Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Hogy volt?

VALÓ VILÁG 10X61 – Sakk, matt, patt...

2021. január 14. 13:50 - Laura Ingalls

kepernyofelvetel_97.jpg

Ha kedd, ha szerda: Zsákba Macska! – ha kedd, ha szerda (esti adás) én írom meg hogyvót, hogyNemvót! S mivel tegnap szerda vót, hír áj em zisz iz mí.
Ez meg itt a tegnapi záró jelenet folytatása Vivivel, akit Mó és Merci hallgat a teraszon. Vivcsó pityereg, Mó kérdezgeti és próbálja kideríteni miért olyan rosszkedvű a lány. Bálint is megérkezik és bár az elején elkezdi bíztatni, hogy fel ne adja, mert kevesebb van hátra a játékból, mint amennyin már túl vannak, utána Vivi megemlíti hogy hízott 5 kilót, nincsenek szempillái sem és ez az a pont amikor Bálint komolytalannak érzi Vivit, így ott is hagyja. Elmész te a picsába – mondja befelé menet – mire Mó megszólal, hogy eddig nem voltak ilyen vonalon. És tényleg addig nem viccelődtek és most először látom szimpatikusnak ezt a srácot, mert úgy tűnik őszintén próbál segíteni Vivinek. És egyébként tök mindegy miért csúszik bele ebbe a letargikus állapotba bárki, az nem segít ha az arcába vágjuk, hogy ezért a szarért sírsz? Hülye vagy! Először meghallgatom, beszéltetem, tanácsot adok, majd utána viccelődünk rajta és jöhet a hülye vagy rész. Ám az csak a legvégén. Mindenesetre Mó tud olvasni a sorok között és bent a nappaliban három szóval elmondja, amihez szegény Vivinek hosszú körmondatok kellettek: elveszítette a nőiességét. Az asztalnál ülve kérdezi Robit, hogy te nem vetted észre? – mármint nem azt, hogy Vivi kevésbé nőies, hanem azt mennyire maga alatt van. És meséli a sírva elalvást és mindent amit Vivitől hallott. Robinak végre leesik a tantusz, hogy Vivcsó bajban van és elvonul vele beszélgetni és végre úgy viselkedik, mint ahogy egy barátnak kell ilyen esetben. Jól van, megnyugodtam, úgy néz ki Vivi meg fogja kapni a támogatást ami ahhoz kell, hogy kimásszon ebből a hullámvölgyből. Ezt későbbi jelenetek is megerősítik, úgy tűnik erőt vesz magán Vivi és nem adja fel a játékot.

kepernyofelvetel_101.jpg

Eljött a reggel. A kutyusok cukiskodnak, meg kell őket zabálni. Bálint igazán rémisztő felkelés után, de ez a szőrmók terroristákat nem zavarja, maxi gázon rohannak felé és ugrálnak körülötte ész nélkül. Bár az élet a villában eddig csupa móka és kacagás volt Pollynak, Lilinek és Brúnónak, most aztán bekeményítenek a gazdik: eljött a tanulás ideje. Ül, fekszik, játszik! Ebből a játszik nagyon megy, de nem vezényszóra, hanem séróból non-stop. A bejátszó alapján Mónak van némi fogalma arról hogyan kell bánni egy kutyával, hisz ő az egyetlen aki a nevét akarja a kutyának először megtanítani. Egész ügyes, amikor hívja Pollyt odamegy hozzá. Ez Robinál és Daninál nem működik. Ahogy az ült és feksziket is egyedül Mótól fogadja el. Nos ez probléma mindenhol, hogy nem hallgatnak a kutyusok a nevükre, nincs egy falkavezér akit elfogadtak és össze-vissza hallják a vezényszavakat, pl. Renátó: ül!, csüccs!, csücsülje 3 másodperc alatt. Lili pont leszarja Rencsót.

Kutyázás után azt nézhetjük végig, hogy a gyökerek újból az étkezőasztalnál ülve mondják el kivel nem akarnak együtt élni. Pontosabban három társukat kell megnevezni, akik helyett inkább a három kutyát tartanák meg. Jámbor Jack – ismertebb nevén Kretén Dániel - senkit nem akar látni a villában Virágon és a kutyákon kívül. Én legfőképp Őkreténségét tudnám nélkülözni, de ez senkit nem érdekel. Bálint Renátót, Frút és Vivit küldené haza, de szigorúan ezt a Vivit aki rossz passzban van. Köszi. Vivi ugyanezt mondja el. Majd Robi is ugyanezt mondja el. Szerintem meg gyávaság azt mondani, hogy Vivi jelenlegi állapotában nem kívánatos, ahelyett hogy valóban megneveznének valakit. Rohadtul megúszós. Frú Bálintot, Virágot és Vivit mondja. Vivinél a következő az indoklás:
Valamilyen szinten szerintem teljesen ellentétek vagyunk úgymond, nem tudunk valamilyen szinten azonosulni. Én meg valamilyen szinten nem találok szavakat. Úgymond.
Bálint rákérdez, hogy mivel bántotta Frút, ő pedig elmondja, hogy előző nap az asztalnál csúnyán beszélt vele. Bálint elnézést kér, nem akarta megbántani. High five mindkettőnek, végre valamit emberi módon sikerült tisztázni. Renátó Mót, Vivit és Mercit nevezi meg, Mó Renátót, Frút és Virágot, Virág Frút, Mót és Mercit. Merci Virágot említi, mert Merci azt gondolta barátnők, ehhez képest a kiválasztótáblánál derült ki hogy nem, Renátót azért mert eltávolodtak egymástól és meglepetésemre Danit is megnevezi, mert Mó miatta nem beszélhet Virággal, vagyis nem tetszik neki Dani viselkedése. Nekem viszont tetszik, ahogy Merci összeszedetten előadta magát és el merte mondani teljesen kulturáltan a véleményét. Őkreténsége nyilvánvalóan nem tudja ezt szó nélkül hagyni és védi a bántalmazó magatartását azzal, hogy a maga módján rávilágít Merci és Mó vélt, vagy valós hibáira. A vége az, hogy Merci pityereg, ami oda vezet minket, hogy a nyugiban Merci sírva megkéri Mót, hogy hagyják egymást békén. Meglátjuk meddig tudják tartani a három lépés távolságot.

komment

Facebook kommentek

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fálki 2021.01.15. 00:22:52

@PYT: Szerintem nem.

A kommentszekcio mindig pontosan olyan, amilyenne a kommentelok teszik. Ez pedig itt foleg olyan, mint nincs moderacio.

Velemenyem szerint korabban sokkal konnyedebb hangvetelu volt az egesz, tobb volt az OFF es az egymassal torteno cukiskodas 100meg100 kommenten keresztul.
Most azert kicsit komolyabb a hangvetel, sokkal tobb az on.
Nyilvan este 10kor felporog, mert kb mindenki liveHVzik és az _atombomba_ elottiek nincsenek itt akkora szamban, de van helyettuk mas.

