B1 blogcsalád



Ha a NER tagja vagy, neked bajod nem lehet

2018. október 19. - nickgrabowszki

Három tanulságos hír egymás után. dgyub.jpeg

2018. október 16.: enyhébb bűnügyi felügyelet és 7,5 millió forintos óvadékot állapított meg a Dózsa György úti gázoló ügyében a Budai Központi Kerületi Bíróság.

M. Richárd ellen halálos közúti baleset gondatlan okozásának vétsége és más bűncselekmény indult eljárás, mert 

  • 2015-ben Budapesten az Andrássy úton közúti veszélyeztetést követett el egy kerékpáros sérelmére, akit ezután még bántalmazott is;
  • 2017. május 15-én szintén Budapesten, a Dózsa György úton összeütközött egy szabálytalanul elé beforduló másik gépjárművel. A baleset következtében két ember meghalt, többen pedig súlyosan megsérültek. 

M. Richárd a tavalyi balesetekor egyáltalán nem vezethetett volna, mert nem volt jogosítványa, továbbá azt megelőzően drogot is fogyasztott, valamint a baleset előidézésért okolható, mert - mint azt a bíróság közleménye megállapítja - 

megengedett sebességet jelentősen meghaladva

közlekedett. Mindezekután nemhogy börtönbe nem került, de még a házi őrizet szabályait is megszegte, most pedig szabadon közlekedhet Budapest és Pest megye teljes területén. Sőt, 7,5 millió forintért kivásárolhatja magát, és

szabad emberként az egész világot bejárhatja, amíg ítélet nem lesz.

A bírósági közlemény utal arra is, hogy milyen lesz a majdani ítélet, amikor 

egy szabálytalanul elé beforduló másik gépjárműről 

beszél, mintha az áldozatok kocsijának sofőrje észlelhette volna a 130-150 kom/órával érkező másik autót, hogy elsőbbséget adjon neki.

ricsi.jpgA bíróság továbbá azt is megállapította, hogy 

M. R. kábítószert fogyasztott, bár ez a vezetési képességére nem volt kihatással.

Ami ugye nem lehet igaz. Vagy ha mégis az, akkor csak azért lehet, mert M. Richárd annyira kokainfüggő, hogy a kialakult tolarencia egy csekélyebb mennyiség neki már meg se kottyan. Tehát egy agresszív drogfüggőt helyeznek szabadlábra, bár mint megállapítják, 

a korábbi bűncselekmény miatti gyanúsítotti kihallgatását követően a gyanú szerinti újabb bűncselekményt követett el és vonatkozásában fennáll a bűnismétlés veszélye is.

ra_3_1.jpg2013. december 3.: itt érdemes felidézni, hogy amikor a szintén közúti baleset okozásával gyanúsított szlovák milliomosnőt a bíróság előzetes letartóztatás helyett csak házi őrizetbe helyezte letartóztatás helyett, akkor Rogán Antal propagandaminiszter - még mint a Fidesz frakcióvezetője - Eva Rezešová házánál tiltakozott a 4 ember halálával járó feltűnően enyhe előzetes verdikt miatt.

A házi őrizet ilyen esetben, ilyen körülmények mellett teljességgel elfogadhatatlan. (..) Ha kell, akkor törvénymódosítással előzzük meg, hogy ilyen felháborító eset mégegyszer előfordulhasson.

M. Richárd első általa okozott közlekedési baleset után újabbat, már halálos áldozatokkal járót okozott gyorshajtva, drogfogyasztás után. Ám először házi őrizetet sem kapott, elmehetett nyaralni a Seychelle-szigetekre.

Az utóbb megítélt házi őrizetet megszegte, most tehát kiterjesztik a mozgásterét. Teljesen logikus.

Arról nincs hír, hogy Rogán tiltakozna, mint Rezešová esetében.

Igaz, Rezešová nem is tartozik Rogán saját verőemberi közé. Ellentétben M. Richárddal.

czcs_1.jpg2018. október 19.: noha a nyomozást lezárták, a házi őrizett lehetősége fel sem merült, ehelyett újabb fegyelmi eljárás indult a több mint egy éve előzetes letartóztatásban lévő Czeglédy Csaba ellen. A volt baloldali önkormányzati képviselő korábban kapott már fegyelmit azért is, mert túl sok könyve volt a zárkájában.

A jogi képviselője a hvg.hu-nak azt nyilatkozta, Czeglédyt korlátozzák az ügyvédjeivel való kapcsolattartásban is, mert tönkrement börtöntelefonja helyett nem kap másikat, mert a régi még a szervizben van.

Pedig Czeglédy nem is ölt meg senkit bekokózva, százötvennel.

A bejegyzés trackback címe:

https://b1.blog.hu/api/trackback/id/tr6014310971

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paraszthajszal 2018.10.19. 18:58:17

Sivalkodtok, lypsykéim? Mehettek nyugodtan a címeres gazember cimborátok mellett is tüncikézni, lássuk, mennyire szimpatizál majd veletek a magyar lakosság! (Gondolom megint lennétek összesen vagy huszan, mint legutóbb!)

Bármennyire fájhat is nektek, a magyar börtönökben a ballib gyanusítottakra is szabályok vonatkoznak, akárcsak mindenki másra – nincs kivételezés! Ha pedig az illető a bv házirendjéhez magától nem hajlandó alkalmazkodni, akkor fegyelmi büntetésekkel fogják erre rávenni!

Rendet fogunk csinálni, az utcán is, a börtönökben is és a parlamentben is – hiába sivalkodtok. Erre adott kétharmados mandátumot a magyar lakosság, 2018-ban immár harmadszor is!

klezsola 2018.10.19. 19:08:50

@paraszthajszal:

Téged sem az eszedért szeretnek! Bár lehet, csak funkcionális analfabéta vagy, mert nagyon nem érted miről is szól a poszt.
Amúgy meg gazember M Richárd és SzarRogáns Tóni. A suttyó gazdádról és csapatáról már ne is beszéljünk...

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.19. 20:13:36

@paraszthajszal: "Rendet fogunk csinálni, az utcán is, a börtönökben is"

Hehe. 8-9 éve az volt a duma, hogy két hét alatt rendet csináltok. Nem telt még le??? :))

"és a parlamentben is"

No, ott kéne. Először azt a felfuvalkodott kollaboráns házmestert kell kisöpörni, aki lehetetlenné teszi a parlamenti munkát.

Sir Bates dö Hól 2018.10.19. 20:23:27

@paraszthajszal: remélem, azért elrejted az ip-címed, mert egyszer valaki nagyon nyakon fog baszni...

joska141 2018.10.19. 20:34:40

Nem paraszthajszál, hanem borosta. Jelenleg Czeglédy Csaba ellen azért folyik újabb vizsgálat a börtönben, mert túlzottan borostás, így megváltoztatja az arcát az őrizetbe vételi arcához képest. Ahogy tetszenek írni: rendnek kell lenni...

bíjí 2018.10.19. 20:34:48

Nicolae is azt gondolta,hogy őt mindenki szereti,aztán egyszer csak repültek a kucsmák!

taga20 2018.10.19. 21:35:26

@paraszthajszal: félelmetes, hogy mekkora egy erkölcsi hulladék vagy fityesztalpas!

miért nem téged baszott telibe ricsi, eszt nem értem? pedig rászolgáltál véglény, az fiksz.

Csató 2018.10.20. 09:07:14

Egy jó tanács: Ha a későbbikben sikeres, befolyás politikus lennél, akkor most ha lehet, ne kábszizz együtt mindenféle zűrös alvilági alakkal.
Mert ha szarba kerülnek, akkor hozzád fognak fordulni, hogy mosd ki őket.
És az ilyen alakok mindig szarba kerülnek.......
És te kénytelen leszel segíteni, különben tálalnak.

Larry Silverstein 2018.10.20. 09:09:04

Mind2 buncselekmeny felhaborito, a Rezesovas is, meg ez is.

A tobbi, kulonosen a Rogan es a M.Richard kozotti kapcsolat viszont 0% teny, 100% koholmany.

Csató 2018.10.20. 09:18:59

@Larry Silverstein: a Rogán 100%-ban kiált Rezesova meg az eljárás ellen, míg M. Ricsi ellen 0 db nyilatkozat jelentetett meg. Ez tény.

zsaruvér 2018.10.20. 09:31:01

@paraszthajszal: A neved az tőkéletes mindent elmond rólad.

Larry Silverstein 2018.10.20. 09:31:26

@Csató: igen, ennyi teny. De ez nem jelent semmit. A Rezesova ugy nagy sajtovisszhangot keltett, Rogan pedig politikus, szeret szerepelni. Most ez az ugy csendben megy, nem erdekli a sajtot, azert nem erdekli Rogant se meg a tobbi politikust se.

Szoval valos tenymorzsakbol probal valami meset koholni a berblogger, amit nevvel, vagy egy index cikkben is megirhatna, csak akkor ugye ezert vallalnia kellene a felelosseget.

Fülig José 2018.10.20. 09:41:46

@klezsola: dehogy, fizetett fideSStroll, abból is a sötétebb fajta. Már csak ilyen van...

Fülig José 2018.10.20. 09:49:06

@Larry Silverstein: nem a te cigánykirályod ajvékolt két hete Stassburgban a fújkaki mennyirenemeurópai nemszépdolog kettős mérce miatt?! A talpnyalója -te- most ménem nyivákolsz? Szánalmasak vagytok ti fideSSkutyák, az alternatív világotokkal...nem vágod, mi..?!

Csató 2018.10.20. 09:49:33

@Larry Silverstein: Persze, ha Soros együtt mulatott volna Ricsivel! :D

Gábor Szögyéni 2018.10.20. 09:51:53

Rezesová esetében az áldozatok halálra égtek. Emberégetést pedig nem csinálhat akárki, csak akit erre a cigánykirály méltónak talál.

dare 2018.10.20. 10:23:14

Ez csak azért rakom ide, mert erre tisztán emlékszek még, és azt akarom vele bemutatni, hogy a tv-ben szereplő ügyvédek által sokat emlegetett szent jog mennyire nem attól függ, hogy ki milyen felekezethez tartozik, hanem ami ellen annyira szoktak inkább hörögni, miszerint a törvény előtt igenis mindenki egyenlő, már a feltételezés is borzasztóan sértő, ha ezzel rágalmazzák őket, vagy ha ki merik azt mondani az állításukkal merőben szembehelyezkedő álláspontot, azt hogy a pénztárca vastagsága, vagy az illető státusza sokat tud ám kozmetikázni bizonyos ítéleteknél.

www.origo.hu/sport/futball/20090829-bodnar-laszlo-a-debrecen-vedoje-halalra-gazolt-egy-kerekparost.html

Gyorsított eljárással (pár hét) kapott 1.5 év felfüggesztettet.

"Pedig Czeglédy nem is ölt meg senkit bekokózva, százötvennel."
A két ügy egyébként annyiban hasonlít csak egymásra, hogy mindkettő bűncselekmény.
Ez az összevetés akkor is áll, ha háziőrízet vagy börtön összevetésben vizsgáljuk őket.
A bíróság dönti el, ki hol tölti le a büntetését.
Elvileg nem tud hatni a bírókra senki, ha ez szóba kerül, akkor minden jogot végzett ember olyan hisztit tud bemutatni a feltételezésért, hogy azt kínos még hallgatni is.
A bíróság intézménye független, és a jog előtt mindenki egyenlő.
Aki ezt másként értelmezi, az beszélgesssen jogot végzett emberekkel erről.
De ne csak az elmúlt 8 év, hanem az elmúlt-elmúlt 8 év ismeretében is.
Úgy lenne korrekt, ezek a bírók nem 8 éve léptek a hivatalukba, tehát meg kell tőlük kérdezni, hogy 8 éve ide, azelőtt meg oda hoztak meg ítéleteket, vagy számukra a jog vagy törvény előtt mindenki egyenlő-e.

