Az eltévedt demokrata

AlexNet

Fidesz felfüggesztve

Orbán lefocizva

2019. március 22. 10:41 - Alex_W

Arra fogadni lehetett, hogy a kampány alatt elszigetelik a Fidesz kínos ügyeit az Európai Néppárttól. Az Orbán szavaival egyszerűen csak "hasznos idiótáknak" nevezettek ugyanis - az előbb említett miniszterelnökkel ellentétben - tudnak kettőig számolni: pontosan látták, hogy a Fidesz politikája miatt több mandátumot veszítenek, mint amennyit a magyaroktól kapnak.

Manfred Webernek pont ezért volt lényegtelen, hogy a Néppárt függeszti-e fel a Fideszt, vagy fordítva, a Fidesz a Néppárti tagságát, mert neki csak annyi kellett, hogy Orbán ne szólhasson bele a Néppárt kampányába, hogy a közelgő Európai Uniós parlamenti választásokon ne legyen téma, ne nőjön a fejére Orbán.

fb-fidex.png

Egyszersmind egy jelzés volt a magyar miniszterelnöknek, hogy nem tudja áttörni az üvegplafont, belőle nem lesz Donald Tusk, semmi keresnivalója az európai politikai színtéren.

De változik-e attól valami, hogy Orbán Viktor nemes egyszerűséggel lefocizta saját magát és pártját az európai politikai pályáról?

Nos az Európai Néppárt további lépései attól függnek, hogy Weber számításai bejönnek-e, a felfüggesztés tényleg minimalizálja azokat a károkat, amiket Orbán okozott az európai keresztyén-konzervatív erőknek. Ha a pártszövetség várakozáson alul teljesít, akkor valószínűleg a bölcsek tanácsa kétharmaddal fogja seggbe rúgni a Fideszt, Orbánt és amúgy Webert is, hogy öröm lesz nézni. Ha legalább a várakozásokat fogja tudni hozni az EPP, Orbánnak akkor is fájdalmas gesztusokat kell gyakorolnia ahhoz, hogy a pártcsalád része maradjon.

Rövidtávon sok következménye nem lesz - azon kívül, hogy elbúcsúzhat attól az álmától, hogy valaha is az egész kontinensnek (a) vezető politikusa legyen.

De ezen kívül nem lesz semmi: a híveinek megmagyarázza, sőt! Az első felmérések alapján sikerült aktivizálni a szavazóit. Mint egy szektavezető: mindig áldozatnak tudja magát feltüntetni. Talán, ha kizárják, de addig kellemetlenül hosszú ideje van, hogy a nyilatkozatok manipulálásával megágyazzon ennek a lehetőségnek.

Pedig önmagában az, hogy egy meghatározó magyar pártot - sőt a kormánypártot! - azért kell vizsgálni, hogy mennyire tartja be az európai demokrácia szabályait: önmagában katasztrófa. A sokat idézett osztrák esetben Jörg Haider  nem kancellár volt, csak Schüssel koalíciós partnere, mégis egy időre kirekesztették az országot az európai politikából.

Jörg Haider vezette Osztrák Szabadságpárt (FPÖ) 1999-ben a választásokon második lett, így lett a keresztyén-konzervatív Osztrák Néppárt (ÖVP) koalíciós partnere Wolfgang Schüssel kancellársága mellett. Haider személye nyílt idegenellenes és nacionalista beszédei miatt nemzetközi tiltakozást váltott ki, és vizsgáló bizottságban véleményezték a kialakult koalíciót és az ezzel járó kockázatokat. Haider - bár tagadta - 2000-ben távozott az osztrák szövetségi politikából. 2008-ban meghalt.

Weber nem fog energiát fordítani egy kampány közepén, hogy tiszta vizet öntsön a pohárba. Egyértelmű nyilatkozatok helyett a "mindenki magyarázza úgy, ahogy akarja" politikát választotta.

A magyar ellenzéknek kell(ene) kihasználni a megingást és a kormányfő sebzett önérzetét kihasználva további hibákba hajszolni. Így hosszabb távon talán elmondhatnánk, hogy íme, ez a vég kezdete. De lássuk be, az ellenzék meglehetősen nagy fázis késésben van az eseményekhez képest és a helyzet kihasználása olyan, mint a magyar válogatott: egyszerűen pocsék.