Szerintem nem jobb/rosszabb a mostani kommentszekcio, hanem mas.

Raadasul mindenki ovatoskodik, hogy mit is szabad mondani, amiert a kozosseg meg "akad ki".

Fálki 2021.01.15. 00:24:13

Raadasul mindenki ovatoskodik, hogy mit is szabad mondani, amiert a kozosseg meg nem "akad ki".

Aludnom kellene és akkor nem hagynék ki szavakat...

PYT 2021.01.15. 00:28:47

@Kiégett Hobbynyúl: na pontosan, más magyarázat nem lehetséges erre az anomáliára; a párbajokat meg még meg is rövidítették, mert nincs már szükség felesleges időhúzásra, mióta nincs már emeltdíjas szavazás, nem kell tarhálni az sms-eket... jó éjt :)

SirLemming 2021.01.15. 00:33:59

@Fálki: Igaz. De.
Aki a régi társaságot ismeri az hiányolja, és az érzelem nagy úgy.
Kéne egy diplomata aki megoldja vagy legalább letisztázza a feszkót. Feltehetően kb annyira nem komoly, hogy öroharit érdemeljen.

kozi001 2021.01.15. 00:34:59

Most nézem, hogy Robi azért ipari mennyiségű kajál csinál.
6-8 liter makaróni feltét, 1 kiló sajt lereszelve, borsó leves, csajok meg a kanapén döglenek.

Fálki 2021.01.15. 00:35:05

@PYT: En egyszer nagyonregen, kivancsisagbol szavaztam egy ilyen emeltdijas sms rendszerben.

Nem emlékszem már, hogy kire, de gondolom es tegyuk fel h nagy kedvencemre, VV2Ritara.

Szoval volt Rita meg mondjuk Zsolti, én meg elkuldtem az emeltdijas sms számra azt, hogy Málta. Kiváncsiságból.

Gondoltam majd valaszolnak, hogy ervenytelen. Ehhez kepest jott a valasz, hogy koszonik szepen, a szavazatomat regisztraltak. Hát de mondom hova???
Gondoltam lesz majd egy Rita %, egy Zsolt %, meg azert odairjak azt is, hogy Málta.

De lofasz se lett, tolem persze a penzt vittek, a szavazatot regisztraltak.

Na azóta nem hiszem el, hogy ezek itt legitim eredmenyek, amiket kapunk.

PYT 2021.01.15. 00:35:19

@Fálki: dehát pontosan ezek miatt igen, és pontosan ezekről beszéltem én is; ezek a beszabályozások kinyírják a spontaenitást és a felhőtlen atmoszférát... ami persze nem biztos, hogy baj, lehet, hogy másoknak épp igy jó, de én nem tartozom közéjük, és emiatt nincs kedvem lájvban jópofizni... egyelőre legalábbis.

Ármándójózsi 2021.01.15. 00:36:24

@Fálki: Igen, más. Sokkal szarabb és ezt nem félek kimondani. Nem óvatoskodok. És neeeem, nem attól szarabb, hogy szarabb emberek járnak ide, hanem attól, hogy semmi vicces, semmi bensőséges nincs, vagy alig van benne. Én kibeszélni és jókat röhögni járok ide. De legyen ez az én bajom.

Fálki 2021.01.15. 00:38:24

@kozi001: Fru es Virag bevallottan nem tudnak fozni csak probalkozgatnak, gyanitom az asztalos se egy Nigella, uh marad a fozes Robira es Vivire felvaltva.

Fru konkretan multkor a botmixert se tudta hogy hogy mukodik, pedig az aztan nem robotika.

kozi001 2021.01.15. 00:40:42

@Fálki: Ha mindig ilyen kosztot csinál Robi, nem csoda az a +8 meg +5 kiló. :)

Fálki 2021.01.15. 00:40:54

@ÁrmándóMerigold: De ha szarabbnak tartod, akkor igenis az ittlevoket is annak tartod. Mert mindenki ugyanugy magat adja.

Tehat amig regen eKG-zas ment egesz nap, meg ki kinek a virtualis szerelme, addig most sokkal inkabb onolas van es komolyabb hangvetel, komolyabb temak.

Szerintem mindketto ugyanugy elfer, egyik sem jobb, hanem ismet ezt mondom, mas.

Ha neked az a kozeg jobban tetszett es a mostani szar, akkor nyilvan az azt jelenti, hogy Te azt kozelebb érezted magadhoz.

PYT 2021.01.15. 00:41:52

@Fálki: hova hova, hát a bevételi számlájukra, hová máshová? ;)) én is szavaztam anno a gyerkőceim miatt, hatalmas fanok voltak, amikor még kisebbek voltak, és a tartalom is belefért a 12-es karikába...

Fálki 2021.01.15. 00:42:30

@kozi001: Nyilvan. Doglenek egesz nap. Fru vegigzabalja az osszes gyarto osszesfajta csokijat, az Asztalos épp ma tolt be lefekves elott egy pudingot...

A pulzusuk meg egesz nap nem megy 80 fole, csak akkor, ha kutyapicsázni kell.

Nem meglepo, hogy hiznak mint a diszno.

budapest23 2021.01.15. 00:45:26

Bálint ma esti faszkodása mögött három dolgot sejtek.
1) Már hetek óta friendzone-ozva lett Vivi, és ebben - mintha pasi-friend lenne - emlékszem állandóan keményebb szavak hangzottak el, pl. amikor Vivi picsogott az elvett szépítöszerek miatt, vagy amikor ökörködtek csomó szituban (pl. párnacsata)... voltak ott olyan (akkor még poénból) elmondott dolgok, pl. "namészmostmárapicsába" amik két haver közt még elférnek, de férfi és nö között már akkor is furcsák voltak. Nyílván ebben benne volt a
2) hogy Vivi egyre inkább beleszédült egy Bálint-ideálba/fantáziába, amit viszont Bálint kezdett az utóbbi idöben levenni és tökre megijedni töle, gondolom egyrészt mint férfi, másrészt mint tudatos játékos, és ezt most extra rájátszott durvassággal (amit távolságtartásra használna) teszi. Az utóbbi pár nap során egyre keményebb lett a kommunikációja Vivivel, és tényszerüen is többször mondta, hogy így vagy úgy de (a mostani) Vivit kint szeretné tudni inkább. (Ezennel le is hülyeségezem múltkori gondolatomat, hogy ezt a félszerelmi szálat direkt meg akarták játszani, hogy legyen Vivinek esélye Renátó ellen).

A harmadik pont meg sajnos roppant egyszerü:
3) Alkohol.

Ez így együtt meg kihozta az állatot.

Én sem értékelném túl, mert ebböl a háromból legalább 2 együtt nemigen szokott normál esetben számára összejönni a valós életben és ezért gondolom azt, hogy alapvetöen nem rossz arc, mégha ezt másképp is kellett volna megoldania, de azért 60 nap bezártság meg fesz gondolom rajta is reszel. Mindeközben Dani és Renátó kezdettöl fogva önnön lényüket adták, amit az alkohol max idönként még extra felnagyított, mert a gátlásokat komplett levette róluk.

Hja kérem. Magyarhon két nagy gondja szépen együtt, alkohol és középkori suttyóság.

Mohról meg kezdettöl úgy gondolom hogy felesleges rosszat szólni, mert a maga kevéske évével még a legkonzekvensebb, jószívübb és kiegyensúlyozottabb viselkedést produkálta (Robi mellett).

Fálki 2021.01.15. 00:47:58

@budapest23: Alkohol volt az szerintem is. Mert kivitte mar a haját az, hogy Vivi mennyire ostoba.

Nemtud rendesen elmondani/felidezni ket mondatot és a sajat szavaival probalja kipotolni, de azok mindig csak rontanak a helyzeten es egy borzaszto hazugsagspiralba kerul.

Itt raadasul ket okosabb ember ulte korul, akik pillanatok alatt darabokra szedtek.

Ármándójózsi 2021.01.15. 00:48:37

@Fálki: Abban a régi közegben is mindenki "önmagát adta". Nem az itt lévők szarok, továbbra is azt mondom, csak nem ismerik úgy egymást ezért nem is engedik el úgy magukat, mint a "régiek". Ott mindenki tudta, hogy ki, kicsoda, már nickek szerint és, hogy mit engedhet meg magának vele szemben. erre voltak felhúzva a poénkodások, a délamerikai szappanoperák stb. És ez még az éppen nem szereplőknek is vicces volt. Nem voltak belőle IRL sértődések, mindenki tudta, a helyén tudta kezelni ezeket.
Igen, azt egyértelműen sokkal közelebb éreztem magamhoz.

SirLemming 2021.01.15. 00:54:44

A bensőségesebb hangulatot hiányolják.
Céges példa: Amíg a "smúzoljunk a felsővezetéssel" vacsira ment az egész team addig megvolt a hangulat, de a klikkesedés is.
Amikor már csak a csapat- / csoportvezetők / managerek mentek egészen más volt a hangulat. Formálisabb. Más amikor a közvetlen cimbik nincsenek itt.
Kb olyan most a hangulat, mint amikor az előző cégemből eltűntek az eredeti tulajok, régi kollégák. A cég ugyan az, csak a társulat más. Másként kötődsz, vagy nem is kötődsz csak termeled a GDP-t (keresed a zsemlérevalót)...

Másnak más, valóban, de minőségben is, az adott egyén személyes, privát szűrőjén keresztül nézve.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 00:55:24

@ÁrmándóMerigold: Sztem meg a műsor szar, és január van, a legszürkébb, és a legdepisebb hónap az évben.

Ármándójózsi 2021.01.15. 00:58:38

@VV Erőlegény: Pont két éve is ugyanez volt, de olvasd vissza bármelyik poszt alatt a hozzászólásokat. Ég és föld. A minap néztem meg én is.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 01:02:55

@ÁrmándóMerigold: Nem mondtál ellent nekem Tesó, két éve is szar volt a széria, és a január már akkor is a legszürkébb, legdepisebb hónapja volt az évnek, csak nem volt még rajtunk a Covid. :-)

Ármándójózsi 2021.01.15. 01:06:53

@VV Erőlegény: Bocsi, rosszul fogalmaztam. Tehát, két éve is ugyanez, tehát január, szar széria volt, DE ennek ellenére az akkori topic fényévekkel jobb volt.

Ármándójózsi 2021.01.15. 01:17:07

@vágtázó vadmalac: Veled meg mi van? Ennyi volt mára? :S
Mondjuk ez az egysoros tetszett, mind a rövidsége, mind a tartalma okán. :)))

PYT 2021.01.15. 01:18:49

@ÁrmándóMerigold: nem csak a tiéd, ekg...

PYT 2021.01.15. 01:24:44

@Fálki: nem, egyáltalán nem, és épp ez érezhető most, hogy senki nem adja az igazi önmagát, vagy csak nagyon kevesek, a többség visszafogja magát, óvatoskodik, és valszeg sajnos éppen azok, akik a legspontánabbak voltak; és hát igen, sokan hiányoznak is még mindig, akkor megkérdezném, megérte ez így? Amúgy jó arcok nyilván az ittmaradtak is, ez nem kérdés, csak van egyfajta hiátus.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 01:29:37

@PYT: Majd ez is megváltozik, holnap egy új nap kezdődik.

Ármándójózsi 2021.01.15. 01:34:12

@VV Erőlegény: Ez annyira igaz és annyira szép (ha azt nem számítjuk, hogy ez már éppen egy új nap), hogy el is ámosodtam.

Jó éjszakát Mindenkinek! :)

PYT 2021.01.15. 01:34:30

@Fálki: pontosan, és képzelhetjük, hányadik ilyen esetük lehetett már vele, ha ez ennyire ki bírta ütni a biztosítékot, nem védeném Bé mai agyfagyását, de basszus, én nemtom, mit csináltam volna részegen, ha színjózanul, ilyen távolságból, a tévén keresztül is legszívesebben a péklapát után nyúltam volna (ha lenne itthon olyanunk). Engem már a puszta hanghordozásával, a lehetetlenül lassú, elhúzott affekta beszédével is a világból lehetne kikergetni, iszonyat idegesítő, és akkor hozzá még a mérhetetlen butasága... áh.

SirLemming 2021.01.15. 01:35:39

@ÁrmándóMerigold: :D Ez jó volt.
Azt hiszem nekem elég volt mára.
Joccak meg minden.

PYT 2021.01.15. 01:35:46

@VV Erőlegény: tuudom, pont erre várok én is :*

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 01:42:23

@PYT: Különben átpörgettem a mai öfit az előbb. Azért a végén egy kicsit kiverte nálam a biztosítékot az RTL álszentsége, és képmutatása, amivel PP-n keresztül a műsor végén elkezdik nép-nevelő jelleggel magyarázni, hogy mennyire nem helyes, hogy a műsor kezdete óta azt látjuk, hogy a hímek visszaélve a fizikai fölényükkel a műsorban leugatják a nőket, és verbális erőszakot vesznek rajtuk. Ha ez igazán zavarná őket , akkor igazából nem ilyen szereplőket kellett volna beválogatniuk.

Addamm 2021.01.15. 01:43:41

@PYT: köszi az ekg-t, de be kell látnom Bélához hasonlóan nálam is elgurult a gyógyszer. Vivi tv-n keresztül is annyira idegesített, hogy ha Bálint nem is kezelte szépen de nem tudok rá haragudni. Másrészt a csatorna is elmegy a fenébe. Amikor Dani hetekig csicskította és formálta a saját szájízére szerencsétlen Virágot azzal nem volt semmi gond. Renátó gusztustalan pólós ajándékához még asszisztáltak is (a szerkik csináltatták meg az ajándékát), PP is csak akkor szólalt fel ellene mikor már nagyon ciki volt Renátó terrorizálása. Hetekig elnézték ahogy a két állat terrorba tartja a nőjét. Most Bálintnak volt pár szar perce és egyből elkezdi PP meg Hozé, hogy ez megengedhetetlen.
@Fálki: igen, ugyanaz az Adam, még régebbről két accom van, és mikor melyik eszközről olvasom a hogyvoltot, attól függ melyikről kommentelek.
A vv11-ben ígérem tudatosabb és higgadtabb leszek, mint ma voltam, de Vivi már engem is kiidegelt. Amit PYT ír, az elnyúltott lassú beszéde is a kezdetek óta megőrjít. Zsuzsu túlzott artikulálásához tudom hasonlítani, tőle is rosszul voltam akárhányszor megszólalt.

Egyébként érdemes visszanézni a régi adásokat, van fent videó ahol Alekosz annyira nyomul Anikóra, hogy ma simán kizárnák zaklatás, metoo vádjával, 10 éve pedig megnyerhetett egy vv-t. Ma Bálint kapta azt az elítélést amit már rég Daninak és Renátának kellett volna.

mézescsók 2021.01.15. 01:46:01

@Niemandhäuser: Maximálisan egyet értek. Nem kell túlhájpolni a történteket. Ennyi volt (ittas Vivi elküldése a p...ba a szintén nem szomjas Bálint által), mindennapos eset.
Kiváncsi vagyok rá, egyszer Renató megmagyarázza-e, mitől volt olyan fenemód öntelt és magabiztos.

Nets 2021.01.15. 01:46:19

Először is nem érdekel Bálint, egyikőjüknek sem szurkolok. Másodszor lelki bántalmazás felett szemet hunyásból átmentünk a szokásos white knight-ozásba eszetlenül, mivel berezeltek a készítők a kinti reakcióktól. Attól mert valaki nő, az még nem menti fel a viselkedése alól. Amerika ebbe a pofonba szalad bele, ahol egy nőnek a neme miatt engedélyezett agyba-főbe vernie a férfit ok nélkül, megerőszakolást és egyéb abúzusokat hazudnia (Johnny Depp nevét csak így feldobnám), fordítva viszont már egy ráordítás is állati agresszió és elnyomást mutat. Ha ugyanezt mondjuk Danival csinálta volna (ahogy később neki is odaszól), akkor senki egy szót sem szót volna (ahogy nem is szólt), pedig ugyanúgy kulturálatlan lenne.

Vivi milliomodik alkalomra elkezdte a sz*rkavarást megint, fals információkat adva, feszültséget keltve uszít mások ellen. Nem egy balhéja volt ebből. A többiek azért húzták fel a vizet, mert a bizalom amit adtak neki (és ami fokozatosan egyre ingatagabb talajon állt), újra a kukába lett dobva általa. Azzal ugye semmi gond nincs, hogy hazugságot osztott meg Robiékkal ("unalmas szr vagy"), olyan stílusban, mintha teljesen lenézné és megvetné őt Rencsi.

Kulturálatlan volt amit Bálint csinált? Igen. Lehetett volna értelmesebben? Nyilván igen. Hibázott? Természetesen. Megérdemelte Vivi ezt a fajta beszédet? Nem, de nem a női mivolta miatt, hanem emberileg. A stílussal volt gond, ahogy beszélt, nem azzal akinek mondta, aki jelen esetben nő.

Ha férfinek mondja, ugyanúgy paraszt lett volna, ez viszont már nem lett volna elismerve. Utálom a kettős mércét, és utálom hogy nincsenek megvizsgálva az esetek mi miért történik és mi vezetett idáig, csak megy az agyatlan metoo-zás és nyivákolás.

Rencsi és a Tökvakaró nap mint nap alázza a nagy "szerelmét", akiket hatalmi okokból nyomnak le. Bálint ebben a helyzetben bizalmi sérelmet érzett egy hozzá közelebb álló személy iránt, aki ismét hazugságon és undorító sz*rkavaráson lett kapva, amit így reagált le. Ugyanígy kapta Gábor is az ívet ezért, aminek a következménye imádott facebook-posztok százezrei és röhögés volt a büdösnek becézett srácon.

Természetesen ezt nem lehet így boncolgatni, mert akkor nőgyűlölő vagy és hímsoviniszta, hiába ítéled el mind Rencsike, mind Einstein hányadék viselkedését.

Ha elmegyünk erre az eszetlen, mindent bevédünk csak mert nő vonalra, akkor sok értelme megint nincs a bántalmazásokról való beszélgetésnek.

Addamm 2021.01.15. 01:46:30

@VV Erőlegény: ekg, az rtl direkt beválogatott két full bántalmazó idiótát, meg egy 18 éves prostit, plusz egy dubajos Frut, (tehát meg is van a strici és prosti típus ott bent), erre 2 hónap után csodálkoznak, hogy megy bent a (verbális) agresszió. Mégis mire számítottak? Összezárták az oroszlánokat a gazellákkal aztán néznek boci szemekkel, amiért az oroszlánok agresszívak.

Fálki 2021.01.15. 01:53:29

@Addamm: Csinalhattal volna legalabb egyforma avatart a ket nicknek, hogy a hozzam hasonlo felhulyeknek is leessen. Nyilvan gyanus volt a dolog, de inkabb vartam.

Szerintem az eselyeink nem romlottak, de ilyen hibat tenyleg ne kovess el bent, mert ha rad kerul a zold kendo es csak en allok moged, akkor nehez dolgunk lesz.

@PYT: Benned is csalódtam, amiert ADDAMM baratomnak drukkolsz majd es nem nekem vagy minimum nekunk.

PYT 2021.01.15. 01:54:55

@ÁrmándóMerigold: nem csak az ősrégi arcok hiányoznak innen, hanem azok is, akik idék köszöntek be hosszabb-rövidebb csak olvasgatós periódus után, egy darabig voltak, akklimatizálódtak, aztán eltűntek, pl... Az újakkal együtt is remek volt itt lenni mindig, pedig viták is akadtak bőven korábban is, de mégis, volt egy szuper alaphangulat, ami most nincs, vagy nem az igazi... De nem ragozom tovább, ahogy Erőlegény is mondta, holnap új nap, holnapután is, meg azután is, egyszer csak helyre áll minden. ;)

PYT 2021.01.15. 01:56:21

@mézescsók: és én is egyetértek, eeg és ekg ;)

Fálki 2021.01.15. 01:56:36

@PYT: Ezzel maximalisan egyetertek, de aki azert morikalja magat, mert a regiek es foleg a hangadok majd jajjj mit szolnak hozza, annak lehetnek bajok a fejeben.

Nyilvan alkalmazkodni _kell_, odafigyelni magunkra és egymasra is _kell_, de visszafogni magadat es ovatoskodni egy ilyen helyen azert, mert xyz es abc mit szol majd hozzá..

PYT 2021.01.15. 02:00:38

@Fálki: há me én is benned, azé ;pp meg vele egy az eeg-nk, az nagy dolog ám a mostani ínséges időkben, amik errefelé járnak, de... majdani szurkoló társnőm, Irén (;) majd biztos neked csíringel, hogy meglegyen az egyensúly.. xddd

Ármándójózsi 2021.01.15. 02:03:11

@Addamm: De jó, hogy még telóról itt vagyok és láttam, hogy írtál.
Szeretnék Tőled őszintén és tiszta szívvel elnézést kérni, nagyon durván viselkedtem és erre nincs mentségem. :(
Persze nagy volt a csalódottság bennem és most is az Bálint miatt, de ez nem lehet ok arra, hogy én is bántsak másokat.
Az meg pláne nem, ha valamiben nem értünk egyet.
Remélem nem haragszol, és elfogadod a bocsánat kérésemet.

A "vitánkról" pedig majd írok valamikor nyugodtan és hosszabban, hogy én, hogyan látom ezt a helyzetet.

Fálki 2021.01.15. 02:03:20

@PYT: Nem lettem meggyőzve.... ;)

Addamm 2021.01.15. 02:04:59

@Fálki: Igaz, ezt a sima A betűs profilképet át kéne cserélnem a jó öreg Attilásra. PYT-ben ne csalódj, a lényeg hogy szurkolna nekünk, a többi majd a végén eldől:D
Ha másra nem Vivi és a korábbi Zsuzsu azért jó most nekünk, hogy felkészüljünk a 11-re, mert ilyen bolondok biztosan lesznek abban a szériában is.

PYT 2021.01.15. 02:05:00

@Fálki: eh nem erről van szó, hanem arról, hogy az emberlánya nem akarja megbántani senki érzékenységét, legalébbis szándékosan nem. Nem gondolom, hohy baj van a fejemben, de tudod hányszor törölte vissza rengeteg kommentet, és el sem küldtem, vagyerősen megnyirbálva, hogy ne bántsak meg senki olyat, aki.... khmm, hogy is mondjam... áh inkább sehogy, lényeg, hogy az ember szolidáris nőtársaival, amennyire lehet ;))

Nets 2021.01.15. 02:05:39

@Niemandhäuser: Nem lesz semmi. Ezek a vélhetően mentális betegek, de legalábbis nem túl értelmes figurák általában nagyon jó színészek, tudják milyen arcokat kell pörgetni magukon hogy ne bukjanak le és jól jöjjenek ki a helyzetekből/megússzák azokat.

Érdemes például Danit megfigyelni a kiválasztás alatt, mikor őt kérdezik vagy ő beszél. Teljesen más hangszín, szinte gyermeki/nyávogós/benyalós stílus, a testbeszéde is erről árulkodik. Soha nem beszél így más esetekben, csak amikor tudja hogy a fókusz rajta van.

Addamm 2021.01.15. 02:06:56

@ÁrmándóMerigold: Én is szeretnék elnézést kérni Tőled, túltoltam a biciklit rendesen. Nyugodt körülmények között (például holnap este) megbeszélhetnénk, hogy mit gondolunk a Bálint-Vivi vitáról.
Remélem nincs harag.

Fálki 2021.01.15. 02:07:33

@Addamm: En mindent megertek. Raadasul minden szavazat számít, mint tudjuk.

Szóval @PYT: , udv a csapatban!

PYT 2021.01.15. 02:13:25

@VV Erőlegény: nálam is, főként az a próbálkozás, hogy összemossanak egy pusztán indulati kirohanást, ami közel nem volt olyan agresszív és félelmet keltő (bár szép sem, tény), mint Rönó vármelyik akciója akár Fru ellen, akár Bálinttal, Móval és Virággal szemben, korábban. És akkor érdekes módon nemmérezték szükségét sem elhatárolódásnak, sem szabadkozásnak, pléne nem beavatkozásnak. De mlg a szekrényajtós incidensért sem kapott Rönó egy komolyan vehető büntetést sem.

És ha már szóba hoztam Virágot, az milyen volt már, amikor ma beállt amögé a Renátó mögé támogatónak, aki sajét szavaival élve: intenzívre küldte volna kint..? Tudom, tudom, a proliuraság miatt, de akkor is. Broáf

Ármándójózsi 2021.01.15. 02:15:28

@Addamm: Dehogy van! Örülök, hogy ezt meg tudtuk beszélni.

PYT 2021.01.15. 02:23:22

@Addamm: jól látod, ha benneteket beválogatnak, már csak Vivi-, Driccasszonyság-, Dígóó- és Rencsulafélék férnének csak be mellétek, a kvóta miatt. Két értelmes aspiráns mellé tíz roggyantat kell beválogatni, hogy legyen műsor, éértitek... műsorpolitika ;)

PYT 2021.01.15. 02:27:15

@Addamm: és erre is csak bólogatni tudok, ekg..

PYT 2021.01.15. 02:28:47

@Fálki: még mindig nem? ;)

Addamm 2021.01.15. 02:30:00

@ÁrmándóMerigold: Én is örülök, mostanában úgyis volt elég feszültség a kommentszekcióban, legalább mi ne feszüljünk egymásnak.
@PYT: olyan vv sajnos úgysem lesz, ahol kiegyenlítettek az értelmi viszonyok, és legalább 6-6 arányban vannak normális taktikus játkosok a többi mocsárlénnyel. De abból kell dolgozni amit kapunk. Attila idejében is volt mocsár, pl Cristofel. Lelki terrorra visszatérve, Attila rendszeresen sittesnek nevezte a Gergőt aki valami 4 évet ült a műsor előtt. Megnézném, hogy egy mostani vv-ben lenne-e elhatárolódás Attilától a módszerei miatt.

Fálki 2021.01.15. 02:34:53

@PYT: Most már átlátok rajtatok és nem állok a szerelmetek útjába. De Addamm úgyis tudja, hogy gyengíti a pozícióját egy nő, szóval annyira ne éld bele magad.

PYT 2021.01.15. 02:38:40

@Nets: hű, ezért érdemes volt még visszagörgetni, minden szavad arany, nem nagyon van mit hozzátenni, couldn't agree more, ennyi. És még erre is: @Addamm: maxi ekg!

PYT 2021.01.15. 02:41:27

@Fálki: ja, nem, félreérted zaddy ;pp szó nincs ilyesmiről (még azt sem tudom, hány centi, mármint magas;), ennyire nem szaladunk előre xdd

PYT 2021.01.15. 02:50:17

@Addamm: hja, Attila nagyon durván tolta a terrort, ott volt pl az a lány,
akit a minap említettem itt, aki teljesen össze is omlott miatta, és még azután is csak rugdalta, lamantinnak nevezte (valódi neve azóta se jutott eszembe és lusta vagyok rákeresni), aztán valahogy senknek nem jutott eszébe elhatárolódni vagy megszólalni a folyamatos bullying miatt, tenni ellene meg főleg nem, ugye rtl? És hány ilyen volt még.... Ezért is érzem annyira álszentnek ezt a mai verbális mentőakciót a csatorna részéről.

