B1 blogcsalád



Az EPP megmutatta: Orbán nem szuperhős

2019. március 21. - ashwood

20071940_711afb3a32aa50aba8fab249cc6dd5f6_wm.jpgA propaganda adómilliárdokból most épp azt igyekszik bizonygatni, hogy de, Orbán még mindig sebezhetetlen. Teszi ezt egyre hangosabban, hogy túlharsogja a néppárti pofon csattanását.

Csak a kellően szűk keresztmetszetet kell megválasztani ahhoz, hogy igaz legyen a propaganda harsogta szöveg: Orbán akarata érvényesült az Európai Néppárt ülésén. Elvégre a Fidesz és annak elnöke indítványozta a párt tagsági jogainak felfüggesztését. Mindez kétségtelen tény, ha egy hónapok óta tartó folyamat utolsó 30 percét nézzük. De azt is belátjuk: nem tehetnek mást. Elvégre két választásuk van: vagy továbbra is rendületlenül hisznek Orbán Vezérlőtábornok Viktor sebezhetetlenségében és csalhatatlanságában, vagy belátják, hogy olykor a vezérük kapja a tockost.

Ha csak minimálisan is nyitunk a látószögön, akkor azt kell mondanunk: Manfred Weber, a néppárti csúcsjelölt konkrétan felmosta a padlót Orbánnal. Olyasmit tett, amiben Orbán legelszántabb hívei és fekete öves kritikusai sem hittek egyetlen pillanatig sem.

Amikor Weber megtette három pontos ultimátumát, talán ő maga is arra játszott, hogy már csak formalitás lesz a 20-i ülés. Elvégre Orbán nem az a figura, aki bármiben is meghátrálna, bárki feltételeit, nem hogy ultimátumát elfoganá. A propaganda nyaloncai bőszen ontották magukból a betűtengert, nem válogatva az ötletekben, hová is tegye Weber a követeléseit.

A vége pedig: láss csodát. A junckeres-sorosos plakát eltűntek, és nem váltotta őket Timmermans. Pedig Orbán és a pártelit megígérte, hogy ez a következő „felvilágosító kampány”.

Egy null Webernek.

Orbán még tollat is ragadott, hogy bocsánatot kérjen – ahogy azt a csúcsjelölt követelte. Igaz, ezt nagyon is a saját stílusában tette, vagyis nem a Néppárt értékeinek megsértése miatt kért elnézést, de már az is csoda, hogy arra rávette magát, hogy az általa „hasznos idiótáknak” nevezett, pártcsaládon belüli ellenfeleit megkövesse.

Kettő null Webernek.

Amire pedig tényleg senki nem számított:

„A magyar kormány nevében biztosíthatom önöket, hogy a Müncheni Műszaki Egyetem és a CEU együttműködése a magyar felsőoktatásban semmilyen akadályba nem ütközik.”

– igen ezt Orbán Viktor magyar miniszterelnök írta.

Három null. Weber ultimátumának mindhárom pontja teljesült.

Bár a propaganda hetek óta örjöngve bizonygatja, hogy a Néppárton kívül is van élet, sőt, a Fidesz számára ott van csak igazán – minden jel arra mutat, hogy a nyílt megaláztatást is hajlandó volt elviselni Orbán annak érdekében, hogy az EPP-n belül maradhasson. Spoiler: ez sem volt elég.

Így fordultunk rá huszadikára. A 888 megfogalmazásában „genderrötyik” és „óvatos karrieristák – fritzek és labancok” akartak – ha eltérő módszerekkel is – megszabadulni a Fidesztől. Halkan kérdezzük: ki van még az EPP-ben? Vagyis Orbán kénytelen volt azzal szembesülni: bár becsicskult Weber előtt, az ultimátum minden pontját teljesítette, mégsem akar senki játszani vele a homokozóban. Maradt hát a miniszterelnök kedvenc fegyvere, amelyet mindig is jól forgatott: a törött fejsze nyele. Ezt forgatva intézett megelőző csapást, igazolva a tételmondatát: minket nem lehet felfüggeszteni – mert mi függesztjük fel magunkat.

Ha csak 31 percre nyitjuk a keresztmetszetet, már kérdőjeles a helyzet: biztos Orbán kérte, hogy vizsgálják az állampárt működését? Nem úgy tűnik.

Weber pedig TKO-val nyert. Ő ugyanis eddig is a felfüggesztés pártján állt, és lám, ezt is megkapta Orbántól.

De ne ringassuk magunkat illúziókba: nem értékek, csak érdekek mentén folyt a csata. A Néppárt szavazatokat remél a centrumból azzal, hogy látványosan elbánt a szélsőjobbos Fidesszel. Orbán pedig tisztában azzal: számára nincs élet az EPP-n kívül. A szájhős radikálisok és populisták között egy lenne a sok közül, akik hangerejükkel igyekeznek pótolni cselekvőképességüket.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr3414707132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

visóvölgy 2019.03.22. 10:56:10

A sok felszínes dolog (üres gyalázkodás, suta magyarázkodás) után végre a mélyére kéne ásni, ezért megkérdem, mire ez a nagy elégedettség. Mért jó nektek, Fidesz-rajongóknak, hogy itt tart az ország az oktatásban, az egészségügyben? Miért jó, hogy egyesek elképzelhetetlen vagyont szereznek? (Nyilván a köz kárára.) Mi az, ami annyira jó egy fideszesnek? Mitől jó nyilvánvaló butaságokat mantrázni, ocsmányságokat a másik fejéhez vágni?
Nem kérek abból, hogy de a másik fél meg... A másik fél legyen most a józanság.
Szóval, mi a jó a fideszes létben?
Bár előbb a korábbi kérdéseimre kéne értelmes választ kapnom: Azt olvasom, hogy a Fidesz maga kérte, hogy függesszék fel, stb. De miért vágyott erre? Miért jó az valakinek, hogy felfüggesztik? Mi a kafa abban, hogy nem szavazhat? És mitől mámoros győzelmi érzés, ha vizsgálatot indítanak ellene?

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 10:56:34

@Orbán veje: „Ha nincs jó erős köteled, csak szóljá!”

Jajj, de rendes vagy, LIPPSIKÉM, lekötelezel. És ha megtaláltad azt az erős kötelet, akkor gyorsan fel is kötheted magad vele, megspórolva nekünk egy csomó munkát.

@morph on deer: „régóta fideszes már”

Valóban. Ti meg régóta szoptok a magyar parlamentben, jelentéktelen, még a 2/3-os döntések blokkolásához is elégtelen mandátumaránnyal.

Voltaképpen meg is értem az ebből fakadó frusztrációtokat, de ettől még eltakarodhatnátok Bécsbe a Soros gazdi egyeteteme meg az alapítványa után. Vihetitek a Transparency, Helsinky, Amnesty fedőszervezetekben működő Soros-csicskákat is.

Homo fideszbirkusz 2019.03.22. 11:02:06

@LIPPSIGEDDON 2019:

Homo fideSSbirkuszom, Magyarországon továbbra is csak a MAGYAROK ÖLIK a magyarokat. Le se állnak vele, itt egy másik eset:

Megölte az újszülött gyerekét egy felsőzsolcai nő

Gyanúsítottként hallgatták ki a nyomozók azt a felsőzsolcai nőt, aki megölte újszülött gyerekét. A 24 éves nő február 26-án 21:40 előtt otthonában megszülte gyerekét, majd egy eszközzel több sérülést is okozott a csecsemőnek, aki ennek következtében a helyszínen az életét vesztette.

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság a 24 éves nőt őrizetbe vette és előterjesztést tesz letartóztatásának ügyészi indítványozására.

Orbán veje 2019.03.22. 11:07:19

@LIPPSIGEDDON 2019:

Haver! Inkább szurkoljunk együtt, hogy Orbán legyen Európa erős embere! Mert akkor be tudná törni a bezárt ajtót, amikor a Néppárt ülésezik, akármilyen biztonsági zár is van rajta.

:)))))

Homo fideszbirkusz 2019.03.22. 11:10:21

@LIPPSIGEDDON 2019: "ettől még eltakarodhatnátok Bécsbe a Soros gazdi egyeteteme "

Imádom amikor a proletár osztály, köztük te az utcaseprő ennyire gyű​lölködik az értelmiség ellen.

Tudod te is, hogy ti Homo fideSSbirluszok a társadalom legostobább, legcsóróbb rétegei vagytok, emiatt az alacsonyabb rendű​ségetek miatt állandóan epét hánytok a sikeresebb emberekre meg az értelmiségre.

