Blogadó

Egy 16 éves gondolatai a világról

A Fidesz felfüggesztette saját magát

2019. március 20. 22:51 - Balint Szolga

A Fidesz és az EPP harca ma csúcsosodott ki. 190-3 arányban szavazták meg azt a javaslatot, amely szerint a Fidesz saját magát függeszti fel az EPP tevékenysége elől, határozatlan időre. Ez egyértelműen egy eléggé defenzív húzás volt a Fidesztől, nem álltak bele az Európai Néppárt elleni harcba, ehelyett inkább a lehető a leggyávább lehetőséget választották.

Az EPP tagpártjai közül 13 kezdeményezte a Fidesz kizárását(!), ezek után pedig Manfred Weber az EPP frakcióvezetője és csúcsjelöltje lefektette azt a 3 pontot, amivel a Fidesz a néppártban maradhat. Az első pont kb megvalósult, hiszen a csúcsjelölt útvonalán a repülőtérről gyorsan lekapták a plakátokat amikor Budapestre érkezett, máshol ez nem sikerült. A második is pont is nagyjából valósult meg, hisz Orbán csak a támadó nyelvezetéért kért bocsánatot, és nem a plakátkampány miatt, a harmadik pedig egyáltalán nem valósult meg, azaz a CEU helyzete még mindig nem biztosított.

Mint egy előző cikkemben is leírtam, véleményem szerint itthon egy eléggé eltorzult, diktatórikus elemekkel rendelkező autokrácia regnál, ezt Fideszokráciának neveztem. Aki esetleg nem olvasta volna, a Fideszokrácia egy maximumra pörgetett személyi kultusszal, és örökös szabadságharccal tarkított önkényuralom.

Az EPP-nek elege lett abból, hogy a Fidesz szépen lassan kiüresíti a demokratikus intézményeket, elege lett abból hogy egy olyan párttal kell mutatkozniuk akik saját társukra támadnak rá egy plakátkampánnyal, és teljes mértékben jogosan lett elegük! Hiszen ki akarna egy olyan párttal együtt mutatkozni, amelyiket lassan már csak a szélsőjobb tapsolja meg őszintén az Európai Parlamentben.

Egy nagyon érdekes párhuzamos valóság alakult ki a döntés után. Ameddig az “Ellenzéki” médiumok úgy hozták le, hogy a Fideszt felfüggesztette magát határozatlan időre, addig például az Origo szerint itt nem történt semmilyen felfüggesztés, de kizárás sem. Biztos lángosreceptet cserélgettek 3 órán keresztül az EPP-sek, és a végén 190-3 arányban Manfred Weber receptjét szavazták meg győztesnek.

Amit jelenleg a Fidesz csinál kommunikáció tekintetében, az nem más mint a hintapolitika. Mindenkinek azt mondják amit hallani szeretnének. Így van az, hogy ameddig itthon gyalázzák az EPP-t, ott saját magukat függesztik fel, és még sorolhatnám!
Nos, és hogyan reagált erre az ellenzék? A DK reakciója lepett meg a legkevésbé, akik rögtön az EU-ból való kilépésről beszélnek, legkorrektebben talán a független Szél Bernadett foglalta össze ennek a szavazásnak következményeit:

“Ma eldőlt: a kormányfő nyílt sebbel fog közlekedni a politikában a következő időszakban”

Hogy ez miben fogja érinteni a Fideszt? Ez még nyílt kérdés, de valószínűleg a Fidesz távozni fog a néppártból, hisz ezután a döntés után már nincs amit ott tartsa őket. Aztán talán átülnek a szélsőjobbosokhoz, de ez már a jövő kérdése…

236 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://blogado.blog.hu/api/trackback/id/tr7214705880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törppicur 2019.03.21. 18:14:26

@Fergio: az átszabástol tobb fidesz szavazo lett és elfogytak a ballibák?
Meg biztos volt teljes utcák költöztetése is

inteligencs elenzeki 2019.03.21. 18:15:35

@Fergio:

"Elkötelezett pártkatona volt. Itt ez a lényeg. Lehet sunda-bundázni, hogy nem is az volt, aztán meg, ja de mégis: ez a lényeg."

Van aki tud fejlődni, van aki nem.
Tudod, Churchill is azt mondta, aki fiatal korában nem liberális, (nálunk kisz titkár :)) )annak nincs szíve. Aki öreg korában nem konzervatív, annak nincs esze.
Van akinek megjött az esze, van akinek nem.
A balatoni kisz tábor nekem is bejött, persze már akkor sem ideológiai alapon.

Fergio 2019.03.21. 18:17:31

@törppicur:

Olvasgasd el alinkeket, amiket küldtem. Ha nem tudsz olvasni, az olyan mintha nem tudnál focizni. Úgyhogy 3-3 és írtam már, hogy a terelés bérkommentelőként is gyenge oldalad, ne erőltesd.

Fergio 2019.03.21. 18:22:29

@Comte de Gippaud:

"Aki öreg korában nem konzervatív, annak nincs esze."

Csakhogy Orbán nem konzervatív. Churchill nem baszta át a szövetségeseit, és nem hazudozott. És nem akarták kibaszni az Antantból. De Orbán egyébként sem egy ligába tartozik Churchillel. Legfeljebb Rákosival. Pl. Rákosi is fellendítette az ország gazdaságát, újááépítette az országot. De ettől még egy büdös diktátor volt.

inteligencs elenzeki 2019.03.21. 18:27:19

@Fergio:

"hogy a szavazó kerületeket a Fidesz a 2/3 segítségével átszabta a saját ínyére"

pl. hogy a csepeli 2 körzetből egyet csinált ? Abszolút indokolt volt, mert addig a ballibsiknek lejtett a pálya.

Orbán veje 2019.03.21. 18:27:34

@Comte de Gippaud: Haver! Csak egy ócska troll érvel úgy mint te.

A fidesz Európa szégyenfoltjává vált. Orbán megvetés tárgya, 190-3.

Most a magyar embereken van a sor, hogy megmutassák, hogy mi Európaiak vagyunk, és nem pedig hogy mocskos korrupt, diktatúrát építő, hazug szaralak támogatói.

Nem érted mi? Nem baj haver, hiszen pont az a lényeg, hogy az EP választáson, Európai építésére, fejlődésére, a demokráciára szavazzunk, s egyúttal a hozzád hasonló gerinc nélküli orbán talpnyalók ellen is. Hogy Teleki Pál szavai ne legyenek igazak: "a legpocsékabb nemzet"

De most nem írok már többet, mert megyek megnézni, hogy himbálódzik az orbán. Bizonyára te is tudod, hogy tegnap felfüggesztette magát.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.21. 18:30:17

@Comte de Gippaud:

Ilyen sehol se volt, s megvalósíthatatlan lett volna.

Aztán: hol húztad volna meg a határt? Ki nem vehet részt? S miben pontosan? Nem lehet magáncége se?

Plusz: nem feltétlenül a legmagasabb szint nyert az új rendben, sokal inkább a harmadik, negyedik réteg.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.21. 18:32:50

@Fergio:

Orbán saját elmondása szerint komcsi volt kamaszkorában, a katonai szolgálata során ábrándult ki.

KISZ-titjár iskolában: simán lehettél, ha a többiek kedveltek. A KISZ-titkárokat demokratikusan választották, s a Párt cxsak akkor vétózott, ha valaki megbízhatatlant választott a társaság.

Fergio 2019.03.21. 18:33:13

@Comte de Gippaud:

"Abszolút indokolt volt, mert addig a ballibsiknek lejtett a pálya."

