Meghalt a jegesvödrös-kihívás egyik kitalálója

A 37 éves Patrick Quinn maga is az ALS-el küzdött, amely betegségre minden idők egyik legsikeresebb közösségi médiás kihívása hívta fel a figyelmet. A jegesvödrös-kihívásnak köszönhetően világszerte több mint 220 millió dollárt gyűjtöttek össze a betegség kutatására. 

quinn.jpeg

Quinnél hét évvel ezelőtt diagnosztizálták a betegséget, aztán aktívan részt vett abban, hogy minél többen halljanak az amiotrófiás laterálszklerózis betegségről, amelynek kiváltó oka nem ismert, és gyógymód sincs rá. Quinn az első perctől részt vett a kihívás népszerűsítésében, aminek köszönhetően a világ minden pontján megismerték a betegséget, és rengetegen támogatták a kutatásokat. 

A kihívás 2014 nyarán indult, és hamarosan az emberek a világ minden pontján jeges vizet öntöttek a nyakuba, majd ugyanerre biztattak másokat is, miközben az ALS-re is felhívták a figyelmet, és elmondták, milyen fontos, hogy támogassák a kutatásokat. Quinn munkájának az egyik legnagyobb elismerése az volt, hogy a másik ötletgazdával, Peter Frates-el jelölték a Time magazin év embere címére. Frates tavaly halt meg 34 évesen, 7 évvel az után, hogy diagnosztizálták nála az ALS-t. 

Forrás: The Guardian

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr5716296300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása