B1 blogcsalád



A rasszista rendőr esete a hangfelvétellel

2018. december 15. - Spitz and Deutsch

"Ne gúnyolgassál, mert olyat beverek, hogy beszakad a fejed, megértetted? Megértetted?" - jegyezte meg egy közrendőr, miközben túlórája idején éppen a többek között a túlóra törvény ellen tünető fiatalokat bántotta.

roma_police_bias.JPG

A 444.hu által közzétett történet sok szempontból is tanulságos. Az öntudatos rendőr, akit nem lehet tegezni:

"M.: Rám zártad az ajtót.

Rendőr: Rád zárta!?? Nem őriztetek együtt disznót. Mi rendőrök vagyunk, te meg egy állampolgár. Vagy Ön. Mer én önöztem, ugye?"

De ez a legkevesebb. Többet elárul a magyar rendőr lelkéről, gondolkodásáról, kiképzettségi színvonaláról - de ha úgy jobban tetszik, az országról is, a következő kis részlet.

"Rendőr: Zsebből telefonnal felvenni meg ennyi. Az utcán ki néz szembe a büdös cigányokkal, te nézel szembe? Azt itt dobáltok minket?"

Jegyezzük fel. 2018 hideg telén egy felhevült magyar rendőr úgy gondolja, hogy azért mi"fehérek" mégiscsak tartsunk össze. Az ok, hogy most itt balhé és ilyenek, de azért tudjuk már, hogy  ki véd meg titeket a "büdős cigányoktól"

Szegény rendőr, nem tehet róla. Fiatal ember, amióta az eszét tudja, rasszista szövegeket nyomnak neki. És persze normális világban szépen leülnének vele és a kollégáival és elmagyaráznák neki, miért nincsenek "büdös cigányok", hanem vannak olyanok, akiket bűncselekmények elkövetésével gyanúsítunk.

De itt inkább a képébe nyomnak egy adag sorosozást és migráncsozást, ahonnan valóban már csak egy aprócska ugrás a cigányozás.

Ja. És T. kommentelők! Ha a szokásos rasszista szöveget nyomják majd itt egyesek - akkor, mert nincs türelmem e provokátorokhoz, szépen leállítjuk a cikk alól a kommenteket. Tessék a Riposthoz menni a rasszista dumákkal, ott talán lesz rá igény.

 

spitz_and_deutsc.JPG

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr4114485420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aptikjampó 2018.12.16. 09:11:57

@BaitHrunner: Jól van öreg, itthagylak az "igazadban".

Egyebet nem tudsz tenni. Ez egy buzi és így ismerkedik.

n_dy 2018.12.16. 09:21:43

ilyen felvételt bármikor bárki csinálhat ...bizonyíték sem kell, rugózhattok rajta

aptikjampó 2018.12.16. 09:22:11

@math0: : ha háborút akartok, akkor úgy fogjátok végezni, mint az elődeitek

Nem az elődeink, én is haragszom rájuk, mert nem rázták gatyába az elődeidet!
Anyádat fenyegesd akasztással te pszichopata állat! Egész nap nácizol itt meg ajvékolsz hogy fasizmus van, közben te fenyegetőzöl kötéllel?

aptikjampó 2018.12.16. 09:34:41

@math0: Ami különbség 2006 és most között, hogy most a rendőrség alapvetően törvénysértően jár el, amikor egy törvényes tüntetésen felszólítás nélkül szisztematikusan könnygázt alkalmaz.

Amikor a rendőröket bármilyen formában inzultálják, illetve be akarnak hatolni elzárt területre és egyéb garázda cselekményeket követnek el, úgymint rongálás, gyújtogatás, akkor mit is sérelmezel? Egyébként rendkívül primitív állat vagy, tele van a net ezekkel a cselekményekkel és azzal is hogy többször felszólították őket, te meg elkezded az ártatlan bárányok történetét mesélni? Kinek? Ez a beszélgetést felvevő hülyegyerek is összetört egy rendőrautót, nem tudom mit vártok hogy beszéljenek vele a rendőrök. Ha én állítom elő, biztosan nem hallotok beszélgetést, csak puffanásokat.

Toportyán Zsóti 2018.12.16. 09:36:23

@aptikjampó: „Az a politikai rendszer, ami nem hajlandó tárgyalni, nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek. Csak magának! És nem a lövöldözőket kell, hogy terhelje a felelősség, hanem azokat, akik nem voltak hajlandóak a békés szándékúakkal tárgyalni. Elismerni azokat, és működni hagyni. Erről van itt szó. A felelősség őket terheli.

Elzárkóznak a párbeszédtől, lehetetlenné teszik azt, hogy azokat az indulatokat, amik felgyülemlenek ebben a társadalomban, normális, civil polgár módjára, szerveződve levezessék. Ezt teszik lehetetlenné. Aztán amikor majd kergetik őket az utcákon, azt fogják mondani, hogy akik kergetik őket, azokat terheli a felelősség. Egy nagy fenét! Őket terheli, akik belekényszerítik az embereket, hogy csak elkergetni lehessen őket.” (Orbán Viktor 1988.)

F

Toportyán Zsóti 2018.12.16. 09:38:05

@apro_marosan_petergabor: Okuljál észkombájn.„Az a politikai rendszer, ami nem hajlandó tárgyalni, nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek. Csak magának! És nem a lövöldözőket kell, hogy terhelje a felelősség, hanem azokat, akik nem voltak hajlandóak a békés szándékúakkal tárgyalni. Elismerni azokat, és működni hagyni. Erről van itt szó. A felelősség őket terheli.

Elzárkóznak a párbeszédtől, lehetetlenné teszik azt, hogy azokat az indulatokat, amik felgyülemlenek ebben a társadalomban, normális, civil polgár módjára, szerveződve levezessék. Ezt teszik lehetetlenné. Aztán amikor majd kergetik őket az utcákon, azt fogják mondani, hogy akik kergetik őket, azokat terheli a felelősség. Egy nagy fenét! Őket terheli, akik belekényszerítik az embereket, hogy csak elkergetni lehessen őket.” (Orbán Viktor 1988.)

F

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 09:44:55

@aptikjampó:

1) a tüntetők nagy része semmi ilyet nem tett
2) sok tüntető kapott mégis könnygázt tök ártatlanul
3) nem volt felszólítás oszlásra

konkrét példa felvétellel:

24.hu/belfold/2018/12/13/elvittek-a-rendorok-a-momentum-alelnoket/

aztán hazudoszhatsz itt, Fideszgeci, bizonyíték van ellened!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 09:46:28

@aptikjampó: nem én fenyegettem, hanem a náci elvtársad, én csak megmutattam, hogy az ilyen háborúnak mi lesz a vége. te is így fogsz járni, ezzel a náci dumával, és ezzel a nagy pofával.

aptikjampó 2018.12.16. 10:02:00

@Toportyán Zsóti: "„Az a politikai rendszer, ami nem hajlandó tárgyalni, nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek."