Talán tanulhatnál tovább, elvégezhetnéd a nyolc osztályt, aztán ha sikerül, lehetne egy szakmád. Mészaros Lőrinc mangalica telepére nagyon kersenek óltisztító szakmunkásokat, ez neked passzolna.

Orbán Viktor 2019.03.22. 11:12:28

Tisztelt Polgártársak, Futball rajongók, Futballisták, Két ballábúak, Falábúak, Fatökűek, Rasztahajúak, Cukik, VV fanok, Masiniszták, Mazsihiszták, Türkmén faipari szakszervezeti tagok!

Anikó! Elaludtam a meccsen tegnap. Mennyi is lett?

Győztünk! Újra Győztünk! Legyőztük a mi kutyánk másik kölykét is 2-0-ra. Fényes diadalt arattunk a szlovák nemzeti válogatotton. Úgy érzem, most érett meg a munkánk gyümölcse, zsíros anyatej árasztotta el a kölyköt és erővel duzzadó lábakkal bevágták nekik.

Remélem a hopon hopoff buszról önfeledten ünnepelve ordibálunk hőseink terére. Csodálatos nap ez a mai. Előre hoztuk a feltámadást. Megőrjítettük a közönségünket.

Már indulnak is az újabb tao kamionok újabb tao nem-közpénz szállítmányokkal a fiainknak. Leöntetem a stadion a közepén a kamazról a 20 ezreseket aztán hagy vigye szél. Megérdemlik.

Lopjatok emberek! Ne kíméljetek senkit és semmit. Lopjatok a minisztériumban, a pályázatoknál, a beruházásoknál, a tervezésnél, az átadásnál, úton és útfélen ahol csak lehet lopjatok. Mert most van itt az ideje. Ha én nem leszek, vége a jó világnak.
Amíg itt vagyok lophattok. Ezt a kampányt kezdjük nyomni hamarosan.

Lőri is hamarosan hazajön a Szovjetúnióból újra példát mutat a témában, mert a ruszkik is akarnak kicsit lopni a bankrendszerből. Megadtam rá az engedélyt, ám legyen.

Hajrá magyarok, hajrá Magyarország! A mi országunk csak mi lophatjuk el.

Ciktor 2019.03.22. 11:22:27

@közíró MAXVAL bircaman:

birka, mar megint birkasagokat irogatsz, dehat a penzkereses nagy ur. Igaz semmi sem valtozik magyarorszagon sajnos (i.e. tovarrbra is lopjatok a penzt, es abbol fizetitek magatokat), igy ebben igazad van, csak sajnos ez jon a tobbo olyannan mellekhatassal, mint elvandorlas, elszegenyedes es bealazkodas az oroszokhoz.

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 11:24:56

@Homo fideszbirkusz: „Homo fideSSbirkuszom, Magyarországon továbbra is csak a MAGYAROK ÖLIK a magyarokat”

Magyargyűlölő LIPPSIKÉM, ez leginkább azért van (bár ez sem teljesen nem igaz, Rohác pl. nem magyar volt), mert bármennyire szerettétek volna, nem engedtük magunkhoz betelepíteni az erősen pigmentált és Szarábiából szalajtott haverjaitokat.

És szerinted attól mi fog változni, hogy ide másolod a Kék Fény teljes gyilkossági szekcióját?

Attól a magyarok jobban fogják szeretni a szarabokat meg a szerecseneket, vagy mi?

Az arányok azért nekünk korántsem mellékesek, márpedig azok nem a kis kedvenceid mellett szólnak.

Arról regélj inkább, hogy miket művelnek ugyanők Nyugat-Európában (ahová beengedték őket a hozzád hasonló szar alakok)?

„A migrációs válság kitörése óta ugrásszerűen megnőtt a kézigránátos támadások száma a svéd nagyvárosokban. A szakértők szerint összefüggés van a Közel-Keletről érkezett migránsok és a támadások között. Nyugat-Európában a migrációs válság kezdete óta radikálisan megnőttek a bevándorlók által elkövetett bűncselekmények, sőt a terrortámadások száma is megugrott.”
www.origo.hu/nagyvilag/20190115-migrans-bunozes-svedorszag-europa-kezigranatos-tamadas.html

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 11:29:14

@Orbán veje: „be tudná törni a bezárt ajtót, amikor a Néppárt ülésezik, akármilyen biztonsági zár is van rajta”

Nagyon vicces, LIPPSIKÉM. Csak sajnos az igazán fontos dolgok nem ott dőlnek el, hanem Soros bácsi dolgozószobájában a tervezőasztalnál.

Tudod, ő az, aki a hozzád hasonló LIPPSI bérkommentelők júdaspénzét köhögi ki.

Willkommenskultur 2019.03.22. 11:36:43

A bukmekerem meg mindig hatalmas oddszot fizet Orban bukasara.

Azaz, ez nem fog bekovetkezni.

n3spr3ss0 2019.03.22. 11:57:14

O1G és bandája rendkívül gyáván viselkedett március 20-án. Miután félbevágták őket, döntetlent ajánlottak...

n3spr3ss0 2019.03.22. 11:58:34

@LIPPSIGEDDON 2019: Add már meg az elérhetőségét az öregnek, nekem is hagy "köhögjön".

AveCaesarVavan 2019.03.22. 11:59:24

@LIPPSIGEDDON 2019: Beakadtál, barátom? Mostanában már nem hagyják, hogy nagyon ugráljanak a te-félék! Legfeljebb szépen táncikálva, mint a többi identitászavaros, magáról többet képzelő pulyka.

Ezt hívta vezéred és kan-cellárod pávatáncnak.

citrix 2019.03.22. 12:01:50

A birkaelméjű, kormánypropagandán "felnőtt" fidesztrollok miért nem az origo-n lógnak és kommentelnek? Drága közpénzen készül a szellemi táplálék a részükre és mégis a "libsi" indexen lógnak... Érdekes banda.

kocsisj 2019.03.22. 12:05:39

Azt hiszem, hogy a fenti "hozzászólások" tökéletesen leképezik Orbán és barátai talán legnagyobb bűnét. 15-20 éve valószínűleg a legrosszabb "nyócker" kocsmából is kirúgták volna azt, aki ilyen stílusban és szavakkal "vitatkozott" volna. Ez az"ember?" megmérgezte ennek a társadalomnak az agyát! Szembefordított mindenkit mindenkivel! Hát szégyelljük már el magunkat és próbáljunk már emberi hangon és stílusban vitatkozni és nem fröcsögni. Azt, hogy ő a fröcsögést szereti, lelke rajta! próbáljunk meg mi nem olyanok lenni!

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 12:06:54

@citrix: Olvassuk az origót is, ne félj. Neked is ajánlok egy jó cikket a friss termésből:
„Nyílt ajánlatot tett a baloldalnak Manfred Weber, a néppárt uniós csúcsjelöltje a Süddeutsche Zeitungnak adott interjújában. Szavaiból kiderül, hogy már nemcsak a szociáldemokratákkal és a liberálisokkal, de a szélsőbaloldali zöldekkel is koalíciót kötne - éppen csak a jobboldali frakciók nem jöhetnek szóba. Ezzel egyértelműen lelepleződött Weber és a néppárti vezetés. A Fidesz elleni bosszúhadjárat oka pontosan az, amit az Origo korábban megírt: Weber a baloldal segítségével akar az Európai Bizottság elnöke lenni, és az ő követeléseiket teljesítette az elmúlt hónapokban.”
www.origo.hu/nagyvilag/20190322-manfred-weber-suddeutsche-zeitung.html

Helga Beauty Salon. 2019.03.22. 12:10:26

@n3spr3ss0: O1G és bandája rendkívül gyáván viselkedett március 20-án. Miután félbevágták őket, döntetlent ajánlottak...

És az ellenfél elfogadta a döntetlent. Akkor lehet hogy nem is sikerült az a félbevágás?
Úgy tudom elsöprő győzelem esetén nem fogadnak el ajánlatot a vesztestől. Ugyeugyeugye? Most a libsivárakozások szerinti macskátszarni kivágásról meg ne is beszéljünk!
Bazmeg buzi lippsi, tedd fel magadnak a kérdést, boldog leszel még valaha? Tartogat még számodra jót az élet? :D
Ja, tudom, győztek a Szlovákok! Egyébként szemmel láthatóan feléledt a mocskos fajtád a 19-es nagyapáitok által elkövetett patkánylázadás évfordulójára!

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 12:12:16

@n3spr3ss0: „Add már meg az elérhetőségét az öregnek, nekem is hagy »köhögjön«.”