És ahol meg a Fidsznek lejtett a pálya ott is csinált két körzetet ugye? Ja, nem. Egyébként a lejtős pálya ellenére is tudott előtte 2/3-ot csinálni, akkor mire is ez a nagy pánik?

midnightcoder2 2019.03.21. 18:36:42

@Comte de Gippaud: Orbánék egy nagyon fontos stratégiai hibát követtek el. Már jóval azelõtt dobbantaniuk kellett volna a néppártba és csatlakozni a radikálisokhoz, hogy ez az egész hajcihõ elkezdõdött. Két ok miatt is:

1. Így ha benn is tudnak maradni, elég nagy arcvesztés árán sikerülhet. Ha pedig nem, akkor úgy távoznak hogy kirakták õket mint macskát szarni.

2. Európa jövõje a radikálisoknál van. A néppárt csak gyengülni fog, akár Orbánnal akár nélküle. Az átlag európai életszínvonala sokkal szarabb lesz a következõ 20 évben mint most, ez pedig a radikálisoknak kedvez. Ha idejében dobbantanak a Néppártból, esetleg némi rombolás mellett, akkor Orbán fehér lovon vonulhatott volna be a szélsõségesek közé, vagy legalábbis jó erõs pozíciói lettek volna. Így viszont max. a hátsó ajtón kullogás marad neki.

inteligencs elenzeki 2019.03.21. 18:37:44

@Fergio:

"Churchill nem baszta át a szövetségeseit, és nem hazudozott."

Orbán sem, épp ez vele a bajuk, megmonda a frankót, hogy mi a véleménye arról, hogy egyes uniós politikusok egy üzletember seggét nyalják.
Persze, persze. Ez így az uniós választások előestéjén kicsit erős volt, hiszen azokat a plakátokat nem csak magyarok látják, és ez akár negatívan is hathat a néppárti voksokra.
Ez színtiszta politikai taktikázás csupán. Semmi több. Én azt mondom, várjuk ki a végét, és vegyük fel a témát újra június elején.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.21. 18:38:00

@Comte de Gippaud:

Az akkori elitben a "balosok" és a "technokraták" nagyon is létező csoportok voltak, melyen masszívan utálták egymást.

Nyilván kellett a párttagság, de önmagában kevés volt. Mondjjuk egy gyári munkás még ha pártitkár is volt szart se tudott elérni az ország szétlopása során, míg egy alacsonyrangú miiszterériumi alkalmazott meg igen.

Fergio 2019.03.21. 18:39:27

@MAXVAL bircaman közíró:

"Orbán saját elmondása szerint komcsi volt kamaszkorában, a katonai szolgálata során ábrándult ki."

Aztán liberális lett, majd abból is kiábrándult, aztán lett konzervatív, aztán meg illiberális. A konzervatív demokrata és a liberális demokrata nem ellentétei egymásnak, hanem fokozata. Az illiberális - kitalált szóösszetétel - viszot az ellenkezője. Mostanra úgy látszik mégiscsak metetszett neki az, amit annak idején megvetett. Hoppá. Az ember válzoztathat az ideológiáján ahogy érik, na de vissza az elejére... az már betegség.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.21. 18:44:36

@Fergio:

Ilyen egy gondolkozó, a világban nyitott szemmel járó ember: változik.

Orbán most kb. a kereszténydemokrata és az újjobbos populista kozt van. Ami kerdem bennne, azt ellenzem. Ami populista benne, azt támogatom.

Orbánnem komcsi jelenleg,az nem tért visssza az elejére.

inteligencs elenzeki 2019.03.21. 18:44:37

@midnightcoder2:

Hát, szerintem épp a radikálisok erősödése miatt fontos, hogy a fideszt a néppártban tartsák. Most van egy kis finomkodás, hogy a Fidesz felfüggeszti a tevékenységét, a néppárt meg felállítja a bölcsek tanácsát vagy mi a f.szom szóval megy a zabhegyezés, míg a választások lecsengenek.
Mindenki, a néppárt baloldala, és a Fidesz is attól teszi függővé a jövőbeni lépéseit, hogy mi lesz az uniós választás végkimenete.

Fergio 2019.03.21. 18:49:09

@Comte de Gippaud:

"hogy egyes uniós politikusok egy üzletember seggét nyalják. "

Mért kellene az egész EU-nak az üzletember seggét nyalnia? Azelőtt nem nyalták? Csak most hirtelen? És hol erre a bizonyíték? A Soros-terv? Soros azt írta az esszéjében, hogy minden ország annyi menekültet fogad be, amennyit akar, és a problémát azokban az országokban kell megoldani, ahonnan jönnek. Ezzel szemben az EU kvótákat akart ráerőltetni az osrzágokra. Miért? Mert minden a görögökön, törökökön, spanyolokon csapódott. Merkel "engedjünk be mindenkit" elvével én sem értek egyet, sőt hülység volt, sőt káros. De ez a légbőlkapott vélemény nincs bizonyítva.

És hazudozik, mert itthon kurva anyázott, de az Uniós pénzeket azért elköltötte, sőt az uniónak kellett a kezére csapnia, mert a magyar hatóságok hagytak mindent, nyilván.

Egyébiránt ahogy mondhatta Orbán, hogy mit nyalnak az EU-sok, én meg azt mondom, hogy ő meg nyalja Putyin seggét, ami ha lehet választani, sokkal veszélyesebb, mint az amerikai finánctőkés. De úgy tudom nyilatkozott az egyik tanácsadója, hogy csak kitalálták Sorost, mert kellett egy hihető gonoszt találni az emberek hülyítésére. És ez jobban sikerült, mint várták.

inteligencs elenzeki 2019.03.21. 18:52:22

Na, én elléptem kajálni.

Ja, libsikéim mikor lesz a legközelebbi tüntetés ? Kint lesztek mind az 500-an? Vagy 700-an a jobbikkal ?
Már várom nagyon. :)

Fergio 2019.03.21. 18:58:33

@MAXVAL bircaman közíró:

Nem komcsi, hanem autokrata. Az szinte ugyanaz. Egypárt rendszer, pártállam, államosítás modern köntösben. (Nem az állam veszi vissza az értékeket, hanem a saját haveri köre.) Ha ez a kör egy értelmiségi, hsznos kör lenne, mint anno Széchenyi, akkor én is tapsolnék. De egy gázszerelő milliárdos minden csak nem értelmiségi. A média felvásárlása szintén gáz. Szóval lehetne ezt jól csinálni, de nem akarja.

Kereszténynek mondja magát, de ugye egy keresztény ember nem lop. És nem hazudik. És nem csinál a saját családjából milliárdos sunyi szarokat. De ez inkább amolyan magyar-vircsaft.

A változás stimmel. Mindenki változik. Én annak idején hittem is benne. De aztán kiderült, hogy az egész rendszerváltás egy nagy humbug volt. Színjáték. És mindenki benne volt. Azóta azt látom, hogy mindegy, hogy ki kerül a trónra, csak a hatalom és a pénz számít. De ilyen a társadalmunk. Nincs min csodálkozni.

enrikokaruszo 2019.03.21. 19:05:12

@Fergio: méghozzá olyan jól kitalálták, hogy azóta is folynak a találkozói az eu prominens személyiségeivel
merthogy... ki választotta be őt a kontinens döntéshozói közé?

Fergio 2019.03.21. 19:08:40

@enrikokaruszo:

A sok birka? :DDD Nem tudom, kire gondolsz...

midnightcoder2 2019.03.21. 19:27:55

@Comte de Gippaud: Orbán nemigen van már abban a helyzetben, hogy sok mindent csinálhasson. Vagy kirakják mint macskát szarni, vagy bennmarad de elveszti az arcát. Jó, mondjuk ez annyira soha nem zavarta.

midnightcoder2 2019.03.21. 19:30:34

@Fergio: "ő meg nyalja Putyin seggét, ami ha lehet választani, sokkal veszélyesebb, mint az amerikai finánctőkés"

Az amcsi finánctõkésnél jelenleg nincs veszélyesebb állatfajta ezen a bolygón.

