A kérdésre az egyszerű válasz: kiemelkedően jól. De az egy egészen jó CV, ha valaki már az egyetemen is oda járt tankirándulásra, majd a karrierjét is ott kezdte, a négyes metró helybeli állomásának építkezését végigvitte, közben nívódíjas lézeres kutatóközpont beruházásán dolgozott Szegeden, majd így tért vissza az M3-as metró felújítására, mint Horváth Péter, a SWIETELSKY Építő Kft. projektvezetője.
Testvérlapunkban minden hónapban egy-egy kiemelkedő mérnökről készítünk profilt és adunk át egy elismerést immár évek óta. Legutóbb Horváth Péter volt adott a Hónap Mérnökeként nekünk interjút. A vezető mérnök nem csak a Kálvin térért felelős, hanem 4 másik állomásért is. vele dolgoznak minden állomás felelősei a metrófelújítás komplex szervezetén belül, így a Kálvin tér csak mintegy 20 százaléka munkájának.
Az M3-as középső szakaszának állomásairól rendszeresen beszámolunk, azonban egy karrier történetén keresztül nincs minden nap alkalmunk. Javasoljuk látogatóinknak, hogy olvassanak utána, hogy mit jelent a a Lehel téren, a Deák Ferenc téren, a Ferenciek terén, a Corvin-negyedben és nem utolsó sorban a Kálvin téren végzett munka a Hónap Mérnökének!