Amikor a megcsalás elkerülhetetlen

2022. január 21. 07:54 - csajokespasik

Posztolónk vitapartnereket keres ahhoz a megosztó kérdéshez, hogy mikor is indokolt a félrelépés? Szerinte minden párkapcsolatban vannak olyan szakaszok, amik egy férfi számára csak így vészelhetőek át.

 

Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod.

 

Mivel anonim alapon működik a levelezés, bedobom a (pusztán elméleti) kérdést: valóban olyan óriási bűn, ha nem kapsz hosszú ideig szexet (akár együtt éltek, akár csak különélős módban – vagy ha minden jó, csak a szex nem) és félremész alkalmilag? Nem a kihűlt kapcsolatban élőkre gondolok, hanem ahol még van vágy, de a másiknál ingadozik, vagy nem élnek együtt a felek és ritkán látják egymást. Azokat a helyzeteket kiemelném, amikor főleg a másik fél miatt nem jön létre találkozó, mert nem tud beszorítani az elfoglaltságai közé - itt végül is nem egy párról beszélünk a szó hagyományos értelmében.

Legyen szó ebben a kérdésben akár férfiakról, akár nőkről. Inkább a megszokásban és az életcsapdákban rekedt kapcsolatokra gondolok ezzel a felvetéssel. Szerintem rövid az élet ilyen sehova se vezető önmegtartóztatásokhoz. Ami engem illet, igen, csaltam meg már mást, és utána azt vettem észre, hogy jobban kötődtem ahhoz, aki fontos nekem. Átértékeltem a dolgokat, jobban szerettem, jobban megbecsültem, és nem is mentem félre többet. Már a lehetőség gondolata is sokat segít abban, hogy tisztábban lássam, hogy mikor van a vége, illetve hol is tartunk együtt lényegében. Mindez nagyon is függ a kapcsolat minőségétől, mert volt olyan barátnőm, aki mellett eszembe se jutott félrelépni, és volt olyan, aki mellett meg nem volt más mód.

Egyetlen kapcsolatomban sem az ingyen szex lehetősége motivált, senki ne értsen félre, és nem is felmentést, vagy valamilyen igazolást keresek.

Ha egy hűséges férfi koplalás esetén magához nyúl, az érthető, de nem ugyanaz az élmény, nem is tartós, és felnőtt férfiak találjanak már erre érettebb levezetést. El lehet lenni szex nélkül egy ideig, akár kapcsolaton belül is, egy darabig, de van, amikor jön, hogy muszáj tennem valamit, különben természetellenesen és töketlennek érzem magamat.

Tegyük fel, ha sikerül egy kiéhezett férfinak szexhez jutnia – akár mástól -, akkor egy ideig úgy érzi, meg van oldva a dolog. Szerintem minden férfinál normális, ha hosszú időt követelő szexmegvonás után elkezdenek másra vágyni, hogy érezzék egy másik nő szerelmét. De amikor azt mondja a párod, hogy „Majd akkor lesz szex, ha jól viselkedsz”, meg hasonló baromságokat, akkor minden férfiban megmozdul valami, és nem jó értelemben.

Mindez nem csak a félrelépés „legalizálásáról” szólt, aki észrevette, annak gratulálok, annyival sem lehet elintézni, hogy undorító ösztönállat az ilyen, meg tipikus férfi. Elméleti alapon, mindenféle álszenteskedéstől mentesen lehetne őszintén beszélni erről?

 
85 komment
Címkék: megmondás

A bejegyzés trackback címe:

https://csajokespasik.blog.hu/api/trackback/id/tr8616820038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moonshadow 2022.01.21. 08:57:39

"Ha egy hűséges férfi koplalás esetén magához nyúl, az érthető, de nem ugyanaz az élmény, nem is tartós, és felnőtt férfiak találjanak már erre érettebb levezetést. "

Akkor ezek szerint ezt egy nő írta. :D

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.21. 09:13:14

Ha nem egy párról beszélünk akkor milyen megcsalásról van szó....
Mit nevezünk elég szexnek?

Cirigli Jenő 2022.01.21. 09:32:18

@moonshadow: pontosabban egy “menstruáló ember” írta!

Lorrh 2022.01.21. 09:34:53

@Peni a Valdes: csiccsolinának napi hét volt az elég.
Nekem már másnaponta is elég: húsvét és karácsony másnapján.

Nevem Senki Most 2022.01.21. 11:52:12

„Majd akkor lesz szex, ha jól viselkedsz”

ha valaki ilyet mond, akkor kivágni mint macskát szarni.
aki egyszer mondja, az mondja többször is.

Creativus 2022.01.21. 12:20:25

Valóban feltehetjük magunkban a kérdést, hogy: Mikor is indokolt a félrelépés?

Akinek a kérdés hallatán nem nyílik ki a bicska a zsebében, azzal baj van. Nagyon nagy baj, csak nem tud róla. Sőt, szinte senki sem tud, már legalább 50 éve.

Fordítsuk csak meg, s nézzünk a tükörbe! Mikor indokolt, ha a társam félrelép? De ne csak nézzünk bele: éljük is át a valóságban! Csak keveseknek adatik, meg, hogy ne egy életre szóló törést okozzon benne, amely úgy megváltoztatja a szemléletmódját, hogy maga észre sem veszi a változást, csak a környezete, illetve legjobban a hozzá legközelebb állók (szülei, gyermekei, új társa), ő maga meg azt vallja: "kihevertem". Azon keveseknek, akiknek meg valóban nem sokat számít megcsalatottságuk, van egy több ezer éves, jól ismert neve, amely nem csak nőkre, hanem igenis férfiakra is vonatkoztatható.

Az agykutatás, a pszichológia már kiderítette, hogy az orgazmusban felszabaduló extra mennyiségű endorfin egy drog. Egy természetes drog, amelynek mértéktelen használatával súlyos függőségünk alakulhat ki. A mai világ szemlélete minden mozzanatával ennek a súlyos függőségnek a kialakulását erőlteti. S ha a többség ebben szenved, akkor az nem is olyan feltűnő. Sőt - mint H.G.Wells "Vakok országá"-ban (ahol az odatévedtnél a lakosok betegséget vélnek észlelni, mert azok látnak) - akiben nincs ilyen erős függőség, azzal valami baj lehet, és gyógyítani kell őket, legalább is így véljük. Olyan állapot ez, mintha egy egész világ alkoholizmusban szenvedne, s aki nem iszik az a beteg. És ha nincs pia egy ideig, akkor indokolt azt bármi áron megszerezni (akár feketén is, mint ahogyan voltak egyes területeken ilyen korszakok). De amíg az alkoholnak látszik a közvetlen társadalomromboló hatása, ennek a szexfüggőségnek nem. Ugyanis csak több generációt következően jelentkeznek a hatások, amikor a függőséget elterjesztők, már nem is élnek.
Na ide jutottunk, amikor is a helyi népességfogyás által kialakuló szakemberhiány kritikus ponthoz ér, és nincs remény arra, hogy azt bármi, bárki is pótolja, hiába máshol a túlnépesedés. S feleszmélve a nyakunkba zúdítottak valamit, hogy ijedtünkben annak mellékhatása felrázzon, és a végletekig kiszipolyozzon minket, mint valami rabszolgákat.
Ez utóbbi (a demográfiai válság, és cinikus kezelése) egy külön téma, most nem ide való, de az igen, hogy a megcsaltság okozta pszichés sérülés tartósan megváltoztatja szemléletünket, és már nem gondolkodunk tovább se családban, se gyermekekben, hanem párkapcsolatok sorozatában S ha van már gyermek akkor a "kihevert"-nek vélt, de észrevétlenül ható sérülésünk a gyermekeket is sújtja olyan mértékben, hogy ők már eleve nem akarnak családot, gyereket, megtapasztalván azokat a poklokat, amelyben felnőttek. Így haladunk generációról generációra a fel nem ismert vég felé. Így hullott szét számos civilizáció, ahogyan ezt J. D. Unwin a vaskos tanulmányában már rég elénk tárta ("Sex and Culture" - 1934).

Nagyon nagy baj van. És mikor indokolt a félrelépés? Akkor, ha továbbra is a vég felé szeretnénk haladni, amely könnyen megy, hiszen erről a függőségünkről - a tapasztalatok szerint - a legnehezebb leszoknunk.