Segítek, hogy milyen fogalmakat használsz rosszul! A "politikai rendszer a parlamenti demokrácia, a hatalomból a pártok részesülnek a rájuk adott szavazatok alapján. Ezt a hatalmat most tényleg a Fidesz-KDMP gyakorolja, de még így sem ők a politikai rendszer. Amiket te a társadalom megszerveződő erőinek nevezel, azokról már régen kiderült hogy Soros által pénzelt szervezetek olyan konkrét emberekkel, akiknek a klasszikus értelembe vett társadalomhoz semmi közük. Ez egy külsőleg irányított bomlasztás kolllaboráns aljanép felhasználásával amely erőszakkal akar megváltoztatni egy törvényes berendezkedést, mint arra az "önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek." kitételed is utal. Egyébként ez az alkotmányos rend megdöntésére irányuló burkolt célzás és büntetendő, én személy szerint simán lesittelnélek jó pár évre.

aptikjampó 2018.12.16. 10:06:56

@math0: " nem én fenyegettem, hanem a náci elvtársad, "

Náci elvtársam!!! LOL! És nem elborult az az elme, aki őrjöngésében ezeket a fogalmakat egyben használja? Cimbora én nem aggódom a sorsom miatt, de a rendszer nagy hibája hogy a hozzád hasonlók nem az IMEI-ben vannak azt a kérdést eldöntendő, hogy zárt bolondokházában, vagy börtönben van e a helyük.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:11:23

@aptikjampó: nem én fenyegettem, hanem a náci elvtársad, én csak megmutattam, hogy az ilyen háborúnak mi lesz a vége. te is így fogsz járni, ezzel a náci dumával, és ezzel a nagy pofával.

ezt nem sikerült felfognod.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:13:24

@aptikjampó: " Amiket te a társadalom megszerveződő erőinek nevezel, azokról már régen kiderült hogy Soros által pénzelt szervezetek olyan konkrét emberekkel, akiknek a klasszikus értelembe vett társadalomhoz semmi közük."

konkrétan a Fidesz az a szervezet, amelyről kiderült, hogy Soros pénzelte:

Részletek Kovács Zoltán, Fideszes szóvivő életrajzából, aki rendszeresen pocskondiázza a CEU-t, holott ott végzett, Sorostól sok ösztöndíjat kapott. De odaszarik a saját fészkébe ez a faszfej.

2002. június: PhD diploma a CEU-n
1996. október-1999. szeptember: PhD ösztöndíj a CEU-n (”The Political Image of the Habsburg Monarchy in Great Britain, 1749-56”)
1995. június-1996. október: ’Pre-Doctoral Fellowship’ CEU
1994. október-1995. október: Soros/Foreign & Commonwealth Office ösztöndíj, Oxford, (Queen’s College)
1993: kitüntetéses történészdiploma a Kossuth Lajos Tudományegyetem, MA diploma a CEU-n
1992-1993: MA tanulmányok a Közép Európai Egyetemen (CEU, Budapest College, History Department, Kontler László irányítása alatt)

1996-1999: PhD ösztöndíj, CEU, Budapest, History Department
1996-1999: Central European University, History Department, PhD ösztöndíj
1995-1996: Pre-Doctoral Fellowship, CEU
1994-1995: egy éves Soros/Foreign &Commonwalth Office Scholarship, Oxford, The Queen’s College

1992-1993: MA ösztöndíj a Közép Európai Egyetemen (CEU)

www.kormany.hu/hu/a-kormanyszovivo/kovacs-zoltan-eletrajza

aptikjampó 2018.12.16. 10:13:47

@math0: a tüntetők nagy része semmi ilyet nem tett
2) sok tüntető kapott mégis könnygázt tök ártatlanul
3) nem volt felszólítás oszlásra

Ja, ez a könnygáz nagy hibája, nem lehet személyre címezni. Egyet lehet tenni, ne baszd ott az anyádat ahol lökdösik a rendőrt és a "felszólítom a cselekménye abbahagyására" az nem locsolóvers, utána nem kölni következik. Én egyébként a sokkal precízebb gumibotot használnám a lökdösődőkkel szemben, és utána megkínálnám bilinccsel is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:14:40

@aptikjampó: " Amiket te a társadalom megszerveződő erőinek nevezel, azokról már régen kiderült hogy Soros által pénzelt szervezetek olyan konkrét emberekkel, akiknek a klasszikus értelembe vett társadalomhoz semmi közük."

konkrétan a Fidesz az a szervezet, amelyről kiderült, hogy Soros pénzelte. ezzel szemben a szakszervezetekről például semmi ilyen nem derült ki.

Részletek Kovács Zoltán, Fideszes szóvivő életrajzából, aki rendszeresen pocskondiázza a CEU-t, holott ott végzett, Sorostól sok ösztöndíjat kapott. De odaszarik a saját fészkébe ez a faszfej.

2002. június: PhD diploma a CEU-n
1996. október-1999. szeptember: PhD ösztöndíj a CEU-n (”The Political Image of the Habsburg Monarchy in Great Britain, 1749-56”)
1995. június-1996. október: ’Pre-Doctoral Fellowship’ CEU
1994. október-1995. október: Soros/Foreign & Commonwealth Office ösztöndíj, Oxford, (Queen’s College)
1993: kitüntetéses történészdiploma a Kossuth Lajos Tudományegyetem, MA diploma a CEU-n
1992-1993: MA tanulmányok a Közép Európai Egyetemen (CEU, Budapest College, History Department, Kontler László irányítása alatt)

1996-1999: PhD ösztöndíj, CEU, Budapest, History Department
1996-1999: Central European University, History Department, PhD ösztöndíj
1995-1996: Pre-Doctoral Fellowship, CEU
1994-1995: egy éves Soros/Foreign &Commonwalth Office Scholarship, Oxford, The Queen’s College

1992-1993: MA ösztöndíj a Közép Európai Egyetemen (CEU)

www.kormany.hu/hu/a-kormanyszovivo/kovacs-zoltan-eletrajza

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:16:01

@aptikjampó: elismered, hogy a rendőrség törvényt sértett. most már csak magyarázkodsz, de a törvénysértés tény.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:17:11

@aptikjampó: "felszólítom a cselekménye abbahagyására"

sok esetben ilyen sem történt.

videó van róla, hiába hazudozol, fidesznáci!