Pedig Orbánnak mostantól papírja - igaz brüsszeli papírja - van arról, hogy nincs demokratikus értékrendje. Papírja van arról, hogy egyszerűen képtelen bárkivel együttműködni. Papírja van arról, hogy önérzete mind országánál, mind pártjánál fontosabb. Papírja van arról, hogy nem tartozik a sikeres jobbközép pártokhoz, olyan erősségekkel kell majd körbebástyáznia magát, mint Marine Le Pen, aki olyan sikeres nemzeti mozgalmat alapított, hogy talán 10 képviselője is van a teljes francia parlamentben. Ráadásul a miniszterelnök - bár szívesen hangoztat szélsőjobboldali szlogeneket - mindig is szívesen mutatkozott a néppárt nagyjai között és mindig derogálónak, csőcseléknek nézte a szélsőjobbot.

Orbán Viktor személyes politikáját illetően nem számíthatunk nagy változásra: marad a látszólag idegenellenes, atlanti-moszkovita politika, a versenyképesség és az ország tudásbázisainak további erodálása, a stadionépítési láz, az egészségügy problémáinak és a szegényeknek a semmibevétele. A botrányt kiváltó CEU valószínűleg távozik, csak akkor maradhat, ha a Fidesz ezzel válthatja Orbán Viktor félévenkénti csoportkép-szereplését az EPP prominensei között. 

Maradni fog a haveri demokrácia, a fékek és ellensúlyok nélküli, kiüresített demokratikus keretek között megvalósított félautokrácia.

Kommunikációban marad a brüsszelezés - és most már senki sem mondhatja meg nekik, hogy Brüsszel csak egy város, hisz egyszer ülésezett az Európai Néppárt a városban, és rögtön felfüggesztették a keresztyénség hős, 170 centis védelmezőjét, Európa védőpajzsát, a mindenhol lógó öltönyök divatdiktátorát, a néppárt pocakos  a vezért, aki hősiesen szembeszállt a liberalizmussal: Orbán Viktort!

És még Szlovákiától is kikapott a magyar válogatott.

 

275 komment
Címkék: FIDESZ EPP Néppárt

A bejegyzés trackback címe:

https://alexnet.blog.hu/api/trackback/id/tr5314606004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VT Man 2019.03.23. 10:43:53

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
"2010
államadósság 78 milliárd euró
manyup 10 milliárd euró"

Ha a tények is érdekelnek, csak szólok, hogy a manyup jó része államadósság (állampapír) volt, így nem adhatod össze a két számot.

élhetetlen 2019.03.23. 10:51:30

@Willkommenskultur: Egészen elképesztő képződmény vagy. Még az önző embereket is megértem néha, inkább neki legyen jó, mint másnak, de benned csak a tiszta rosszindulat dolgozik. A kormány kipaterolt egy egyetemet, erőből, mert megtehette, és te örömtáncot jársz. Pl. van egy ismerősöd, akinek van egy pazar, várra, Gellért hegyre néző lakása. Kisajátítják. Neked ugyan ez semmi előnyt nem hordoz, de te ugrálsz a tűz körüül, és boldog vagy, mert neki rossz. Beteges, nagyon.

kutyás majmok (törölt) 2019.03.23. 11:14:23

O1G (orbán egy geci, legalább 30 éves tény)

Az EU hasznos idiótája, aki olyan mint az osztály hülyéje: megtürik. Ami meg a narancsos bolsevikok pártcsaládját illeti, senkit nem érdekel, hogy zsebhitlert meddig csicskáztatják, egyéni szoc. prob. Ki le nem szarja...
Az a lényeg, hogy hazájában mikor függesztik fel. De rendesen...

élhetetlen 2019.03.23. 11:16:44

@ulpius66: Meggyőző az érvelésed. „milyen hátránnyal jár a Fidesz önkéntes felfüggesztése a Néppárton belül,”. És milyen előnnyel jár a FIDESZnek ez a felfüggesztés, hogy ennyire akarta? „Hanem arról szavaztak, amit Orbán Viktor akart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!”. Ez kicsit olyan, mint mikor a hőbörgő vendéget ki akarják dobni a kocsmából, már ott áll mellette a két markos kidobó, aztán a vendég azt mondja, jó, jó, nem kell kidobni, megyek már. Azok meg azt mondják, úgy is jó.

Billy Hill 2019.03.23. 11:26:25

Hát akkor annak fognak örülni a Fideszben, hogy legalább eddig sikerült lényegesen befolyásolni, meghatározni az EPP politikáját, és csak mostantól nem...

élhetetlen 2019.03.23. 11:46:10

@ulpius66: „Azért mert a Fidesz egy időre ÖNKÉNT felfüggesztette a tagságát, az mért "megszégyenülés"????”. Valahogy kimaradt nálad az előzmény. Az nem úgy volt, hogy minden rendben a FIDESSZEL, mindenki egyetért vele, semmi gond, és ezek után a FIDESZ gondol egyet, és ÖNKÉNT felfüggeszti a tagságát. Vagy te így látod?