Nevem Senki Most 2022.01.21. 12:26:49

Az egyik barátnőm nem volt hajlandó a férjével dugni és meg volt lepve, hogy a fickó félrekúrt. Nem tudom mire számított.
Ha nem kapsz szexet vagy nem eleget vagy nem megfelelő minőséget, tedd szóvá. Ettől persze nem biztos hogy fog változni bármi is. A továbbiak a helyzettől függnek és attól, hogy mi az oka a szex hiányának.
1. Ha együtt élsz 20+ éve, van család, gyerekek, biztonság, szeretet, akkor a diszkrét félrekúrás jó megoldás. Nem borul semmi, de mégis kezelve van a helyzet. Lehet hogy a másik szeret téged, de nincs kedve vagy nem képes rá.
2. Ha nincs család, akkor mérlegelni kell, hogy kihajítod vagy marad és félrekúrsz. Ha már 20-30 évesen nincs kedve, akkor nem biztos, hogy érdemes tovább kínlódni.
3. ...
Senkitől nem várható el, hogy hosszabb távon megtartóztassa magát és kínlódjon. Ha a másik nem akar erről beszélni, az intő jel.
Én az első félrekúrás előtt többször is próbáltam megbeszélni, de semmi se változott. Aztán meguntam a könyörgést és kerestem olyat, aki azt akarta amit én.
Egy félrekúrás még tud dobni is a kapcsolaton, utána jobban ragaszkodsz hozzá.

Almandin 2022.01.21. 13:06:56

Ha sokáig nincs szex a kapcsolatban és ennek nincs valami érthető-pl. egészségügyi-indoka, akkor én is elfogadhatónak tartom, ha valaki félrelép. Sajnos sokszor a partnernek se elég empátiája, se elég esze sincsen ahhoz, hogy felmérje, hogy mit okoz az indokolatlan, hónapokig, vagy akár évekig (!) tartó szexmegvonás. Önzőnek kell ahhoz lenni, hogy valaki csak azért, mert lenullázódott a libidója, elvárja a párjától is a teljes önmegtartóztatást.
Amúgy jobb az ilyen kapcsolatokból kilépni, főleg akkor, ha még zsarol is a másik (a posztoló is írja ezt). De sokszor komoly érzelmi kötődés áll fenn, előfordul, hogy amúgy nagyon jól kijön a pár, csak ez az egy dolog már nem működik.
Szerintem nem kellene mások felett ítélkezni, ha megtudjuk, hogy szeretőzik. Ennek sokféle oka van, igazából a pár magánügye.

ddt 2022.01.21. 15:29:51

2017-ben már régóta komoly gondok voltak a szexel. Nekem nem volt elég és ha volt az is rossz volt (szó szerint csak odatartotta a hátsó felét).
Elmentem a feleségemmel sétálni, leültünk egy padra és mondtam beszéljük meg ezt a dolgot. Akármit mondhat nem fogok haragudni vagy felkapni a vizet.
-Mi a baj? Más férfira vágysz? Valamit nem jól csinálok? Stb.
-Az az igazság, hogy ez az egész engem már nem érdekel?
-Mi? A szex?
-Igen. Engem már csak a körítés érdekel.
-Mi a körítés?
-Wellness, nyaralás, közös programok.Nem kívánom a szexet. Se veled, se mással.
-Na jó de könyörgöm, 37 éves vagyok. Azt várod tőlem, hogy soha többé ne szexeljek?
És itt láttam a szemében, hogy azt akarja mondani, hogy: Igen. De közbe rájött, hogy ez teljesen abszurd kérés lenne.
-Hát nem tudom.
1 év múlva Ő küldött el otthonról és többek között meg volt sértődve, hogy nem akarok vele egy ágyban aludni.
Nem tudom, hogy van-e valakije? Oda nem költözött senki.
3 gyerekünk van szóval régen működött a dolog.
Lehet jobban jártunk volna ha megcsalom.
Ilyenkor mit lehet csinálni?

Hepci · http://gasztrojazz.blogspot.com 2022.01.21. 15:49:55

"mert nem tud beszorítani az elfoglaltságai közé" - ez valami kapcsolatnak képzelt izé lenne?
A munkamániásoktól jobb óvakodni, ha pl. excel-fájlba rögzíti ma, hogy megígért 3 perc cumit valamikor egy február végi délutánra...

bordon 2022.01.21. 16:13:45

@ddt: Kemény. Nők tényleg tudnak ilyen embertelen követelésekkel előállni, hogy ha ők nem kívánják a szexet, akkor a férfi se panaszkodjon, hogy nincs dugás.
Volt egy csajom, az egyik korai barátnőm, aki teljesen így gondolkodott. Neki kellett barát, pasi, csak szexelni nem akart. Az ő kezdeményezésére jöttünk össze. Aszexuális volt. 5 hónap után lett szex (előtte kivertem, kiverettem vele a farkam), akkor is ultimátummal, hogy szakítok vele, ha nem dugunk. Teljesen értetlenül állt azelőtt, hogy egy fiatal férfi szexet akar. Mozi, kávézóba járás, ilyesmik, szerinte ez egy kapcsolat.
Később ő is elismerte, hogy aszexuális. Lett utánam egy pasija, aki szintén a fejéhez vágta, hogy aszexuális a csaj. Onnan tudom, hogy kapcsolatban maradtunk és elmondta.

Facebookon megkerestem, van egy tutyimutyi férje, leszült 2 gyereket, mert ez a dolgok rendje, gondolom van támogatott hitel, de a szexet máig nem élvezi, az fix. És valakinek ő

Ilyen gyökeresen eltérő nemi késztetések esetén nem kell együtt maradni. A megcsalás szerintem nem vall egyenes jellemre. A szex iránti vágy teljesen érthető, de
legyen annyi vér a szexre éhes félben, hogy a szemébe mondja a frigid partnernek kilép a kapcsolatból. Vagy előzetes engedéllyel dugjon félre. Ha ebben nincs benne a nő, akkor ki kell dobni.
Rövid az élet, nem szabadna ilyen bántalmazóan hanyagoló, korlátozó, sivár kapcsolatban maradnia a férfinak.

Én alapvetően nem vagyok híve a megcsalásnak, a farokverés lehet átmeneti megoldás, de ha ilyen különbségek vannak a felek közt, akkor ott szerintem jobb véget vetni a kapcsolatnak. Tudom ez drasztikusan hangzik, meg valaki majd lehurrog, hogy csak szex hiánya miatt felrúgnám a kapcsolatot... ilyen esetben nem csak a szex hiánya van, hanem a nő nem hajlandó azonosulni a férfi problémájával, nincs empátia, nincs közös alap, érzelmi megértés. Ez is az önzés egy fajtája, hogy képtelen megérteni mi a baja a férfinak illetve ha érti is, leszarja. Ilyen nőt ott kell hagyni, illetve inkább ki kell rúgni az utcára. Nekem egyetemiataként volt ilyen aszexuális és a szex eshetőségére a száját húzogató, szemeit forgató csajom. Túl sokáig tűrtem és meg se csaltam. Szakítottunk és lett egy normlis libidójú csajom. Ne vesztegessétek az időtöket!

Lorrh 2022.01.21. 16:15:11

@ddt: "1 év múlva Ő küldött el otthonról"
Ez mit jelent?
Te a fenti, padon lefolytatott párbeszéd után még vele maradtál, ragaszkodtál hozzá?
És a nő kirúgott téged egy év múlva?
Te mit csináltál ez az év alatt?
Bebizonyítottad a papucsságodat?
Hogy szex nélkül is tolod a körítést: utazás, wellness, seggekinyalása?

MsIreneAdler 2022.01.21. 16:21:28

A szex az alap egy kapcsolatban. Ha az nincs, akkor mi van? Jó vele pinpongozni, vagy mi?
Hosszú távon semmiképpen sem alapoznék egy olyan kapcsolatra, ahol nincs vagy nem jó a szex. Enélkül két ember, ha mondjuk együtt él, akkor max valami gazdasági társulásnak mondhatóak nem egy párnak...
Vicces, hogy a poszter próbálja úgy előadni a félrekúrást, hogy az még meg is erősítette a kapcsolatát... Hát hogyne. Azért kíváncsi lennék, őt mennyire erősítené meg, ha ő lenne a megcsalt fél :)
Ami még egyébként baromi idegesítő a posztban: akivel megcsalja a párját a jóember, az a nő is emberi lény ám, mégis egyenlőségjelet tesz közé, és a jobbkeze közé. Ez még gázabb, mint, hogy félrement.

Almandin 2022.01.21. 16:41:39

Sok esetben nem a szexuális vágy hiánya, hanem amiatt nem szexel valaki a párjával, mert mással szexel. Ezt a lehetőséget is be kell kalkulálni.
Amúgy a tévhitekkel ellentétben van olyan kapcsolat, nem is kevés, ahol a férfi nem akar a párjával szexelni huzamosabb ideig.
Sokszor az van mögötte, hogy megunták egymást.

Almandin 2022.01.21. 16:43:24

@bordon: Hihetetlen, milyen emberek vannak. Most akármennyire prűd is valaki, de annyit illik tudnia, hogy az emberek a szex miatt is vágynak párkapcsolatra. Ha csak moziba, kávézóba járnak együtt, az csak barátság, nem több. Az ilyen legalább ne akarna normális kapcsolatot, éljen egyedül, nem muszáj nemi életet élni. Vagy keressen egy aszex partnert.

Reactor 2022.01.21. 17:25:25

@ddt: Otthagyni. Az olyan tehénből, amelyik csak eszi a füvet, de tejet nem ad, rövidúton hamburger lesz.
Ha őt már csak a "körítés" érdekli,keressen egy gazdagabb aszexuális pasast, és meg van oldva a probléma.

@bordon: Ezzel egyetértek. Ha ennyire eltérő az étvágyuk, akkor vagy legyen a dologból nyitott kapcsolat, vagy váljanak szét, mert ez így NEM működik. Nem is értem,ha ennyire földöntúli koncepció volt neki, hogy a pasi idővel szexet akar, miért nem shaolin kolostorokba járó szerzetesekkel ismerkedett?
Nekem túl sok dolgom nem volt aszexuális nőkkel. Egyszer fordult elő a dolog, megvontam a vállam, hogy oké, énvelem lehet tárgyalni, helyette Dune 2000-t játszunk, "lehetetlen" fokozaton persze. Hamar rájött, hogy vannak a szexnél sokkal de sokkal rosszabb dolgok is...ráadásul szándékosan el is húztam a dolgot, rendre csak kisebb alakulatokat küldtem harcba, hadd nyúljon csak a dolog mint a rétestészta... :D

Ám van még egy megoldás: a búgatópor.

@MsIreneAdler: :DDDD ezért imádlak, olyan humorod van! Jó vele pingpongozni, gazdasági társulás :D
Lehet hogy szex helyett Yugioh-znak! "És most lehívom a Kékfejű Hósárkányt támadó-állásba!"
"Hahahaaaa, érvényesítetted a csapda-lapomat!!!"

@Almandin: Igen, ezzel egyetértek.

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.21. 18:37:01

@Reactor: és mi van a nem frigid nőkkel? Amikor van vágy de nem azonos mértékben

Infomaniac 2022.01.21. 18:38:11

@ddt: nagyon szomorú eset, sajnálom.
Ha ilyet tapasztal egy nő magán, hogy nem kell neki fiatalon, akkor nem lenne értelme orvoshoz fordulni, hogy mi lehet az ok? Vagy szexuálpszichológushoz? Vagy ez egy normális, egészséges jelenség, ezt dobja a gép?

Infomaniac 2022.01.21. 18:41:34

@bordon: teljesen egyetértek.
És ha nem kötjük ki, hogy mindig a férfi a szenvedő fél, úgy pláne.

Infomaniac 2022.01.21. 18:46:38

@MsIreneAdler:
Az utolsó bekezdéssel egyetértek.
Fentebb viszont azért általánosítasz. Én el tudom képzelni, hogy ha nem nagy számban is, de vannak olyan párok, ahol egyiknek sem alapvető dolog a szex.

Kéne társkeresőn már nem csak olyan opció, hogy nőt vagy férfit keresek, meg milyen jellegű kapcsolatra, hanem az is, hogy kell-e szex vagy sem -bár vsz az őszinteség nem lenne meg :))

Sztravinszka 2022.01.21. 18:49:52

@Peni a Valdes: balhé, cirkusz, sértődés, félremenés, szakítás, pótcselekvés, frusztráció, szenvedés, bármi. Akár megbékélés a helyzettel, lemondás.

Sztravinszka 2022.01.21. 18:53:08

@ddt: ott a padon kellett volna dűlőre vinni a dolgot. Ritka őszinteséget kaptál, viszonozhattad volna. Így azt érzem, te vagy a hunyó, a balfék. Volt egy lehetőséged a tisztázásra és megoldás keresésre.

Infomaniac 2022.01.21. 19:02:43

@Peni a Valdes:
Két utat látok. Az egyik, hogy amíg nem komoly a kapcsolat, keresni olyan társat, akivel nincs nagy különbség ilyen téren.
Ha komoly a kapcsolat és amúgy imádják egymást, akkor utat engedni a félremenésnek, hiszen a kisebb libidójú fél elfogadta a párját olyannak, amilyen. Ha a jobb keze is elég, akkor azt támogatni.
(Ez valakinél működik, valakinél nem, láttam olyan félremenő embert, aki totál padlón volt, mert nem érezte igazán szeretve magát, az önbecsülése szertefoszlott)
+1 viagra és társai, vagy a másik félnél vmi libidocsökkentő szerek és tevékenységek.

Reactor 2022.01.21. 19:19:13

@Peni a Valdes: Hmmmm, hát az valamivel könnyebb eset, ott legalább komporimisszumra van lehetőség. Ezen kívül túl sok megoldás nincs ott se - nyitott kapcsolat, szexuálpszichológus vagy búgatópor.

funfun 2022.01.21. 19:19:31

@Sztravinszka:
"És itt láttam a szemében, hogy azt akarja mondani, hogy: Igen. De közbe rájött, hogy ez teljesen abszurd kérés lenne.
-Hát nem tudom."

Ez szerepel a kommentben. Az én szövegértelmezésem szerint ez minden, csak nem ritka őszinteség a feleség részéről.

Sajnálom a srácot, de nem egyedi az esete. Nem véletlenül született ez a vicc sem:

Melyik étel csökkenti a nők libidóját 95%-ban? Az esküvői torta.

Sztravinszka 2022.01.21. 19:57:29

@funfun: ne viccelj. Megmondta a felesége, hogy már csak a körítés érdekli, szex se vele, se mással. Ezt hívják közlésnek, nyílt kommunikációnak. Hogy aztán ki mit sejtett a másik szemében fellobbanni, na azt pedig bullshitnak, képzelgésnek hívják. Kommentelő nagyon nem profi semmilyen kommunikációban, úgyhogy kihagyom a testbeszéd és egyebek értelmezésének lehetőségét.

Sajnálni őt nem sajnálom, mert se kutyám, se macskám, de átérzem a problémája jelentőségét, pláne három gyerekkel. És megértem.

Sztravinszka 2022.01.21. 20:05:32

@funfun: ja a vicc jó volt, felröhögtem, még nem hallottam :) köszi

Reactor 2022.01.21. 21:16:53

@Peni a Valdes: "megdöglött, nincs mit tenni"

(József Attila: A Szabad Ötletek Jegyzéke)

Valamit tudhatott a költő...

MsIreneAdler 2022.01.22. 01:02:41

@Infomaniac: biztos van ilyen, hogy pont két olyan ember jön össze, hogy egyik sem akar szexelni, de abban azért szerintem nyugodtan általánosíthatunk, hogy egy szerelmi kapcsolat, párkapcsolat része a szex. Más nevében nem beszélhetek, de én akinek csípem a búráját, de nem szexelek vele, azt úgy hívom barát, haver, jófej kolléga :)
Őszintén szólva nem értem azokat a nőket, akikről itt olvasok. Hogy csak a körítés kell a szex nem. Szerintem meg pont a szex az, amit nem kaphat meg a nő mástól, mint a férfitól (itt most nem ragozom, az egyszerűség kedvéért klasszik hetero vonalon maradjunk :). Pénzt mindenki kereshet magának, lelkizni, beszélgetni, kávézóba járni lehet a barátnőkkel is. Tudom ez nagyon csúnyán hangzik és nők nem szoktak ilyet írni, de én akkor is így gondolom.
Ha jó a szex, abból persze még nem feltétlenül lesz jó kapcsolat, de lehet. Viszont ha nem jó vagy nincs szex, akkor abból tuti nem lesz semmi. Legalább is nálam.

Chendrys19 2022.01.22. 01:11:58

@ddt: Tököt növeszteni és férfiként viselkedni...

bordon 2022.01.22. 01:32:14

@Infomaniac: Az azsexualitás azért 90%-ban a nőkre jellemző. Ha egy férfi aszex, akkor nem akar kapcsolatot, nem kezdeményez, elvan videojátékokkal, dolgozik, túlórázik, eltemeti magát a munkájában. Akkor van baj, ha már kapcsolatban van és úgy lesz importens. De impotens férfiak általában tudják magukról, hogy nemnormálisak és szégyellik is az impotenciájukat, az aszexualitásukat, próbálnak változtatni. Olyan van, hogy megunta az asszonyt, de mással dugna. De a full aszexuális ember jellemzően nő, de ez sok nőt nem akadályoz abban, hogy kapcsolatot létesítsen és házasodjon. Egy részük eljátssza, hogy odáig van a pasiért, mert nem akar egyedül maradni, a kapcsolat egy férfi számára főleg a szexért érdekes kezdetben, aztán jön az érzelmi kötődés, de legalább megszokás, majd a gyerekek stb. Nőknél esetleg a először jön az érzelmi kötődés, ragaszkodás, anyagi érdekek, stabilitás iránti igény, szórakoztatás (mozi, kávézó, közös nyaralás, hogy legyen valaki, akivel elmennek a régi osztálytársai esküvőjére, hogy lássa mindenki, hogy ő is kellett valakinek) és esetleg szex is van. De nők, ha frigidek, akkor azt nem élik meg olyan tragédiaként, minta férfiak, ha impotensek lesznek. A frigid nőnek az a normális, hogy neki nem bizsereg. Akinek meg bizsereg nemi szervek környékén, az szerinte ösztönlény, nimfomán, állatias, gusztustalan, idegesítő. Fel se tudja fogni, hogy másnak vannak nemi igényei.
Férfi ritkán büntet szexmegvonással. Nők gyakran. Vajon miért?

@Almandin: Aki ilyen aszex, az attól még fél, hogy egyedül marad, van rajta családi nyomás, hogy legyen valakije. Csak azt nem érti, hogy nem mindenki olyan, amilyen ő. Az a frigid csajom egyke volt, tehát testvére se volt, aki esetleg megoszthatta volna vele, hogy ő mire vágyik. A szülei is elég tompa emberek voltak, vidéki, hivatali aktatogatók, de az igazi aszex a nagyanyja volt, ő minden szexuális dolgot elítélt, nem vallási alapon (komcsi volt az öregasszony), hanem mert az első férje egy alkesz volt, mellette aztán megutálta a férfiakat, de összehozta a csajom anyját, akit szintén ilyen idiótának nevelt. Furcsa család volt. A nagymama és a második férje/élettársa közt szex se volt. A pasas egy özvegyember volt, sose szexelt többet az első felesége halála után, csak összeköltöztek a csajom nagyanyjával és egy fedél alatt éltek. Igazi tompa, buta, aszexuális prolik voltak. Szóval a csajom ilyen háttérrel indult neki az életnek, de ezt ő normálisnak gondolta. Rettegett, hogy egyedül marad, de mások iránt semmi empátia nem volt benne (egyke volt). Bele se akart helyezkedni mások helyzetébe, hogy esetleg másoknak vannak szexuális igényei. Aki szexet akar, az sekélyes, ösztönlény, gáz, idegesítő, perverz. Ezt hozta otthonról, meg a rettegést, hogy teherbe eshet, ha szexel, ezt ültették el benne.
Ezt persze későn tudtam meg, mert ő kezdeményezte a kapcsolatot velem, gondoltam aki képes megkérdezni egy fiút, hogy járna-e vele, az szexuálisan is nyitott. Hatalmas tévedés volt! De mivel az évfolyamtársaink hamar megtudtak, hogy "járunk", hónapokig együtt maradtunk. Mert ugye ha egy ilyen sekélyes dolog miatt, mint a szex, szakítok, akkor én vagyok a tisztességtelen, aljas... Nem volt egy izgalmas vagy érdekes személy, de már legalább a szexet ki akartam várni. Akkor még azt hittem az emberek megváltoztazhatóak és alakíthatóak, elhittem, hogy az a tisztességes dolog, ha kitartok. Ha szakítok, akkor én vagyok a geci. Ezt éreztette is velem. Nem tudtam szakítani, mert azt önző, jellemtelen dolognak tartottam, a saját kudarcomnak. Volt az egyetemi ismeretségi körünkben egy ilyen hozzáállás, hogy ha egy fiú szakít egy lánnyal, akkor ő csak ki akarta használni a lányt, nem tisztelte... Beteg proli mentalitás. Ráadásul rengeteg forever alone típusú srác volt az évfolyamon, ők még ilyen nőt se tudtak volna fogni maguknak, ez a csaj meg kezdeményezett nálam, akkoriban emiatt én nagy Casanovának hittem magam. Kívülről persze senki nem láttay hogy hónapokig kézenfogva moziba járás volt szex helyett.

Ma már látom, hogy vele húzni az időt volt jellemtelen, kilátástalan dolog. Maradjatok önazonosak és érvényesítsétek az érdekeiteket akár párkapcsolatban is. Senkit nem lehet alapvetően megváltoztatni, nem is szabad erre törekedni.

Infomaniac 2022.01.22. 01:36:28

@MsIreneAdler: én ugyanígy gondolom. Jó esetben mi vagyunk az átlag.
De valami azt súgja, hogy sokan nem átlagosak, csak próbáltam megfejteni, milyen lehet. Én csak a saját szervezetem, lelkem ismerhetem, nekem fura lenne, ha másképp működne. De van, akié tök más.

Infomaniac 2022.01.22. 01:48:51

@bordon: na kb ugyanazt írtuk.
A nők aszexualitásának egyrészt lehet oka a neveltetés, a társadalom, másrészt meg belső késztetés hiánya, esetleg ezek kombinációja. De miért hagyja ezt a társadalom annyiban? Meg az alapvetően normális nőknek miért tűnik az aszexualitás normálisnak? Nem fogom fel..
Én voltam szexmegvonás áldozata,(ha nem is kifejezetten büntetésből) szóval együttérzek az ezt elszenvedő pasikkal. Szóval kérem, hogy mindig hagyjuk meg a lehetőséget, hogy valami nem az általános jelenség szerint történik.

Kovács Tibor111 2022.01.22. 10:02:52

@MsIreneAdler: Ennyi hülyeséget amit itt összehordtatok a szex alapvetőségéről, régen olvastam.
Persze, ismerkedéskor van jelentősége, hogy legjobb, ha két azonos igényű ember kezd párkapcsolatba, mert különben jó eséllyel nem fog megszilárdulni a kapcsolat. De ilyen hülyeségeket írni, hogy szex nélkül nem lehet boldog párkapcsolat hosszú távon, akkor sem szabadna ha az egész nato mögötted áll.
Vannak egyébként teljesen aszexuális emberek is, tán van még aszex párkereső is, ha jól tudom.
A megcsalást szerintem nem lehet legalizálni a szex hiánnyal, mert rendes párkapcsolatban a szex nem alappillére a kapcsolatnak, hanem csak hab a tortán.
Több évtizedes párkapcsolatban nincs olyan, hogy a feleknek nincs esetleg több hónapos vagy akár éves lecsökkent libidójú időszaka.
A fene sem akarna egy boldogtalan teljesítménykényszeres párkapcsolatban élni, ahol a nő attól teszi függővé a kapcsolatunk minőségét, hogy jól dugtam-e meg, mert ha már 3x rossz volt a szex akkor az életmód magazinokat böngészi meg cihológushoz jár, hogy neki el van rontva a boldogsága és félre akar dugni.
Egy párkapcsolat akkor jó, ha a szexet kivonva is marad annyi, hogy érdemes a kapcsolatban maradni, ellenkező esetben csak idő kérdése mikor omlik szét.
Sok 50 körüli pasi eleve azért nem ismerkedik, mert a szex már egyáltalán nem vonzó számukra, mert maguknak ki tudják verni úgy ahogyan nekik jó, és nem kell egy frissen megismert hervadó virágszálat elviselni cserében azért, hogy ő azt hiszi jutalmaz amikor megdughatják, de a pasinak ez már nem jutalom, hanem munka, és muszáj, a jutalom neki már inkább a barkács sarka a garázsban.
Örülök, hogy segíthettem. :)
Aki hosszú kapcsolatot szeretne és együtt megöregedést, annak a szexet mint kapcsolati alapot el kell engednie. :)

MsIreneAdler 2022.01.22. 10:39:47

@Kovács Tibor111: ismerkedésről volt szó, ami nagy átlagban fiatalon zajlik, két hetero nem aszexuális ember között. Nem pedig ötvenévesen lankadt karóval keresgélő fickókról meg szexszel büntető/jutalmazó hárpiákról.
Nyilván, mire csökken a libidó, már össze kell hozni valamit, ami az után is összetartja a kapcsolatot, ha már nem másznak olyan gyakran egymásra a felek. Abban igazad van, hogy idővel a szex már nem központi téma. No de az elején? Szerinted érdemes úgy belemenni egy friss kapcsolatba fiatalon, amiben az egyik fél nem akar szexet csak a "körítést"? Már az elején biztos, hogy ezt el kéne engedni?
Nekem semmi bajom azzal, amit írsz, hogy a szex nem alap és nem olyan fontos, ha te így gondolod, biztos meg van annak is az oka. De attól, amit írtam még nem lesz hülyeség. Pláne, hogy többször említem: ez az én véleményem, én gondolom így. Nem kötelező egyformán gondolkodni (még ;))

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2022.01.22. 11:34:13

Én már azt sem értem mi ez a nagy felhajtás a szexualitással?
Egy pár kapcsolatában egy egy aspektus. Egy, a rengeteg másik között.
Attól hogy nincs már szex (idővel a pároknál előfordul), attól a másik tucat dolog fontos marad. Közös gyerekek, közös élet, közös vagyon.
Ha egyébként jól megvannak, akkor miért is érdekes az, ha az egyik fél valamit párkapcsolaton kívül is csinál? Ha a másikat nem érdekli.
Miért is "megcsalás" az ha csak fizikai kapcsolata van (tipikusan a pasinak) ami "semmit nem jelent", miközben érzelmileg valóban egy csapat a párjával, jó kis család, amiben él?

Nagyon túlértékelt egy a szexualitás izé, erős keresztény kulturális teherrel.
Vannak a világnak részei, ahol sokkal természetesebben tudják megélni az emberek.

cavalry 2022.01.22. 13:21:00

A gondolatsornak az a hibája, hogy eleve elrendendelt alapfelvetésnek gondolják a párkapcsolatot - kitekintés nélkül. Ennek a harmadik negyedik kapcsolatnak volt hagyománya, a cselédlány, szakácsnő, nevelőnő stb. Eleve a bentlakással járó férfi hiányt pótolni kellett. A feleség választotta ki a cselédlányt. Olyat akire nem igazán féltékeny de a férjének tetszik majd (kis ártatlan szöszi tündér). A férfi későb a titkárnőt is ilyen alapon választotta, sőt a munkaadó is a fontosabb vezetőnek úgy adott titkárnőt hogy előre elmondta neki " a főnök úrnak nincs ideje udvarolni". Ez még ma is így van sok helyen :) feltudnék sorolni párat (nagybank stb.). A feleség nem mindenáron szexistennő, sok más feladata is van. A lakótelepeken van az hogy a szomszédlányt kell megdugni mert más eset nincs. A szegénység velejárója a cirkusz a megcsalással. Egy főorvos felesége mondta: új asszisztensnőt vett fel a férjem, lesz belőle sok éjszakai ügyelet az tuti. Nem zavar, - kérdezte a barátnő (ott voltam), - Nem, mondta a felelség, legalább nem nekem kell minden extrát elszenvedni. Egészségére - mondta. Régebben meg mentek a zasszonoyk "fürdőre :) ahol tetrekész fürdőmesterek várták a gondokkal küzgő hisztérikákat. Új verzió a bébiszvetter - korunk terméke..

Almandin 2022.01.22. 14:59:44

@Infomaniac: Sokkal kevesebb a valóban aszexuális nő, mint ahányról bordon ezt gondolja. A közeg, amiben felnőtt (alföldi, kisvárosi közeg), olyan volt, ahol a nőknek 50-60 éve még szexellenes, prűd nevelést adtak. Amit ír, hogy a nő kommunista nagyanyja egy frigid nő volt, aki ha lehetett, inkább nem szexelt, nem volt ritkaság az 1920 körül született korosztályban. Magyarországon még a komcsik is sokáig a viktoriánus prüdéria elvei szerint éltek. Ez azért volt, mert a szexuális elveket főleg a szülők alakítják ki a gyerekben, tehát a prűd szokások még generációkon át öröklődhetnek tovább. A hagyományos magyar vidéki társadalom pedig a nők számára az egyedüli utat a háziasszony és anya szerepében jelölte ki. A nemi örömöt tiltotta, arra nevelte a nőket, hogy folyton főzzenek, mossanak, de a szexet csak azért műveljék, mert gyereket kell szülni és az uruknak kell.
Az aszexualitás és a prüdéria amúgy nem ugyanaz. Az aszexualitás nem nevelés hatására alakul ki, ösztönös és kevés emberre jellemző. A prüdéria hatására kialakulhat hasonló, de ott elfojtás történik, az ilyen nevelés nélkül egészséges lenne az illető. Az impotencia meg (férfiaknál) teljesen más. Ott akar valaki, de nem tud.

Almandin 2022.01.22. 15:03:37

@Infomaniac: Ma egyébként már ritka az a nő, aki totál prűd és frigid lenne. Lehet, hogy két külön világban élünk.
Egy kapcsolatban lehet viszont olyan, hogy az egyik fél libidója lecsökken. Ilyenkor azért gondolnia kellene a másikra és nem hagyni teljesen szex nélkül. Aki meg zsarolásra használja a szexet, arról rossz emberileg a véleményem, ilyen manipulatív emberrel nem kellene együtt maradni.

Almandin 2022.01.22. 15:08:14

@cavalry: Az, hogy 100 évvel ezelőtt a cselédek egy részét hátsó szándékkal vették fel, az akkori társadalom szégyene volt. Manapság is, ha valaki ezért vesz fel titkárnőt, stb., súlyos jogsértést követ el. Egy titkárnőnek se feladata a főnöke szexuális kiszolgálása. Ha ez ma nagyon elterjedt gyakorlat, akkor az nemcsak a visszaélések miatt probléma, hanem azért is, mert gátolja azoknak a nőknek az álláshoz jutását, akik nem kurválkodással képzelik el az életüket, csupán el akarják munkából tartani magukat. A kurvák előnybe hozzák magukat még a munkaerőpiacon is.

Cirigli Jenő 2022.01.22. 15:12:25

@Almandin: a titkárnők prostituálása már inkább csak legenda!

Almandin 2022.01.22. 15:14:04

@Kovács Tibor111: A szex igenis alappillére egy párkapcsolatnak. Anélkül csak barátság. Természetes, hogy idővel csökkenhet az étvágy, de a teljes szexmentesség már káros lehet és természetellenes. Ha te azzal találnád szembe magadat, hogy a párod évekig nem akar szexelni, de te átlagos mennyiséget kívánnál (pl. heti két szexet), mit tennél? Ha nem lehetne megbeszélni a problémát, beletörődnél-e abba, hogy innentől akár életed végéig (vagy mondjuk 45 éves) csak maszti lesz, mert a nagyságos asszony átment apácába?

Almandin 2022.01.22. 15:15:41

@Cirigli Jenő: Nem tudjuk, mennyire elterjedt dolog. Az ilyesmi nagyon rejtett. Az érintettek nem beszélnek róla, hogy elkerüljék a negatív megítélést. Az viszont gyakori, hogy egyes nők célirányosan érdekkapcsolatokat létesítenek a munkahelyükön, az előmenetelük céljából.

Infomaniac 2022.01.22. 15:17:49

@Almandin: Én egyetlen nőről sem tudok a környezetemben, aki frigid lenne, mindnek fontos a szex (40 körüli korosztály). Olyan van, hogy külső vagy párkapcsolati gondok ezt háttérbe szorítják átmenetileg.
De kapcsolatokat próbáló baratnőktől többször hallottam, hogy nekik több szex kellett volna és a pasiknak nem.
De attól még, hogy személyesen nem ismerek aszex/prüd nőt, még elismerem, hogy léteznek.
Korábban írtam, hogy pár hónapon belül két házas pasi is ilyenre panaszkodott nekem. Borzasztó lehet..

mgdé 2022.01.22. 15:25:14

@Sztravinszka:

"te vagy a hunyó"

3 gyerek. Leírta. Van, akinél ez számít, s hiába kapott épp egy kiadós hidegzuhanyt, nem képes egyetlen perc alatt felrúgni az egészet.

Ez nem ugyanolyan elsétálás, mint az egyetemen, ... hét/hónap után, ha a lány, aki tetszik, értelmes és jó fej is, de csak-csak kiderül, hogy semennyire nem érdekli a szex. (Ha nem jó fej vagy nem értelmes, ha csak kinézetre tetszik, akkor meg persze ennyi se, akkor jóval kisebb a szex reménye miatti beruházás.)

mgdé 2022.01.22. 15:36:55

@Cirigli Jenő:

Ez ugyan érvelési hibának minősülhet (legfeljebb Lorrh majd szól érte), de:
Nálunk a társtulajdonos ügyvezető három titkárnőnket is ...
Mondjuk, ki is lett rúgva, de ahhoz mást is el kellett követnie, ez önmagában csak nemtetszést váltott ki. Lévén pisztolycsövet nem szorított egyikük fejéhez sem, nem az a típus volt. Az egyikük még csak főiskolás volt, a diplomamunkáját írta nálunk, amikor belekezdtek, s így került hozzánk már a suli után titkárnőnek. S simán benne volt a képben, hogy eleve a kiscsaj kezdett ki vele.

]{udarauszkasz 2022.01.22. 16:24:47

A felrelepes sose megoldas.
Ha elviselhetetlen egy kapcsolat, elotte lepni kell. Nem felre, hanem le. Akar elvalni.
Utana lehet mast keresni, a felrelepes egy gerinctelen dolog.

cavalry 2022.01.22. 16:38:32

@Almandin: Nyilván nem lehet ilyenket olvasni a neten hog xy mit művel. De azt gondolod hogy egy komoly helyre egy öreg, leharcolt, ápolatlan gépírónőt vesznek fel titkárnőnek 30 éves párttagságival? A szép és okos! titkárnő ma is státuszszimbólum "Katika kérek egy tollat". Én pld direkt olyat vettem fel mindig aki látványos, mindenki megőrül tőle, de nekem nem tetszik mint típus, hogy ne idegesítsen egész nap. Ha komolyabb tárgyalás volt mindig be kellett neki jönni és hozott kávét 10 perc múlva valamit rágcsálni azután kivitte, és stb. de ki be mászkált állandóan. A tárgyalófél azt sem tudta miről beszélünk a végén, úgy ültettem le, hog ytudja nézni amikor kimegy a lány. Ilyenkor mindig rákjérdeztem hoyg akkor most az x123 mehet ilyen áron? Egyszer érettségiző közgazdasági középiskolát végzettek közül választhattam, a recept szerint. Két hét múva bejött hogy túlórázna ha én is maradok. Tegye azt, mondtam neki, - volt dolga elég. Egyszer csak bejött és megkérdezte hogy most akkor mi van, nem tetszik? Mondtam dehogynem nagyon szép de nem akarok munkahelyi cirkuszt. Esetleg hétvégén? - kérdezte. Egyszerűen idegesítette hogy nem is érdekel. Kellett neki a siker :) Utána naponta megdicsértem hogy milyen gyönyörú.

cavalry 2022.01.22. 16:42:15

@Almandin: Bizony az élet nem habostorta. Igazad van, ez nem szép dolog, de hát ilyen előnyöket is ki kell tudni használni, ez jár az adott pozícióhoz. Van ahol persze szigorúan veszik, de inkább külföldön. Nálunk még a középkor van. :) A kisgyerekekhez kapcsolódva is a bébiszvetter a legjobb móka a nemzetközi tapasztalatok szerint.

Billy Hill 2022.01.22. 16:45:06

@MsIreneAdler: "Pénzt mindenki kereshet magának, lelkizni, beszélgetni, kávézóba járni lehet a barátnőkkel is. Tudom ez nagyon csúnyán hangzik és nők nem szoktak ilyet írni, de én akkor is így gondolom."

Pont ez a helyzet a férfiakkal is... Dolgozni, karriert építeni tudnak egymaguk is; ha beszélgetni akarnak, ott a család (szülők, ha még élnek, testvérek, unokatesók) meg az 1-2 komoly barát, bulizni-sörözni tudnak menni a haverokkal meg a kollégákkal, még sportoláshoz is találnak valami társaságot. Csak a szexhez kell segítség, még. :-)

MsIreneAdler 2022.01.22. 16:47:24

@Infomaniac: @Almandin: én ismerek olyan negyvenes nőt, aki nem szexel a párjával. De én ahogy elnézem ez ilyen nagyfokú prüdéria és karótnyeltség miatt van. Szerintem nála a szex az orrtúrás és a fingás között lehet úgy félúton az undiságok csarnokában. A férje anno azt hitte, megfogta az isten lábát, hisz olyan erényes volt, hogy a kapcsolatuk elején fél év után engedte csak be a bugyijába... Ekkor már azért sejteni lehetett szerintem, mennyire érdekli a testiség.
De azért érdekes a megítélése azoknak a nőknek is, akik vállalják, hogy szeretik a szexet, nem:)?

MsIreneAdler 2022.01.22. 17:06:52

@Billy Hill: még :)? te is ilyen robotribanc fan vagy :D? Az a helyzet, hogy én még mindig nem érzem a konkurenciát bennük, bár lehet hogy a jövőbeli egyenplasztik lányoktól már nem is fog annyira különbözni egy valódi robot maca :). Mondjuk én úgy tudom, hogy eddig művaginára nem olyan nagy a kereslet, szóval azert kíváncsi leszek, mennyire lesz kelendő majd a robotnő.

Billy Hill 2022.01.22. 17:18:22

@MsIreneAdler: Én, mint minden másban, ebben is az eredeti mellett teszem le a voksot. :-) Mármint: eredeti ribanc. ;-) Na, csak vicc.

Robotnő rajongók elő szoktak fordulni errefelé. Én nem tudnám úgy elspájzolni, hogy a család ne találja meg...

Infomaniac 2022.01.22. 18:06:47

@MsIreneAdler: óó, de mennyire, tudnék mesélni... Pont tegnap is társkeresőn ledöbbent valaki azon, hogy van néha nemi életem, ellenben azt elvárta volna, hogy neki, egy idegennek, szexi fotót küldjek..

MsIreneAdler 2022.01.22. 18:22:47

@Billy Hill: bizony elő szoktak fordulni, ezért is kérdeztem rá. Először azt hittem poén, de nem. Kezüket dörzsölgetve írják, hogy a nők napjai meg vannak számlálva, mert a robotnők sokkal jobbak lesznek az eredetieknél.
Na igen, vicces lehet egy ilyet berejteni otthon. Tuti lesz belőle ilyen kompakt, ágy alá is besúvasztható változat, amire, ha a tulaj rákíván, csak ki kell majd hajtogatnia...mint mondjuk egy műfenyőt :)!

@Infomaniac: akkor mesélj ;)! Kíváncsi vagyok!

Peni a Valdes · https://eletmegamimegvan.blog.hu/ 2022.01.22. 18:43:29

@MsIreneAdler: attól nem lesz jobb ha rögtön szetrakja a lábát. Pl én sem engedtem azonnal

Reactor 2022.01.22. 20:02:19

@Kovács Tibor111: Ezzel egyetértek, pláne hogy manapság tényleg orrba-szájba tolják a szerelmet, szexualitást, az embernek már a könyökén jön ki...gyakorlatilag minden második könyv, film, történet, dal, akármi erről szól (virágnyelven, diplomatikusan) hogy feküdjünk le egymással. Persze hogy megcsömörlik ettől az ember egy idő után.
Meg is fogadtam magamban: ha valaha zeneszerző leszek, egy ilyen számot se fogok készíteni. Azóta is tartom magam hozzá :PPP

Infomaniac 2022.01.22. 21:03:53

@Reactor: jajj már. A cukros üdítőket meg az autókat is állandóan nyomatják, de azoknak vannak káros mellékhatásai. A szex legalább egészséges.
Egyébként amúgy szerinted a dalíróknak stb miért ez a fő témája? Mert fontos talán? Mert sok átlagember gondolatai is ezek körül forognak jórészt esetleg?

Reactor 2022.01.22. 21:20:47

@Infomaniac: Ez csak hellyel-közzel lehet igaz. Paradox módon mára pl. a Coca-colát kevésbé látom reklámozva, mint a szexet (most, mikor 3-4 év hiatus után újra megjelent a cseresznyés kóla, már feleakkora csinnadrattát se csaptak miatta). Az autó meg sok esetben szükséges rossz, rengeteg embernek csak azért van, mert valamivel muszáj eljárni dolgozni.
A szex önmagában lehet egészséges (maradéktalanul mondjuk ez se igaz), csak éppen a ráadás nem az, ami vele jár.
Őszintén? Szerintem a zeneszerzőknek, dalszövegíróknak azért ez a fő témája, mert fantáziátlanok, és mert sok a hasonlóan fantáziátlan átlagember. A szerelem, szex azért van kiemelt helyen a pozitív dolgok között, mert ez az egyetlen, amit egyedül sehogy se lehet megélni. Van millió meg egy más dolog, ami hasonlóan élvezetes - sőt, még tán jobb is - csak azokhoz mind-mind elég 1 db ember is. Én idáig 70-nél is több zenét készítettem már, és egyetlen szerelmes jellegű nóta sincs közte. Tartom ám magam a fogadalmamhoz! Szerencsére bőven akad téma a szerelmen kívül is.

bordon 2022.01.23. 01:34:57

@Cirigli Jenő: @Almandin: A titkárnős dolog igenis működik a mai napig is, csak már nem titkárnő néven futnak ezek a csajok. Egyetemen kezdik, nem tabu az oktató, ahova jártam Magyarországon, nem volt ritka, hogy az oktatókkal dugtak a lányok. Személyesen tudok 8-10 ilyen esetről, volt amelyikből házasság is lett, egy másik felvállalt kapcsolat, de a többség csak szexkapcsolat. De fiatal férfi oktatók igenis próbálkoznak lányoknál. A lányok meg próbálkoznak oktatóknál. Egy Phd-s srác végülis 1-2 évvel idősebb csak a hallgatónál, segít megírnina szaldolgozatot, felkészülni állásinterjúra, nála lehet lakni pár hétig az államvizsga ideje alatt a zajos kollégium helyett. Volt ilyen ismerősöm.
Egy docens nő szemináiumon meg is említette nekünk, hogy XY tanársegéd egy főnyeremény, annyira okos és még jóképű is, valaki majd megfogja magának. Azonnal összenéztek a lányok a teremben... Aztán pár évvel később egy nem túl szép hallgató lány be is hálózta XY-t, majd rajta keresztül PhD-s helyet is kapott.
A nők nagy ragadozók ám!
Tehát ez a felettessel, főnökkel, tanárral incselekdés nem a munkahelyen kezdődik. Csak ott folytatódik.
Az emberek jellemzően két helyen tudnak ismerkedni, ha azt akarják, hogy a párjuk velük azonos életvitelű, képzettségű, szemléletű legyen: egyetem és munkahely. Nyilván van online társkeresős ismerkedés is, de onnan ismerkedve elég különböző emberekkel kellene összecsiszolódnia a próbálkozónak.
Nem hibáztatom őket emiatt, az ember ott akar ismerkedni, ahol az élete 80%-át tölti. Iskoa, egyetem, munkahely.
A nők igénylik, hogy a férfi státusza magasabb legyen, mint a sajátjuk. Ez munkahelyen egyértelműen kiderül, ezért imádnak a nők a munkahelyükön ismerkedni, mert a viszonyok tisztázottak, mindenki tudja ki milyen pozícióban van. Az utcán esetleg egy senkiházi melós szólítja le a lányt, ha még jóképű is, a lány elcsábul, aztán későn derül ki számára, hogy csak egy albérletben élő, nulla a pasi. Munkahelyen egyértelmű a seniorok pozíciója, mindenki tudja ki viszi a prímet a meetingeken, ki az alfa az irodában, kivel nem lehet baszakodni, mert kiáll magáért, ki dolgozta már be magát a cégnél, kinek jár a névre szóló parkoló, kinek hobbija a vitorlázás, búvákodás.

Kovács Tibor111 2022.01.23. 08:57:15

@Almandin: "A szex igenis alappillére egy párkapcsolatnak."
Ismerkedésnél fontos, fiatalabb korban, évtizedes távlatokban már nem.
Kezdődik ott, hogy a szex az intimitás legfelső foka is egyben ami az ember párjával működik, és nem úgy, hogy keres harmadik személyt az ember csak szexre, akinél meg úgy működik ott némi defekt van. Hosszú távú kapcsolatban ha az ember elköteleződik, akkor fog jönni olyan időszak a közös életükben amikor valamelyiknek hónapokig nem lesz libidója, betegség, gyász, baleset... Nem nevezhető párnak akit ilyen helyzetben nem tudja magának átmenetileg megoldani, hanem keres egy harmadik személyt.
Ha meg az a helyzet, akkor ne megcsalja a párját, hanem lépjen ki a kapcsolatból, mert a megcsalás sosem legalizálható.
Ahol a megcsalás felett szemet hunynak, az már nem párkapcsolat, hanem gazdasági együttélés.

MsIreneAdler 2022.01.23. 09:57:01

@Peni a Valdes: az azonnal és a fél év között azért elég széles a skála. Nyilván az ember megválogatja, kivel fekszik le, nem ez itt a gond.

Chendrys19 2022.01.23. 11:19:55

@Kovács Tibor111: Ha egy férfi és nő között nincs szex a nem párkapcsolat, hanem barátság vagy gazdasági együttélés...

Infomaniac 2022.01.23. 12:23:57

@Kovács Tibor111: itt senki sem arról beszélt, hogy ha baj vagy probléma miatt átmenetileg nincs szex, ne terelj.
Arról volt szó, hogy az egyik félnek eloreláthatólag örökre nem vagy nem nagyon fog kelleni, míg a másiknak meg igen.

MsIreneAdler 2022.01.23. 12:57:49

@Kovács Tibor111: azt nem is mondta senki, hogy bármilyen körülmény "legalizálná" a megcsalást. Ezt csak a poszter szeretné elérni, hogy adjunk neki igazat. Én például többször leírtam, hogy a hűség döntés kérdése, a félrelépés nem csak úgy megtörténik, ahhoz van egy odavezető út. Többen is felvetették, hogy találkoztak olyan nővel, aki szinte csodálkozott, hogy miért is kell szexelni egy kapcsolatban, erre reagáltunk hogy márpedig a szex nagyon fontos része egy párkapcsolatnak.
Természetesen ha a másiknak olyan problémája van, ami miatt átmenetileg nem tud nemi életet élni, az bele kell hogy férjen. Meg aztán rengeteg megoldás van, ha az embernek igazán fontos a másik, akkor tud kreatív lenni.

Almandin 2022.01.23. 14:59:20

@Kovács Tibor111: Én is azt írtam, hogy nem ugyanaz, ha betegség miatt kerül sor a szexszünetre, mint csupán amiatt, hogy a másik már nem kívánja a szexet, vagy a párját nem kívánja. Előbbi esetben természetesen más a dolog megítélése.
Utóbbi esetben én nem tartom elítélendőnek, ha valaki úgymond "megcsalja" a másikat. Sőt, valahol meg is érdemli a másik fél, hogy így bánjanak vele. Ugyanis, ha valaki komoly indok nélkül nem ad szexet hosszabb ideig a társának, az megszegi a köztük lévő kimondatlan szerződést. Minden felnőtt embernek, hacsak nem aszexuális, szüksége van valakire, aki az állandó szexuális partnere. A házasságnak is fontos funkciója. Olyannyira, hogy még a szexellenes katolikus egyház is felbontja a házasságot, ha a felek bizonyítani tudják (más kérdés, hogy hogyan), hogy nem léptek szexuális kapcsolatba. Ugyanis érvénytelen az a házasság, amit nem háltak el.
Az pedig, hogy szerinted a szex csak egy kapcsolat elején fontos, később nem, inkább rólad árul el érdekes dolgokat. Azt, hogy az átlagnál jóval kisebb szexuális késztetésed van. Ez még nem baj, ha találsz olyan nőt magad mellé, aki hasonló, még jó kapcsolatod is lehet, de ne akard az összes emberre, akiknek általában magasabb a libidójuk a tiédnél, ráerőltetni a nézeteidet.