24.hu/belfold/2018/12/13/elvittek-a-rendorok-a-momentum-alelnoket/

aptikjampó 2018.12.16. 10:19:01

@math0: "konkrétan a Fidesz az a szervezet, amelyről kiderült, hogy Soros pénzelte:
Részletek Kovács Zoltán, Fideszes szóvivő életrajzából,"

Igen és Orbán is volt nyelvet tanulni Soros pénzen, ezt mindenki tudja. Ebből az a tanulság, hogy egy Soros ösztöndíj sem ok arra, hogy cserében az ember később elárulja a hazáját.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:19:25

@aptikjampó: "felszólítom a cselekménye abbahagyására"

azonkívül, hogy ilyen felszólítás sem mindig történt, ez a felszólítás hangosbemondóban eleve hülyeség, mert kit szólít fel, és mire?! ilyen felszólításnak akkor van értelme, ha 1 ember csinál valami törvénytelent, és intézkednek ellene. tüntetésen a tömegben ennek a felszólításnak eleve nincs értelme, te húgyagyú barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:20:24

@aptikjampó: abből vagy az a tanulság, hogy a Soros támogatás nem számít, vagy az a tanulság, hogy a Fidesz egy Soros szervezet. válassz!

BOAR 2018.12.16. 10:27:09

@aptikjampó: " Egész nap nácizol itt meg ajvékolsz hogy fasizmus van, közben te fenyegetőzöl kötéllel? "
Az megvan, hogy a nácikat is felakasztották?
Fuss...

BOAR 2018.12.16. 10:28:31

@apro_marosan_petergabor: Ne ugass, bújj vissza az anyád tripperes picsájába te fidesznyalonc. Nagy különbség nem lesz orbán valaga után ahol eddig tartottad a fejed.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:31:40

@aptikjampó:

amikor a Fidióta elmebeteg pszichopatát az nem zavarja, hogy a Fidesz fő maffiózóit Soros támogatta, de ha van 1-2 ember a civil szervezetekben, akiket Soros támogatott, az neki indok arra, hogy a qrmány ne tárgyaljon a szakszervezetekkel. nem mintha a szakszervezeteknek bármi köze is lenne Soroshoz, de a Fidiótát ez nem zavarja.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 10:34:13

@aptikjampó: szóval, mi köze a szakszervezeteknek Soroshoz, te büdös náci hazug Fidióta pszichopata barom?!

aptikjampó 2018.12.16. 11:12:19

@math0: "videó van róla, hiába hazudozol, fidesznáci!"

Bizonyíték video arról hogy valami nincs? Ja állj háttal a Himalájának videózás közben és akkor az sincs! Nyugi köcsög bőven van video arról hogy felszólítják a jogellenes cselekmények elkövetőit!

aptikjampó 2018.12.16. 11:14:12

@BOAR: Az megvan, hogy a nácikat is felakasztották?

Nyugi, voltak Héjjas Ivánok! Lógj!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 11:22:00

@aptikjampó: "állj háttal a Himalájának videózás közben és akkor az sincs!"

a felszólítást háttal is hallod. vagy te valami nagyon beteg vagy?! nem volt felszólítás, volt gázspray. és akit lefújtak, az nem csinált semmi agresszívat. egyik szögből sem.

24.hu/belfold/2018/12/13/elvittek-a-rendorok-a-momentum-alelnoket/

csak azt mutatod, hogy ti Fidióták milyen elmebeteg barmok vagytok

aptikjampó 2018.12.16. 11:25:46

@math0: szóval, mi köze a szakszervezeteknek Soroshoz, te büdös náci hazug Fidióta pszichopata barom?!

Egy szót sem írtam szakszervezetekről agyhalott! Arról lehetetlen leszoktatni benneteket hogy olyasmit kérjetek számon amit nem is írtam majd követelitek hogy magyarázzam meg, így javaslom hogy újítsunk!
Mivel már azt sem írtam amiről kérdezel, légyszíves hogy írd le most a válaszomat is helyettem, majd reagálj rá, azután írd le az én vélt reakciómat, azért vonj kérdőre, és így tovább! Én meg majd olvasgatom, röhögök és szörnyülködök felváltva!
Kezdheted hülyeúr!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 11:32:32

@aptikjampó:

"egy szót sem írtam szakszervezetekről agyhalott! "

te írtad:

" Amiket te a társadalom megszerveződő erőinek nevezel, azokról már régen kiderült hogy Soros által pénzelt szervezetek olyan konkrét emberekkel, akiknek a klasszikus értelembe vett társadalomhoz semmi közük."

HAZUDSZ FIDESZES IDIÓTA, PSZICHOPATA BAROM!

a szakszervezetek a társadalom szerveződő erői, és a qrmányodnak tárgyalnia kéne velük. par excellence a szakszervezetekől van szó. a szakszervezetek a tárgyalásokat követelték is. a szakszervezetek ott is vannak a tüntetéseken. a sakszervezetektről tehát kurvára hangsúlyosan volt szó, te idióta barom!

www.portfolio.hu/gazdasag/munkaugy/kudarcba-fulladtak-a-targyalasok-marad-a-400-oras-tulora.306597.html

aptikjampó 2018.12.16. 11:34:46

@math0: 24.hu/belfold/2018/12/13/elvittek-a-rendorok-a-momentum-alelnoket/

Pirotechnikai eszköz alkalmazása önmagában is tilos, nagy tömegben meg közveszély okozásnak minősül! Azonkívül büdös paraszt befutottál a csőbe is ezzel, mert ugyanúgy ahogy az általad kifogásolt könnygáz, ez is felszólítás és figyelmeztetés mellőzésével került felhasználásra, tekintet nélkül a környéken tartózkodók testi épségére!
Tök jó, hogy alapjában véve egy ostoba logikátlan, összetett gondolkodásra képtelen primitív állat vagy, könnyű téged kivégezni! Egyik kommented mondanivalóját párt percen belül cáfolod egy másikkal? Hülye e vagy?

aptikjampó 2018.12.16. 11:38:54

@math0: a szakszervezetek ott is vannak a tüntetéseken.

Arról beszélek hogy én nem írtam róluk, még ha ott is lehettek! Egyébként voltak ott kazánkovácsok, nőgyógyászok, buzik, és impotensek, de arról sem írtam, úgyhogy kérdezz bátran azokról is!

Benikuty 2018.12.16. 13:17:24

@látjátok feleim szümtükkel: "Nyugodtan aludhatsz feltételezés nélkül is, mert tényleg nem tudják mire vállalkoznak, amikor rendőrnek mennek. Azok sem tudták, akik 2006-ban 40-50 évesként, nyomozóként és egyéb besoztásból lettek kfelrendelve ..."
Ha csak nem vagy rendőr, ez pont olyan feltételezésen alapul, mint amit én írtam. Szóval nem győztél meg!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 13:26:36

@aptikjampó: "Pirotechnikai eszköz alkalmazása önmagában is tilos"

faszt.

"Nem kell engedély a nagykorú személy részére a P1. pirotechnikai osztályba tartozó termék egyszeri felhasználáshoz szükséges mennyiségben történő, valamint a szcenikai tevékenységet végző vállalkozás képviselője vagy felhasználási engedély benyújtására jogosult vállalkozás felelős pirotechnikusa részére a T1. pirotechnikai osztályba tartozó termék maximum 20 kg nettó hatóanyag-tartalmú mennyiségben történő megvásárlásához, birtoklásához, tárolásához, valamint a használati és kezelési útmutatóban előírt célra és módon történő tárolásához és felhasználásához."