Tessék, itt van:
twitter.com/georgesoros

Csak ne felejtsd el az összes szabályt betartani, lippsikém. A magyarokról, magyarságról egy pozitív mondatod se lehet. Ellenberger, egyetlen csúnya megjegyzést sem tehetsz a migránsokra, romákra, melegekre, transzikra, sőt, a kommentekben az ő seggecskéjüket kell majd fényesre nyalnod:
www.opensocietyfoundations.org/voices/qa-why-representation-crucial-trans-rights/hu

Helga Beauty Salon. 2019.03.22. 12:15:27

@kocsisj: Mi ez a hitgyülis duma????????????? Öcsém, berosálok, vagy az antialkoholista legényegylet évadnyitójára gyúrsz? :DDDDD

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 12:15:53

@n3spr3ss0: „Add már meg az elérhetőségét az öregnek, nekem is hagy »köhögjön«.”

Itt lehet közvetlenül jelentkezni a júdaspénzért:
„Before sending a message through this form, please familiarize yourself with our work by exploring our published grant opportunities and ongoing grantee work.”
www.opensocietyfoundations.org/contact-us

pioneer2016 2019.03.22. 12:19:33

Orbán idézet: "minket nem lehet felfüggeszteni – mert mi függesztjük fel magunkat."

Az én idézetem: "Engem nem lehet legyőzni, én adom meg magam."

kocsisj 2019.03.22. 12:22:24

@Helga Beauty Salon: Próbálok a még épeszűekhez beszélni, de Te úgy látom nem vagy érintve.

lenörd hofstadter 2019.03.22. 12:30:05

@LIPPSIGEDDON 2019:

"Le style c'est l'homme."

Ez igaz. Mivel csak Bayer párttagkönyves elvtársad alacsony ócska stílusát értitek meg, alkalmazkodom és lesüllyedek ehhez a szinthez, hogy még a te fajtád is felfogja a lényeget:

O1G = orbán egy Geci-t péklapáttal baszták szemközt.

Orbán veje 2019.03.22. 12:35:02

@LIPPSIGEDDON 2019: @Helga Beauty Salon:

Haver! Képzeld! Az EU ideküld három napkeleti bölcset, hogy megvizsgálják a tolvaj gazdád. Esetleg ha szokás szerint bebújnál a orbán seggébe, akkor ezek a bölcsek téged is megvizsgálhatnak soron kívül, aminek nyilván örülnél.

Hogy gyorsabban menjen a dolog holnap átküldöm a leleteidet. De ne ijedj meg, nehogy itt felfüggeszd magad pitymallatkor a diófára!

:))))

Orbán veje 2019.03.22. 12:44:22

@Willkommenskultur:

Haver! Haver! Képzeld most olvastam, hogy orbánék úgy szétverték az egészségügyet hogy egész Európában nálunk amputálják le a a legtöbb végtagod.

Szóval, csak azt akarom mondani, hogy nagyon vigyázz magadra, mert aztán futás helyett, kerekesszékezhettek Moszkváig.

2019.03.22. 12:54:02

@visóvölgy: Megsajnaltalak igy felvilagositalak.

"Mért jó nektek, Fidesz-rajongóknak, hogy itt tart az ország az oktatásban, az egészségügyben?"
Az oktatas tokeletesen mukodik. Es van gyermeketkeztetes is meg ingyentankonyv is.
Ez nekunk fideszeseknek tetszik.
Az egeszegugy nem szarabb mint volt. Es matematikai gazdasagi teny, hogy az egeszsegugyre kell utoljara figyelni. Inkabb eljenek az emberek egeszsegesen (sport). En nem voltam dokinal kb 20 eve.

"Miért jó, hogy egyesek elképzelhetetlen vagyont szereznek? (Nyilván a köz kárára.)"
Mert ez a vagyon nem kulfoldi cegtulajdonos birtokaba jut, igy biztos hogy itthon fog ujra a gazdasagba beforogni munkaberek, ado es fogyasztas formajaban. Es mivel amig nem mesterseges intelligencia kormanyoz, addig mindig lesz benne emberi gyarlosag. Nekem senki ne merje mondani hogy majd a masik part nem lop / kevesebbet lop, mert korberohogom. Viszont az a lopas ami itthoni oligarhakat termel (politikai oldaltol fuggetlenul) sokkal hasznosabb lopas, mint az, ami kulfoldi oligarchakat tom ki. Orban mar tovabb is akar menni: "eljott a kifektetes kora" azaz hogy magyar cegek kulfoldre terjeszkedjenek olcso magyar hitelbol, es kulfoldrol szivattyuzzak vissza a profitot ide legalabb akkora mertekben ahogy kulfoldi cegek viszik innen ki.
Ez nekunk fideszeseknek nagyon tetszik!

"Mi az, ami annyira jó egy fideszesnek? Szóval, mi a jó a fideszes létben?"
2010- ota meg 4szerezodott!!! a berem. Emellett 1 kulcsos az ado. Es tovabbi csokkentes az irany a munkat terhelo adoknak. Nincs szocialis segely ingyen, a kormany ker valamit cserebe, pl kozmunka. Nekem csaladom nincs de maximalisan tamogatom a csaladtamogatast, mert el tudom kepzelni hogy a gyerekneveles nagy melo.
Ez mind jo a fideszeseknek.

"Mitől jó nyilvánvaló butaságokat mantrázni, ocsmányságokat a másik fejéhez vágni?"
Ilyeneket en speciel nem szoktam.

"Azt olvasom, hogy a Fidesz maga kérte, hogy függesszék fel, stb. De miért vágyott erre? Miért jó az valakinek, hogy felfüggesztik? Mi a kafa abban, hogy nem szavazhat?"
Adott 3 lehetoseg ami kozul valasztani kell:
1. kizaras
2. korlatlan ideig felfuggesztes
3. korlatozott ideig (jelentes) felfuggesztes
8 altalanos eleg, hogy lassuk, a 3. lehetoseg a legjobb.
Orban megmondta, hogy az 1. vgay 2. pont eseten ok elobb felmondanak, ott volt nala a kilepo papir. Azert disztingvaljunk mar.

És mitől mámoros győzelmi érzés, ha vizsgálatot indítanak ellene?
Erre maga Orban adta meg a sajtotajekoztaton a valaszt:
"Vegre lesz 3 ember akit erdekelnek a tenyek" :) Ezen hatalmasat rohogtem.

Szivesen.

Willkommenskultur 2019.03.22. 13:08:58

@Orbán veje: Orban az ellenfeleit amputalja, eleg sikeresen. Van mar 30 ellenzeki part, mindnek van egy tornateremnyi hive, ha nem tobb. Orban meg el mint csaszar.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.22. 13:11:31

@sinus67: majd kiderul maj 25 utan.
lesz meg itt bamba bamulas a kigyozo kigyokra....

Orbán veje 2019.03.22. 13:13:08

@CaptainG:

Haver! Képzeld gyorsan végigolvastam a hazugságaidat! Egy igaz mondatot sem találtam benne, ehhez ezúton is gratula!

Bárcsak te is elkísérted volna orbánt szerdán Brüsszelbe! Akkor most tuti, hogy a néppártiak lennének felfüggesztve az eperfára, nem pedig a fidesz!

Orbán veje 2019.03.22. 13:18:58

Énszerintem ha orbánnak lenne esze akkor most az agyalágyult matolcsy stratégiáját követné, aki ellopta pénzt arra hivatkozva, hogy elvesztette közpénz jellegét.

Orbánnak meg azt kéne mondani, hogy hát a fidesz elvesztette néppárt jellegét!

Azért ez mégiscsak jobb, mint a néppártnak azt az üzenetét kommunikálni, hogy "Repülj Geci".

Hát nem?

Helga Beauty Salon. 2019.03.22. 13:20:40

@kocsisj: Próbálok a még épeszűekhez beszélni, de Te úgy látom nem vagy érintve..........

Azt lehetne hogy én nem vagyok érintve, de közben épelméjű is vagyok? Plííízz! :D

Androsz · http://wikipedia.blog.hu/ 2019.03.22. 13:47:45

"Weber ultimátumának mindhárom pontja teljesült."

Akkor tulajdonképpen még miért is akarták megbüntetni a Fideszt?

Orbán Viktor 2019.03.22. 14:00:43

Tisztelt Polgártársak, Ügynökök, 3/7-esek, 3/8-asok, Tatárok, Manysik, Üzbég Trónfosztók, Azerbajdzsáni császárok, Kanadai Proletárok, Új-Zélandi diktátorok, Arab nácik, Palesztinai zsidók, Fekete romák!