Fergio 2019.03.21. 19:39:29

@midnightcoder2:

Elég szánalmas, amikor egy egész ország szájkaratézik egy 85 éves vénember ellen. Máshol országok háborúztak más országok ellen... de ti... baz..meg egy darab ember ellen harcoltok. Már ha harc lenne, de csak hőzöngés, semmi több. Mert Soros most is azt csinálja, amit eddig... :DDD
De aki a szomszéd országból foglal el területeket mert csak, szakadároknak hazudott saját katonákkal támad, diktátorokat támogat, és cyber hecker csapatokkal beavatkozik más országok választásába az kurva jó fej... ja nem.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:51:16

@midnightcoder2: ok, akkor összerakunk egy amerikai fináncőkéssel, meg egy dzsihadistával, megnézzük, melyik sarokba menekülsz, te idióta faszbarom! magadat szartad pofán már megint!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:52:13

@midnightcoder2: mi van a magyar finánctőkéssel, a Pénztárossal?! az veszélytelen, csak mert egy kerekfejű, magyar idióta?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:53:14

@Fergio: keresztény ember lop. csal, hazudik, embereket irt. Orbán tökéletes keresztény.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:54:18

@Comte de Gippaud: Fidesz tüntetésen múltkor is csak lengyelek voltak, EU támogatással. pofán szartad megint magad.

m54 2019.03.21. 19:55:04

"Orbán Viktor újra bizonyította, a legjobb reálpolitikusok egyike. Az utóbbi hetekben teljesítette a Manfred Weber diktálta feltételeket, március 15-i, a konfliktust látványosan kerülő beszédével pedig megüzente, hogy maradni akar a Néppártban. Célját pedig kemény politikai munkával, nehezen elért kompromisszummal ma el is érte.
Pedig a brüsszeli hangulat egyértelműen azt üzente, a Fidesz tagságát csont nélkül felfüggesztik, a Néppárt olyan kulcsfigurái, mint Sebastian Kurz osztrák kancellár és Annegret Kramp-Karrenbauer, a német kormánypárt, a CDU elnöke is ezt javasolta. Orbánék érzékelték, hogy a sima bennmaradásra nincs esély, így váratlanul zsarolásba rejtett alkut ajánlottak. Úgy emelték a tétet, hogy közben kiutat nyújtottak a néppárti vezetésnek, amelynek több kockázattal is számolnia kellett. Azzal kevésbé, hogy nem kap többséget javaslata, azzal már inkább, hogy több párt követi a kiszavazott Fideszt, és magyarok távozása újabb törésvonalat hoz létre a maradók között."

24.hu/belfold/2019/03/20/orban-viktor-manfred-weber-kizaras-neppart/

Pedig a 24ponthu kellően utálja Orbánt!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:56:18

@MAXVAL bircaman közíró: nem, egy értelmes ember 20 évesen nem mond tök mást, mint 40 és 60 évesen. mert akkor valamelyik hülyeség. ha pedig valamelyik koráéban hülye volt, akkor mindig hülye marad.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:58:10

@Comte de Gippaud: Orbán átbaszta a szövetségeseit, ugyanis ha tényleg az a véleménye róluk, akkor mi a faszt keres a néppártban?! ekkora loser csaló geci patkányt még nem látott a világpolitika. még a Trump is normálisabb, mert nem azzal a párttal akart elnök lenni, amelyiket ki nem állhat.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.21. 19:59:34

@midnightcoder2: "Az átlag európai életszínvonala sokkal szarabb lesz a következõ 20 évben mint most"

a faszt. mint annyi másról, erről sincs fingod sem, és eszeveszett idiótaságokat hordasz össze.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.21. 20:32:22

Ja, nem, felakasztotta magát. Hehe. Mikor meghallottam már akkor dobtam egy hátast. Felfüggeszti magát. Ez meg mi? Olyan jó orbáncos fából vaskarika, meg kocka gurigálás. Kérdés, az EU mi a faszomért játsza ezt a játékot. Ilyen alapon akár ki is zárhatná magát a kreténje. Sőt, még önkielégítést is végezhetne saját magán.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.21. 20:34:54

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Igen, 3-190 re győzött, ami egyenlő -187-el. Vagyis ennyit ér ez a szarfaszú köcsög orbán: -187-et. Ez már majdnem a hidrogén fagyáspontja.

Orbán veje 2019.03.21. 20:43:22

Tegnap nemzetközi sajtótájékoztatót a Nemzeti Geci! Aszongya hogy ők sosem kampányoltak Junker ellen! Ezt igy bele találta hazudni egyenesen a jelenlévők képébe!

A közönség - neves sajtóorgánumok tudósítói - fetrengenek a röhögéstől. Valaki bekiabál: lier!
Szóval nem csak szégyenfolt lett tegnap, hanem egy közönséges bohóc is. Újjal mutogatnák rá a világban!

martineden 2019.03.21. 20:50:24

@törppicur: ,,A propagandistát ne keverd az agitátorral, igaz egyik sem párttitkár
Még mindig 3-0 ide",,,de,az az agitator,avagy Csak a legalja,legelkotelezettebb elvtarsaknak volt ez a pozicioja.o1g nem esett messze a fajatol.

ekat 2019.03.21. 20:52:36

@törppicur: Én 20 éves voltam a nyolcvanas években. és nem voltam KISZ-tag - nem volt kötelező. Sőt, hivatalosan már úttörő sem voltam, de azt nem tudom, hogy megtehettem-e volna, ha itthon vagyok akkor, amikor a többieket avatták. :)

tonypek 2019.03.21. 21:00:11

@m54: "Orbán Viktor újra bizonyította..." hogy országunk szégyene és sorsrontó figurája. Ameddig tart ez a csúszda amire felszállt ov, menni fog még neki a páváskodás.

kvadrillio 2019.03.21. 21:03:37

Orbánnak mostantól nincs beleszólása a Néppárt döntéseibe

....ÉS....AKKOR NEM IS VONATKOZNAK RÁ A TOVÁBBIAKBAN EZEK A DÖNTÉSEK ???

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.21. 22:03:01

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög: Attól messze van. A hidrogén olvadáspontja -259 Celsius fok. De le fogja küzdeni magát odáig.

morph on deer 2019.03.21. 22:11:56

“A fidesz felfüggesztette saját magát”

Azért a sámlit csak ki kellett rúgni alóluk, segítségül persze..:)

Narancsos kommunizmus 2019.03.21. 22:33:59

A fideszesek ostobák, ezt is hatalmas győzelemként élik meg.

törppicur 2019.03.21. 22:52:21

@ekat: én nem irtam azt hogy kötelező volt kisz tagnak lenni
A 70-es évekről volt szo és 15 eves fiatalokrol gimnáziumban
A többi stimmel

Tobiassan 2019.03.21. 22:53:27

@Ménár Atya:

"Kiszámíthatóság"

Magyarországon? Most viccelsz? Geopolitikailag eleve lehetetlen idehaza kiszámíthatóságról beszélni. Ha pedig valaki visszanézi elmúlt 1000 évünk történetét, akkor pláne. Bolond az aki itthon kiszámíthatósági alapon hoz meg döntést. Még ha lennének valamire való politikusaink esetleg. De azok 1849-ben távoztak az országból.

Orbán veje 2019.03.21. 23:01:24

@törppicur: Képzeld haver, itt az újabb jó hír, most hallottam a köztévén. Szóval a foci EB selejtező kapcsán aszongya a tévé:

"Hatalmas győzelem a Szlovákok felett! A szlovákoknak csak két csúfos gólra futotta. "

Haver! Ezt már akár a diadal hetének is nevezhetjük. Tegnap az egész néppárt megszavazta orbán javaslatát, hogy függesszük fel a fideszt! Ma pedig a nacionalista, soviniszta szlovákoknak láttuk el a baját! Győzelem győzelem hátán!

