zsírosság okán a fejen található szőrzet?
Be kell kukkantani a szájba is, akad-e egy-két, vagy több munka egy fogorvos számára? Ezekre a kérdésekre a válasz igen? Akkor nem is kell tovább nézni a portékát, jöhet a következő.
A ruházat is alapos vizsgálatot igényel. Szakadt? Foltos? Esetleg némán hirdeti a termék silánynak mondható anyagi helyzetét, vagy akár már lecsúszott alaknak is beillik? Akkor a megrendelőnek nem ilyen árut kell kiszállítani. Keresni kell a raktárban tovább.

Drága költségduplázás

Tudás kell. Koncentráció, figyelem szükséges. Színtévesztés talán kizáró ok. T-sulikba kell a látogatást megejteni, aztán ott a jelenlétet igazzá tenni... vagy neten megoldható az egész? Igazából mindegy. Az eredmény számít. 
Tudja-e teljesíteni a mellkas nyomkodást és az éltető levegő bevitelét? Igen? 
És a különféle képekkel hogyan boldogul? Tudja-e a különféle képeknek jelentését akkor is, ha egymás mellett több is látható?  
Pénztárcában lapul-e az egész folyamat létezésének biztosítására elég fedezet, pénz formájában? Fel van-e készülve, hogy akár ez a költség dupla, tripla is lehet? 
Akar-e menni ilyenre egyáltalán? 
Ha ezeket nem teljesíti, hát akkor a kurzor egyenes vonalban repülhet az x-re, ha a feladott hirdetésben B kategóriás jogosítvány szerepel, akár az előnyök nevezetű felsorolásban is. 

iskolafuzet_20210813.png

Nyelvet londoninak, bostoninak mutatni tudni kell

Derengnek az iskolai évek? A magyar lett telepítve alapértelmezett nyelvként, hiszen Magyarországon kezdődött a halandó léte. Ennek köszönhetően magyartól elütő szavakkal kell valamikor megkezdeni az ismerkedést. Legtöbbször választott és egyben elvárt az angol nyelv telepítése a szoftveren. A telepítés minősége viszont nem mindegy. Minimum B2-es szintnek kell megfelelni, hogy elfogadhatóvá váljon ezen tudás a munkaerőpiacon. 
A hirdetésben szerepel az angol nyelv, mint elvárt tudás? Folyékonyan kell tudni? Az üzleti partner nem is magyar és az angol a közvetítőnyelv? Magához a munkához szükséges, mert az elolvasandó dokumentáció londoniak nyelvén íródott? 
Ha nincs telepítve elvárt szinten az angol nyelv nevezetű alkalmazás, lehet tovább keresni a munkaerőt megrendelők hirdetései közt.

Csörög a telefon. 4:10. Idő van. Álmot szakítani kell, a pihe-puha melegségtől könnyes búcsúztatás keretén belül integetéssel kell eltávolodni. A mókuskerék az ajtó előtt várja használóját.

A bejegyzés trackback címe:

https://nightfallivy.blog.hu/api/trackback/id/tr3916813614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nancsibacsi 2022.01.16. 18:43:31

Csak tipp: szakma szerint keresni állást? Tudom uncsi, de egy próbát megérne szerintem. A szakképzett munkaerőt jelenleg megfizetik rendesen.

midnightcoder2 2022.01.16. 19:21:31

Hozzátenném még a felsoroláshoz az íráskészséget is. Pláne, ha blogot akar írni az ember.

aefzuj 2022.01.16. 20:05:06

Dolgozni kell a megélhetésért mindenféle bullshit állásokban és ez felettébmód demotiváló? Mellesleg semmi perspektívát nem ad a robot csak a buszbérlet, az alsó polcos kenyér és a rezsi+törlesztő jön ki belőle? Hát, az adósrabszolgaság már csak ilyen. "Tetszettek volna forradalmat csinálni", amikor volt rá alkalom. Jó étvágyat!