Anikó! Ma később megyek haza. Jön hozzám a 3 napkeleti bölcs. Hoznak aranyat, tömjént és marhát.

Nem kaptunk ki tegnap a meccsen:szándékosan engedtük be azt a két gólt!

Hajrá Magyarország, hajrá magyarok. A mi országunk, csak mi lophatjuk el!

lenörd hofstadter 2019.03.22. 14:02:50

@CaptainG:

Amikor egy buta fideSSbolsevik tupírozza mélyszaros lölöt, hogy mekkora hazafi az eddig ellopott 300 milliárddal, akkor azért ha van mivel, gondolkodj el azon, hogy Gyurcsányék alatt épült kb. 1000 km autópálya (infrastruktúra, gugliban ki tudod keresni miért jó egy gazdaságnak), és ezalatt orbánkangecigány hasonló évnyi időszaka alatt épült kb. 100 km, a többi pénz amiből épülhetett volna még 900 km meg mélyszaros lölöd és a többi strómann zsebébe vándorolt, amiből jelen pillanatban annyit sikerült felmutatni, hogy mélyszaros lölö írás és beszédzavaros takonygerincű igazhitű stróman elvtárs 8 év után adott fél disznót azoknak, akiktől ezalatt a 8 év alatt ők loptak el évi egy, azaz min. 8 darab disznót. És a buta fajtád annak örül, hogy választás előtti kampányhülyítésként visszakaptál egy felet a nyolc ellopottból ahelyett, hogy leverné rajtuk a maradék hét és felet.

Willkommenskultur 2019.03.22. 14:12:50

@lenörd hofstadter: Ebben a ciklusban 3000 mrd-ot szanunk a nemzeti oligarchakra.

ES TI VEGIGNEZITEK

ennyi

enrikokaruszo 2019.03.22. 14:13:49

@Orbán veje: nem tudtál mit mondani, gáz

Fülig José 2019.03.22. 14:24:55

@CaptainG:
haver, te vagy a legostobább ember az univrzumban.
ja nem, az a málytorok löli.
te csak a második vagy. azé az is szép teljesítmény, ne csüggedj!

ui
"Mert ez a vagyon nem kulfoldi cegtulajdonos birtokaba jut, igy biztos hogy itthon fog ujra a gazdasagba beforogni munkaberek, ado es fogyasztas formajaban. "

ezen nagyot röhögtem...

Fülig José 2019.03.22. 14:26:39

@Willkommenskultur:
willi!
VEGIGNEZZUK
meg azt is, amikor lengőtekét játszunk veletek...

2019.03.22. 14:39:28

@lenörd hofstadter:

Igaz hogy az autopalya fontos a gazdasagnak.

Leellenoriztem az allitasaidat, mindenki megteheti netrol:

Felmentem a wikipedia eme oldalara:
hu.wikipedia.org/wiki/A_magyar_aut%C3%B3p%C3%A1lya-h%C3%A1l%C3%B3zat_t%C3%B6rt%C3%A9nete

Oszeadtam 2002-2010 kozti autopalya atadasokat: 509.6km.
Oszeadtam 2010-2018 kozti autopalya atadasokat: 415.3km.

Mekkora aljas csusztatas mar az 1000 vs 100. LOL.
Csak azt nem ertem ha midnenki leelenorizheti a allitast, akkor miert nem olyat allitanak az emberek, ami legalabb igaz.

Homo fideszbirkusz 2019.03.22. 14:40:36

@LIPPSIGEDDON 2019:

Te meg mióta vagy magyar te Putyin csicskája Homo fideSSbirkuSS?? Kérjél inkább letelepedési kötv´ényt Moszkvától, hátha adnak 5 ezer forintért. Több pénzed úgysincs, az illibant proli osztálynál ennyi az átlag vagyon. Orbán gazdád bukása után úgyis menekülnöd kell majd Magyarországról, ha Oroszország nem fogad, kénytelen leszel valamelyik arab ország fele venni az utadat.

inreallife 2019.03.22. 14:41:11

@CaptainG:
Mashova irtam, de talan neked is okulasul szolgal:

Szep gyozelem volt, meg kell hagyni. Arra hasonlit, amikor a filmekben a rendorfonok behiv "elbeszelgetesre" es a vegen le kell adni a fegyvet a jelvenyt, es az epuletbe sem mehetsz be addig, amig tisztara nem mosod magad. Ha nalatok ez gyozelemnek szamit, akkor lehet pezsgozni. 190-3.

De eszembe jutott egy masik remek hasonlat is. Olyan, mintha a neppart azzal allt volna elo, hogy vezessunk aramot a fideszbe, erre a fidesz bedurcizik. De mivel a latszatot fenn kell tartani ezert bead egy inditvanyt, hogy beleul onkent egy szekbe, amibe aram van vezetve, es odaadja a gombot a tobbieknek, hogy nyomogassak.

A helyzet az, hogy ez nagyobb bukas, mint mohacs volt. Orbant ugy allitottak felre, hogy nemhogy a neppartban nem maradt befolyasa, de masik partcsaladban sem. Konkretan az europa jovojet befolyasolo dontesek elokesziteseben nemhogy a szobaba, de meg a varosba sem engedik be, mas partcsaladhoz ugye nyilvan nem mehet, 0-ra redukaltak a rahatasat barmire is. A sajton keresztul uzengethet maximum, vajon mennyire veszik komolyan a vezeto politikusok?

Vezeto tisztsegre sem jelolhetnek senkit. Egyedul az EU-s parlamenti kepviselok szavazati joga maradt meg, amivel nem a neppart rendelkezik, de ott meg elvaras lesz, hogy a tobbiekkel egyutt szavazzon. Fenyes gyozelem. En nem is ertem miert nincs egy bekamenet az andrassy-n, tobbezer buszoztatott nyuggerrel. Igazan illene ezt a sosem latott gyozelmet valamivel megunnepelni. Erdekes, de azert mar tobben megpedzegettek, hogy egy ilyen utan a legtobb helyen lemondana a partvezer, tehat viszonylag keves olyan politikus van europaban a fidesz es a lakajmediajan kivul, ahol ezt az alkut nem a fidesz veresegekent ertekelik. En sem tudom, hogy te ebben mit tekintesz gyozelemnek, mert azon kivul, hogy oban valasztotta meg, hogy milyen fegyver altal akar meghalni, semmi mas orvendezesre okot ado dolgot nem latok.

Amirol te beszelsz, hogy magyarorszagon ugysem valtoztat ez semmin, annak nagyjabol helytadok. Ha valami valtozas is lesz, az is minimalis. Senki sem mondta, hogy magyarorszagon ezzel a helyere kerultek a dolgok, itt europa jovojerol volt szo. Europabol irta ki magyaroszagot es onmagat is orban, nem magyarorszagrol. A szarlapatolast senki nem fogja elvegezni a magyarok helyett, az a magyar valasztok feladata. Akarhanyszor ujra lehet valasztani orbant, a szonyeg szeleig fogjak csak engedni. Ha a magyar valasztok elgedettek ezzel a marginalis es jelentektelen szereppel a lelkuk rajta.

Nagy ketsegeim nincsenek, a magyar valasztok nagy resze a kommunizmusban szocializalodott, nekik fidesz vagy mszp, vagy dk kell. Akik anno az mszp-t a magasba emeltek, most ugyanazok tartjak orbant. 30 evvel a rendszervaltas utan meg mindig a rendszervaltast elcsalo partokra szavaz a nepesseg cirka 70%-a. Se az ugynokaktak, se a privatizaciok, se a szekhazcsalasok, se az olajszokites, (es meg sorolhatnam napestig) nem lett itt szamonkerve, elszamoltatva. A fidesz soraiban tobb a kommunista vezeto, mint aki nem. Szerintem ezen lenne erdemes mindenkinek elgondolkodni, barmelyik oldalon is all. Amig egymast marjuk, addig az mszp meg a fidesz elfocizgat egymassal az adofizetok penzen. Szerintem mar eleg jol tul lettek fizetve, raadasul a tippmixen is csaljak a meccseket, korrupt mindket banda. Ok ennel tobbet nem tudnak, nem is akarnak, nekik ez pont eleg.