Micsoda hét! Haver, micsoda hét! És még nincs vége!

törppicur 2019.03.21. 23:04:45

@Fergio: amiket linkeltél az pont nem igazolja egyik hazug állitásodat sem
Ezzel az erővel a kis herceget vagy a micimackot is küldhetted volna - Deutsch és Martonyi hogy jön a hazugságaid igazolásához?

ember100 2019.03.21. 23:05:16

@midnightcoder2:
Helló !

És Putyin sem szállta meg a Krímet :)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.21. 23:06:28

@Narancsos kommunizmus: hat...csak a vak nem látja h a csata meg epp csak elkezdodott...gyozelemrol az egyik oldal sem beszelhet.majd maj 25 utan kiderul.korai lesz az öröm...ti bmeg 2006 dec 5et is gyozelemnek éltetek meg, es amai napig nem ertitek miert vagytok arccal a betonban...
na majd meglátjuk

törppicur 2019.03.21. 23:07:03

@Orbán veje: láttam én is - nem jo hir
De hogy te micsoda egy patkány vagy, haver, hogy ennek is tudsz örülni

Orbán veje 2019.03.21. 23:20:31

@törppicur: Haver! Én a köztévéből idéztem.

Abból, amit a geci orbán gazdád, meg ti, szarházi talpnyalók tettetek ilyenné! Haver nem kéne szembeköpnöd magad.

Inkább függeszt fel magad te is, mint az orbán! Ha nincs jó erős köteled, csak szóljá!

Orbánék Moszkva fele menekülnek! 2019.03.21. 23:28:35

Ez a diktátorok sorsa: elöbb a felfüggesztés aztán a fellógatás.

Orbán veje 2019.03.21. 23:31:38

Hát a szlovákok legyőztek minket 2-0- ra! De ez nem vereség, ahogy a fidesz mondaná, hanem saját kérésünkre két gól érkezett a kapunkba!

:)))))))))))

törppicur 2019.03.21. 23:32:25

@Orbán veje: a köztvben nem mondtak ilyet, hogy hatalmas győzelem, meg hogy 2 csufos gól
Farago jol közvetitett, mi nem játszottunk jól, te pedig örömködsz a vereség miatt
Szerintem ne nézz meccset, nemtesz jot neked
A gazdád biztos nem örül annak, hogy meccset nézel kommentelés helyett
Viszont tényleg patkánymentalitással dolgozol
Pá, nekem véget ért a műszak

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.21. 23:36:48

@Orbán veje: "Ezt igy bele találta hazudni egyenesen a jelenlévők képébe!"
Egy pillanatra azt hitte itthon van, de aztán kapcsolt a kreténje, de akkor már késő volt. Ezek a hazudozásai már zsigerből, reflexből jönnek nála, annyira megszokta az elmúlt kilenc évben, hogy a birkáinál sikert ér vele. De Brüsszel nem birkák gyülekezőhelye, ott ilyenekkel nem sokra megy.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.21. 23:42:07

@Tobiassan: "azok 1849-ben távoztak az országból."
A mostaniak is hamarosan futva menekülnek a börtön elől Moszkva irányába. Mint Gruevszki elvtársuk.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.21. 23:49:05

@Orbán veje: Igen, és eme hatalmas győzelem közben orbánc a vip páholyban egészben lenyelt egy zacskó szotyit, amikor bekaptuk a másodikat. Kár, hogy nem akadt a torkán, ami eléggé összeszűkült a szerdai brüsszeli függesztés után.

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.21. 23:49:05

@Orbán veje: Igen, és eme hatalmas győzelem közben orbánc a vip páholyban egészben lenyelt egy zacskó szotyit, amikor bekaptuk a másodikat. Kár, hogy nem akadt a torkán, ami eléggé összeszűkült a szerdai brüsszeli függesztés után.

Minden lipsi hazudik. 2019.03.22. 03:09:15

Nevetsegesen szanalmasak a libbantak, hogy egy rajuk egyaltalan nem tartozo, oket legkevesbe sem erinto part belugybol probalnak magukanak toket kovacsolni.

A LIPSI UGAT AZ ORSZÁG HALAD 2019.03.22. 03:18:08

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:

Tényleg, Orbán már 9 éve menekül. Ti meg 9 éve várjátok a felszabadító arab csapatokat. Rossz hirem van, az arabjaitok elakadtak a kerítésnél. Hát libuská, ki fog így rátok szavazni ?

tpl 2019.03.22. 04:00:45

Istenem, ha valaki ennyire nem ertj6 politikát, akkor vajon miért posztol erről?! Bálint Szolga valszeg egy huszonéves suhanc és fingja sincs a dolgokról. A "gyávaság" szó ebben a kontextusban elő sem kerülhet, ráadásul a Fideszre sokmindent lehet mondani, de hogy gyáva lenne, azt a legkevésbé. Hadd segítsek: politikai alku született, mind a Fidesz, mind az EEP részéről a lehető legkevesebb veszteséggel.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.22. 05:30:16

@Fergio:

"Nem komcsi, hanem autokrata. Az szinte ugyanaz."

Nem, nem ugyanaz.

"Egypárt rendszer"

Akkor miért van sok párt? Miért vannak szabad választások?

"pártállam"

Akkor miért van kormány? Miért nincsenek mindenhol pártszervezetek? Miért nem pártfunkcionáriusok irányítanak?

"államosítás modern köntösben."

Mi ezzel a gond? Akkora baj, hgy az állam szerepe mnövekszik? Éppen az a baj, hogy túl kevés az államosítás.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.22. 05:31:47

@Fergio:

"Kereszténynek mondja magát, de ugye egy keresztény ember nem lop. És nem hazudik."

A kereszténység nem azt jelenti, hogy valaki bűntelen, azaz ez abszurd érv.

A lopásra semmi bizonyíték. A hazugság meg része a politikának.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.22. 05:37:05

@math0:

Hülyeség lenne a nyitott szemmel járás a világban, a gondolkodás?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.22. 06:09:35

A szlovákok sem győztek, mi döntöttünk úgy hogy kikapunk.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.22. 06:10:36

@MAXVAL bircaman közíró: Te nyitott ánusszal és szájjal jársz a világban, te ruszki ügynök!

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.22. 06:12:20

Óriási győzelem Magyarországnak, csak két csúfos gólt tudta rúgni a szlovákok. Soros és a lippsik vereséget szenvedtek.

midnightcoder2 2019.03.22. 06:58:23

@Fergio: Nem a 85 éves vénember a fontos hanem a pénz ami mögötte van, és az amit képvisel. Hitler önmagában csak egy kövérkés, nem túl okos öregember volt. A III birodalom élén már picit másképp nézett ki.

midnightcoder2 2019.03.22. 07:11:10

@math0: "ok, akkor összerakunk egy amerikai fináncőkéssel, meg egy dzsihadistával"
Kicsi hülye, szerinted egy amcsi finánctõkés pénzén hány dzsihadistát lehet kiképezni ?

"a faszt. mint annyi másról, erről sincs fingod sem, és eszeveszett idiótaságokat hordasz össze."

Nézd, alapvetõen van a Föld véges - és fogyó - erõforrásokkal. Voltak idõszakok amikor ezeket a fogyó erõforrásokat technológiával ki lehetett tágítani - Pl. amikor felfedezték hogy szénnel is lehet fûteni nem csak fával, vagy Pl. a mezõgazdasági forradalom idején amikor az addigi szûk élelmiszerforrások alaposan kibõvültek. De ma én legalábbis nemigen látok ilyet a láthatáron. Ergo, a torta szelet nem fog nõni, inkább kisebb lesz - globális felmelegedés, fogyó nyersanyagok, környezetszennyezés, és persze népességrobbanás.