PYT 2021.01.15. 02:52:13

Mivvaaa, mindenki kifeküdt, enyém a kocsmaaaa??!
Akkor:

UTOLSÓÓÓÓ!!!!! xdddddd

mézescsók 2021.01.15. 02:54:23

@PYT: Hát, ez az! (Még akkor is, ha "hát"-tal nem kezdünk mondatot). Egy - különben indokolt - indulatból származó megnyilvánulás miatt csinálni a fesztivált nem méltányos Bálinttal szemben akkor, amikor más villatársai hasonló dolgain elegánsan túlléptek a kommentelők.
Nekem tetszett Bálint kirohanása és még a stílussal sincs akkora bajom, hogy a szívemhez kapjak. Tetszett, mert őszinte volt, mert zsigerből jött és végre nem az volt az alap, hogy jaj, csak meg ne bántsuk Vivike érzékeny kis lelkét, aki hülyeségeket mond ugyan, ám érthető, mert azért mégiscsak rettenetes, hogy elfogyott a műszempillája, de tudjuk jól, Vivi már csak ilyen, bla, bla, bla...Végre nem csomagolta sztaniolba a mondanivalóját, hanem direktben kimondta, amit gondol, és ami gyanítom csak parányi szelete volt annak, amit Vivi ámokfutásáról még tudna mit mondani. Ebben a szituban Vivi nem nő volt, hanem egy villalakó, aki éppen - és nem először - keveri a kakit. És pont azokkal kapcsolatban, akik eddig bent tartották és elviselték minden idiótaságával együtt és feltétel nélkül mellé álltak, amikor megrogyott kicsit.
Szóval nálam nem minusz pont jár Bálintnak, hanem plusz. És fütyülök rá, hogy néhány kommtársam nem ekg-zik a mondanivalómmal kapcsolatban.
Jó éjszakát!

mézescsók 2021.01.15. 02:56:12

@PYT: A lány neve Kinga volt.

.Zsu 2021.01.15. 02:57:57

nem szabad korán kidőlni, majd éjfélkor felébredni, és visszanézni a részt, mert ISZONYATOSAN SOK KOMMENtet kell visszaolvasnod.
ezt a hibát többször nem követem el.
nagyon sokmindenkivel EKG természetesen.

a mai rész után én senkinek sem tudok szurkolni. kiábrándultam teljesen.

PP moralizáló szövegeit, és a véleményét én mindig EKGzom. és még mindig nem tudom eldönteni h az RTL-nek mit kellene tennie. ha nem is akarnak beleszólni a műsorba, és érzékenyíteni a játékosokat, valamit csinálhatnának. kezdve talán a BV megreformálásával.

a részről gondolataim:
ezek a magukban beszélős monológok nagyon cringe kontentek mindig.
Vivin a Dani szövege segített? én pont azon gondolkoztam miközben beszélt, h ez a Daniról szól itt, nem arról h Vivin segítsen.
"Az igazsággal vagyok" by VVDani 2021. és besétál Renátóhoz. felnevettem.

szerencsétlen Vivi, nagyon belekavarodik itt a saját gondolataiba is. olyan kusza ez a lány. zavaros az agya és meggondolatlan.
tulajdonképpen láthattuk h a szaron kívül, amin rögtön helyesbített, az igazat mondta, de olyan furán bizonytalanul és sután adja elő magát.

szal értem én a Bálintot, de ez így sok volt tőle. még csak nem is h felemelte a hangját és h ideges lett, hanem ahogy kiküldte a szobából a Vivit.

aki a régi kommentszekciót hiányolja azoknak üzenném: velem lehet szappanoperáskodni!

nem akarok túl könnyen kaphatónak tűnni, de mit szépítsek elég egy két kedves szó és szerelembe esem. :D

Ármándójózsi 2021.01.15. 02:59:20

@PYT: Ez Neked sehol nem jön be...

.Zsu 2021.01.15. 03:07:18

@PYT: ez tényleg nem volt fair, és semmiképpen nem szabad a Bálint indulati megnyilvánulását, ami most először fordult elő ilyen formában összemosni a 2 proli lénnyel, akik terrorban és abuzív kapcsolatban tartják a csajaikat.

én valahogy úgy vettem amúgy ki amikor néztem az adást, h ez ilyen utolsó csepp volt, azt éreztem, h PP kollektiven fogalmaz amikor arról beszél, h így nem szabad nőkkel kommunikálni (teszem hozzá senkivel sem)
meg ő máskor is felszólalt már, kritizálta rencsó és tökvakaró uraság viselkedését is.

.Zsu 2021.01.15. 03:09:50

@ÁrmándóMerigold: a te pontZsud az teljesen más volt, én tudtam ám.

btw te az ÁrmándóJózsi voltál régen vagy csak népszerű itt ez a név vmiért?

Ármándójózsi 2021.01.15. 03:13:35

@.Zsu: Nemár, hogy nem ismersz meg...
A nézését meg a járását...
Persze, hogy én vagyok. De mint minden ami értékes, engem is megpróbálnak hamisítani.
Csodálom, hogy Téged még nem.

.Zsu 2021.01.15. 03:19:09

@Fálki: szerintem jobb ez a kommentszekció, mert már én is ittvagyok. muhahaha :D

amúgy meg nekem tetszik az együttnézős ötleted, mert így legalább konkrét emberek hallhatnák h azt mondom "ezdegyökér" nem csak így magamnak mondanám mint egy félőrűlt.
viszont én mindig az rtlmoston nézem vissza, a tv adás után amikor felkerül.

PYT 2021.01.15. 03:21:49

@mézescsók: hát én biztosan ékégézom minden szavad, mert valóban, szép volt vagy sem, azt biztosan nem lehet rásütni Bálintra, hogy színészkedett, megjátszotta magát, alakoskodott, stb., a kiakadása őszinte volt, és spontán, nem agyalt azon, hogy ez majd hogy jön le kint, nézői szemmel - igaz, ebben az alkohol is játszott némi szerepet, de akkor is. Annak pedig külön örülök, hogy ilyen bevállalós vagy, respect. :)

.Zsu 2021.01.15. 03:23:21

@ÁrmándóMerigold: és a régi életedben, az old kommentfolyamatban, nincsenek utánad síró szerelmek? vagy beígért kapcsolatok?

jobb mindent az elején letisztázni én amondó vagyok

Ármándójózsi 2021.01.15. 03:27:06

@.Zsu: Biztosíthatlak, hogy nincsenek. Nem hagytam elvarratlan szálakat.