Majd ha rajottel te is, akkor jelezd, es onnantol lehet elkezdeni gondolkodni, hogyan lehetne mindket mihasznat a szemetdombra kergetni. Eleg regen volt, sokan ki is rohogtek, de a Kupa Misi anno megmondta, amikor a centrum elen probalt alternativat felkinalni, hogy odaloktek az orszagot ennek a ket allatnak. Sok ev telt el azota, es tenyleg igaza volt. Akinek egy kicsi esze van, annal tiltolistara kerulnek a rendszerelcsalo partok es keres maganak egy masikat. Essen ki az mszp es utana a fidesz is a parlamentbol, ez lenne a magyarok 21. szazadhoz valo alkalmazkodasanak a lehetosege. Persze el lehet huzni meg vagy 20 evig, de minek?

Homo fideszbirkusz 2019.03.22. 14:44:09

@Willkommenskultur: " Ebben a ciklusban 3000 mrd-ot szanunk a nemzeti oligarchakra.

ES TI VEGIGNEZITEK"

Ti Homo fideSSbirkuSSok meg FIZETITEK.
hahahaha!

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 14:48:24

@Homo fideszbirkusz: Jut eszembe lippsikém, hallom, eddig nagyon nem akaródzott nektek bevallani és leróni a bevándorlási különadót. Jobb lenne, ha igyekeznétek, mert a NAV és a kormány türelme már fogytán.

N. Barbie 2019.03.22. 14:54:01

@LIPPSIGEDDON 2019:
"Hát ott brüsszelben tárgyalhatnának akár az antwerpeni migránsmaffiáról is.
www.origo.hu/nagyvilag/20190321-kegyetlen-migransmaffiahaboru-folyik-a-belgiumi-antwerpenben.html

Ja, majdnem elfelejtettem, hogy itt a Soros-csicskákkal telitűzdelt néppárti frakcióról van szó, akiket nem érdekelnek az emberek problémái, ők a migránsokat akarják betelepíttetni. http://www.origo.hu/nagyvilag/20190316-europai-neppart.html "

Van annal rohejesebb, mint mikor az atlaghulyefidesznyik a rendszerint nev nelkul irogato, nagyuzemi hazugsaggyar origotol linkel, mint hiteles forras? :DDD

Mondjuk van, az, amikor az atlaghulyefidesznyik a gazdija elleni 190 szavazatot 36-tal probal megmagyarazni. :DDD
Arrol nem is beszelve, hogy anno en nem sajnaltam az idot, ramentem a DC Leaks oldalara es kerestem ezt az allitolagos leleplezest a nepparti kepviselokrol. Micsoda meglepetes, semmit nem talaltam.
Ennyit a hiteles forrasodrol. :)

Szoval csak a szokasos fidesznyik magyarazkodas meg szanalmas ballibezes/sorosozas az ujabb pofonra.
Azt meg valahol megerti az ember, mikor nem nepparti politikus, egyebkent valos kepet fest az orbani diktaturarol (Sargentini, Tavares stb.) es azt probaljatok egy szanalmas migrisimogato/sorosberenc stb. hulyeseggel elutni, de mikor orban sajat parttarsai is a duce ellen szavaznak es ugyanezeket a kliseket hasznaljatok, az mar ultragaz.
Ja, tudom, a Neppartban is biztos csak orbi az igazi hithu kereszteny-demokrata (onmagaban, egyenkent is vicc mindket szo hasznalata a fidesz kapcsan), mindenki mas meg migri/sorosberenc.
Marmint az onallo gondolatokra keptelen fidesznyikeknek.
Az ertelmesebbje nem gyoz rohogni a szolgalelkusegeteken. Sokadik pelda ez az ugy is ra, hogy csak par napig kell a lakajmediatoknak sulykolni valamit (alternativ valosagot) es mar mantrazzatok is szepen, jo csicska modjara. Az se zavar, ha az uj partdirektiva homlokegyenest az ellenkezoje az addigi dumanak.

N. Barbie 2019.03.22. 14:57:46

@LIPPSIGEDDON 2019: Es a fideszed mikor fizeti be ezt az adot az altaluk beengedett 68000 migriert? Mert a propagandaval szemben a valosag az, hogy itt a fideszen kivul senki nem segitette migrik bejutasat.
Ne erolkodj, ismerem az erre vonatkozo fidesznyik kifogast: ok az ajton kopogtattak, igy nem is migrik. :DD

Willkommenskultur 2019.03.22. 14:58:42

@CaptainG: "Oszeadtam 2002-2010 kozti autopalya atadasokat: 509.6km.
Oszeadtam 2010-2018 kozti autopalya atadasokat: 415.3km."

Az epites egy dolog, a lippsi palyakat nem fizettek ki, ma is fizetjuk oket.

Willkommenskultur 2019.03.22. 15:00:27

@N. Barbie: "Mert a propagandaval szemben a valosag az, hogy itt a fideszen kivul senki nem segitette migrik bejutasat."

Es nem is fogja, mert SOHA NEM LESZ TOBBET LIPPSI kormany Magyarorszagon

Ennyi

visóvölgy 2019.03.22. 15:10:12

@CaptainG: Ez mind világos (persze, én egészen másképp látom, de ezen most ne vitatkozzunk). Viszont, ha már ilyen őszintén megírtad, hogy te is látod, bizony, lopnak, akkor csak azt nem értem, hogyan viselheted el a vele járó hazugságot. Mert abban ugyan egyetértünk, hogy a lopásra mindig vannak alkalmas emberek, de a hazugságot nem szabad eltűrni. (Ezért is tartom velejéig romlottnak a fideszes világot.) És ha valaki nemhogy csak elviseli a korrupciót, hazugságot, de még támogatja is azt, akkor annak már erkölcsileg vége. Ebben nem lehet viszonylagosság!

N. Barbie 2019.03.22. 15:17:57

@Willkommenskultur: Most akkor annyi a magyarazatod a fidesz altal beengedett 68 ezer (!) migrire, hogy lippsi?
Ugy meglepodtem rajta, ja, nem.
Ennyi migrire mennyi bevandorlasi kolonado jar, mikor fizeti be a fidesz?

Willkommenskultur 2019.03.22. 15:23:26

Nem illegalis migrik, szoval csak a rasszista-fasiszta ellenzeknek van veluk problemaja.

problem?

Sir Bates dö Hól 2019.03.22. 15:26:36

sz'tem a legcikibb azért a szarvas "prostisrácok" szilveszter alákérdezése volt a sajtótájékoztatón, látszott a körülötte ülők arcán az őszinte döbbenet: hogy kerül a tudósítók közé egy propagandista?;-)...

nem tudom, ti mit akartok megvédeni, de hogy nem az én európámat, az fix...

N. Barbie 2019.03.22. 15:36:01

@Willkommenskultur: Mondtam a haverodnak, hogy ne erolkodjon a szanalmas kibuvokkal, rad is vonatkozik.
68 ezer migrit engedett be a szektad. Mikor fizetik be a kulonadot?

Amugy ez egy masik gyonyoru peldaja, hogy mekkora agyhalottak vagytok. Evekig ment a propaganda, a szolgak (mint te is) meg harsogtak, hogy nincs ilyen migri meg olyan, mind migri, egyiket se engedjuk be, megvedjuk az orszagot blablabla.
Aztan a fideszes allamtitkar vagy ki a tokom elszolasa utan, hogy egyebkent mar regen beengedtek az EU altal eloirt ha jol emlekszek 1400 migrit es borult a bili, rogton valtott a szekta es a lakajmedia, azonnal lehetett kulonbseget tenni migrik kozott. Innen vettem az ekkor elhiresult orbani dehatokazajtonkopogtattak nevetseges mentegetozest. Es nyomattak ezt az uj dumat 2 napig es ti, nyomorult agyhalottak mar mantraztatok is szepen, kit erdekel, hogy homlokegyenest az ellenkezoje az addigi propagandanak. :D

Rasszista-fasiszta ellenzek :DD Ez jo, ez az uj parancs a partkozpontbol? :D
Ha ok azok, akkor a duced mi is? :DD

lenörd hofstadter 2019.03.22. 15:36:51

@CaptainG:

Azért szeretem az ócska buta orbáncsicska fajtádat, mert minden körülmények között hülyét tud csinálni magából.
Ha nem tűnt volna fel okostojás, orbán 2010-ben vette át a stafétát, tehát lazán "kifelejtettél" 2 évet. Ahogy az egy ócska orbánbolsevik propagandistától illik amikor hazudik.

Abban igazad van, sajnos nem írtam oda az autóút szót, amit ha visszaolvasol, erre az építésre való hivatkozással mindig megteszek, így tényleg kevesebbet tudtál összeszedni, ami semmin nem változtat, az ócska kangecigányod egy mocskos tolvaj.