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.23. 11:56:24

@Ménár Atya: annyi valtozott h a magyarok tobbsege . igen . jogtalan elbanasnak tartja a fidesz felfüggesztését
index.hu/belfold/2019/03/23/a_magyarok_tobbsege_szerint_jogtalanul_bant_el_a_fidesszel_a_neppart/
gondolom az osszes balliba zseni ezt varta.

ulpius66 2019.03.23. 12:01:18

@élhetetlen:

Érthetetlen!
(és hasonló ballibsi elvtársak!)

Az teljesen egyértelmű, hogy a PATÁS ÉS A FIDESZ VESZTETT!

Most mán csak azt az egyet áruljátok mán el nekem, HOGY KI NYERT?

KI GYŐZTE LE A PATÁST ÉS A FIDESZT?????????????
(AZ NEM JÓ VÁLASZ, HOGY A DK ÉS A JOBBIK GYŐZŐTT.......)

élhetetlen 2019.03.23. 12:12:44

@ulpius66: „Azt a 3 szavazatot Orbán legnagyobb ellenfeleitől kapta, azoktól, akik NEM FOGADTÁK EL A FIDESZ ÖNKÉNTES FELFÜGGESZTÉSÉT, HANEM MINDENKÉPPEN A KIZÁRÁSÁT AKARTÁK!„. Kösz, hogy elmagyaráztad, ezek szerint a 193-ból senki sem állt Orbán mellett, hogy ne függesszék fel. Ezért Orbán önként… Csavaros gondolatmenet…

tireless treehugger 2019.03.23. 12:24:05

@ulpius66:

orbánt nem legyőzték hanem először megalázkodott aztán seregeivel nekiment a gonosznak majd csata előtt megfutamodott.

ha nem írja meg a bocsánatkérő levelet és ha kiállt a néppárt elé megvédeni a tetteit akkor lett volna esélye a győzelemre. Ő viszont mindkétszer becsicskult.

Nagy csinnadrattával politikai öngyilkosságot követett el.

orbán a ti teremtményetek, és most be vagytok szarva hogy mi lesz holnap.

Megpróbáljátok életben tartani, szükségetek van mártírra álomra lázadásra vérre.

élhetetlen 2019.03.23. 12:25:19

@ulpius66: „Most mán csak azt az egyet áruljátok mán el nekem, HOGY KI NYERT?„. A pártcsoportja, akik ugyan nagyon szeliden és szolidan, de közölték vele, hogy elég. A folytatást majd meglátjuk. Itthon senki nem nyerhet Orbánnal szemben, amíg ilyen lelkeses rajongói vannak, mint te is. Van, akinek elég egy kis krumpli, van, akinek a fél disznó, van, akinek az egy %-os, van, akinek a félresikerült rezsicsökkentés, egy csomó ember megvehető. Ezt nem vitatom.

Ménár Atya 2019.03.23. 12:34:35

@élhetetlen:
Félresikerült rezsicsökkentés. :D:D:D
Hát persze, de azért miután sikerül valami, utólag a bolond fletó mindig tud jobbat, mint a családtámogatási programnál is :D:D
Na ezért nem nyer az ellenzék, mert csak futnak a fing után hálóval a kezükben :D:D

2019.03.23. 12:45:24

@Orbán veje: Éppen hogy az Epp csicskult be.Nem merték egyszerűen kizárni vagy felfüggeszteni,hanem ugyanaz a kompromisszum született,mint az osztrákok esetében annak idején.Valamin a három tagú „bölcsek tanácsa” nevű testületbe is két olyan politikus került,akik nem kritikusak a Fidesszel szemben.Egyikük az a Schüssel,akinek pártja korábban éppígy függesztette fel kapcsolatait az Epp-vel..