Almandin 2022.01.23. 15:01:58

@MsIreneAdler: De, én mondtam (lehet jönni megkövezni).
Ilyen esetekben szerintem nagyobb csalást követ el az, aki ok nélkül huzamos ideig megvonja a szexet a párjától.
Sok ilyen kapcsolatban, házasságban inkább el kellene gondolkodni a kapcsolat kinyitásán, ha nem akarnak szakítani. Ugyanis a tartós szexmentes életbe az a fél, akitől ezt megvonják, bele fog betegedni.

Almandin 2022.01.23. 15:22:26

@bordon: A felsőoktatási intézményekben nemcsak érdekből jöhetnek létre kapcsolatok tanár és diák közt. Sok fiatal nőnek egyszerűen a férfi műveltsége, intelligenciája jön be, ráadásul a 20 körüli fiatalemberek nagy része testileg-lelkileg még sok kamaszos vonással rendelkezik, ezért sokaknak jobban tetszik egy 40 körüli érett férfi.
Jellemző rád, a többi nickeden is folyton ezt írtad, hogy a nőket valami alacsony libidójú, számító érdeklénynek tartod, akik sose igaz szerelemből választanak társat (főleg nem férjet). Az, hogy vannak ilyenek nem kevesen, még nem minősíti az egész női nemet. Ez olyan, mintha pl. én a bántalmazó férfiakból vonnám le azt a téves következtetést, hogy minden férfi nőverő, mert sok nőverő van.

eMeL · http://emel.blog.hu/ 2022.01.23. 22:07:16

@Almandin: Hát nőből is rengeteg féle van a számítótól az elképzelhetetlenül naívig, és nagyon sok, aki már a szerelem gondolatába is szerelmes. (szerelmes a szerelembe)

/OFF Meglepően gyakori, elég nagy a százalék ahol a nők terrorizálják a férjüket/párjukat általában lelki terror, de akad jó számmal valódi fizikai bántalmazás is.
És nem csak a mulya férjjel, hanem a beletörődő-életunt férjjel illetve annak a téves és buta nemi sztereotípiának köszönhetően, hogy egy férfi nem bánt nőt.

/VICC
- Miért halnak a férfiak hamarabb a házasságban, mint feleségeik?
- Mert akarnak!

[a valóságban a házasságban élő férfiak hosszabb életűek, mert a nők gondoskodnak róluk, míg magukban jobban elhanyagolnak mindent, az egészséget is]

Reactor 2022.01.23. 22:48:38

@eMeL: A nős férfiak tovább élnek...de jobban várják a halált!!!

MsIreneAdler 2022.01.24. 09:18:51

@Almandin: én nem vagyok az a kövezős típus. Szerintem, ha két ember megbeszéli, hogy mi fér bele a kapcsolatukba, és mindeketten boldogok, ott nincs gond. Az az én saját véleményem, hogy szerintem ha kinyílik egy kapcsolat, az a vég kezdete. Én úgy gondolom, hogy akkor, amikor az egyik fél nem betegség vagy átmeneti lelki probléma miatt elzárkózik a szextől, a másik pedig még igényli a nemi életet, ott komoly dilemma áll elő. Rengeteg körülmény van, amit meg kell vizsgálni, de titokban sunnyogva félremenni...azt akkor sem tartom fairnek.

Lorrh 2022.01.24. 10:11:24

@MsIreneAdler: "azt akkor sem tartom fairnek"
Mert azzal a feltételezéssel élsz, hogy minden ember felelős, önálló felnőtt lény és nem pedig sértett, kicsinyes, bosszuálló, infantilis.
Aki képes még a saját érdekei ellen is tenni csak hogy a másik embert megbosszulja.
Az ilyen személyiséggel nem lehet őszintének lenni. Jobb sunnyogni.

Vagy olvasd el a "Tamara vagyok, 42 éves, szeretőt AKAROK!" c. szituációt.

Almandin 2022.01.25. 20:30:15

@Lorrh: A Tamarás történetet olvasta, köszönöm az ajánlót. Tamara történetében nem az volt a legmegdöbbentőbb, hogy szeretőt tart, mivel az nem egy ritka jelenség. Az a rémisztő, hogy a pasi mindenféle szexre ráveszi, ami már nem része a normál szexualitásnak (csoportszex, leszbizés). Ha valaki azért fekszik le nővel, hogy megfeleljen a párjának ezzel, az már nem jó. Ha a pasija kitalálná, hogy állattal csinálja, azt is engedelmesen megtenné?
Akit érdekel a sztori, itt van:
szociesatjukol.blog.hu/2019/01/09/tamara_vagyok_42_eves_szeretot_akarok

Lorrh 2022.01.25. 21:33:16

@Almandin: de akinél kicsit jobban pörög a libidó az nem tud megállni a sima 1on1 figuránál. A korszellem hozza a gruppent, swingert, mindent. Az állat azért már túlzás, oda nem fajul a dolog sztem.
Náluk inkább az volt a döbbenet, hogy a férjével álszentül elhallgatták a egymás elől a valóságot.
De persze milliónyi féle ember van és ha nekik ez belefér, akkor legyenek boldogok.

Almandin 2022.01.26. 02:20:45

@Lorrh: Abban egyetértek veled, hogy az ilyesmit nem jó titokban tenni. Én képtelen lennék a kettős életre, nemhogy 8 évig, egyig se.
A libidó az irányulhat egy emberre is. A libidó a nemi késztetést jelenti, a magas libidó nem feltétlenül jár együtt promiszkuitással.
A korszellemről meg annyit, hogy nem kell birkának lenni. Felőlem lehet divat a gruppen meg hasonlók, de ha nekem nincs rá ingerenciám, nem fogom csinálni. Legfeljebb maradinak tartanak, de annyi baj legyen. Állat? Ki tudja, itt a nyugati világban egyre több perverzió lesz divat, amit felcímkéznek "kinkségnek". 50 éve még meredek volt a homoszexualitás is, de a nyugati liberálisok már sok helyen a zoofilek és a vérfertőzők felé "érzékenyítenek". Ez egyébként annak is a jele, hogy sok ember unatkozik, az internettel hatalmas ingeráradat zúdul az emberekre, emiatt már sokakat csak az extremitások izgatnak fel, Így kihal a szexualitás személyes, intim jellege, pedig semmilyen trendi kinkség nem ad olyan élményt, mint amikor a szerelmeddel szeretkezel. Érzelmektől fűtötten.

Lorrh 2022.01.26. 07:58:51

@Almandin: egyetértünk! Ám a szerelem meg az érzelmek nem tartanak sokáig ám!
Tamaráéknál már rég elmúlt a férjével ezért kellett a méretes csődör. Ez is általános.
Túl sokat várunk a párunktól és túl sokáig élünk. Meg túl sok külső inger. Így van.

Lorrh 2022.01.26. 13:59:41

@Almandin: azért az ilyen uszító mocskos cikkeket nem jó ám elolvasni, mert szennyezik a te saját lelkedet.
Álhír.
Csak az uszítás a célja.

Almandin 2022.01.26. 14:28:57

@Lorrh: Szerintem ez nem álhír. Sok olyan dolog történik a mai világban, amit még 10 éve álmomban se gondoltam volna. Pl. hogy sokan már a férfi és a nő szó használatát is diszkriminatívnak érzik, és a nő helyett a menstruáló ember kifejezést tartják korrektnek.

Lady Scarlett 2022.01.29. 15:28:34

Sosem értettem, hogy egyesek miért fejezik ki így magukat a szex-el kapcsolatban, hogy "éhesek" meg "koplalás" meg miért hasonlítják a szexet a kajáláshoz...
Szerintem a kettőnek köze sincs egymáshoz, akkor sem, ha létezik olyan szó, hogy "szexéhség".

Infomaniac 2022.01.30. 00:16:17

@Lady Scarlett: én értem... mindenki más, meg az élet folyamán is változik a szex szerepe és fontossága az egyén számára.

Reactor 2022.02.02. 02:58:13

@Peni a Valdes: A szerelem egy hatalmas sivatag. És minden csók...egyetlen szem homok...
süti beállítások módosítása