Pepejoe 2022.01.16. 23:12:22

@Nancsibacsi:
Lehet, hogy sosem dolgozott benne vagy csak régen.
Akkor meg semmire nem megy vele...

bordon 2022.01.17. 02:46:30

Elolvastam a posztot, nem tudtam értelmezni. Lehet, hogy magyarul nem tudok már, vagy a posztoló nem tud írni.

Aki ma nem talál munkát Magyarországon, az fogyatékos. Illetve hát a fogyatékosok még könnyebben találnak munkát a mindenféle támogatások miatt.

bordon 2022.01.17. 03:02:36

@Nancsibacsi: A normális állásokat nem hirdetik, főleg vidéken. Illetve ha hirdetik is, már megvan rá a jelölt. Ismerős, rokon, volt osztálytárs, ex-kolléga, haver. Az állások pár százalékát hirdetik, ezek pedig az olyan munkakörök, amikre egy ember a saját gyermekét, párját nem engedné jelentkezni, mert egy emberrel akarják elvégeztetni három munkáját, ki nem adott szabadságok, embertelen munkakörnyezet. Ezek a hirdetések aztán újra és újra felbukkannak, mert senki nem dolgozik ott tartósan.

Jó ismerős nem random álláshirdetést küld, hanem benyom konkrét állásba.

Nightfallivy 2022.01.17. 03:20:47

Köszönöm mindenkinek a kommentelést és azt, hogy időt szakított ezen bejegyzés elolvasására.

@bordon: Írni tudok, olyan meg létezik, hogy a stílus nem fekszik az olvasónak. :D
Amúgy meg ez a stílus, ami ebben a bejegyzésben fellelhető, egy kísérletezgetés volt.
Amit az álláshirdetésekről írsz, van benne valami. Ha annyira jó hely, minek hirdetik állandóan? Ha annyira jó hely, akkor miért van felvétel?

@Nancsibacsi: igen, mindenkinél ez lenne a követendő. Elvégez egy szakmát, aztán irány a szakma világa. Csak hát rengetegszer adódik olyan alkalom, amikor valami félresikerül, aztán az illető nem ott köt ki, ahol lennie kéne.

para_noir 2022.01.17. 08:37:51

@bordon: jó, akkor nem csak szerintem random szavak összedobálásából áll a poszt. Olvashatatlan kula az egész.

FlybyWire 2022.01.17. 10:57:36

@bordon: mennyi régi hülye sztereotípia szépen, csokorban, műzölddel :D

bordon 2022.01.17. 12:42:14

@FlybyWire: Pedig ma is ez megy, azokat az állásokat hirdetik, amiket nem tudnak betölteni rokonnal, ismerőssel, belső toborzással és meg kell hirdetni, mert ez az előírás. De a csak előírások miatt meghirdetett állásokra is megvan a befutó jelölt.
Amit visszatérően hirdetnek, arra nincs jelentkező vagy olyanok az elvárások, hogy annyi pénzért nincs jelentkező, vagy a munkakörülmények, menedzsment miatt.
Volt munkahelyem, ahonnan az egyik pozícióból folyton kilépett az épp betanult és a dolgokat, a kihasználást, aránytalan terhelést átlátó új ember. Ez ment 2 évig, aztán szóltam a tulajdonosnak, hogy míg mások a töküket vakarják, sunnyognak, az abban a munkakörben dolgozó ember szarba van nézve, senki se segít neki, nem egyemberes munka az, ezt hamar át is látja mindenki és kilép. Ráadásul a legkevesebb pénzt kapta...
Mondtam, hogy ne menedzsereket vegyenek fel, hanem dolgozókat, mert menedzser szeretett volna lenni mindenki, dolgozni meg nem akartak. Főleg nyugdíj előtt álló sunnyogóból volt sok.
Szerencsére ez külföldön volt, így megértették a problémát. Elment nyugdíjba egy léha hatvanéves fasz, aztán egy másodvonalbeli menedzsert kirúgattam, mert sikkasztott. Ő is nyugdíj előtt volt már, vágja máshol a centit. Én, egyszerű beosztott ezt elértem, mert ismertem a főnököt (engem is ismerős által vettek fel). Aztán a felvett új embert én segítettem és meg lett mondva másoknak is, hogy team-ben kéne dolgozni, ha sok a munka.
Elég az hozzá, hogy onnantól megszűnt a fluktuáció.