Orbán veje 2018.10.20. 10:27:21

@paraszthajszal:

Jól hazudsz haver! Magyarország szétqúrásához a magyar nép 50%-os felhatalmazást sem adott a fidesznek de énszerintem jól teszed hogy a 49%-ot 66%-nak hazudod. Még egy-két orbán ciklus, s meglásd 15%-ból is tud a Viktor 70%-ot csinálni.
Bárcsak még több hozzád hasonló szarházi orbánseggnyaló lenne az országban hogy mészáros lölö + a garancsi legyen a leggazdagabb az egész világon. A nem ránk szavazó 5 millió magyar libsi meg ki a faszt érdekel, igaz?

Orbán veje 2018.10.20. 10:31:08

@dare: , "és a jog előtt mindenki egyenlő."

Kiválóan mondod haver! Pont ezért kell nekünk olyan ügyész (Polt), aki a fidesz alapító tagja. És éppen ezért nem kell csatlakoznunk az Európai Ügyészséghez. Mert Tiborcz és Czeglédy a legfőbb ügyész urunk előtt ugyanaz.

Bár még több hozzád hasonló fideszes szarember lenne az országban. Hogy még többet lophassunk a hülye magyaroktól.

pioneer2016 2018.10.20. 10:36:07

@paraszthajszal:

Nagy barom vagy Te édes fiam.

$pi$ 2018.10.20. 10:41:03

Szóval a miniszter elintézi a több emberölésről szóló vádat a tetkós, kigyúrt, kopasz, kokainos műmájer gyereknek, mert az elment párszor gályázni neki?

Khm... azért ezen a forgatókönyven még csiholni kellene mielőtt eladnátok hálivúdnak, mert ezt még moziba sem szopja be senki. :D

dare 2018.10.20. 10:42:27

@Orbán veje: Hallod, ne nézz már madárnak.
Azért mert te csak 4 éve csodálkozol rá a világra, azért mások figyeltek már előtte is.
És nagyon sok megúszós bűncselekmény volt abban az időben is.
Csak ne kettős mércézz.
Ha elítéled ezeket, akkor ítéld el azokat is.
Kapard le a hályogot golyódról, és lapozgass bele kicsit a régebbi bűnesetekbe is.
Előre szólok, meg fogsz majd lepődni, ezért csak óvatosan.

dare 2018.10.20. 10:43:13

@dare: Helyesebben 8 éve.

bóvli ország jobban teljesít 2018.10.20. 10:47:36

@paraszthajszal:

de jókat röhögök rajtad, te 45 kilós 12 dioptriás szemüveget viselö taknyos fidelitaszos köcsög. De bátor vagy ott orbán seggében. Csak hogy tudod, az összes kétharmados meg háromharmados diktátorra eljött egy napon a golyószóró, a lámpavas vagy jobb esetben a vasra veretés. Te hova fogsz majd akkor menekülni köcsög gyereke az anyjának?

bóvli ország jobban teljesít 2018.10.20. 10:57:43

@dare: "A bíróság intézménye független, és a jog előtt mindenki egyenlő.
Aki ezt másként értelmezi, az beszélgesssen jogot végzett emberekkel erről. "

Hú de szarul magy a fideszmaffiának hogy már csak ekkora idiótákat tud felvenni bértrollnak. Nem jogot végzettekkel kell beszélni te bértroll, hanem híreket nézni. És érteni, ami ugye nálatok fideszbirkáknál egy lehetetlen feladat.

Cicabogár, amióta Szajréné Handó Tünde lett élet és halál ura a bíróságokon, és a bírák csoportban menekülnek a NER diktátor picsa ámokfut´ása elől, addig te iszonyú hülyén nézel ki a fent említtett propaganda anyagoddal. Bár n´álatok fidesz birkáknál felvételi követelmény hogy gy´árilag hülyén nézzetek ki.

martineden 2018.10.20. 11:14:08

@zsaruvér: Nem teljesen,a paraszthajszalbol csak a paraszt igaz,de az nagyon.

dare 2018.10.20. 11:40:08

@bóvli ország jobban teljesít: Nem tudok felnőni a balos értelmiséghez.
Bármennyire is tepernék a mocskolódási versenyben, akkor is alulmaradnék velük szemben.
Meg persze az értelmezésük, ááá kizárt dology hogy felnőjek hozzájuk.
Ha rajtam egy pillanatig is fog múlni abban biztos lehetsz, soha többet az életben nem fogtok a hatalom közelébe se kerülni.
Ha az én egyetlen szavazatom döntene arról, hogy a NER vagy ti, akkor nem haboznék egy pillanatra se.
De szerencsére nem csak ti vagytok, hamarosan kéz3n foghatjátok majd egymást az elvtársaitokkal, és elhúztok majd innen a fészkes fenébe.

klezsola 2018.10.20. 11:48:01

@dare:
Tudom bonyolult, ezért segítek: ez első, még trükközés nélküli 2/3 sok egyéb (a már akkor is izomból folyó karaktergyilkosságok, destruktív ellenzéki ténykedés stb.) mellett többek közt a libsi-bolsi-komcsi-hazaáruló gyülekezetnek köszönhetően jött össze a Fidesznek. Mi nem magyaráztuk meg a lehetetlent, a töketlenkedést, a lenyúlásokat, trükközéseket, a csak szóbeli tetteket stb., hanem vagy nem szavaztunk, vagy akadtak, akik büntetésből a narancsosokra voksoltak! Persze utóbbiak jó része már megbánta ezt, de akkor így érezte helyesnek. S manapság azért nincs/sincs erős ellenzéki párt, mert még mindig nem képviselik azt, amit szeretnénk; még mindig hiteltelenek, még mindig nem értik az embereket, mert még... Mindezt annak ellenére, hogy közben nagyon is szabadulnánk a „bölcs vezértől”... A hívőket viszont lehet kajáltatni azzal, hogy OV mindenkitől megvéd, az nem esik le nekik, hogy nincs kitől, mert a felcsúti gerjeszti a háborút...

2018.10.20. 12:39:35

@Orbán veje:

Nos a második csúti takony kormánya - pontosabban a fityisz - 2014-ben 27-ból csinált 67 százalékot.

bóvli ország jobban teljesít 2018.10.20. 13:31:50

@dare:

szegény fideszbirkám, te már a Kádár rendszerben is megfelelően rendszer hülye voltál, mert ugye akkor meg azt ugattad hogy aki nem kommunista, az mind fasizta.

Mára csak anynit változott a jobbágy mentalitású szellemi k´épességed, hogy most azt ugatod hogy aki nem orbán faszszopó fidesz birka mint te, az csak ballib lehet.

Idiótám, neked tényleg a fideszben a helyed, az a párt a gyüjtőhelye a társadlaom legostobább rétegének.

neko1967 2018.10.20. 13:32:00

@dare:

Kedves Dare!

A Bodnár ügyről a következőket kell tudni.
1. Bodnár tényleg gyorsabban hajtott a megengedettnél, de nem volt ittas, és a kanyarban, az ütközésnél is a saját sávjában haladt.
2. A kerékpáros nem volt kivilágítva.
3. A kerékpáros ugyanabba az irányba haladt, mint Bodnár, de majdnem a felező vonalon! Ezért tört össze a kocsi bal eleje!
4. A kerékpáros olyan részeg volt, hogy csoda volt hogy egyáltalán tudott kerékpározni!
5. Az ütközés egy kanyar után történt, éjszaka, így valószínűleg akkor is megtörténik a baleset, ha Bodnár szabályosan közlekedik.

Vagyis a bíróság figyelembe vette az áldozat közrehatását a baleset eredményének a bekövetkeztében. Ezért kapott 1,5 év felfüggesztettet letöltendő helyet.

Rezesovánál az áldozatoknak semmi szerepe nem volt a baleset bekövetkeztében, plusz ittas volt, ezért kapott letöltendőt!

bóvli ország jobban teljesít 2018.10.20. 13:37:10

@dare: "De szerencsére nem csak ti vagytok, hamarosan kéz3n foghatjátok majd egymást az elvtársaitokkal, és elhúztok majd innen a fészkes fenébe."

Te idióta, hát elküldenéd a FIDESZKOMCSI családodat a fészkes fenébe?
Nyugi, az idő egyre jobban ellenetekk dolgozik, de nem a fészkes fen´ébe fogtok húzni hanem a Csillag börtönbe. A gazdáid esetleg Moszkvába, ha a luxus repülőik időben indulnak még mielőtt a nép szem´élyesen megy majd értük elszámoltatni.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2018.10.20. 14:17:50

@paraszthajszal: Mondom,ti már többen is írtok egy nickről.
Ez műszakfüggő?

Orban Viktor 2018.10.20. 14:43:59

A posztolo rendkivul elfogult, a fenykep alapjan kifejezetten, szimpatikus jora valo fiatalembernek tunik, ez a Richard.

arabszopolibsik 2018.10.20. 14:53:54

@Orbán veje: "Még egy-két orbán ciklus, s meglásd 15%-ból is tud a Viktor 70%-ot csinálni. "
Remeljuk nem sokara ott tartunk majd mint a Franciak, ahol Macron a valasztok 18 %-val 74 %-os parlamenti tobbseget ert el.

dare 2018.10.20. 15:01:56

@neko1967: Neked válaszolok, mert értelmesen leírtad az esetet.
Mind a két embert ismertem személyesen régen, már Bognárt és M. Ricsit, nem vagyok elfogult egyik fél felé sem.
Ismerem mind a két esetnél a körülményeket, és mind a két személy hibázott, a bíróság el is ítélte őket érte.
Az eljárás menete volt túl gyors nekem, tényleg csak pár hét volt.
És egyébként középkorú férfi volt az áldozat, valóban ittas, és a család meg is bocsátott az esetért.
Viszont gyorsan hajtott.
Ez a magyarázat, hogy nem volt belátható útszakasz, sötét volt, rossz helyen közlekedett a biciklis, meg ehhez hasonlók.
Tudom hol történt, és nekem nehezen lehet bemagyarázni azt, hogy egy láthatósági mellényben közlekedő biciklist úgy el lehet gázolni ott, hogy alig marad belőle valami.
Mindegy milyen részeg volt, és mindegy hol közlekedett.
Mindkét esetnél a sebesség okozta a bajt.
Viszont az egyik esetnél meg van magyarázva miért történt gyorsan az ítélet, a másik meg állandóan napirenden van a sajtó által.
Furcsa ítéletek voltak 2010 előtt is, akkor is voltak Rezesovák, és olyanok is mint az említettek.
Arra akartam kihegyezni az egészet, hogy láttunk már ilyen ítéleteket, ha nem meggyőző ez, akkor ha hazamegyek keresek neked még párat.

dukeekud 2018.10.20. 15:18:48

"M. Richárd első általa okozott közlekedési baleset után újabbat, már halálos áldozatokkal járót okozott gyorshajtva, drogfogyasztás után. "

Változtatni kéne a törvényen. Elöször az elnevezést KELL megváltoztatni. Nem szabadna balesetnek nevezni az ilyet, hanem GYILKOSÁGNAK kellene nevezni. Az nem baleset, amikor egy drogos állat
a megendett sebeség sokszorosával,
jogositvány nélkül,
vezetéstöl eltiltás alatt,
drogosan valosággal örjöng az utcákon.
EZ GYILKOSÁG, és az iteletnek is ennek megfelelönek kéne lennie.
Minimum 20-30 év fegyházakat kéne az ilyen degeneráltaknak kapniuk, mert aki bedrogozva örjöng az utakon, az nem véletlen balesetet okoz, hanem kitervelten gyilkol.

MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2018.10.20. 16:00:34

@arabszopolibsik: "18 %-val 74 %-os parlamenti tobbseget"

A csúti gecire szavazó hazaáruló kemény mag nem lehet több 3-4%-nál, mégis kétharmadot ért el választási csalással.

szepipiktor 2018.10.20. 16:56:37

Remek!
Hát csak eljutottunk ide!
A "demokratikus" ellenzék sajtója is képviseli a "mi bűnözőnk jó ember, a ti bűnözőtök rossz ember" filozófiát...
Hogyan lehet egy tucat aljas politikus, bűnöző, gazember között aktuálpolitikai alapokon létrehozni a jó és a rossz halmazokat????

pizo 2018.10.20. 18:33:02

@paraszthajszal: Amikor elolvasok egy ilyen hozzászólást, mindig újra rájövök hogy ez az ország menthetetlen.

Zoli

Orbán veje 2018.10.20. 18:42:26

@arabszopolibsik: Jól hazudsz haver. Kár hogy nincs link hozzá.
Bár még több hozzád hasonló szarházi orbánseggnyaló lenne az országban. Csak azé, hogy a párnát is kilophassuk a nép feje alól.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.20. 18:44:42

@MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN:

"A csúti gecire szavazó hazaáruló kemény mag nem lehet több 3-4%-nál"
Szerintem ennyi fogyatékos libsi azért nincs, hogy még az ikszet is rossz helyre húzza, de ki tudja persze, ti látjátok.

Nagykörúton túli magyar 2018.10.20. 18:47:21

@dukeekud:
"Elöször az elnevezést KELL megváltoztatni. "
"GYILKOSÁG" (2x)

Azt bizony neked is meg kellene...

Szűtté mamá? Szűjjé! 2018.10.20. 21:55:31

@paraszthajszal: Nézd már, itt egy fideszes köpedék.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 01:21:53

@dare: nem meggyőző. A második esetben Ricsi fiú visszaeső volt. Egyszer már volt elmarasztalva a kerékpáros ügyben, valamint érvényes vezetői engedély nélkül, jelentősen túllépve a megengedett sebességet ütközött.

Tudod, a másik félnek esélye sincs felmérni a veszélyt, ha lakott területen belül ilyen sebességgel közlekedsz.
Valamint elmulasztott segítséget nyújtani.

Ezért téged nem engednének szabadlábon védekezni...
Tehát ne vesd össze más esettel, elég ezt önmagában vizsgálni.

Valamint fejtsd ki nekem, mennyi az esélye annak, hogy megszegve a lakhely elhagyási tilalmat, ne rabosítsanak, hanem enyhítsék azt?

Nem szokatlan? Nem gyanúsan szokatlan?

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 01:24:09

@Dr Szopjatokle Mind: A szerelmed fotóját nem kell mindig belinkelned.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 01:25:29

@Szél Bernadett börtönben van már?: igazad lehet, biztos több lesz az. Neked tudnod kell.

LebensraumamOsten 2018.10.21. 03:00:18

@paraszthajszal: Úgyis kinyírnak benneteket. Csak idő kérdése. Már csak azért is mert alsóbbrendűek vagytok az állatoknál. Majd véletlenül bezáródtok egy templomba a nagy imádkozás közben és egy importált arab rátok gyújtja. Tiszta ügy, keresztény szektás öngyilkosság. Oka bűnözői leszámolás egymás közt.
Ricsinek meg mögé lép valaki egy zsúfolt utcán, és beledöf egy kis finom szert a hátába, amitől pár órán belül pokoli kínok közt lerágja a falat és a kukacok hasába vándorol. A tettes kiléte ismeretlen, motivációja, indítéka bizonytalan. Ügy megoldatlanul lezárva.

LebensraumamOsten 2018.10.21. 03:01:42

@bóvli ország jobban teljesít: Ezt a ratyit magamra vállalom, mert lámpaernyőt szeretnék a bőréből a szobámba, ahol arab kisgyereknek olvasok fel a keresztény egyház bűneiről.

Törpvadász 2018.10.21. 03:20:56

@neko1967: Igen.De Rezesova ült, ez a pali sztem most sem fog.... Szégyen!

Törpvadász 2018.10.21. 03:27:11

@dare: nos aki nem akar látni... Nem vagyok balos, de a fröcsögés sajnos a jobboldalnak igenis sajátja. Ha márbőszinték akarunk lenni magunkhoz...

Törpvadász 2018.10.21. 03:32:26

Szánalmas ez az egész. Valaki megszegve a háziőrizetet tett valamit... Vagyis bűnt elkövetve bűntbkövetett el, amikor megölt 2 embert... Akkor kirőlnis beszélünk??? És még a Czeglédit vegzálják. Bár kehet, h mártírt faragnak belőle így nagy ügyesen... A pletykák szerint amúgy is az volt a baj, h egy Fideszes akarta az üzletét...

Törpvadász 2018.10.21. 03:33:38

@Orban Viktor: :) :) :)

hoplita 2018.10.21. 08:06:30

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

Szeva haver!!:)
Azt, hogy az alja hülye a fityiszeseknek, tudjuk. A közepe szintén, a teteje meg szemét.
Ez az anyabaszó meg szerintem száraztésztáért csinál állatot magából....igaz, nem nehéz neki.

Attilajukkaja 2018.10.21. 08:25:48

A legalizált jogsértések országa lettünk. Mondjuk nem először a történelmünk folyamán, de hogy éppen Orbán hozta vissza ezt a "szép" magyar hagyományt, azt nem gondoltam volna pár évtizede. Persze ehhez kellett a magyar jobbágyok népes hada is. :o(

Ménár Atya 2018.10.21. 09:02:30

Kár előre lázadozni,hogy igazságtalanság történt.
Majd a bírósági ítélet után , addig ártatlan.
Persze ez hülyén hangzik így, de hát ilyen idióta a jogrendszerünk.
Véleményem szerint, egy közúti balesetben automatikusan hibásnak kell lennie annak aki nem jogosult a vezetésre, tehát nem lehetett volna ott, innentől az okozott kár, és a sérülések mértékét mérlegelve csak arról kellene mérlegelni a bírónak, hogy mekkora büntit szabjon ki. Felesleges évekig szarakodni ilyen tetűkkel.
Viszont az óvadék intézménye létezik, ha a bíró így döntött akkor ez van, a másik bíró meg nem így döntött ott meg az van.
A blog önmagát cáfolja amikor a saját oldali gyanúsítottat jobbnak állítja be mint egy akármilyen másikat.
Ennél az izomagyúnál nincs másod meg tized meg ezredik szál, ez elütött két embert , gondolomm lezárták a vizsgálatot, a másik galléros bűnözőnél meg lehetnek egyéb összefonódások, gondolom az összebeszélést,és bizonyítékok eltűntetését ill az ember megtörését szolgálja az előzetes, tehát rossz az összehasonlítási alap.

hoplita 2018.10.21. 09:28:55

@Ménár Atya:
".....ill az ember megtörését szolgálja az előzetes...."