2005 ös kezdettel kapod a következő számsort:

859
1 157 1 065 1 274 1 273 1 477 1 516 1 515 1 767 1 782 1 884 1 924

Lematekozod, annyit nem érsz, hogy helyetted megtegyem, de még a legjobb számítások szerint is az jön ki, hogy az ócska kangecigányod ugyanannyi idő alatt jóval kevesebb mint a felét tudta megépíteni, jóval nagyobb pénzügyi lehetőségekből mint amennyit Gyurcsány épített a 8 éve alatt.

Van még kérdésed, vagy elég volt, hogy ennyivel is hülyét csináltam belőled és méginkább az ócska tolvaj kangecigány vezéredből?

Amúgy itt a forrás, www.ksh.hu/docs/hun/xstadat/xstadat_eves/i_int071.html , ami az elején nem látszik az az, hogy 2002 körül 500 km alatt volt, pontosan úgy, ahogy elsőként is mondtam. Ez sem a teljes, de a lényeg, hogy a kengecigány építés helyett lopott, az tökéletesen látszik belőle. És a buta fajtád ennek örül.

Willkommenskultur 2019.03.22. 15:37:41

@N. Barbie: Nem illegalis migrik, szoval csak a rasszista-fasiszta ellenzeknek van veluk problemaja.

problem?

Hamihami 2019.03.22. 15:39:48

@Androsz: az illiberalis demokraciaval takarozo kleptoman rendszer miatt, ha meg nem volt vili eddig.

Willkommenskultur 2019.03.22. 15:40:04

"Öngyilkos lett az Európai Bizottság egyik vezető jogtanácsosa, Laura Pignataro.
Pignatarót korábban arra kényszerítették, hogy igazolja Jean-Claude Juncker jobbkezének, Martin Selmayrnak a Bizottság főtitkárává való, szabálytalan kinevezését."

444.hu/2019/03/22/az-iszlam-allam-harcosat-fogtak-el-ferihegyen

Willkommenskultur 2019.03.22. 15:42:29

@Hamihami: "Öngyilkos lett az Európai Bizottság egyik vezető jogtanácsosa, Laura Pignataro.
Pignatarót korábban arra kényszerítették, hogy igazolja Jean-Claude Juncker jobbkezének, Martin Selmayrnak a Bizottság főtitkárává való, szabálytalan kinevezését."

Hamihami 2019.03.22. 15:44:02

@N. Barbie: te tenyleg az origotol linkelsz be cikket bizonyitaskent??? :)))
Ma megirtak vajon, hogy tegnap lealaztuk a szlovakokat?

Hamihami 2019.03.22. 15:46:37

@Willkommenskultur: ezzel arra celzol, hogy az EB-ben kinyirattak valakit bergyilkossal?
Ez csak sejtes vagy mar az origon volt a hir? Netan mar a 888-on es a lokalban is megjelent? :)))

Helga Beauty Salon. 2019.03.22. 15:48:09

@lenörd hofstadter: a felét tudta megépíteni, jóval nagyobb pénzügyi lehetőségekből mint amennyit Gyurcsány épített a 8 éve alatt................

Sorold fel, van időnk, ha nagyon sok akkor elég 4 év "teljesítménye" is, annál is inkább, mert ez a zseni megosztozott Medgyesivel, meg Bajnaival a dicsőségen, bár emlékeim szerint kibaszták és nem azért mert túl sokat épített! Várok!

Willkommenskultur 2019.03.22. 15:49:42

@Hamihami:

A hir ennyi: "Öngyilkos lett az Európai Bizottság egyik vezető jogtanácsosa, Laura Pignataro."

Lippsieknel igy intezik, na itt a tobbi orujje:

"Felajánlotta lemondását az Amnesty International (AI) befolyásos nemzetközi emberi jogvédő szervezet legfelsőbb vezetőségének több tagja, s helyi idő szerint pénteken közzétett levelükben egyben bocsánatot kértek a szervezetben hatalmaskodás, zaklatás és nyilvános megalázás miatt uralkodó rossz munkahelyi légkör miatt.

Az AI-n belüli munkakörülményeket azután vizsgálták felül, hogy a szervezet két alkalmazottja tavaly öngyilkosságot követett el. A vizsgálat megállapította, hogy „a szervezeti kultúra és a vezetés hiányosságai” vezettek a munkatársak elkeseredéséhez."

Hamihami 2019.03.22. 15:52:51

@Willkommenskultur: nemtom, a kettonek mi koze egymashoz. Az AI vizsgalataval es az erintettek azonnali kibaszasaval teljesen egyetertek.
Hogy jon ez ide a neppartos fideszalazashoz?

Orbán veje 2019.03.22. 16:04:42

@Helga Beauty Salon:

Haver! Te egy igazi orbáni baromállat vagy. Nem az a lényeg, hogy 2002-2010 között Megyo, vagy Gyurcsány volt-e éppen a miniszterelnök, hanem az, hogy a szocik alatt ennyi autóút épült, a fidesz alatt meg a fele annyi sem.

Világos? Ha nem, akkor függeszd fel magad te is, mint a Geci gazdád szerdán. Ha esetleg nincs jó erős köteled csak szóljá!

Willkommenskultur 2019.03.22. 16:06:14

@Orbán veje: Jo lett volna, ha a szocik ki is fizetik azokat az utakat.

Mind1, tanultunk belollle

Willkommenskultur 2019.03.22. 16:08:12

@Hamihami: Elobb utobb meg a lippsi is megcsomorlik az allando hazudozastol, Soros kinzasatol

"Az AI-n belüli munkakörülményeket azután vizsgálták felül, hogy a szervezet két alkalmazottja tavaly öngyilkosságot követett el. A vizsgálat megállapította, hogy „a szervezeti kultúra és a vezetés hiányosságai” vezettek a munkatársak elkeseredéséhez."

"Öngyilkos lett az Európai Bizottság egyik vezető jogtanácsosa, Laura Pignataro."

2019.03.22. 16:11:03

@lenörd hofstadter:

Wiki linken:
Oszeadtam 2002-2010 kozti autopalya atadasokat: 509.6km.
Oszeadtam 2010-2018 kozti autopalya atadasokat: 415.3km.
Nem felejtettem ki sehol 2 evet.

Ksh-s link alapjan:
2005-2010 : 618km
2010-2015: 407km

Hogy mi volt 2005 elott, azt neked nem hiszem el.
Es a 2016 utani mennyiseg sincsen meg a ksh-n.

Mindenki maga utanna jar a linkeken es latja.

Te meg elmehetsz a sunyiba a szemelyeskedeseddel meg a 1000 vs 100 kamuddal :D

Hamihami 2019.03.22. 16:11:19

@Willkommenskultur: ertem en, hogy kinos a neppartos kibaszas es a fideszesek berkommentelostol es mimdenestul inkabb terelnek a temat, de ez a blog errol szol. Mas temaban javaslom az adott temaju bloghoz kommentelni.

Helga Beauty Salon. 2019.03.22. 16:12:40

@Orbán veje: Nem az a lényeg, hogy 2002-2010 között Megyo, vagy Gyurcsány volt-e éppen a miniszterelnök, hanem az, hogy a szocik alatt ennyi autóút épült, a fidesz alatt meg a fele annyi sem. ..................

Ha erre gondolsz, ez tényleg fasza, ezt rajtuk kívül így más nem tudta volna megcsinálni!
index.hu/gazdasag/magyar/ppenz050810/

Hamihami 2019.03.22. 16:12:45

@Willkommenskultur: a propaganda baromsagokat meg szerintem inkabb az origo cikkeihez kommenteld. Vagyis hat....

dedoca eder 2019.03.22. 16:13:54

elég csak végigfutni a kommenteken, hogy lássuk hova vitte az országot a cigány. a gyűlölet csak úgy föcsög a fideszesekből, értés nulla, csak a hatalom, a melldöngetés megy akkor is amikor épp a taknyán küldték haza orbánt a epp-ből. és tökmindegy, hogy az epp hova tart. ott volt 190 ember aki azt mondta, nem akar egy asztalnál ülni a cigánnyal, és nem a cigánysága miatt, hanem a kétszinű, hazug, lopós, képmutató gerinctelen büdös féreg léte miatt. jól van ez így... még ha nektek ez annyira fáj is, hogy most epét okádtok

Willkommenskultur 2019.03.22. 16:21:50

@Hamihami: propagandabol nyirjak ki magukat a soros csicskak?

ezt nem ertem

Willkommenskultur 2019.03.22. 16:23:12

@dedoca eder: sajnos orbant nem fogja eltavolitani Brusszel

maradtatok vooona moszkvanal, ha nem mentetek von csodbe

ha ha ha

N. Barbie 2019.03.22. 16:24:05

@Willkommenskultur: Ne nevettesd ki magad, egy onallo gondolatra sem futja, csak ismetelgetni a propagandat, mikor kellemetlen tenyeket kapsz? :DD
Igazi mintapeldanya vagy az agyhalott szektahivoknek.