Ha valahonnan folyton kilépnek az emberek, ott lehet, hogy nem a munkavállalókkal van a gond. Ha folyton újra meghirdetik az állást, akkor bizony az valószínűleg egy szopóroller munkakör és gecicég.

Ha te állást keresnél, megkeresnéd-e ismerőseidet, rokonaidat, ex-kollégákat, szakmai kapcsolataidat vagy kizárólag álláshirdetésekben bíznál? Ugye hogy ugye!?

Nancsibacsi 2022.01.17. 14:06:32

@Pepejoe: Ja, hát akkor vége a dalnak - semmi mást nem lehet tenni, mint mutogatni a gonosz világra, és elkezdeni blogolni.

Nancsibacsi 2022.01.17. 14:07:35

@aefzuj: Senkit se köteleztek arra, hogy ne tanuljon, és ne legyen valódi, piacképes szakmája. Ha 30 éve megnézte hogy miből lehet megélni, elég kevés olyan munkakör volt, ami azóta teljesen megszűnt volna. Ha könyvtárosnak tanult, az 30 éve is nyomorgott...

Nancsibacsi 2022.01.17. 14:12:01

@bordon: JAVA fejlesztőt keresünk - a múltkor egyik 850 bruttót kért, és a HR-es nem akarta behívni elbeszélgetni, mert "ez biztos nem jó, mert túl olcsó". Heti 4:1 HO:benti munka a maximum, de májusig teljes HO a jelenlegi tervek szerint. Akinek ez sok, az megegyezhet teljes távoli munkavégzésben is. Innen kezdve teljesen mindegy hogy hol lakik, csak legyen internet hozzáférése (laptopot kap).
Szóval ez simán ÖKÖRSÉG, hogy vidéken nincs normális meló - van, csak kell hozzá szaktudás. Vidéki festő simán feljön Bp-re, alszik a lakásban amin dolozik, 3 nap alatt kifesti, és hazavisz 150eFt-ot tisztán. Vidéki villanyszerelő feljön Bp-re, alszik a lakásban ahol szereli a villanyt, 1 hét alatt kivési, áthúzza, és hazavisz 300eFt-ot, tisztán. Miről beszélünk?

Nancsibacsi 2022.01.17. 14:35:47

@Nightfallivy: Ha az álláshirdetések tele lennének jól fizető, kellemes, sem képzettséget, sem adottságot (pl. külső) nem igénylő munkákkal, akkor ki a fene tanulna szakmát? Abban semmi üzlet nincs, hogy tanul valaki mondjuk 9 évet (középsuli+egyetem) azért, hogy ugyanannyit keressen, mint aki elvégezte a kötelezőt (általános iskola). És igen: akinek jó melle van, szép arca - az lehet recepciós. Aki meg olyan ronda hogy ha meglátja az ügyfél a pultnál akkor kifordul a cégtől, az nem. Lehet ezt szexizmusnak nevezni, de valójában ez simán realitás, ahogy vakot se veszünk fel buszsofőrnek.