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100173.KOR

ti Fideszesek csak hazudni tudtok. orrba-szájba csak hazudtok, és baromságokkal jöttök. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 13:36:43

@aptikjampó: HAZUDSZ, írtál róluk.

de akkor menjünk vissza egy lépéssel:

"Az a politikai rendszer, ami nem hajlandó tárgyalni, nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek."

MIÉRT NEM TÁRGYAL A FIDESZ A TÁRSADALMI SZERVEZETEKKEL, te Fidióta, elmebeteg, náci fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 13:37:41

@aptikjampó:

HAZUDSZ, írtál róluk.

de akkor menjünk vissza egy lépéssel:

"Az a politikai rendszer, ami nem hajlandó tárgyalni, nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek."

pontosítok:

MIÉRT NEM TÁRGYAL ÉRDEMBEN A FIDESZ A TÁRSADALMI SZERVEZETEKKEL, te Fidióta, elmebeteg, náci fasz?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 13:39:25

@aptikjampó: "Pirotechnikai eszköz alkalmazása önmagában is tilos"

faszt.

"Nem kell engedély a nagykorú személy részére a P1. pirotechnikai osztályba tartozó termék egyszeri felhasználáshoz szükséges mennyiségben történő, valamint a szcenikai tevékenységet végző vállalkozás képviselője vagy felhasználási engedély benyújtására jogosult vállalkozás felelős pirotechnikusa részére a T1. pirotechnikai osztályba tartozó termék maximum 20 kg nettó hatóanyag-tartalmú mennyiségben történő megvásárlásához, birtoklásához, tárolásához, valamint a használati és kezelési útmutatóban előírt célra és módon történő tárolásához és felhasználásához."

net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100173.KOR

rendőrség tehát egy törvénytelenséget el nem követő tüntetőre szórta a könnygázt, felszólítás nélkül.

de egyébként ha követett is el törvénytelenséget egy-egy tüntető, azok ellen sem vetheti be a rendőrség a könnygázt felszólítás nélkül.

Orbán rendőrsége törvényt sértett, sorozatban a tüntetéseken.

aptikjampó 2018.12.16. 13:55:38

@math0: net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1100173.KOR

ti Fideszesek csak hazudni tudtok. orrba-szájba csak hazudtok, és baromságokkal jöttök. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

Ez ismét micsoda? Magáról az alkalmazásáról írtam, hogy abban a helyzetben törvényellenes. Számtalan legális eszköz használható fel bűncselekményre, például én most egy mindenki által legálisan viselhető bakanccsal szívesen pofánrúgnálak.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 14:05:48

@aptikjampó: ezt írtad: "Pirotechnikai eszköz alkalmazása önmagában is tilos"

HAZUDTÁL.

ti Fideszesek csak hazudni tudtok. orrba-szájba csak hazudtok, és baromságokkal jöttök. ti vagytok a magyar társadalom legalja, a selejt.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 14:09:56

@math0:

Azért megegyezhetünk abban, hogy egy tüntetésen a rendő őre nem azt vizitálja, hogy a füst engedélyezett szarból, vagy nem engedélyezettből jön-e. Tömegben a füst komoly következményeket is előre vetíthet. Buta az a politikus, aki a tömegben ilyen eszközzel integet. Nagysága megérdemelte, hogy elvitték. Máskor nem füstölögjön a tüntetésen, hanem értemesen, okosan, és felnőtt módjára beszéljen.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 14:11:34

@Benikuty:

Nem feltételzésekről szoktam írni. Nem vetted még észre?

aptikjampó 2018.12.16. 14:12:17

@math0: "MIÉRT NEM TÁRGYAL ÉRDEMBEN A FIDESZ A TÁRSADALMI SZERVEZETEKKEL, te Fidióta, elmebeteg, náci fasz?!"

Miről tárgyaljon és miért? Azokat a társadalminak nevezett szervezeteket ki választotta meg és ki adott nekik felhatalmazást a tárgyalásra, valamint az esetleges tárgyalásokon képviselt álláspont kinek az álláspontja és azt miként alakították ki?
Konkrét estünkben élvezném végighallgatni hogy a kint tüntető szemmel láthatóan a belvárosi életformák képviselőinek nehezebb tudományokra alkalmatlan, orvosnak, rabbinak, ügyvédnek nem használható bölcsész csemetéi, melyik tescos árufeltöltő nevében gyújtogatják a szánkókat a parlament előtt?

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 14:15:45

@math0:" Részletek Kovács Zoltán, Fideszes szóvivő életrajzából, aki rendszeresen pocskondiázza a CEU-t, holott ott végzett, Sorostól sok ösztöndíjat kapott. De odaszarik a saját fészkébe ez a faszfej."

Nem esetleg a Soros adta neki utasításban, hogy oda szarjon?

aptikjampó 2018.12.16. 14:16:44

@math0: @aptikjampó: ezt írtad: "Pirotechnikai eszköz alkalmazása önmagában is tilos"

Ezt írtam, mert így van! Ott ez tilos és ha nekem nem hiszel, az ott levő rendőröknek elhiheted hja elvitték, főleg hogy az adott körülmények között a provokátorokkal így is kesztyűs kézzel bántak.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 14:22:41

@Toportyán Zsóti: ".„Az a politikai rendszer, ami nem hajlandó tárgyalni, nem hajlandó a társadalom megszerveződő erőivel tárgyalni, az csak önmagának tehet szemrehányást később, amikor rálőnek. Csak magának! És nem a lövöldözőket kell, hogy terhelje a felelősség, hanem azokat, akik nem voltak hajlandóak a békés szándékúakkal tárgyalni. Elismerni azokat, és működni hagyni. Erről van itt szó. A felelősség őket terheli.

Elzárkóznak a párbeszédtől, lehetetlenné teszik azt, hogy azokat az indulatokat, amik felgyülemlenek ebben a társadalomban, normális, civil polgár módjára, szerveződve levezessék. Ezt teszik lehetetlenné. Aztán amikor majd kergetik őket az utcákon, azt fogják mondani, hogy akik kergetik őket, azokat terheli a felelősség. Egy nagy fenét! Őket terheli, akik belekényszerítik az embereket, hogy csak elkergetni lehessen őket.” (Orbán Viktor 1988.)"

No az ilyen dumára mondom én, hogy lássátok feleim szümtükkel.
Anno 1988-ban Orbán nagyon jól látta amit látnia kellett, de amint megnőtt a mellbéli büszkesége, meg a rokonyok, haverok csicskások vagyonkája, akkorra meg is romlott a látása.
No de a népnek is megromlott, meg a sok eccerű fidesz tagnak? Nem szégyelik magukat, amikor vezérük régi dumáját olvassák a fejükre?