A másik része a dolognak, hogy ebbõl a tortaszeletbõl ki mennyit kap. A tapasztalat az, hogy hosszabb távon azoknak a térségeknek a lakói tudnak szert tenni a nagyobb szeletre, akik katonailag, tudományosan és technológiailag elõnyben vannak a világ többi részével szemben. Ez az elõny már az I. világháború környékén is olvadozott, de akkor még csak az USA volt az ellenfél. A II. világháború után Európa katonailag és ezzel párhuzamosan politikailag is súlytalanná vált. Azzal pedig, hogy a nyugati technológiát ázsiába telepítették, illetve hogy az oktatás is megerõsödött az ottani térségben, a tudományos/technológiai elõny nagy része is odalett. A népesség öregedésével, az oktatás reformjaival aminek az eredménye a sok-sok genderszakos és más hasonló semmit érõ diplomás még tovább csökken a versenyelõny. Szóval, az hogy Nyugat-Európa ugyanúgy nagyobbat harap majd 30 év múlva is ebbõl a tortából mint mindenki más ezen a bolygón, ahogy ezt megszokták az utóbbi 500 évben, szerintem nedves álom. És pont ez lesz nagyon kínos - arrafelé mindenki nagyon hozzászokott a nagy szelethez. A diétázás nagyon kellemetlen, és ez társadalmi változásokhoz is vezet majd.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 08:25:58

@MAXVAL bircaman közíró: egy értelmes ember 20 évesen nem mond tök mást, mint 40 és 60 évesen. mert akkor valamelyik hülyeség. ha pedig valamelyik koráéban hülye volt, akkor mindig hülye marad.

ha valaki 20 évesen nem lát egy ilyen alapvető dolgot, akkor hülye. pontosan azért, mert akkor 20 évesen nem járt nyitott szemmel, nem gondolkodott.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 08:26:50

@MAXVAL bircaman közíró: Orbán véleményed szerint 20 évesen nem járt nyitott szemmel a világban, nem gondolkodott, azaz hülye. szerintem pont fordítva, de szintén hülye. abban egyetértünk, hogy hülye.

Ciktor 2019.03.22. 08:42:18

@Minden lipsi hazudik.: dehat a Fityeszed i seppen ezt csinalja - nekik lehet --oooups, nem, mer eppen felfuggesztettek magukat...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 08:47:19

@midnightcoder2:

"egy amcsi finánctõkés pénzén hány dzsihadistát lehet kiképezni ?"

és Mészáros Lőrincén?! Mészáros Lőrinc ezek szerint a legveszélyesebb magyar. idióta barom vagy te, de tényleg. totálkáros az agyad.

"De ma én legalábbis nemigen látok ilyet a láthatáron."

Pedig van, csak hülye vagy. Megújuló energiák, termonukleáris energia, energia-hatékonyság. Mondom én, abból, hogy hülye vagy, nem következik, hogy úgy is vannak a dolgok, ahogy te, a nulla IQ-ddal hiszed.

"A másik része a dolognak, hogy ebbõl a tortaszeletbõl ki mennyit kap. A tapasztalat az, hogy hosszabb távon azoknak a térségeknek a lakói tudnak szert tenni a nagyobb szeletre, akik katonailag, tudományosan és technológiailag elõnyben vannak a világ többi részével szemben."

Ahhoz is hülye vagy, hogy felfogd: Európa GDP-je továbbra is nő. Az, hogy a torta többi részéből mások mennyit kapnak, az totál irreleváns. Téged általános iskolában meg kellett volna buktatni matekból, mert egy elmebeteg idióta vagy. Alap matematikai ismereteid sincsenek meg. Európa nem lesz attól szegényebb, hogy Kína gazdagabb lesz, te idióta faszbarom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 08:51:20

@midnightcoder2: az I VH előtt például Európa egyértelműen a világ központja, és legfejlettebb része volt. A II VH végére már egyértelműen az USA volt a világ központi hatalma, és legfejlettebb része. Szegényebb lett ettől Európa? A faszt. Csak már nem volt az első.

Ha most esetleg idővel Kína veszi át az első helyet, vagy India (bár mindkettő még kurva messze van ettől, ha az egy főre jutó GDP-t vesszük), attól sem az USA, sem az EU nem lesz szegényebb.

Felfogod, te Down-kóros kis selejt?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 08:54:54

@midnightcoder2: Kína iparának egyik legfontosabb felvevő piaca egyébként is az EU. Azt hogy a faszomban gondolod, te elmegyenge kis selejt, hogy Kína majd fejlődik, úgy, hogy az egyik legnagyobb piaca összedől?! Bazdmeg mit tanultunk meg a nagy világgazdasági válságból? Azt, hogy a kapitalizmusban a gazdaság, a vállalatok csak úgy tudnak megélni, ha a fogyasztóknak legalább akkora jólétet biztosítanak, hogy az árukat meg tudják venni.

Kína csak úgy tud fejlődni, ha Európában jólét van, és megvásárolják az áruikat, te elmebeteg idióta! Nincs olyan, hogy Kína fejlődik, Európa meg tönkremegy. Kinek adják el akkor az árut, Afrikának, te húgyagyú?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 08:59:32

@midnightcoder2: a másik, hogy teljesen konkrét és friss munkahelyi tapasztalatom, hogy Ázsiában még kurva messze vannak attól, hogy egy olyan projektet átvegyenek Európától, amiben innováció is szükséges. Ázsiában a tanítási rendszer, a társadalom, az emberekbe nevelt reflexek általában kurva messze van attól, hogy önállóan, kezdeményezően, magabiztosan, szervezetten végig tudjanak vinni egy jelentős innovációt. ez persze Japánra és Dél-Koreára kevésbé igaz, Kínára is kevésbé, mint Indiára, de úgy nagyjából az egész kontinensre jellemző.

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.22. 09:05:45

@math0:

A dolgok változnak, a rájuk adott reakció is.

Értem, hogy nálad ez szokatlan, mert nem tudsz gondolkodni, folyton mások szövegét ismételgeted pártkatona papagájmódra, de hidd el, vannak más típusú emberek is.

Fergio 2019.03.22. 13:07:02

@midnightcoder2:

"Nem a 85 éves vénember a fontos hanem a pénz ami mögötte van, és az amit képvisel."

Miért Putyin mit képvisel? És van mögötte pénz is. Tehát, mitől jobb egy balfasz KGB elnök, mint agy amerikai üzletember? Mellesleg Soros 1 millió dollárt adott a vörösiszap károsultak megsegítésére. Putyin mennyit adott? Vagy Orbán? Vagy Lölőke? Egyáltalán 5 év alatt lezárták már a pereskedést, hogy ki volt a felelős?

Majd szolgáltass bizonyítékot arra nézve, hogy Soros pénzeli a brüsszelieket, az ENSZ-t és a magyar tüntetőket. Kérnék bankszámla kivonatokat, hangfelvételt, tanu vallomásokat. Ha nincs, akkor be lehet fogni a kis pofátokat, mert amit nyomtok, az csak lőzung. Nem védeni akarom ezt a vén faszt, csak unom már az idióta érveket eredmény nélkül. Mert ugye tudjuk, hogy attól, hogy Orbán kiplakátolta, hogy Soros egy geci, attól még Sorost senki sem kérte számon. Csak egy szájkarate, semmi más.
Ráadásul most kinyilatkoztatta, hogy a CEU működését támogatják.
Segget csinál a szájából. Gál Kingát meg már ki is baszták az alelnöki posztról. Ennyit a nagy győztes Orbánról. Egy balfasz, semmi több.