N. Barbie 2019.03.22. 16:29:17

@Hamihami: Nem en linkeltem be az origot, nem tunt fel, hogy ideztem a fidesznyik egyik bofogeset?

Nem tudom megirtak e a szlovakiai zakot. Lehet kijott olyan focimmel, hogy nem vesztettunk a szlovakok ellen, csak inkabb magunktol felfuggesztettuk a jatekot. :DD

N. Barbie 2019.03.22. 16:31:55

@Willkommenskultur: "Ez sem segit rajtatok. "

Igen ismerem ezt a dumat is, mikor nem eleg a propaganda mantrazasa, akkor csak valtani kell melldongetesre es buszkelkedni a diktaturaval.
Ertelmes ember ilyenkor szegyelli magat, a fidesznyik meg meg buszke is ra, hogy a diktaturajaban az ellenzeknek nincs eselye.

Willkommenskultur 2019.03.22. 16:32:16

DANCE

888.hu/article-becsbe-koltozik-soros-egyeteme

Zorban maradt a Neppartban, kirugta a Soros egyetemet (Weber ultimatuma)

SING

Lakatos Rodolfó 2019.03.22. 16:36:34

@dedoca eder: "elég csak végigfutni a kommenteken, hogy lássuk hova vitte az országot a cigány. a gyűlölet csak úgy föcsög"

Elég csak végigfutni a kommenteken, hogy lássuk hova vitték az országot a ballibbantak, a gyűlölet csak úgy fröcsög!

Orbánt se tudják a teljesítménye alapján támadni (nem is lehetne, harmadszor kap kétharmadot, rekordszinten a gazdasági növekedés), csak tisztán faji, rasszista alapon. (Hogy ez hogy jön össze a toleráns libsi eszmékkel, azt ne tőlem tessék kérdezni…)

Ezek a kedves, européer libsi kommentelők lótolvajoznak, gecigányoznak itt minden topikban; és közben ők beszélnek gyűlölködésről?

Nem sül le a képedről a bőr?

sinus67 2019.03.22. 16:41:18

@LIPPSIGEDDON 2019:

Az a helyzet, hogy euroszkeptikusoknak semmi keresnivalója az EU-ban. Ez nem a szociblokk, ahova nem saját akarat volt a belépés.
Ha nem tetszik, ki kell lépni!
Ja, hogy a társadalmi többség azért még EU párti az országban?
Ez a fidesznél és az általad említett seggfejeknél olyan róka fogta csuka esete, amiben az euroszkeptikusok az ajtónállók!
Remélem az lesz a vége a ennek a mesének is!

Willkommenskultur 2019.03.22. 16:44:11

@sinus67: Nektek meg mindig nem osztottak lapot.

A negerinvazio ota jon az elso EP valasztas, nagy jovot josolok a lippsiknek....:)

N. Barbie 2019.03.22. 17:04:56

@Lakatos Rodolfó: "Orbánt se tudják a teljesítménye alapján támadni (nem is lehetne, harmadszor kap kétharmadot, rekordszinten a gazdasági növekedés"

Ezen jot nevettem.
A harmadszorra kap ketharmadot, mocskos trukkok tucatjaival elcsalt valasztason, arra annyira azert nem lennek buszke.
Rekorszinten a gazdasagi novekedes. Hat persze, ismerjuk az alaptalan sikerpropaganda dumat. De mindig csak szigoruan a dilettans es eveket valsagban kormanyzo ballibekhez szabad csak hasonlitani a teljesitmenyt fidesznyikeknel, mert csak ugy mutatnak jol a szamok, semmi esetre sem jelenlegi, kornyezo orszagok adataihoz, ami sokkal relevansabb lenne, mert akkor kiderulne, hogy azok is csuklobol hozzak az allitolag zseni viktor szamait, sot sokban meg jobbak.

Annal nagyobb bizonyitek nem kell a szarnyalo gazdasagrol szolo duma megdontesere, mint mikor az aprilisi valasztasok elott nagyot futott egy ellenzeki lista orbanek gazdasagi buktairol, omladozo korhazakrol stb. Erre mi volt a ketsegbeesett fideszes valasz? Osszeszedtek vagy 15 korhazfelujitast a fidesz sikerekent bemutatva, csak elfelejtettek odairni, hogy kivetel nelkul mindegyik 90%-at a csunya EU allta. :DD Mekkora ongol. :D

Willkommenskultur 2019.03.22. 17:08:58

@N. Barbie: "De mindig csak szigoruan a dilettans es eveket valsagban kormanyzo ballibekhez szabad csak hasonlitani a teljesitmenyt fidesznyikeknel, mert csak ugy mutatnak jol a szamok, semmi esetre sem jelenlegi, kornyezo orszagok adataihoz"

Mer a ti orszagotokban a "kornyezo orszagok"-ra is lehet szavazni?

Lakatos Rodolfó 2019.03.22. 17:16:00

@N. Barbie: "De mindig csak szigoruan a dilettans es eveket valsagban kormanyzo ballibekhez szabad csak hasonlitani a teljesitmenyt fidesznyikeknel, mert csak ugy mutatnak jol a szamok, semmi esetre sem jelenlegi, kornyezo orszagok adataihoz, ami sokkal relevansabb lenne, mert akkor kiderulne, hogy azok is csuklobol hozzak az allitolag zseni viktor szamait, sot sokban meg jobbak."

Ja, persze.

És mégis melyik környező országban kezdett 2010-ben (körül) a kormányzó erő a nyakában közel 80%-os, zömében külföldiek kezében lévő államadóssággal, IMF-mentőcsomaggal és a vele járó feltételekkel, valamint totálisan lezüllesztett, romokban lévő gazdasággal, csődközelben lévő devizahitelesek tízezreivel?

N. Barbie 2019.03.22. 17:51:07

@Willkommenskultur: "Mer a ti orszagotokban a "kornyezo orszagok"-ra is lehet szavazni? "

Nem, hanem intelligens (ertsd nem fideszes) emberek hasonlo teljesitmenyeket allitanak egymassal szembe, mondhatnam ugy is, hogy almat almaval. Hogy meg te is megerts meg pontosabban fogalmazok: mondjuk a 2017-es magyar es 2017-es cseh almatermelest. Mert ez ad igazan relevans adatokat.
Mas pelda, lasd milyen rendes vagyok. Egy magara valamit is ado autogyar nem ringatja magat illuziokba azzal, hogy az idei teljesitmenyet egy masik autogyar 10 vagy 15 evvel ezelottiehez hasonlitja, es vallon veregeti magat, hogy mekkora fasza gyerek, mert a konkurens 10 evvel azelotti szamahoz kepest o abban az evben tobb autot adott el, hanem pontosan tudja, hogy mas gyar azonos evi teljesitmenyevel kell osszevetnie a sajatjat, kulonben csak magat veri at.
Mindegy, ez kb. altalanos iskolai szintu statisztika, nem csodalkozom, hogy nem erted.

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 17:59:34

@N. Barbie: "Hogy meg te is megerts meg pontosabban fogalmazok: mondjuk a 2017-es magyar es 2017-es cseh almatermelest. Mert ez ad igazan relevans adatokat."

Jó, parancsolj:
2017-es magyarországi almatermés 459 612 tonna,
2017-es csehországi almatermés 105 280 tonna.

Mi a faszt tudsz ezzel kezdeni? Mi a francért lenne ez releváns?