Sir Bates dö Hól 2018.12.16. 14:27:40

@aptikjampó: féltékeny vagy? sz'al aki "buzi" annak nem lehet igaza, mert "buzi"?
érdemben tudod vitatni amit leírtam az üggyel kapcsolatban? mert azt én levezettem. persze megértem, hogy funkcionális analfabétaként neked ez nem menne;-)...

aptikjampó 2018.12.16. 14:33:36

@látjátok feleim szümtükkel: "Elzárkóznak a párbeszédtől, lehetetlenné teszik azt, hogy azokat az indulatokat, amik felgyülemlenek ebben a társadalomban, normális, civil polgár módjára, szerveződve levezessék. Ezt teszik lehetetlenné. Aztán amikor majd kergetik őket az utcákon, azt fogják mondani, hogy akik kergetik őket, azokat terheli a felelősség. Egy nagy fenét! Őket terheli, "

Nem fogtok ti senkit sem kergetni az utcán, hanem benneteket kergetnek majd és ha utolérnek picsán is rúgnak! A választások délelőttjén is kergetni akartatok, azután hatalmas módion leszoptátok a faszt de látom hogy mára felejtős lett! Ugyanannyian vagytok most is bazdmeg, a nagy pofátokon kívül semmi egyebetek sincs és ugyanúgy végetek lesz ahogy eddig, sőt még jobban!

Sir Bates dö Hól 2018.12.16. 14:35:12

@aptikjampó: "Én egyébként a sokkal precízebb gumibotot használnám a lökdösődőkkel szemben, és utána megkínálnám bilinccsel is."

itt ezt olyan könnyű leírni, persze nem kételkedem, hogy te egyedül is ilyen karakán vagy, ha arról van szó: gond nélkül elveszed az ötévestől a vattacukrát:-)...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 14:37:54

@látjátok feleim szümtükkel:

"Azért megegyezhetünk abban, hogy egy tüntetésen a rendő őre nem azt vizitálja, hogy a füst engedélyezett szarból, vagy nem engedélyezettből jön-e."

nézd, ha te ilyen idióta vagy, akkor remélem, kapsz egy kis könnygázt, ha legközelebb cigizel! vagy a cigiző rokonod, vagy barátod.

a lényeg, hogy húgyagyú idiótaság az, amit mondasz.

a valóság az, hogy a rendőrség könnygázt csak agresszív, veszélyes tüntetésnél alkalmazhat oszlatásra, CSAK FELSZÓLÍTÁS UTÁN. MINDEN ESETBEN.

olyan nincs, hogy a rendőr úgy gondolja, hogy fúj már oda egyet, oszt fúj.

ez törvénysértés. ez diktatúra.

aptikjampó 2018.12.16. 14:40:24

@Sir Bates dö Hól:" érdemben tudod vitatni amit leírtam az üggyel kapcsolatban? mert azt én levezettem. persze megértem, hogy funkcionális analfabétaként neked ez nem menne;-)..."

Feltéve,de nem megengedve hogy én funkcionális analfabéta vagyok, van itt egy kis gond.
Te másvalakivel vitáztál és az írta neked azt, hogy teljesen kiforgattad, félreértelmezted amit írt és egészen mást kezdtél el bizonygatni mint ami a téma volt. Tehát nem egyedül állítom hogy egy pöcs vagy. Hogy van ez? Nem kínos kicsit sem, ráfér a pofádra?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 14:40:53

@látjátok feleim szümtükkel: "Nem esetleg a Soros adta neki utasításban, hogy oda szarjon? "

és odaszart? akkor Fidesz Soros csicska.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 14:41:23

@látjátok feleim szümtükkel: "Nem esetleg a Soros adta neki utasításban, hogy oda szarjon? "

és erre tényleg odaszart? akkor Fidesz Soros csicska.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 14:44:48

@aptikjampó:

"Azokat a társadalminak nevezett szervezeteket ki választotta meg és ki adott nekik felhatalmazást a tárgyalásra"

a szakszervezeti tag munkások. én tudom, hogy ti Fidióták totálisan műveletlen faszok vagytok, de ezt miért reklámozod azzal, hogy olyanokat kérdezel, amire minden értelmes ember tudja a választ?! miért nem nézel utána szép csendben, otthon a budiban?!

"ügyvédnek nem használható bölcsész csemetéi"

azok a Fideszben vannak. élükön Orbánnal, aki még soha nem dolgozott, mert ahhoz lusta is, meg hülye is.

aptikjampó 2018.12.16. 14:50:53

@Sir Bates dö Hól: "itt ezt olyan könnyű leírni, persze nem kételkedem, hogy te egyedül is ilyen karakán vagy, ha arról van szó: gond nélkül elveszed az ötévestől a vattacukrát:-)..."

Ötévest???? Vattacukrát??? Álljunk csak meg! Nincs ebben valami Freudi izémizé? Esetleg a kis fantáziádban én így jelenek meg, ellentétben veled, aki vattacukrot vesz az ötévesnek, és csak azt kéri cserében hogy nézze ahogy maszturbálsz a bokorban?
Miért is kellett froba költöznöd haver? Kerestek már nagyon?

aptikjampó 2018.12.16. 15:37:26

@math0: "nézd, ha te ilyen idióta vagy, akkor remélem, kapsz egy kis könnygázt, ha legközelebb cigizel! vagy a cigiző rokonod, vagy barátod."

Remélem amikor ezt írtad, valahol érezted hogy a két dolog súlyaés körülményei köszönőviszonyban sem állnak egymással! Ha igen, akkor egy köcsög vagy. ha nem, akkor hülye!
VÁLASSZ!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 16:40:13

@aptikjampó: Remélem, érzed, hogy egy füstbomba, és a könnygáz a rendőrtől súlyban köszönőviszonyban sem állnak egymással! Ha igen, akkor egy köcsög vagy. ha nem, akkor hülye!

Sir Bates dö Hól 2018.12.16. 16:54:15

@aptikjampó: ezért vagy funkcionális analfabéta, mert még logikai hibát is vétesz:-)... mi volt a kiindulási pont? nem tudod, mert nem érdekel, hiszen én egy, a te szívednek nem kedves álláspontot képviseltem, s mivel az, aki ezt képviseli, az "buzi", így nem is vagy kíváncsi a tényekre:-)...
nem, neked ugrik be az ötévesekről a maszturbálás, ha foglalkoztál volna pszichológiával legalább egy kicsit, ezt tudnád: te asszociálsz így;-)...

aptikjampó 2018.12.16. 17:08:56

@Sir Bates dö Hól: ezért vagy funkcionális analfabéta, mert még logikai hibát is vétesz:-)..