Na, azt nem szolgálhatja, mert csak 3 esetben tartható fent.
Nézz utána, a többivel egyetértek, bár a hosszú, vádemelés nélküli előzetesek amolyan keleti jogintézmények, már ha nem oximoron ez a jelzős szerkezet.:)

Ménár Atya 2018.10.21. 09:38:23

@hoplita: Ezen kár vitatkozni, azt is szolgálja, attól, hogy nincs leírva, még létezik ilyen.
Legfeljebb mással indokolják, de a lényegen ez nem változtat.
Aki nem volt bezárva soha, kiváltságokat élvezett, megfelelő IQ-val rendelkezik, vagy esetleg vezető pozícióban volt, vagy olyan tevékenységet végzett, ami viszonylag szabad mozgást,és időbeosztást tett lehetővé, az bizony könnyebben megtörik , mint egy tapasztalt börtönviselt, vagy primitív ember.
Ez nem jog,vagy politika kérdése.
Gázolónk kb leszarja a jogot, szélhámos tolvajunk meg beszart mert kirántották a lába alól a talajt, befolyása jelenleg nulla, az életviteléhez,és körülményeihez képest pedig kb a középkorba került vissza, tehát ha szabadulni akar mielőbb akkor előbb utóbb meg fog törni.

hoplita 2018.10.21. 11:58:51

@Ménár Atya:
Na, te még tuti nem voltál bezárva.:)
Tartás, mentalitás és lélektani kérdés, még csak nem is szociológiai.

Ja....ha nincs leírva, de ez a cél...na ott baszott be az egész és csodálkozom, hogy erre valaki, aki nem hülyébb az átlagnál, egyetértően rábólint.
Van nálunk egy mondás...ma nekem, holnap neked. Gondolkodj el ezen.

dare 2018.10.21. 12:30:18

@Igazamvanvagyigazamvan?: Lassan a 20 éves évfordulója következik ennek az ügynek,ez talán jobban megállja az összevetést, mivel szintén volt halálos áldozat, szintén hintőporos volt a nózi, és szintén okozott korábban közúti bűncselekményt:
www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwiD24HFmpfeAhUEVywKHXlQBwMQFjAAegQIAxAB&url=http%3A%2F%2Fwww.origo.hu%2Fitthon%2F19981218csaszar.html&usg=AOvVaw2iI-dvMO7rlP5UGquFiEh0

Igen tudom, ez is a Fidesz kormányzása alatt történt, de azért remélem senki nem gondolja azt komolyan, hogy fél évvel a választások megnyerése után a Fidesz csicskáztatta a bíróságokat azért, mert nekik olyan ítéletnek kell születni, ami számukra kedvező.
Kisfiúk voltak még, inkább csak kérhettek (de szerintem még azt se tehették), mint utasítottak volna bárkit is bármire.

De ha ez nem jó, van egy érdekesebb összevetés.
Az egyik ez :www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=2ahUKEwjYp9_5nJfeAhXMhiwKHRaJARQQFjADegQIBRAB&url=https%3A%2F%2Ffemina.hu%2Fhazai_sztar%2Ffenyo-ivan-autobaleset-ittasan%2F&usg=AOvVaw1TQeqa2d687zJH7X3sdfQ_

Ez az, amiről kevesen hallottak, azért mert ez békeidőben történt.
Ezalatt azt értem, itt még nem kellett csípőből tüzelni mindenkire, elég jól működött a buksisimi, gyere be egy beszélgetés műsorba, adjál két torokszorító interjút, és meg is van bocsátva a botlásod.
De tudod, egyszer majd mi is kérünk tőled valamit cserébe.

A másikat már mindenki ismeri szerintem:
www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUKEwiItIa4npfeAhWMKiwKHZFOATYQFjAAegQICBAB&url=https%3A%2F%2Findex.hu%2Fbulvar%2F2010%2F05%2F08%2Fstohl_andras_balesetet_okozott_eloallitottak%2F&usg=AOvVaw10Eu7S9hLLNXA-n7Noe2Sh

Akkor most teljesen őszintén kifejtem a gondolatomat az alábbi két esettel kapcsolatban.
Azért vagyok ilyen bátor, mert lehet senki se olvassa el. :D

Stohl esete már nem békeidőben történt, ez volt neki a balszerencséje.
Ha korábban történik, akkor talán őt se feszíti keresztre a balos média, van egy peren kívüli megegyezés, 1-2 beszélgetős műsorban való részvétel, és megy mindenki a maga dolgára.