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 18:01:07

@LIPPSIGEDDON 2019: Ja, hogy ne kelljen keresgetni, honnan van az adat, adok forrást is. Nesze: www.fao.org/faostat/en/#data/QC/

N. Barbie 2019.03.22. 18:09:15

@Lakatos Rodolfó: Minden orszag megsinylette a valsagot, szoval nem kellenek a tipikus fideszes mantrak.
Mert ezekre en meg irhatnam, hogy mondjuk melyik kornyezo orszag kormanya kezdett ugy, hogy allamositotta a GDP 10%-at kitevo maganyugdijvagyont?
Ehelyett en ilyenkor felmegyek barmelyik nemzetkozi statisztikai oldalra, beutom a kivant idointervallumot meg MO es par kornyezo orszagot es megallapitom a tenyt, hogy lenyegeben ugyanugy mozognak az adataink sok sok eve. Ha nekunk nem megy, masnak sem ha nekunk jok a szamaink, akkor masoknak is (itt igazabol meg kedvezek is a szektadnak, mert valojaban jopar gazdasagi mutatoban vernek a kornyezo orszagok).
De cafolj meg, linkelj par gazdasagi adatot, amiben verjuk a kornyezo orszagokat, igy igazolva a sikerpropagandat, a dumat, hogy lenyegeben minket irigyel a vilag.
Tudod mit, rendes leszek, nem varok lehetetlent, csak egyet linkelj, egyetlen egyet.
Sok sikert a keserves kereseshez, nem fog menni. :)

N. Barbie 2019.03.22. 18:12:18

@Willkommenskultur: Mint mondtam, ez alap statisztikai ismereteket feltetelez, a legostobabb vitakeptelen fidesznyikek egyikekent nem csodalom, hogy nem erted. Te csak a sorosozast meg ballibezest erted, pont a hozzad hasonlo ertelmi szinvonaluaknak szolnak ezek a kampanyok.
Akkor csak mantrazd magadnak, hogy a szektad mekkora kiraly, hogy 10-15 eves gazdasagi adatoknal tud jobbat, ha neked jol esik.

N. Barbie 2019.03.22. 18:17:11

@LIPPSIGEDDON 2019: "Jó, parancsolj:
2017-es magyarországi almatermés 459 612 tonna,
2017-es csehországi almatermés 105 280 tonna.

Mi a faszt tudsz ezzel kezdeni? Mi a francért lenne ez releváns? "

Hat legyen, menjunk le ovodas szintre.
Azt tudod ezzel kezdeni, hogy MO igen sikeres almatermesztesben a csehekhez kepest, mert ugyanazon evben mi tobbszoroset tudtuk termeszteni.
Na most ezen mintara talalj orszagok gazdasagi teljesitmenyet osszehasonlito statisztikakat es csodalkozz ra, hogy MO semmivel sem jobb a kornyezo orszagoknal, sot. Ugy, hogy nalunk allitolag zsenik kormanyoznak, a szomszedainknal meg nincsenek viktor klonok legjobb tudomasom szerint.

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 18:18:29

@N. Barbie: "De cafolj meg, linkelj par gazdasagi adatot, amiben verjuk a kornyezo orszagokat, igy igazolva a sikerpropagandat, a dumat, hogy lenyegeben minket irigyel a vilag.
Tudod mit, rendes leszek, nem varok lehetetlent, csak egyet linkelj, egyetlen egyet."

Államadósság/GDP csökkentése (2010-2017; nincs frissebb):
Magyarország: 2010: 80,2%; 2017: 73,3% (-6,9%)

Szlovákia: 2010: 41,2%; 2017: 50,9% (+9,7%)
Románia: 2010: 29,7%; 2017: 35,1% (+5,4%)
Horvátország: 2010: 57,3%; 2017: 77,5% (+20,2%)
Szlovénia: 2010: 38,4%; 2017: 74,1% (+35,6%)
stb. (a többit kikeresed magad, cseheknél, lengyeleknél és az osztrákoknál csökkent, de nálunk kétszer annyit.)
ec.europa.eu/eurostat/tgm/table.do?tab=table&init=1&language=en&pcode=teina225&plugin=1

N. Barbie 2019.03.22. 18:46:13

@LIPPSIGEDDON 2019: Erdekes, eszerint meg nalunk 2012 (nem lehet allitani) es 18 kozott 7%-ot, a cseheknel meg tobb, mint 11-et csokkent.

www.gfmag.com/global-data/economic-data/public-debt-percentage-gdp

Akkor most hogy van ez, a cseheknek 2 orbanjuk van? :)

Ja, most nezem, hogy a cseheknel a te linkedben valamitol 2010-12 kozott felment az adossag 7%-ot. Igy egybevag az enyemmel, tehat ok nem is 8, hanem 6 ev alatt tudtak 10%-ot faragni.
Tehat tovabbra is varom, hogy milyen gazdasagi adatban vagyunk kiemelkedoek. :)

N. Barbie 2019.03.22. 18:47:13

@N. Barbie: Jabocs, 5 ev alatt faragtak 10%-ot, mert a tied csak 2017-ig van.

Willkommenskultur 2019.03.22. 18:47:36

@N. Barbie: A ti orszagotokban a "kornyezo orszagok"-ra is lehet szavazni?

vackor1 2019.03.22. 18:49:42

@LIPPSIGEDDON 2019:

2019.03.22. 10:36:11-kor írod a következőt : " Le style c'est l'homme. " .
Halk kérdés : biztosan tudod mit jelent , amit idemásoltál ? Csak mert a - nicked meg sem említve - elolvastam a közvetlenül ezen kommented utáni kettő következőt , és háááááát....

@CaptainG: Nem voltál 20 éve kórházban , ez hol releváns a kórházi állapotokat tekintve ? Lölö szerinted itthon tartja a pénzt , befektet - hihihi - embereket fizet ... Megnézted milyen átlagfizetést ad a cégeiben és a bértömeg mekkora százaléka a bevételnek/nyereségnek, mik a számok nála és mondjuk mi a normális ? Fogalmad sincs róla , különben ezt annyira nem reklámoznád..
Megnégyszereződött a béred ? Mi volt a bázis , mi volt az akkori munkád/hol és micsoda most , mi változott az életedben ? Mennyibe került akkor egy liter üzemanyag , egy kiló/liter/db. kenyér /tej, tojás , és mondjuk mennyi volt akkor az € ?
Lehetnének még kérdések hozzád ( is ) , de ilyenek után minek ?

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 18:59:58

@N. Barbie: "Tehat tovabbra is varom, hogy milyen gazdasagi adatban vagyunk kiemelkedoek. :)"

Továbbra is ebben, konzisztensen tartjuk a stabil államháztartási mutatókat, míg máshol (pl. a cseheknél a periódus elején) voltak kilengések. Más mutatóknál meg (mint a gazdasági növekedés) kb. a "nagy átlagot" hozzuk, van nálunk jobb, de rosszabb is.

Mellesleg persze az adósságmutató leszorítása közben (ami fiskális restrikciót igényel) nehezebb kiemelkedő növekedést produkálni.

Ha ötletszerűen ragadsz ki periódusokat, akkor más mutatóknál is ki tudod hozni, hogy mi voltunk a régióban az elsők (vagy máshol akár azt, hogy az utolsók), de ez így - köztünk szólva - komolytalan.

Anatolij Ubijca 2019.03.22. 19:01:59

@vackor1: "Halk kérdés : biztosan tudod mit jelent , amit idemásoltál ?"

Biztosan tudom. Azt ugye szintén nézted, hogy a kommentelőtárs, akire reagáltam, éppen harsányan gecigányozott a kommentjében?

Persze ez legyen a legnagyobb öröme idén, május végén és ősszel úgyis a szájára fagyasztjuk a vigyort.

2019.03.22. 19:20:22

@vackor1:
"Nem voltál 20 éve kórházban , ez hol releváns a kórházi állapotokat tekintve ?"
Nem relevans. Arra probaltam ravilagitani, mi fideszesek hogy gondolkodunk az egeszsegrol, hogy megertsetek miert nem erdekel sok fideszest a korhazak allapota.

"Lölö ..."
Biztos vagyok benne hogy itthon tartjak a penzt. Ez a NER alapja, enelkul nem mukodne.

"mi volt az akkori munkád/hol és micsoda most , mi változott az életedben ? "
A legnagyobb vicc az, hogy semmi sem valtozott. Ugyanannal a cegnel voltam vegig. Nyilvan ennek nagy reszet a tehetsegemnek koszonhetem, kisebb reszet a pofatlan EUs berkulonbsegek kiegyenlitodesenek, ami lassan gyuruzik be a 2004 ben csatlakozott orszagokban, meg kisebb reszet pedig a nem elkurt gazdasagolitikanak. Nyilvan inflacio is van, sot eleg nagy, latom, eleg csak megnezni a netpincer accountom (soha nem fozok, mindig rendelek) a historyt. De osszessegeben en letpem egyet elore.

Lehetnének még kérdések hozzád ( is ) , de ilyenek után minek ?
Ha nem vagy politikus akkor semminek. Ha az vagy, vagy egy parthoz kotheto kozvelemeny kutato, akkor meg amugy az lenne a dolgod, hogy megertsd a valasztok gondolkodasat, kulonosen a fideszeseket, mert onnan kell atcsabitani embereket. Es szerintem ez nem O1G-vel fog menni, hanem konstruktiv otletekkel.
süti beállítások módosítása