Nightfallivy 2022.01.17. 16:20:25

@Nancsibacsi: igazából van szakmám. Ezzel el kellett volna tudnom helyezkedni. Nem sikerült. Igaz, kezdőként egy hónapot(mondjuk inkább 3 hetet) se adtam arra, hogy el tudjak helyezkedni. Mit végeztem? Olyant, amivel ha az ember nem tud elhelyezkedni, akkor szégyellnie kell magát. Szóval, ezért se akarom kiteregetni. Elég gáz, hogy nem sikerült elhelyezkedni. Most meg, így néhány év elteltével, már nem is nagyon sok az esélyem rá.
Nem mutogatni akarok a világra, hogy jaj, milyen gonosz. Próbálkozom mással, még ha ebből az egészből csak a blogolás is látszik egyedül. Rátudok, hogy én abban a szakmában nem vagyok jó és amik kellenek hozzá, azokat én nem nagyon fogom tudni elsajátítani. Lehet, csak több önbizalom kéne hozzá. De lehet, valóban, csak elvégezni tudtam a szakmát és ennyi a történet.

Mi a helyzet azzal, aki vidéken akar továbbra is élni és még Budapest környékére se akar menni? Példáidban olyan emberekről írsz, akik vidékiek, de Budapesten dolgoznak. (Ezzel nem magamra célzok. Egy idő után én Budapesten tervezek kikötni.)

2022.01.17. 17:19:30

én (+)értettem, igaz én okos vagyok :) /meg - bár nem tartozik ide - olvastam max webertől a protestáns etika és a kapitalizmus szellemét/

Nancsibacsi 2022.01.17. 17:52:09

@Nightfallivy: Jelenleg olyan világban élünk - és van egy rossz hírem, ez nem is fog változni, mert ez nem kormányfüggő, hanem ez gyakorlatilag az egyetlen pálya ennek az országnak -, ahol a munkavállalók két részre vannak szakadva:
- Azok akik olyan munkát végeznek amely eredményét konkrét pénzért el lehet adni, elég jól keresnek, és nekik nem kell keresgélniük állást, mert megtalálja őket.
- Akik nem ilyen munkát végeznek, illetve képzetlenek, azok rosszul keresnek, és nehéz elhelyezkedniük, mert az ilyen pozíciókból egyre kevesebb van.

Ez egy adottság, amely valószínűleg teljesen politika álló, szóval egy esetleges kormányváltás sem tudja érdemben befolyásolni, mert ha ez nem így van, akkor az ország csődbe megy. Szóval ehhez lehet alkalmazkodni vagy el lehet menni másik országba - ahol mások a játékszabályok.

Van csomó ember aki elmegy külföldre "önkénteskedni", mivel vannak olyan országok ahol abból is meg lehet élni: értsd biztosítanak szállást, kaját, stb - csak éppen fizetést nem kap az illető. Aztán néhány év önkénteskedés után már elvileg vállalhat ott rendes fizetős munkát is. Ez egy nagyon szélsőséges példa, csak azzal akarok erre rámutatni, hogy olyan sosincs, hogy el kell kezdeni panaszkodni, mert nincs más lehetőség.
Lehetőség mindig van. A problémát egy felnőtt helyett nem fogja megoldani senki se. Egy darabig a család segít - akár karrierváltásban is, hiszen a karriertévesztés középiskola esetén kb 50+ százalékos, de egyetem esetén is 30% körüli, - de az állam kb 18 éves korban leveszi az emberről a kezét, és onnan kezdve önállóan kell megélnie. Ha karriert akar váltani mert hány attól amit tanul, akkor az a hozzátartozói és a saját feladata, költsége.

Visceroid 2022.01.17. 19:15:32

Mi van most? Nagyon bezuhant a járvány miatt a munkaerőpiac és Lölő kirendelte, hogy hergelni kell a népet, vagy mi ez a rengeteg munkaügyi téma itt az Indexen?

Visceroid 2022.01.17. 19:22:54

@Nancsibacsi: Egyébként SZVSZ ti még ott keveritek a szezont a fazonnal, hogy túl sokat láttok az építőiparba. Nincs ottan akkora kereslet és meló sincs sok, pláne most télen nem. De hát prolifétises Fideszisztánban ez járja. Aki pedig beveszi ezt a prolifétist az szop. Ha valakinek van bejáratott ügyfélköre az persze, hogy jól él, de ez minden szakmára igaz. Viszont az, hogy hülyítitek a népet, hogy "egy kezdő villanyszerelő megkeres havi egy millát", ez azért "kissé" túlzás. Az építőipar a legszemetebb iparág, persze hazavisz sok pénzt, HA kifizetik...:DDDD

Almandin 2022.01.17. 19:27:44

@bordon: Hernyókám, te ritka empátiamentes példány vagy. Ráadásul teljesen elfogadod a nepotista korrupciót.
Csak azt nem értem ezek után, hogy miért nem maradtál itthon?