Fergio 2019.03.22. 13:14:00

@törppicur:
Balfasz bérkommentelő fajtáddal nem kívánok vitázni tovább.
Majd ha bizonyítékot szolgáltattok a több milliárdból kiplakátolt Soros, Juncker és faszom tudja milyen prooaganda szarokra, majd akkor jöhettek más bizonyítási kéréssel.
Kérnék tanuvallomásokat, bankszámla kivonatokat, hangfelvételt Soros és az Unió összeolvadásáról. Ha nem megy akkor eltakarodhattok anyátokba csak így szerényen.
Ja és tanulj meg olvasni. Rogántól meg kérdezd meg, hogy amikor átvette mont Kisz titkár a munka érdemrendet, akkor ki volt még ott? Balfasz.
Ja Orbán tegnapi győzelméről még annyit, hogy a Néppárti alelnöki posztjából már ki is baszták. Balfaszok. Amíg pénzért kommenteltek hiteltelenek vagytok. Ennyi.

törppicur 2019.03.22. 13:49:10

@Fergio: szivárványos ballib buzikám, ne bosszantsd magad
Én nem vagyok bérkommentelő, szerintem te sem, ki az a szélballib idiota, aki neked ezért a teljesitményért fizetne
Kettőnk vitája ott kezdődött, hogy 3 állitásodra azt mondtam nem igazak, ezért hazudsz
Ezt te zokon vetted, kértem bizonyítsd állitásodat, nem sikerült egyet se, igaz sok más egyébre keritettél igazolást
Az, hogy a vén szaros Soros kapcsán ki mit állit - én konkrétan semmit - semmilyen módon nem menti el a hazugságodat, lehet ők sem tudják igazolni, mit miért állítanak, de attol te még hazudtál (megjegyzem azért pl az Eu-s Soros-dealerek listája publikus, te viszont egy árvavpublikus adatot nem turtál ki, malacpofa )
Nem tudom mi lett veled tegnap óta, akkor sem voltál a topon, de legalább nem voltál tapló, a ballib fajtátok szokott anyázással és más egyszerű elemekkel érveket helyettesiteni, igy helyedre kerültél a mai arrogáns beszólással

Fergio 2019.03.22. 13:57:22

@törppicur:
melyik részét nem értetted ribanc annak amit leírtam?
Az hogy Orbán kisz-titkár volt mindenki tudja! Nem kell bizonyítani. A KISZ - Kommunista Ifjusági Szervezet. Van még kérdés picsa?
Meguntam a faszakodást a hozzád hasonló ostoba birkákkal ennyi történt. Menj és ha ennyi időd van, hogy 2 napja irogatod a faszságaidat esetleg csinálhatnál valami hasznosat.
Egyébként csak szólok, hogy se ballib nem vagyok, se jobblib. De te egy büdös birka vagy, mint a többi ostoba fidesz buzi, akinek mindegy mennyi tényt rakok a pofája elé mindig ő lesz az okosabb, mert csak. Születhettél volna több ésszel, de nem sikerült. Nyald tovább Orbán faszát, merthát annyira jó ember...
Szülj neki 4 gyereket, menj túlórázni 400 órát, utána szólj, hogy milyen jó az élet. Idióta.

Fergio 2019.03.22. 14:06:34

@törppicur: elfogytak birka "érvek" cicavirág? :DDDD

Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög 2019.03.22. 14:10:48

@Fergio: Látva kiakadásodat együtt tudok érezni. Nekem is volt ilyen időszakom, amikor leálltam fideszkreténekkel vitatkozni, úgy 3-4 éve. Tapasztalatom, hogy hasztalan, bármit írsz ezeknek. Azóta azt csinálom, hogy levegőnek nézem őket, a sleppjüket, élükön a gecivel meg sem hallgatom bármit is makog, médiában megállítom, eltekerem, honlapon megjelenve átugrom a vélemnyük, úgyis mindig ugyanazt ugatják. És ez vonatkozik az egész fideszpatkányhadra, egyszerűen átlépek rajtuk, mint a kutyaszaron. Tedd te is ezt, magukat fogják felakasztani, ha eljön az ideje, semmit nem kell hozzá tennünk. Szépen menetelnek a trágyadomb belseje felé. Csak ki kell várnunk mikor rohadnak bele.

Fergio 2019.03.22. 14:18:27

@Öszödön pörölyt köpködő körömpörköltölő Ördög:
Igen, igazad van. Néha erőt veszek magamon, hogy írjak egy-egy hülyeségre, hátha valamelyik elgondolkodik. De sajnos nem. Van a baráti körömben is egy nagyon okos fickó, akivel régebben vitáztunk. És igazad van, egyszerűen nem lehet nekik érveket felállítani, mert minden azon alapszik, hogy az hazugság. De amit a kormánypropaganda mond az szentírás. Erre az ellentmondásra szoktam felhívni a figyelmüket, de hiába. Én is eltekerem a híradót, a rádiót... sajnos normális, propaganda nélküli információt nem tudok pl. a rádióban hallgatni, mert az összes független rádiót kinyírták. Az Indexen meg néha belefutok hülyeségekbe.
Köszi a tanácsot! Úgy lesz. :o)

törppicur 2019.03.22. 14:41:50

@Fergio: neked érveket?
Viccelsz, disznók elé gyöngyöt szórni?

midnightcoder2 2019.03.22. 18:53:21

@math0: "és Mészáros Lőrincén?! Mészáros Lőrinc ezek szerint a legveszélyesebb magyar. idióta barom vagy te, de tényleg. totálkáros az agyad."

Az a különbség, hogy Mészárosék pénzén nem képeztek dzsihadistát, az amcsikén meg igen. Pl. Oszama Bin Ladent is a CIA képezte ki.

"Megújuló energiák, termonukleáris energia, energia-hatékonyság. Mondom én, abból, hogy hülye vagy, nem következik, hogy úgy is vannak a dolgok, ahogy te, a nulla IQ-ddal hiszed."

A megújuló energiákból nem lesz nagy világmegváltás, pláne Európában nem. Alapvetõ fizika, az egy négyzetméterre esõ napfény energiája télen jóval kevesebb mint nyáron. Úgy 15% körüli. Ergo télen alaposan pótolni kell. És erre csak a jó öreg fosszilis alkalmas. Termonukleárist a zöldek nemigen engedik errefelé, esetleg fúzióst lehetne de az mindig 30 év múlva lesz kész.

"A másik része a dolognak, hogy ebbõl a tortaszeletbõl ki mennyit kap. A tapasztalat az, hogy hosszabb távon azoknak a térségeknek a lakói tudnak szert tenni a nagyobb szeletre, akik katonailag, tudományosan és technológiailag elõnyben vannak a világ többi részével szemben."

"Ahhoz is hülye vagy, hogy felfogd: Európa GDP-je továbbra is nő."
Ahhoz is hülye vagy hogy felfogd: ez már nem fog sokáig tartani.

"Az, hogy a torta többi részéből mások mennyit kapnak, az totál irreleváns."
Nyilván. Ezek szerint úgy gondolod, hogy ha van egy véges nagyságú torta amibõl mások nagyobb szeletet vágnak le, akkor a maradékból neked ugyanannyi jut. Hogy mentél te át matekból általánosban ?

"Azt hogy a faszomban gondolod, te elmegyenge kis selejt, hogy Kína majd fejlődik, úgy, hogy az egyik legnagyobb piaca összedől?!"

Okoska, Kína önmagában akkora, hogy a belsõ piacával is bõven elvan. Az EU nem sok olyat tud produkálni amit Kína nem és amire nekik szükségük van. Fordítva viszont ez már annyira nem mondható el.