PYT 2021.01.15. 03:28:24

@.Zsu: egyetértünk, de ez most így eléggé visszásan jött le PP-től és Hozétól is, mintha Bálint lenne az ügyeletes antikrisztus, mert egyszer durvábban reagált le egy olyan helyzetet, ami egyértelmű szarkavarás volt megint Vivitől, és kifordulés is, amikor a proliuraságot praiselte, mert egyszer leereszkedett hozzá és beszélgetni méltóztatott vele (miközben persze nem felejtette el Mót is ekézgetni!), miközben ők folyamatosan ápolgatják a lelkét... Joggal akadt ki Bálint, és mondom, tuti hogy nem első ilyen eset volt, különben nem akadt volna ki ennyire.

PYT 2021.01.15. 03:31:11

@ÁrmándóMerigold: ez van.... de azért az picinykét mégis csak vígasztal, hogy NEKED SEEEEEEM te női avatárok mögött rejtőzködő Mr 191cm, te! ;pppppp

PYT 2021.01.15. 03:38:27

@.Zsu: utolsó két bekezdésed.... xddddddd / a szar monológok meg, eh, a szokásos scriptelt cucc, hogy kapjunk többet a szegény, érvényesülni nem képes, elnyomott Viviből, mert annyira volt rá igény - itt legalábbis, de annyira kedves a szerkiktől, hogy teljesítették (nem kellett volna) ;p

.Zsu 2021.01.15. 03:43:59

@PYT: ja meg nem túl következetes a csatorna.
Vivi nem szartkavar,ni akar sztm, csak maga körül az állóvizet, mert megakarja mutatni magát, és bénácska és butácska, és ilyenekkel próbálkozik. beivott, és hülye módon akkor hozta elő ezt a sztorit. nem kellett volna. (bár sztm józanul, nappal sem biztos h jobban elő tudja adni magát)
Bálint meg kiakadt, de én tartom magam ahhoz, h túlzás volt.
valszeg látja ő már régóta, riportszobában is említette többször, h Vivi nem a legélesebb kés a fiókban, és gyűlemlett ez már benne, mert mindig mellette állt, és őszinte volt vele, és akkor Vivi jön ezzel a sztorival.
de nagyon magas lovon ült most a Bálint, emberi volt oké, kijött belőle. ezvan. nekem nem esett jól látni, mert előtte való napokban is párszor arrogánsabb oldalát láthattam.
meglátjuk h viselkedik majd ezekután, ha elege van a Viviből, és csalódott benne, sztm el fog tőle határolódni.

.Zsu 2021.01.15. 03:45:38

@PYT: hát, tényleg nem kellett volna. :D

PYT 2021.01.15. 03:47:16

@mézescsók: nem nem nem, Kinga az a szőke rettentő "aranyos, kedves" (nem!) lány volt, akire rányomult Attila, ez meg egy barna rövid hajú, kissé outsider valamivel idősebb csajszi volt.... De köszi, mist mér rékeresek télleg. ;)

.Zsu 2021.01.15. 03:50:46

annyira megnézném a VV BTS-t. kezdve a szerkesztők ötleteléseitől, a kamerásoktól. aztán hogy van ez vajon, a riportszobában elmondják az embereknek, h na most akkor ülj oda a kutyákhoz és kicsit beszélgess velük? "jójó, és mit mondjak?"
"hát valami kedveset, h szereted őket, és jobbá teszik a napjaidat"
és akkor odasétál és megteszi?
vagy "figyi már, beküldünk most egy két ótvar sajttálat nektek, és X páros a nyugiszobában Y meg a hálóban randizzon, és kicsit beszélgessetek magatokról"

PYT 2021.01.15. 03:54:45

@.Zsu: jah, szar is volt, meg annyira idegesítőek ezek az ordítóan csinált merengős monológok; előző szériában emlékszem, azt erőltették, hogy kihívás előtt a kiválasztott bóklászott a műfüvön így magában beszélve, kvázineyélyt latolgatva, miközben már rég megvolt neki, hogy kit akar kihívni... az de gáz volt, most meg ez, Vivivel, aki mindent ugyanúgy ad elő, legyen bármi a topic, ugyanúgy szenveleg. Rettenet tehetségtelenül színészkedik.

.Zsu 2021.01.15. 03:59:24

@PYT: téényleg!! ezt azt hittem törlődött a memóriámból, de csak el volt rejtve és te most előhoztad :D naggyonbéna volt

PYT 2021.01.15. 04:00:30

@PYT: jaj, miket írok már össze... xddd de megvan, Vera volt, az "érzékeny lelkű"...

.Zsu 2021.01.15. 04:04:05

@PYT: napfelkelte Szentlőrinc 7:26

volt egy olyan ötletem h elkezdem a napot, ha már így felborult teljesen, de túl sok sötét óra ez még reggelig.
mivel már csak te vagy itt, téged megtisztellek egy külön jóéjszakáttal, és szép álmokat.
megpróbálok pár órát még aludni reggelig.

PYT 2021.01.15. 04:05:00

@.Zsu: az xdd na de most már én is elhagyom a kűzdőteret, hátha visszatér mr191cm cseverészni (vagy utolsózni egyet;) jóéjt, szia :)

PYT 2021.01.15. 04:06:10

@.Zsu: egyet gondoltunk, nighty night!

PYT 2021.01.15. 04:07:46

És: UTOLSÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!

ficekence 2021.01.15. 05:04:34

A telón láttam Vivike nagymonológját. Úgy tudtam, hogy a kihívás után megjön a hangja,amikor már nem érzi veszélyben magát. A tegnapi adásban is majdnem 18 percet szántak az élesztgetésére, mit mondjak dög unalom volt. Már akkor sem sajnáltam, mert színjáték volt az egész a nézők felé.

Kiégett Hobbynyúl 2021.01.15. 06:35:52

Jó reggelt! Pálinkásat, kinek mit. :-))

Örülök annak, hogy @mézescsók: @Nets: kollégák leírták a véleményüket. Minden szavukkal ekg. (És nem, nem tudom, hogyan kell eltüntetni a kettőspontot a nevük mellől, hogy az zöld maradjon. :D)
Ezt mondom én is. Valakit egy dolog miatt pellengérre állítanak azonnal, holott nem többszöri esetről van szó, nem folyamatos alpári megnyilvánulásokról, mint Renáta és Daniella esetében például. (Olvastam olyat is, hogy "kibújt a szög a zsákból", a "Bálint megmutatta az igazi arcát, erre várt 1,5 hónapja"... stb)
Nem ismétlem meg a többit. :D

Egyébként arra a felvetésre, hogy miért nincsenek olyan ugratások, viccelődések, mint amik megszokottak voltak, és ezeken én is jót szórakoztam anno, az nem csak azért van, mert néhányan offolták magukat.
A saját példámból indulok ki: Éveken keresztül olvastam, most regisztráltam, és becsatlakoztam. Azonban mivel engem nem ismernek semmiféle formában a társak, napközben nem vagyok, vagy csak akkor, ha nincs meló. (Nem, nincs home office sajnos)
Ezáltal bármennyire szeretek viccelődni, élcelődni, nem tudom, hogy részemről mi az ami még belefér a másik, régi motoros számára anélkül, hogy esetleg azt sértésnek venné.
Emellett tényleg elég car az évad, de lesz ez még így se. :D