Nancsibacsi 2022.01.17. 20:11:43

@Visceroid: Egy kezdő villanyszerelő nem fog 1 hét alatt végezni 1 lakással - de egy jó igen. És így meg tud keresni havi 1 milát tisztán, adózás után - persze tény, hogy csak akkor, ha ki van töltve minden hete. Nekem volt hogy kellett villanyszerelő és 6 hónapra tudott időpontot adni - szóval aki jó, az be van táblázva.

bordon 2022.01.18. 03:18:19

@Nightfallivy: Tehát van szakmád. Írd le mi az.
Tippelek, javíts ki, ha tévedek:
Jogász?
Az tud elavulni idővel, ha még szakvizsgát se tett az ember, akkor később, sok év kihagyással elhelyezkedni nehéz mert kezdő is az ember, de életkora alapján már lenni kellene szakvizsgájának. Szakvizsgáig kell kihúzni valahol, aztán már bármi lehet belőled.
Minden más szakma olyan, amiben nem kell extra papír már diploma után, el lehet helyezkedni.

Az sejlik a posztból, hogy a blogger nem tud angolul még B2 szinten se. Akkor hogy lett diplomája? Diplomamentéssel? Vagy régen szerete, amikor még nem kellett nyelvvizsga? Megannyi kérdés.

Ha van végzettséged, akkor tényleg abban a szakmában kellene dolgoznod. Minden más szakmában papír nélkül a nulláról indulsz, sose leszel több egy kóklernél, örök kezdőnél. Ennek megfelelően fognak kezelni. Ha olyan munkákra jelentkezel, ahol a jó külső az alapelvárás, ami neked nincs (ahogy korosodsz, egyre kevésbé lesz), de képzetlen, fiatalabb, csinos nőkkel kellene versenyezned a pozícióért, akkor sose fogod megkapni az állást.

Nem egy hónapot kellene munkakeresésre szánni. És ha Somogyban, Békésben, Szabolcsban nincs munka, akkor menni kell onnan. Attól, hogy blogolsz a problémádról, nem lesz ott több munkahely.

Fenntartom: jó ismerős benyom egy állásba, nem álláshirdetéseket küldözget.
Tehát nincsenek jó ismerőseid. Ezért is mozdulnod kellene nyugatabbra.

Nightfallivy 2022.01.18. 07:29:59

@bordon:
Köszönöm a hasznos kommentet. :)
Azért nem írom le, hogy mit végeztem, meg azt, hogy hol élek, mert azt jelenleg úgy gondolom, már magánélet része és
nem szeretném felfedni a kilétem. Idővel nyilván ez az idő is eljön. Viszont ez az idő nem most van.
Annyit leírok, hogy nem jogász lett belőlem.
Lehet, ha több, mint 1 hónapot szántam volna a munkahely keresésre, nem itt tartanék. Csak nem jöttek úgy össze a dolgok, hogy lehetővé
legyen téve, hogy én hosszabb ideig próbálkozzak. Az, hogy milyen problémák voltak, az szintén magánéletbeli és nem szeretnék (legalábbis
még) erről nyíltan mesélni.
Emellett letettem arról, hogy a szakmámban próbálkozzak. Most már másban gondolkodom és próbálok azzal foglalkozni, úgy-ahogy.
Több bekezdéssel egyet értek, amit leírtál.