"a másik, hogy teljesen konkrét és friss munkahelyi tapasztalatom, hogy Ázsiában még kurva messze vannak attól, hogy egy olyan projektet átvegyenek Európától, amiben innováció is szükséges"
Nekem az a tapasztalatom, hogy az indiánok nagy része tényleg eszméletlenül hülye. Gyanítom leginkább azért, mert az európai cég odamegy, hogy neki az kell, hogy a feladatra legyen X ezer ember. Õk meg kerítenek, de a HR nem töri össze magát a szûréssel, darabra megvannak és ez elég ahhoz, hogy az európai managerek kis lelke megnyugodjon. Ugyanakkor annyi millió emberbõl elég sok van olyan is, aki nagyon okos. Ilyennel is volt dolgom. Meg az indiánokhoz hasonlóan idióta nyugat-európaiakkal is.

midnightcoder2 2019.03.22. 18:55:01

@Fergio: Hol mondtam én, hogy Orbán nem egy balfasz ? Nála csak az ellenzéki politikusok hülyébbek.

Fergio 2019.03.22. 21:28:58

@törppicur:
Egy dolgot kell tisztázzunk Birka kisasszony.
Te HAZUGSÁGNAK nevezted azokat a tényeket amelyeket az Internet archívumából és egy személyes érintettségből állítottam. Sajnos jogilag ez úgy működik, hogy akkor mondhatod az én állításaimra, hogy hazugság, ha BIZONYÍTANI tudod az ellenkezőjét. Különben csak egy szaros vélemény, ráadásul OSTOBASÁG.
Tehát bizonyítanod kell a következőt:
- Orbán egyetemi évei alatt sohasem volt KISZ-titkár
- a gimnáziumi évei alatt nem vizsgáztatta a KISZ-tagkat mint KISZ-titkár
- az apja Orbán Győző sosem volt pártitikári titulsban a Gánti Ércbányáknál
- sem most, sem korábban nem volt tagja a Fidesznek egyetlenegy MSZMP PB tag

Ha ezeket nem tudod bizonyítani, akkor gyakorlatilag kiállítottad magadról azt a szegénységi bizonyítványt, ami alapján azt mondhatom, hogy te csak egy bárkit lehazugozó ostoba senki vagy.
Hajrá Fidesz! Hajrá Birka!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 21:46:41

@midnightcoder2: mindenki hülye, csak te vagy a helikopter, mi? valójában sötét vagy, mint a bányató. számtalanszor demonstráltad már.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.22. 22:12:23

@midnightcoder2:

"Az a különbség, hogy Mészárosék pénzén nem képeztek dzsihadistát, az amcsikén meg igen. Pl. Oszama Bin Ladent is a CIA képezte ki."

1) A CIA nem finánctőkés
2) Magyar terroristák, vagy legalábbis veszélyes bűnözők: a teréz körőti terrorista, a cigánygyilkosok, Dér Csaba.

szóval maradjunk abban, hogy a Pénztáros Lőrinced a legveszélyesebb magyar!

"A megújuló energiákból nem lesz nagy világmegváltás"

Mert te, a Down-kóros faszfej ezt hiszi?! Hol a kurva anyádban érv ez?!

" Alapvetõ fizika, az egy négyzetméterre esõ napfény energiája télen jóval kevesebb mint nyáron. Úgy 15% körüli. "

1) Magyar betűkészleted már megint nincs, te igénytelen, hazaáruló elmebeteg!
2) Magyarország teljes energiafogyasztása 2014-ben 42,5 terawattóra volt, az 1,5 10 e+14 kJoule.

www.napi.hu/magyar_vallalatok/ennyi_aramot_fogyasztott_magyarorszag_tavaly.601063.html

Magyarországon a téli hónapokban, például januárban is minimum olyan 10 e+5 kJ a havi besugárzás egy négyzetcentiméterre. Az ugye már 10e+9 négyzetméterenként.

Magyarország területe 93 e+3 négyzetkilométer, azaz 93 e+9 négyzetméter.

Azaz januárban Magyarországra 93 e+14 kJ energia jön napsugárzás révén. Azaz csak januárban, ha ennek csak a töredékét használjuk fel, az egész évi áramfogyasztást le lehetne fedni. Csak januárban, te idióta faszfej!

www.mnnsz.hu/szolar-segedletek/napsugarzas-napfenytartam-es-felhozet-magyarorszagon/

"Ahhoz is hülye vagy hogy felfogd: ez már nem fog sokáig tartani."

Mert te, azaz egy Down-kóros hülye ezt álmodta?! Hol a jó édes kurva anyádban érv ez?!

"van egy véges nagyságú torta amibõl mások nagyobb szeletet vágnak le, akkor a maradékból neked ugyanannyi jut. Hogy mentél te át matekból általánosban ?"

Hát pedig de. A torta ugyan véges, de nem konstans. Matekból te totál hülye vagy, te idióta faszfej!

"Okoska, Kína önmagában akkora, hogy a belsõ piacával is bõven elvan."

Eltengődni eltengődik, de fejlődni nem fejlődik. Közgazdaságból is totál idióta vagy.

" Az EU nem sok olyat tud produkálni amit Kína nem és amire nekik szükségük van. Fordítva viszont ez már annyira nem mondható el."

Mindkét fél kb ugyanúgy termel olyan dolgot, amire a másiknak szüksége van.

" Ugyanakkor annyi millió emberbõl elég sok van olyan is, aki nagyon okos. "

Néha van, de idiótácskám, de nem fogtad fel, hogy nem az IQ volt a kérdés. Btw. az IQ-juk is erősen limitált, az ottani IQ maximum, itt kb a harmadik kvadráns, ha tudod, hogy mi az.

Csak azt demonstárlod továbbra is, hogy egy oltári idióta vagy, aki eszement baromságokat hisz a világról, és azt hiszi, hogy ez érv.

törppicur 2019.03.22. 22:53:09

@Fergio: nem figyeltél
3 dologról gondoltam, hogy hazudtál
Eddig egyről sem adtál magyarázatot, amit most ideizgultál, az butaság, mert
Olyan nincs, hogy nem kisztitkár, nem párttitkár, nem mszmp pg tag igazolvány, pl neked sincs nem felcsut szurkolo igazolványod, pedig gyanitom nem vagy az
A két Orbán hibapontodhoz mellettem ott van a wikipedia, ta meg nem tettél le semmit, ugye Martonyi, meg Rogan se nem Orbán se nem pb-tag, a tobbi link is mond valamit, csak nem arrol, amirol beszélgetünk. A parlamenti jegyzőkönydarab is lehetne jo - de az csak egy soha meg nem válaszolt kérdés - szerinted miért maradt az? A különféle blogok bölcsességeinek idézése meg bizonyitékként elég mókás

A pb-tagokrol neked nagy számban volt tudomásod, dokumentumod egy sem, lehet ez nem a pb hibája - ha lettek volna ráadásul sokan - ráakadtál volna

Ne gondold azt hogy ha valamit te köztudomásunak gondolsz, az tény, nézz utána, hátha nem az - ha meg nem találsz a kocsmai köröd számára nyilvánvalo dolgokhoz mankot, akkor vagy rosszul keresel, vagy nincs is, mindkét esetben leirhatod, bocs fiuk / lányok tévedtem és pont

Akkor is megértem, amit irsz, ha nem trágárkodsz, anyázol, az olyan libbant, felszabadult, tudálékos attitüd

Fergio 2019.03.23. 07:09:10

@törppicur:
Egyetlenegy kérdés maradt: honnan veszed a bátorságot, hogy magadat hiteles személyként beállítva ítéletet mondj arról, amiről Neked sincs hiteles adatod?