@PYT: Vera volt az a vellalakó, akibe Attila beleállt anno. :D Ééééés nem, nem megy neked ez az utolsózás, de ha gondolod, akkor megkérsz mindenkit szépen, ahogy Józsi az elsőzésre, és beírjuk minden kommentünk végére, hogy UTOLSÓÓÓÓÓÓÓ!!!!! (by PYT)

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 07:56:56

@Fálki: @Addamm: Tetszett a kendős hasonlat köztetek. :-D Én csak annyit tudok hozzátenni, hogy amennyiben ti párbajoznátok benn, akkor én a telóról nyomnék egy szavazatot a zöld kendősnek, a tabletről meg egyet a kék kendősnek, és drukkolnék mindkettőtöknek a párbajon, hátha tök egyenlő lesz, és akkor kíváncsi lennék, hogy akkor mi lenne? Mindketten Villaajtó, vagy mindketten Utcaajtó, vagy közjegyző jelenlétében sorsolás...?
@PYT: Sem az összemosást, sem a szerecsenmosdatást nem szeretem, de összességében úgy látom, hogy Bálint kedveli Vivit, szerintem a mai adásban látni is fogjuk, ahogy elnézést kér ezért, de Vivi most konkrétan okot is adott a felháborodásra + a bezártság + a januári rá is ráragadó depresszió + és végül, de nem utolsó sorban + az alkohol. Szóval Bálint pusztán ezzel a kirohanásával nem lett verbális bántalmazó nálam, maximum akkor lesz, ha ezek az esetek szisztematikusan ismétlődnek majd, különösebb ok nélkül is. Vivi/Dani nálam már rég megreccsent, mint ahogy Dani marha nagy szövetsége Bálinttal is nem kis gellert kapott, egy ideig Fruban láttam volna valami potenciált, ha le tudna válni Renátóról (volt rá nem egy indoka, és ürügye), de nem vált le + a nyitott szájú evései + primitív verbális készsége. A toronymagasan vezető Bálint/Robi párosnál nálam, kellő távolságban tőlük Moha jött fel a képzeletbeli hármas döntőbe.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 08:04:28

@VV Erőlegény: Az RTL felé még annyit, hogy ezek az abúzus helyzetek szerintem nem a villa fiúk alakulnak ki a villában, hanem azért, mert ebben a szériában a lányok (a pozitív és negatív aktivitásokat tekintve is) teljesen alárendelt szerepen teljesítenek a fiúkkal szemben. Ha egy erősebb lány szekciót tudtak volna kiválogatni, és lett volna közöttük két legalább olyan mentális felkészültségű, mint Bálint és Robi a fiúk között, akkor nem alakult volna ki ez a nagy fokú férfi dominancia a villában. Még egyszer mondom, hogy jelenleg 3 fiút várok a döntőbe.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 08:05:15

@VV Erőlegény: ....nem a villa fiúk miatt alakulnak ki...

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 08:07:42

@Kiégett Hobbynyúl: Először Vera volt a prosti, majd Kinga, a hisztis.

VV Erőlegény #TEAMBÁLA 2021.01.15. 08:11:55

@ficekence: Én nem éreztem a 18 percben a színjátékot nála (tehát lehet, hogy kiváló színész), kérte is magára a kendőt, ami hihető volt egy ilyen helyzetben, de az utána való főnix feltámadása tényleg meglepetésszerű volt. Mellesleg, ha közben tényleg fel nem adja (mert sztem tényleg rottyon van a csaj, különösen, ha állandósulnak a konfliktusai Bálinttal és Robival), ő még szerintem hetekig benn lesz a játékban, mert az első párbaja során Fru-val szemben még vissza fog jönni sztem....

Cérnahuszár 2021.01.15. 09:07:25

@Fálki: az a baj hogy egy a párbaj nagy eséllyel végremegkaptaagechhhiiii lesz, és nem lesz elegáns ahogy kivéreztetjük az elhullót.
Senki nem akar lemenni bálintba mert utálja a karaktert, elég ha írásban oltja
a blog is akkor esik szét, amikor valaki a privát szféráját is behozza, írásban még lehet mérlegelni és törölni.
jó a teamos ötlet, csak ne nekünk kelljen csinálni, inkább hallgatnánk

mézescsók 2021.01.15. 16:47:57

@PYT: Éjszakai hsz-dre: Kösz, bár nem olyan nagy bevállalósság ismeretlenül, a partvonalon túlról felvállalni egy véleményt. Konkrét esetben - vv10 szereplőinek kivesézése - nincs benne kockázat, ha szembe megy az ember az árral, mert egyik villalakóhoz sem fűz semmi, nem kampányolok senki mellett. Ha ezt az RTL teszi (megfed egy játékost olyasmiért, amit másik játékossal kapcsolatban - jóval súlyosabb és kirívóbb esetben - simán elnézett és nem tett meg), az azonkívül, hogy álszent dolog, szerintem nagy hiba és a nézők befolyásolásának tartom.

mézescsók 2021.01.15. 17:07:27

@Kiégett Hobbynyúl: Maradjon az a kettős pont. Nekem tetszik.
A többi leírt dologgal egyetértek.

ficekence 2021.01.16. 04:59:14

@VV Erőlegény: Sajnos nekem kezdettől fogva ez az érzésem. A csatorna is csak azóta mutatja amióta nem kapott nézői levelet, többen megkérdezték egyáltalán bent van még a műsorba? Képtelen kiállni magáért, többször haza akart menni, nemcsak most. Az ilyen minek megy egy ilyen játékba elvenni a helyet sokkal érdekesebb emberek elől. Bálintot nem tudom elitélni, mert elszakadt nála a cérna.Az alkohol mindenkiből kihozza az ördögöt. Kövezzetek meg, de még nevettem is, amikor kizavarta a szobából, ami Vivi szobája is :) Volt ebben valami vicces, mintha az embert valaki kizavarná a saját lakásáből. :) Egy ilyen kis közösségben ez a szarkavarás nem megengedett barátok között. Nem láttuk csak a két fiúval, ami szintén tudatos volt, mert körülöttük mindig történt valami. A megerőszakolós mese sem jött be nekem, hiszen állandóan a szexről és pinikéről beszélt, hogy nyalatná magát és kivel egy szigeten. Többször megírtam, nekem a stílusa sem jön be, ez a vontatott beszéd, ami összhangban van a mozgásával, síránkozáson kívül egy értelmes mondatot nem hallottam tőle. Bálint jól teszi, ha távol tartja magától, lehúzza a játékát és mint látjuk még a nyereménytől is elütheti. Én egyébként Robit favorizálom, ember MMKK. Amúgy senkit nem kedvelek közülük. :))

Cibere Brúnó 2021.01.16. 14:18:32

@kozi001: Ha nem lenne Robi, kb éhenhalnának. Az a szerencsétlen Fru még egy tojásrántottát sem tud összedobni.:D
süti beállítások módosítása