Viszont Stohl a rendszerváltás óta saját bevallása szerint a Fideszre szavaz, ezért mivel nem békeidő van, rekordgyorsasággal élesítették is a tölteteket.
Bár Gyárfást is pillanatok alatt szitává lőtték, tehát nem biztos az, hogy Stohl ha saját bevallása szerint a rendszerváltás óta az Mszp-re szavaz, akkor se indult volna ekkora lejáratókampány ellene.
Miért?
Azért mert a bíróságra helyezték a nyomást, ezzel prezentálták azt, hogy akkor is olyan ítélet fog születni, amilyet mi akarunk.
Tetszik, nem tetszik ez van.
Ezt nem engedjük olyan könnyen azért.
Ezért zúdult akkora össztűz a Bucira, amit senki nem tudott volna kivédeni, senki.
Ha akkor felmentik, akkor a tömeg vitte volna be őt a börtönbe, annyira sikerült felhergelni itt mindenkit, hogy olyan ítélet nem is születhetett volna, mint teszem azt ha korábban történt volna a bűneset.
Tehát ha a NER tagja vagy, neked nem lehet bajod sztori nem is működhetett volna.
Nem volt más választása, nem is tudtak volna rajta segíteni a fideszesek akkor se, ha nagyon akartak volna.
De miért is akartak volna, hibázott, kapja meg a büntetését érte.
Neki már a baleset napján megvolt az elnézést Virág elvtárs, de ez az ítélet.
Átírva: ha a NER tagja vagy, akkor bajod is lehet.
Így már valamivel közelebb van a valósághoz az egész história.

A Fidesz kezd keresztbe feküdni ennek a vélekedésnek, már ők akarják uralni a bíróság intézményét is.
Most azon lehet vitatkozni, hogy azért mert szeretnék mindenkire a megérdemelt büntetését kiszabni ráhatás nélkül, vagy azért mert ők is ebben az egyszer kérünk magától valamit rendszerben kezdenek el működni, de ezt nem az én tisztem eldönteni, ahogy másé sem, legkevésbé a baloldali sajtó és megmondóembereké.
Véleményem lehet róla, de én azzal nem fogom tudni befolyásolni ezt az egészet.

Tehát erre a kérdésedre- Valamint fejtsd ki nekem, mennyi az esélye annak, hogy megszegve a lakhely elhagyási tilalmat, ne rabosítsanak, hanem enyhítsék azt?-az a válaszom, hogy én hiába fejtem most ki, a későbbiek folyamán fogjuk ezt tisztábban látni.

"Nem szokatlan? Nem gyanúsan szokatlan?"
De az, viszont én már annyi szokatlan dolgot láttam a régi NER-en kívüli időkből, hogy a gyanús meg szokatlan szavak nem érik már el az ingerküszöbömet.

dare 2018.10.21. 12:38:07

@Törpvadász: "nos aki nem akar látni."
De akarok látni, és látok is.
Mind a két oldallal voltak már vitáim, és bár nagyon sok jelzőt sikerül a fejemhez vágni mind a két oldalnak, de nekem a baloldaliak mindig súlyosabb sértéseket vágtak a fejemhez.
Nem veszem fel őket, de ha objektívan nézem, akkor a mocskolódási versenyben ők sokkal erősebbek.
Lelkes amatőrök vannak a másik oldalon is, akik sok esetben nem maradnak el tőlük, de a saját megítélésem szerint a baloldali még mindig jobban tolja ezt.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 13:05:16

@dare: relativizálsz. Összevetsz eseteket, amik szerinted hasonlóak. Szerintem Stohl törvényt szegett, meg is büntették.
A te védenced visszaeső. Nem az első esete.
Mégis, úgy védekezik szabadlábon, hogy ismét törvényt sértve, az ő javára módosítják az eljárást....

Gyomorforgató arról regélned, hogy Stohl kezét elengedték a fideszes fijjug.
Ezek szerint a cikknek mégiscsak van valami igazsága. Ez a faszi valakinek fontosabb, mint Stohl ...szerinted.

dare 2018.10.21. 14:24:13

@Igazamvanvagyigazamvan?: Szerintem is törvényt szegett, nem erről beszéltem.
Nincs védencem, ne beszélj össze-vissza.
Arról akartam írni neked (amint látom teljesen sikertelenül), hogy a média eltorzítja a bűneseteket.
Ha akarják börtönbe kerülsz, ha akarják nem.
Nincs igazságszolgáltatás, szeretnék nagyon benne hinni én is, de sem most, sem korábban nem valósult ez meg.
Az a gyomorforgató, hogy nem akarod ezt tudomásul venni.
Nem az a lényeg én mit gondolok, az számít csak mi valósul meg a gyakorlatban.
És ami a gyakorlatban megvalósul, az sajnos engem igazol.
Örülnék ha nem, én lennék a legboldogabb, de sajnos ez így van.
Bár ne lenne így....szerintem.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 14:49:42

@dare: az adott esetben a média nagyon helyesen követeli a törvények betartását.
Szerintem csak ezt az esetet vizsgálva, visszaeső, esély van az újabb bűnelkövetésre, megszegte a fogvatartás szabályait.

Ne vegyük ide a korábbi eseteket, és főleg ne relativizáljunk.
Ha xy csak 3,5 évet kapott, akkor igazán jogos a háziőrizet feloldása. Igaz? Szerintem meg nem.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 14:54:59

@dare: Kíváncsi lennék, szerinted a média hogyan befolyásolja a Richárd gyerek ítéletét.... szerinted milyen cikkek jelentek meg, amiknek hatására enyhítették a lakhelyelhagyási tilalmat?
Miután megszegte???? Mi indokol egy ilyen döntést? Miért nem érhető el ez más esetben is? Magyarul: ez nem általános, sőt, épp ellenkezőleg, nincs rá példa!

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.21. 14:59:30

@dare: tudod mit? Játszuk el, hogy az ítélet után majd elmagyarázod, hogy a média hogyan juttatta börtönbe ezt a szegény fiút, főleg arra lennék kíváncsi, ha elmagyaráznád ugyanezt egy számára pozitív döntésnél is.
Miért kap felfüggesztettet, miért számolják bele a háziőrizet idejét a letöltendőbe, stb.

dare 2018.10.21. 15:38:59

@Igazamvanvagyigazamvan?:" tudod mit? Játszuk el, hogy az ítélet után"
Na ezt támogatom.
Nem szeretek olyat játszani, ahol én vagyok a bíró, és én mondom meg mi helyes és mi helytelen.
Az ítéletről már lehet vitatkozni, de előbb az szülessen persze meg.
És akkor se elmagyarázni fogom (ellentétben veled), hanem csak leírom majd a véleményemet.
Ami lehet nem fog neked tetszeni, de hát ez van.
Nekem se tetszik a tied, de ez nem a személyednek szól.
Csak nem szeretem ha valaki olyan ügyekbe akar ítéleteket meghozni, amelyekben a személyes ellenszenvén kívül semmi más kötődése nincs.
Majd az ítélethozatal után kitárgyalhatjuk, addig is ne játszunk bíró urasat.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.22. 00:20:14