1. Orbán Győző mint párttikár neve szerepel a Munka Érdemrend kitüntetettjei között. (A weboldal hitelességét csak akkor tudod megkérdőjelezni, ha hiteles személy vagy egy IT biztonsági cégnél)
2. Rogán Antal, mint KISZ-titkár szerepel ugyanezen listán.
3. Orbán Viktor a kolléganőm elmondása szerint már gimnáziumban KISZ-titkárként vizsgáztatta a tagokat. Ezt csak akkor tudnád megkérdőjelezni, ha ismernéd a személyt, aki ezt állította, vagy Te magad lennél Orbán Vikotr, esetleg ugyanannak az osztálynak tanulója. Nyilván egyik sem vagy. Bizonyíték nélkül azt állítani, hogy ez nem igaz: ostobaság.
4. "Politikai pályafutását Székesfehérvárott, gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte." (Forrás Orbán Viktor wikipédia, kérésedre) 25 évesen 1988-ban alapította meg a Fideszt. Addig mi volt, KISZ-tag? Vissza degradálta magát KISZ-tagnak? Persze.
5. Kövér László a parlament.hu dokumentuma alapján az MSZMP PB társadalomtudományi kar munkatársa volt.
6. Járai Zsigmond: "Első államigazgatási pozícióját ugyanis még a rendszerváltás előtt, az utolsó MSZMP-kormány idején vállalta el, amikor Németh Miklós miniszterelnök bíztatására és Villányi Miklós pénzügyminiszter felkérésére 1989-ben a pénzügyi tárca miniszterhelyettese lett." (Forrás: www.origo.hu/gazdasag/20120701-hogyan-kozeledett-jarai-zsigmond-a-fideszhez-es-miert-tavolodott-el.html)

Ez itt mind bizonyíték arra, amit állítottam. Az, hogy szerinted ez nem bizonyíték, meg nem arról szól, amiről vitáztunk, sajnos rossz irány, mert csak akkor mondhatnád ezt, ha Orbán Viktor és a Fidesz életével kapcsolatban hiteles személy lennél. Mivel nem vagy az, és mivel Te is csak a weboldalak adatai alapján tudsz tájékozódni a kifogásod erőtlen és megalapozatlan.

A gond az, hogy csak akkor mondjuk valakire, hogy hazudik, ha bizonyítani tudjuk.
Az, hogy Orbán Viktor KISZ-titkár volt az egyetem alatt is, alap. Az, hogy az apja párttitkár volt, alap. Az, hogy pl. Járai Zsigmond mint MSZMP-s miniszter volt és később az Orbán kormány pénzügyminisztere volt, alap.
Aki ezeket a tényeket nem fogadja el, mert azt gondolja, hogy ő okosabb, és hitelesebb: bizonyítsa. Nem tudtad bizonyítani, de azt mondtad, hazudok. Ez az Orbn-mánia agyatlanság attitűdje, hogy stílusos legyek.

törppicur 2019.03.23. 10:27:40

@Fergio: látom nem érted
1 Orban Győzőről nem hivatalos adatod van csak politikai véleménycikked - pl a wikit nem tudod értelemezni helyettük? Az internetes véleménycikkek nem feltétlenül alapszanak tényeken, ha ugy lenne, akkor a te felbecsülhetetlenül szakmai kereséseden a tények is fennakadtak volna
2 Rogan irrelevans az Orbáni titkárságok és mszmp pb tagságok kérdésében
3 Orban Viktor imnaziumi kisz-titkár volt, ebben egyetértünk, vizsgáztathatott ott - persze. Ez ügyben nem értem mi a bajod, senki nem állitott olyat, hogy nem vizsgáztatott, de ez benne volt a beléptető mechanizmusban - látszik, nem tudod, hogyan működott a dolog
4 bocs az nem a te képzelőerődön múlik, hogy valakiből lesz a titkár után tag - tudod ez nem kihalásos hanem választási és vállalási alapon megy, ugy hogy már a középiskolában sem tolta soká titkárként, kérdezd meg elsődleges hirforrásodat
5 Kövér nem pb tag volt - az ugyanis politikai megbizatás, ő meg segédmunkatárs volt, az mszmp KB és nem PB melletti intézet munkatársa. Ne maszatolj mindent össze - ezek rohadtul nem szinonimák
6 akár igaz is lehet csak irreleváns - se nem Orbán se nem pb. Lehet azt hiszed a pb pénzügyi bizottságot jelentett így be lehet dobni Járait, de rosszul hitted
Az meg, hogy szerinted alap, az pont nem számít tények nélkül semmit

Fergio 2019.03.23. 16:44:47

@törppicur:
Pont ez a probléma, hogy te nem érted amiről én írtam, természetesen így nem is válaszoltál a lényegi kérdésre, vajon miért? Költői kérdés volt.... :DDD
Bocsika, de pont leszarom, hogy szerinted az általam belinkelt oldalt véleménycikknek tartod, vagy sem... ugyanis nem vagy hiteles személy. És ez a lényeg. Nem te fogod eldönteni, hogy az a forrás hiteles-e, mert ahogy másnak sem, neked sincs hozzá szakértelmed. Az, hogy mit gondolsz, az meg senkit sem érdekel.
Részemről ahogy a matematikában mondják: "Ezzel a bizonyítás kész." Hogy te hogyan magyarázod félre Járai MINISZTERI titulusát mind az MSZMP mind a Fidesz kormányban, megint nem érdekel. Ezek tények. Ez a körömszakadtáig mindent elterelni, elutasítani, nehogy valamire azt kelljen mondani, hogy igen, ez gáz, az a hozzád hasonló birka Fideszesek mentalitása.

Egyébként nem is értem, mit kerestek ilyen hozzáállással ezeken a blogokon. Mert az ember azt hinné, hogy talán meg akarjátok győzni az igazatokról a másik oldalt, de hát ezzel a hozzáállásaal pont az ellenkezőjét éritek el. Még soha senkitől sem hallottam, és nem írta ezeken a blogokon, hogy "Hűha, tényleg a Fideszesnek igaza van, majd átgondolom hogy liberálisan gondolkozzak-e ezentúl, vagy autokrata módon..." Tehát teljesen feleslegesen erőlködtök ezeken a vitákon, mert csak magatokat égetitek. Egy 20 éves hülyegyereknek bemesélhetnétek, hogy Orbán egy tiszta és szent családból származik, és bár az ideológiai nézeteit többször változtatta mint más a munkahelyét, még egy hű de fasza csávó. Nyilván ha minden stimmelne Orbánék körül, akkor az ügynök-törvényt rég megszavazták volna, mint ahogy az EU Közös Ügyészségének létrehozását is, amely vizsgálta volna többek között az Uniós kifizetéseket is...
Csak hát aki 45 feletti és nem a kormány propagandát nézi egész álló nap, az mind tudni fogja az igazságot. Az, hogy ti miket tereltek és magyaráztk direkt félre, az senkit sem érdekel. És itt a lényeg.

Részemről ezt a végnélküli vitát befejezettnek tekintem, nincs kedvem több időt a veled hasonló ostoba emberekkel történő vitákra szánni, van ennél jobb dolgom is.

Feleslegesen töltitek az időt ezeken a blogokon, mert semmi hatása, és haszna. Én most is bizonyosságot kaptam affelől, hogy vannak embereket, akiket a tényekkel sem lehet meggyőzni a hülyeségekről, és a hazugságokról, de van pofátok azt hazugnak titulálni, aki beledörgöli az orrotokat a Nagy Vezír szarába. És majd te eldöntöd, hogy az a bizonyíték jó-e? Hát meg a faszom. Majd ha hoztál egy olyan papírt, ami alapján te a weboldalakat politikai szempontból ellenőrző független szervezet szakembere leszel, majd akkor meghallgatom a véleményed, addig meg még sokat kell tanulnod.

Na pá.
süti beállítások módosítása