Most azt csináltam amit te állandóan csinálsz és hiába szólok. Ahogy szembejött a batyufasz egyből feltűnt???? Pedofil! Pedofil! Ne Hájastestvérezz kis pedofil!
Mi van az öt évesekkel, miért foglalkozol velük, valld be őszintén, messze van az ORFK!

aptikjampó 2018.12.16. 17:12:06

@math0: Remélem, érzed, hogy egy füstbomba, és a könnygáz a rendőrtől súlyban köszönőviszonyban sem állnak egymással!

Jól reméled, mert tudom, veled ellentétben, aki a dohányzó könnygázzal lefújását hozta össze! Barom!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:15:36

@aptikjampó: a barom te vagy, aki azt nyomja, hogy egy füstbomba meggyújtására a rendőrök felszólítás nélkül nyomhatják a könnygázt. ami hülyeség, mert ez aránytalan is, és törvénytelen is.

érted, faszfejkém?! TÖRVÉNYTELEN. a füstbomba meggyújtása meg nem törvénytelen, akármennyit is ugrálsz, te húgyagyú, Fidióta barom!

aptikjampó 2018.12.16. 17:20:29

@Sir Bates dö Hól: Ja és ne nyomd a szmájlikat, mert ez most nem vicc, elegem van a pedofil nagyképű szar pofádból! Honnan jött a vattacukor öregúr???? Mit rejt a kis winchestered, ezek után kíváncsi lennék! Odaköltöztél Franciaországba a másik pedofil Kohn Banditához? Az elveitek amúgy is megegyeznek, ezek szerint a vonzalmaitok is?

aptikjampó 2018.12.16. 17:24:24

@math0: érted, faszfejkém?! TÖRVÉNYTELEN. a füstbomba meggyújtása meg nem törvénytelen, akármennyit is ugrálsz, te húgyagyú, Fidióta barom!

Értem faszfej, amit a húgyagyú libbant szarzsák csinál széles jókedvében az jó, a rendőr meg úgy ahogy van törvénytelen! Na ezért kellene kitaposni a beleteket, mert szót érteni veletek képtelenség!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:27:46

@aptikjampó: barom te vagy, aki azt nyomja, hogy egy füstbomba meggyújtására a rendőrök felszólítás nélkül nyomhatják a könnygázt. ami hülyeség, mert ez aránytalan is, és törvénytelen is.

érted, faszfejkém?! TÖRVÉNYTELEN. a füstbomba meggyújtása meg nem törvénytelen, akármennyit is ugrálsz, te húgyagyú, Fidióta barom, ÍGY VAN A TÖRVÉNY.

aptikjampó 2018.12.16. 17:35:33

@math0: érted, faszfejkém?! TÖRVÉNYTELEN. a füstbomba meggyújtása meg nem törvénytelen, akármennyit is ugrálsz, te húgyagyú, Fidióta barom, ÍGY VAN A TÖRVÉNY.

Akkor mi akadályoz meg a mindkét esetre vonatkozó törvény idemásolására?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:38:11

@aptikjampó:

"Ha a jogellenesen összegyűlt, illetőleg jogellenes magatartást tanúsító tömeg a szétoszlásra irányuló rendőri felszólításnak nem tesz eleget, a Rendőrség az e fejezetben szabályozott kényszerítő eszközök alkalmazása mellett a tömeggel szemben a következő eszközt, illetőleg intézkedést alkalmazhatja:"

mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99400034.TV

tehát a könnygáznak két feltétele van:

1) jogellenes tüntetés vagy jogellenes magatartást tanúsító tömeg. ez nem állt fenn, mivel a tüntetés be vot jelentve, a füstbomba használata pedig legális

2) a felszólítás, ami nem történt meg

ennyikeh. Fidióta. ezzel szemben te csak annyit tudsz, hogy hasból hazudsz mindenről.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:45:32

@aptikjampó: szard még egyszer pofán magad, Fidióta!

"Ha a jogellenesen összegyűlt, illetőleg jogellenes magatartást tanúsító tömeg a szétoszlásra irányuló rendőri felszólításnak nem tesz eleget, a Rendőrség az e fejezetben szabályozott kényszerítő eszközök alkalmazása mellett a tömeggel szemben a következő eszközt, illetőleg intézkedést alkalmazhatja:"

mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99400034.TV

Sir Bates dö Hól 2018.12.16. 17:45:35

@aptikjampó: miva', elgurult a gyógyszer?:-DDD... te most tényleg a vattacukor és az ötéves szavakról azonnal a maszturbálásra asszociálsz? ez ne velem vitasd meg hájas testvér!:-DDD... miért váltasz nicket? nem titkosügynök vagy, hanem egy kisnyilas házmester!:-DDD...
(továbbra is áll az ajánlat: gyere ki és referálj személyesen!:-DDD... bár az pont nem a fajtádra jellemző...)

aptikjampó 2018.12.16. 17:47:32

@math0: ennyikeh. Fidióta. ezzel szemben te csak annyit tudsz, hogy hasból hazudsz mindenről.

Hasból tudok mindenről természetesen mert egy hülye fidióta vagyok vele biszexes lipsivel ellentétben, ennek bizonyítására nem dobsz ide szokásod szerint egy integrálegyenletet? :D Az melletted szólna és nem lennél hülyébb! :D

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:48:02

@aptikjampó:

Fidióta köcsög, szard még pofán magad!

"59. § (1) Ha a jogellenesen összegyűlt, illetőleg jogellenes magatartást tanúsító tömeg a szétoszlásra irányuló rendőri felszólításnak nem tesz eleget, a Rendőrség az e fejezetben szabályozott kényszerítő eszközök alkalmazása mellett a tömeggel szemben a következő eszközt, illetőleg intézkedést alkalmazhatja:

a) vízágyút,

b) pirotechnikai eszközt, gumilövedéket,

c) ingerlőgázt,

d) elfogó hálót,

e) lóháton vagy járműkötelékben végzett kényszeroszlatást.

(2) Az (1) bekezdésben említett eszköz alkalmazására a tömeget előzetesen figyelmeztetni kell."

mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99400034.TV

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:48:33

@aptikjampó: @aptikjampó:

Fidióta köcsög, szard még pofán magad!

"59. § (1) Ha a jogellenesen összegyűlt, illetőleg jogellenes magatartást tanúsító tömeg a szétoszlásra irányuló rendőri felszólításnak nem tesz eleget, a Rendőrség az e fejezetben szabályozott kényszerítő eszközök alkalmazása mellett a tömeggel szemben a következő eszközt, illetőleg intézkedést alkalmazhatja:

a) vízágyút,

b) pirotechnikai eszközt, gumilövedéket,

c) ingerlőgázt,

d) elfogó hálót,

e) lóháton vagy járműkötelékben végzett kényszeroszlatást.