Nightfallivy 2022.01.18. 07:32:41

@Nancsibacsi: nm panaszkodás céljából írtam meg ezt a bejegyzést. Az, hogy leírok rossz dolgokat, nem egyenlő panaszkodással.
...és igen, lehetőség mindig van, amit érdemes megragadni. Ahol jelenleg vagyok, az is egy lehetőség volt. Költözni kellett hozzá.

Visceroid 2022.01.18. 08:01:38

De figyu már prolifétisesek! Ti egyébként külföldi pénzből vesztek itthon lakást és azért veritek magatokat, mert az olcsó villanyszerelő nem nyalja ki a sejhajotokat? Erről van szó? Ezért nyomatjátok a prolifétist? Mert hogy ti nem vagytok jómunkásemberek az hótziher, de szerintem még az országban sem nagyon. Tehát jól mondom?

Gazz 2022.01.18. 08:47:29

@Nightfallivy: "Amúgy meg ez a stílus, ami ebben a bejegyzésben fellelhető, egy kísérletezgetés volt."
Szerintem ne ebben az irányban folytasd a blogolást.

#szájbergyerek# 2022.01.18. 09:18:10

A címet olvasva azt hittem, itt olyan hirdetések lesznek kivesézve, ahol szinte lehetetlen vagy egymásnak ellent mondó feltételeket támasztanak a jelölttel szemben.

Pl. Keresnek 30 év alatti, több diplomás, legalább 10 év szakmai tapasztalattal, anyanyelvi szintű angol nyelvtudással minden nyelven is programozót, aki úgy mellesleg security expert. Azaz hajlandó két- három ember munkáját elvégezni egy fizetésért. Na meg "versenyképes juttatási csomag", "fiatalos, dinamikus csapat" meg többi hasonló fasság.

Esetleg a többkörös interjúsorozat végén közlik vele, hogy azért nem felel meg mert kopasz és szemüveges.

Tévedtem.

Azért az érdekes, hogy a posztoló szűk egy hónapot szánt álláskeresére.
Ha nem árufeltöltő akar lenni, akkor ennél több kell.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2022.01.18. 14:47:18

Karrier

Dolgos hétfõk, dolgos keddek,
Szamárlétrán fellépkedek...
Dolgos szerdák, csütörtökök,
Könyökkel mást arrébb lökök...
Péntekszombatvasárnapok,
Prémiumot sokat kapok...

Dolgos hétfõk, dolgos keddek,
Ranglétrákon emelkedek...
Dolgos szerdák, csütörtökök,
Szeretnek a Nagyfõnökök...
Péntekszombatvasárnapok,
Családomtól képeslapok...

Dolgos hétfõk, dolgos keddek,
Sorban munkaérdemrendek...
Dolgos szerdák, csütörtökök,
Felnéznek rám nagyfõnökök...
Dolgos péntekek és … szomba... ?!?!?!?!
……..?!?!?!?!?!?!
Életem itt hever romba'...

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.com/2011/11/karrier.html

Nightfallivy 2022.01.18. 15:19:11

@Gazz: lehet, hogy igazad van. Meg azoknak is, akiknek nem tetszik.

Nightfallivy 2022.01.18. 15:23:40

@#szájbergyerek#: Akkor, abban az időszakban sajnos ennyire tellett. Most meg már mindegy.
Jó olvasni egyébként mástól, hogy lehet, az idővel volt probléma.
Igaz, én se voltam profi a szakmában, mert a tojáshéj még hátsómon volt... talán kezdőként nehezebb elindulni, mert tapasztalat, tapasztalat. Viszont akkor ennyi idő állt rendelkezésre.

Nightfallivy 2022.01.18. 15:44:47

@Frady Endre: "Családomtól képeslapok"... azért ez a mondat üt.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2022.01.18. 15:47:15

@Nightfallivy: Azért írtam ilyen hosszú verset, hogy a nagy számok törvénye alapján legyen benne legalább egy ütős mondat. :)
Igaza lehet a dialektikus materializmusnak, hogy a mennyiség idővel átcsap minőségbe... :)
süti beállítások módosítása