@dare: itt csak neked van prekoncepciód. Te mondod, hogy a média befolyásolja az ítéletet.
Adott esetben Ricsi fiú pont nem a média miatt került bajba. Sőt, úgy tűnik, kedvezőbb helyzetbe se, mint azt bármi indokolná.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.22. 00:25:39

@dare: a házi őrizet feloldása pedig már az ítélethozatal előtt megtörtént, tehát beszélhetünk róla. Hogyan súlyosbította a média Ricsárd helyzetét oly annyira, hogy megszegve a tilalmat, azt feloldották? Lehet-e ez követendő magatartás a jövő bűnözőinek, avagy egyedi példa? Ha egyedi, mi indokolja, hogy egy visszaeső bűnòzővel szemben ne szigorúbban lépjen fel az igazságszolgáltatás, hanem enyhítsen a körülményeken?

dare 2018.10.22. 15:33:20

@Igazamvanvagyigazamvan?: Nekem van prekoncepcióm, erre fel te ilyeneket kérdezel tőlem: Lehet-e ez követendő magatartás a jövő bűnözőinek, avagy egyedi példa?
Na de végigmegyek gyorsan rajtuk.
1. Még mindig nem volt ítélet.
Akkor fogjuk ezt látni, ha megszületik az ítélet.
Addig ez csak ködszurkálás, teljesen értelmetlen teóriákat meg elképzeléseket alkotni rá.
2.Semmiképp nem követendő, és korábban már írtam, hogy nem egyedi példa.
3. Újra leírom, nem egyedi, és megint visszakanyarodtunk az első kérdésedhez.
Attól mert házi őrizetben van, az még nem garancia arra, hogy nem fogják elítélni.
Láttunk már ilyet, és ezután is fogunk látni.
A bíróság dönt arról, hogy ki mehet házi őrizetbe, és ki nem.
Nem nekem kell ezt szóvá tenni, hanem a bírónak.
Nekem annyi befolyásom van kb erre, mint egy esőtáncosnak az esőcsináláshoz.
Nem én írtam a törvényeket, és nem is én alkalmaztatom őket.
Korábban leírtam, hogy volt olyan bűneset (pl a Császár Elődé) ami nekem szintén nem tetszett, de semmi ráhatásom nem volt a törvénykezésre.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.22. 15:50:50

@dare: elbeszélünk egymás mellett. Ha valaki házi őrizetben van, azt megszegi, mennyire valós, hogy enyhítenek a házi őrizet szabályain? Ez lett volna az, amire azt írtam, hogy mennyire lehet követendő példa másoknak. Semennyire. Teljesen életszerűtlen. De ebben az esetben mégis megtörtént. Na ez, ami nekem felettébb gyanús.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.22. 15:53:15

@dare:" ilyen alkalmakkor megint rács mögé kerül előzetes fogva tartásba. Ráadásul a házi őrizetre kijelölt lakás elhagyása önmagában is bűnténynek számít, ezért a szabályszegő ellen újabb büntetőeljárás indul, s az alapügytől függetlenül további büntetést szabhatnak ki rá."

dare 2018.10.22. 18:57:09

@Igazamvanvagyigazamvan?: Így már értem mire is kérdeztél rá, de a válaszom erre is az, hogy a bíróság dönt erről.
Nincs ráhatásom, bár lenne.
Viszont fenntartom még most is azt, hogy ezek az esetek nemcsak a Fidesszel hozhatók összefüggésbe, hanem előtte is így működött az "igazságszolgáltazás".
Nem NER kompatibilis, ez így működik már nagyon régóta.
Ha leváltottuk volna most tavasszal a Fideszt, Ricsi akkor is ott ülne házi őrizetben, erre akartam rávilágítani.
Kivéve talán akkor, ha olyan párt került volna korlátlan hatalom közelébe, akinek semmi köze nincs az eddig kormányzott pártokhoz.
Akkor talán, de csak akkor.

Igazamvanvagyigazamvan? 2018.10.22. 20:32:32

@dare: értem. Én meg arra akartam rávilágítani, hogy átlag állampolgárral ilyen nem esik meg. Gyanús a dolog. A pali ráadásul nem politikus, hogy bevédjék. A másik oldalról pedig szerintem a bíró azért tette háziőrizetbe, mert fennáll a veszélye a bűnismétlésnek. Vagyis kocsiba ül.
De úgy látszik, megígérte, hogy mostantól jófiú lesz(-;

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.23. 13:55:24

@paraszthajszal: "Bármennyire fájhat is nektek, a magyar börtönökben a ballib gyanusítottakra is szabályok vonatkoznak, akárcsak mindenki másra – nincs kivételezés!"

Ezen a szép ünnepen ne tessék már lódítani!
Mert a Simonkát még csak most akarják gyanúsítani, de ha szocis lenne, akkor már régen a börtönben puhulna. Pedig a hírek szerint a lenyúlt támogatásokból 45 %-ot kellett neki adni.
A szoftveres ügyben meg eleve kimondták, hogy nincsen itten semmi látnivaló, igaz az 500 milláért vásárolt szoftvert a rendőség sem bírta látni. Na.

látjátok feleim szümtükkel 2018.10.23. 14:06:10

@paraszthajszal: "Erre adott kétharmados mandátumot a magyar lakosság, 2018-ban immár harmadszor is!"

Hát elég bugyuta agy vagy, mert nem a magyar lakosság adta a kétharmadot, hanem a magyar választok kisebb része, meg a fidesz. Saját magának meghozott törvénnyel, a szavazatok kétszeres értékelése útján. Tudod, amit a többségi szavazatukkal ott a Kossuth téren megszavaztak, azzal.
süti beállítások módosítása