(2) Az (1) bekezdésben említett eszköz alkalmazására a tömeget előzetesen figyelmeztetni kell."

mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99400034.TV

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:49:58

@aptikjampó: "ennek bizonyítására nem dobsz ide szokásod szerint egy integrálegyenletet? "

Nem integrálegyenletet szoktam. Még csak nem is egyenletet. De hát a kisegítősíkólában ellógtál erről az óráról is.

aptikjampó 2018.12.16. 17:50:39

@Sir Bates dö Hól: Tiltott a hozzád hasonló pedofil poszter. Ennyi, vigyázz az ovisokkal, visíthatnak és mi apukák megfogunk!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 17:52:04

@aptikjampó: Fidióta köcsög, szard még pofán magad!

"59. § (1) Ha a jogellenesen összegyűlt, illetőleg jogellenes magatartást tanúsító tömeg a szétoszlásra irányuló rendőri FELSZÓLÍTÁS nem tesz eleget, a Rendőrség az e fejezetben szabályozott kényszerítő eszközök alkalmazása mellett a tömeggel szemben a következő eszközt, illetőleg intézkedést alkalmazhatja:

a) vízágyút,

b) pirotechnikai eszközt, gumilövedéket,

c) ingerlőgázt,

d) elfogó hálót,

e) lóháton vagy járműkötelékben végzett kényszeroszlatást.

(2) Az (1) bekezdésben említett eszköz alkalmazására a tömeget előzetesen FIGYELMEZTETNI kell."

mkogy.jogtar.hu/jogszabaly?docid=99400034.TV

sem felszólítás, sem figyelmeztetés nem volt. a rendőrség TÖRVÉNYT sértett. QED.

Sir Bates dö Hól 2018.12.16. 18:17:54

@aptikjampó: javaslom, inkább a mikropöcsöd fogd meg, hájas testvér!:-DDD... amint látom, a pedofil témában, mint érintett, jóval jártasabb vagy;-)... csak érdekességként: az a náci pedofilok jellemzője, hogy csak a kisfiúk jutnak eszükbe? freud zsiga nem hazudik: mikor elgurul a gyógyszered, kontrollálatlanul leírod a valót, s elárul a szóhasználatod;-)...

Bobby Newmark 2018.12.16. 18:24:09

@aptikjampó: VAGY téged fognak kollaboránsként felhúzni egy lámpavasra egyszercsak.

Reméld, hogy nem derül ki, hogy ki vagy, mert kezd keménnyé válni a helyzet...

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 18:51:10

@aptikjampó: kiengedték, megint füstbombát gyújtott, most nem kapott könnygázt. hogy lehet ez, Fidijóta?!

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2312/23121/231214/23121438_c0c2c51b1bd54878e8f8642536ea0111_x.jpg

Mikrobi 2018.12.16. 19:06:00

@taga20: csak ennyit tudsz? Ettől még nem kaptok legközelebb több szavazatot! Sőt, ezzel a stílusú tüntetéssel még a maradék jóérzésű libsi is el fog fordulni a pártjaitoktól és sose váltjátok le a gyűlölt Fideszt:-)

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:02:21

@aptikjampó:

B+, amit idéztél, az maga Orbán Viktátorod mondta még 1988-ban. ezt valai beidézte, én meg annak válaszoltam az általam másolt részre a 2018.12.16. 14:22:41-kor írt hszben.

Ha nem iszol annyit, akkor észre veheted, hogy ketten is csak Or bánt idéztük.ÖÖÖÖÖ

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:06:43

@math0:

neked is gondod van a szöveg értelmezésével?

A 2018.12.16. 14:09:56 perckor írt hszben sehol nem írtam könnygázról. Arról beszéltem, hogy a rendőr csak azt látja füst van, ami lehet tűzből eredő is. Ne füstölögjön a tömegben senki, oszt nem viszik be. Vagy ez neked magas, mint tyúknak az abc?

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:14:59

@látjátok feleim szümtükkel:

"sehol nem írtam könnygázról."

egy olyan vitába pofáztál bele, amelyben arról volt szó.

" Arról beszéltem, hogy a rendőr csak azt látja füst van, ami lehet tűzből eredő is. Ne füstölögjön a tömegben senki, oszt nem viszik be. Vagy ez neked magas, mint tyúknak az abc? "

a rendőrnek nem az a feladata, hogy bárkit bevigyen, aki akár csinálhat is valamit, hanem az, hogy értelmesen döntsön. már volt példa, hogy a cigiző tüntetőt se vigye be az az idióta rendőr, hanem gondolkodjon! kurvára nem helyes, és nem törvényes, ha a rendőr minden füstölgőt bevisz.

A Momentum alelnöke pedig csak olyan füstölgést csinált, ami pont olyan törvényes volt, mint a cigizés.

Egyébként ennek megfelelően ki is engedték, ma is füstölgött, és ma nem vitték be. Ez meg a tévedés beismerése.

Ennyike, idióta Fideszes barom!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:16:33

@math0:" "59. § (1) Ha a jogellenesen összegyűlt, illetőleg jogellenes magatartást tanúsító tömeg a szétoszlásra irányuló rendőri FELSZÓLÍTÁS nem tesz eleget, a Rendőrség az e fejezetben szabályozott kényszerítő eszközök alkalmazása mellett a tömeggel szemben a következő eszközt, illetőleg intézkedést alkalmazhatja:"

Magad írod, hogy a törvény szerint a rendőr a TÖMEGGEL szemben alkalmazhat bizonyos kényszerítő eszközöket. De ez nem zárja ki, hogy akit a tüntetésen szabálysértésen ér, azt ne emelje ki a tömegből. Tudod azt az egy embert, aki elkövető. Mert nem a tömeget fújta le, hanem csak egy nőt, aki füstölt. Nagy valósíznűséggel a füstbombát nem azért találták ki, hogy tömegben, és a rendőrökre füstöljön a politikus. Mert ugyan van az a mondás, hogy a füst mindig szépre száll, de ez nem igaz, mert megy az arra is, akinek nem szánták.

Mellesleg a tüntetéssel egyet értek, én dolgoztam sokat túlórában, amit nekem mindig adott hónapban kifizettek, és nem három év múlva. De dolgoztam úgy is túlórában, hogy soha nem fizették ki, hiába kértem.

Aki pirotechnikai eszküzzel füstölög, ne csudálkozzon. Még akkor sem, ha lefújjűk lekönygázzal. Legfeljebb a rendőr kap egy enyhe figyelmeztetést, hogy máskor jobban kell fújni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:16:54

@látjátok feleim szümtükkel: itt van faszfejkém a bizonyíték:

kep.cdn.indexvas.hu/1/0/2312/23121/231214/23121438_c0c2c51b1bd54878e8f8642536ea0111_x.jpg

a momentum alelnökét kiengedték, és ma is füstbombát gyújtott, nem vitték be. ezzel elismerték, hogy a csütörtöki akció helytelen volt.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:19:09

@math0:

A rendőrnek pont feladata, hogy bevigye, akiről ügy ítéli meg jogelleneesen csinál valamit. Tévedhet is, de attól még joga van bevinni.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:21:04

@látjátok feleim szümtükkel:

" De ez nem zárja ki, hogy akit a tüntetésen szabálysértésen ér, azt ne emelje ki a tömegből. "

Ezt nem zárja ki. Ilyen esetben egyénileg kiderül, hogy a tüntető volt a hülye, vagy a rendőr. Csütörtökön végül nagyon sok embert kiengedtek, azaz nagyon sok esetben a rendőr volt a hülye.

"Mert nem a tömeget fújta le, hanem csak egy nőt, aki füstölt. "

EZT VISZONT KIZÁRJA, faszfejkém. ez törvénytelen. ilyen intézkedési módja a rendőrségnek tüntetésen nincs is. vagy kiemelik az illetőt konkrétan, vagy felszólítanak, és mindenkit oszlatnak, ez utóbbi esetben lehet könnygázt alkalmazni, felszólítás UTÁN!

előtte nem szabad,

előtte, egyénileg könnygázt fújni, ezt sem szabad, ilyen forgatókönyv nincs is a törvényben. meg egyébként nehéz is kivitelezni, a Momentum alelnökéről szóló videóban is látszik hogy kapott ott más is. szóval technikailag is igen aggályos, nem is sikerült, meg törvénytelen is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:22:00

@látjátok feleim szümtükkel: de fel is lehet jelenteni, ha tévedett, kártérítésért. remélem, megkapja a büdös rendőr!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:22:12

@math0:

Semmit nem ismertek el. Nem az a rendőr állt a politikus nő mellett, aki tegnap, ezért honnan veszed ezt a hülyeséget? Egyébkánt meg nyugodtan lefényképezhetik, és eljárhatnak vele szemben, ha a füstölgését szabáslysértésnek látták. Utólag, és bevitel nélkül is.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:24:42

@látjátok feleim szümtükkel: legalább 10 embert talált el az a könnygáz, te idióta fasz!

24.hu/belfold/2018/12/13/elvittek-a-rendorok-a-momentum-alelnoket/

a jó édes kurva anyádnak okoskodsz, remélem pofán talál egyszer egy ilyen könnygáz, te szemét, utolsó, senkiházi, faszfej!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:25:58

@látjátok feleim szümtükkel: "Nem az a rendőr állt a politikus nő mellett, aki tegnap, ezért honnan veszed ezt a hülyeséget? "

egyik rendőr így, a másik úgy?! na ez a rendőri önkényeskedés definíciója, te fasz!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:30:08

@látjátok feleim szümtükkel: hol van az a törvényben, hogy a rendőr könnygázt alkalmazhat az oszlásara való felszólítás és figyelmeztetés nélkül?! HOL VAN? TE KÖCSÖG, IDIÓTA, EMBERTELEN FASZ?!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:45:05

@math0:

Én nem tudom, hogy fért be ennyi fasz a szádon, de igen csak jönnek kifelé.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 20:48:35

@látjátok feleim szümtükkel: te rohantál tátott szájjal a faszerdőbe, te idióta. hogy találhattál te ki olyan idiótaságot, hogy a rendőr könnygázzal megszórhat egy tüntetőt, ebben az esetben 5 méterről?! hogy ezt ki lehet vitelezni, és hogy ez törvényes. hogy a faszban tudsz ilyen idióta lenni, te köcsög?!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 20:50:05

@math0:

Szerintem kevesebbet igyál, mert elmegy az agyad, oszt a faszerdőben sem találod, hiába jársz annyit oda, és nyeled, mint kacsa a nokedlit.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 21:01:45

@látjátok feleim szümtükkel: te rohantál tátott szájjal a faszerdőbe, te idióta. hogy találhattál te ki olyan idiótaságot, hogy a rendőr könnygázzal megszórhat egy tüntetőt, ebben az esetben 5 méterről?! hogy ezt ki lehet vitelezni, és hogy ez törvényes. hogy a faszban tudsz ilyen idióta lenni, te köcsög?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 21:03:04

@látjátok feleim szümtükkel: hol van az a törvényben, hogy a rendőr könnygázt alkalmazhat az oszlásara való felszólítás és figyelmeztetés nélkül?! HOL VAN? TE KÖCSÖG, IDIÓTA, EMBERTELEN FASZ?!

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 21:17:15

@math0:

Tanulj tinó, hátha ökör lesz belőled!

173/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelet
a polgári célú pirotechnikai tevékenységekről

104. § (1) 1. és 2. pirotechnikai osztályba tartozó tűzijáték termék
a)3
3 Megállapította: 300/2014. (XII. 5.) Korm. rendelet 8. § (6). Hatályos: 2015. III. 5-től.
közintézményben, középületben, sportlétesítményben, egyházi jogi
személy által használt helyiségben, védett természeti területen, valamint
RENDEZVÉNY HELYSZÍNÉÜL SZOLGÁLÓ NYILVÁNOS HELYEN PIROTECHNIKUS JELENLÉTÉBEN HASZNÁLHATÓ ÉS IRÁNYÍTÁSÁVAL
használható fel,
b) tömegközlekedési eszközön nem használható fel, és csak zárt
csomagolásban szállítható,
c) magánszemély által közúti és gyalogos közlekedésre (út, járda, híd stb.),
kikapcsolódásra, szórakozásra, sporttevékenységre, szabadidő eltöltésére
szolgáló területen - kivéve a december 28. 18 óra és a következő naptári év
január 1-jén 6 óra közötti időtartamot - nem használható fel

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 21:19:17

@math0:

sehol nem írtam könnygázról, csak a füstölésről. Talán csak el kéne menned egy olvasni tanító iskolába.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 21:31:53

@látjátok feleim szümtükkel: "tűzijáték termék"

ez nem tűzijáték termék volt, te idióta! te szopni jársz ide.

látjátok feleim szümtükkel 2018.12.16. 22:02:44

@math0:

Tényleg nem tüzijáték, csak pirotechnikai eszköz.

Gondolom anyád büszke, hogy ilyen jól nevelt matyit nyomott a világra.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.16. 22:48:58

@látjátok feleim szümtükkel: anyád téged arra tanított, hogy gondolkodás nélkül, teli pofával pofázzál bele más embereket érintő komoly kérdésekbe, és ontsad a hülyeséget?! és erre büszke?!

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2018.12.17. 07:04:45

@látjátok feleim szümtükkel: a te anyád büszke rád? a te anyád arra tanított téged, hogy a fiatal nőket arcon kell nyomni könnygázzal?! nem csoda, hogy egy magányos pszichopata lett belőled.

ZX 2018.12.17. 08:32:23

Nahát a tegnap esti és a ma reggeli események tükrében most már hivatalos, hogy MINDEN RENDŐR CSICSKA!
süti beállítások módosítása