élhetetlen 2019.03.23. 12:50:33

@ulpius66: Bár úgy gondoltam, hogy befejezem a neked írogatást, de ez, „(csakhogy újabb magaslabdát adjak....)”, tényleg magas labda. Látod még, vagy out? Még mindig az előzmények. Soros plakátolta ki magával az országot? Vagy azzal, hogy állítsuk meg Brüsszelt? Soros vágta ki a CEU-t, ami tudományos körökben, és az épeszű embereknél azért vihart kavart? Ezt a hacacárét a Fidesz hozta össze, nem Soros. Miért? Kovácsolja össze a táborát, már minden hívő tudja a központi médiából, hogy a CEU egy kamuegyetem. Azok is, akik azt sem tudják, hogy mi az az egyetem. Olyan is volt, aki azt írta, hogy az amerikai akkreditáció egy iroda volt egy titkárnővel. Nem tudja, hogy az egy oktatást, és annak eredményét elismerő jogosítvány, nem egy épület. Világ ranglista, ahol négy témakörben is az első ötvenben van a CEU? Azt is a Soros állítja össze, a világ több ezer egyeteme meg csak nézi? Eddig tart az eszetek. Szánalmas.

morph on deer 2019.03.23. 12:55:38

@enrikokaruszo:
“ha ott nagyobb az érdekérvényesítésre a lehetőség, kötelessége is”

A SAJÁT érdekeiről van szó, ne tévedj.
Miért mit gondolsz, az országnak milyen érdeke fűződött ahhoz, hogy tapló módjára, személyeskedve belekössön legutóbb éppen Junckerbe?
Ez csak orbán piti bosszúja a diktátorozós arconlegyintés miatt, semmi egyéb.

Ahogy előtte a sorosozás sem vált az ország javára, ahogy majd a beigért Timmermans plakát sem fog. - ezek a suttyó “csakazértismegmutatom” dolgok semmilyen közérdeket NEM szolgálnak!

morph on deer 2019.03.23. 13:00:21

@vackor1:
“hidd el, én még emlékszem”

A Gripeneket kifelejtetted, - az már egyéni zsebekbe ment. Egészen pontosan öt magyar zsebbe.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.23. 13:12:54

@ulpius66: "Most mán csak azt az egyet áruljátok mán el nekem, HOGY KI NYERT?" - Tudjuk hogy totál hülye vagy, így nem lep meg a kérdésed, hogy 190/3 után sem tudod.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.23. 13:14:02

@élhetetlen: "Ez kicsit olyan, mint mikor a hőbörgő vendéget ki akarják dobni a kocsmából, már ott áll mellette a két markos kidobó, aztán a vendég azt mondja, jó, jó, nem kell kidobni, megyek már. Azok meg azt mondják, úgy is jó."

- Ez kurva jó! Remek hasonlat!

élhetetlen 2019.03.23. 13:14:24

@Ménár Atya: „Láthatóan képtelen vagy felfogni, hogy ettől még úgy ugrálsz, ahogy orbi fütyül neked :)”. Nem vagy képes felfogni, hogy mi a különbség aközött, hogy fizetem, amit orbi kiró rám, vagy közben lelkesen körbetáncolom, tapsolom, és nyalom a seggét. Persze, meglesz a következő kétharmad is. Van, akinek elég egy kis krumpli, van, akinek a fél disznó, van, akinek az egy %-os, van, akinek a félresikerült rezsicsökkentés, egy csomó ember megvehető. Ezt nem vitatom.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.23. 13:19:31

@VT Man: "csak szólok, hogy a manyup jó része államadósság (állampapír) volt, így nem adhatod össze a két számot." - Látom te is korlátozott pontosságú algebrát tanultál. Állampapírba volt, vagyis össznemzeti szinten nem volt adósság, hanem tartalék volt. Ami eltűnt, vagyis felhasználták. Vagyis a mérlegbe bele kell számolni. Fideszes vagy, még számolni sem tudsz, ezért kajálsz meg minden propagandát.

morph on deer 2019.03.23. 13:21:50

@FILTOL:
“a magyarok tobbsege . igen . jogtalan elbanasnak tartja a fidesz felfüggesztését”

Csak nem arra a 2/3-ra gondolsz véletlenül, akik a hatalomba tuszkolták ezt a család szégyenét?
Mert ők NEM a magyarok többsége, ők a fidesz szekta hívői.
Messze nem ugyanaz!

élhetetlen 2019.03.23. 13:33:58

@Ménár Atya: Ez nem pártállás kérdése. Ha lenne egy csöpp eszed, akkor belátnád, hogy a rezsicsökentés mehetett volna úgy is, hogy, mivel mindent mérnek, lenne egy fejkvóta, szegénynek is, gazdagnak is, és az azonfelüli fogyasztást használja, és fizesse drágábban, akinek telik rá. Ez fel is merült anno, csak valamelyik agyament kitalálta, hogy aki átlépi a határt, az az egész fogyasztását fizesse drágábban. Persze, a fél ország azzal tölti az idejét, hogy megnézi, hogy áll a vízóra a limithez képest, fürödhet-e, stb. Na, ezt elvetették, és kiöntötték a fürdővízzel a gyereket is. Ennyit a szakértőitekről. Ha te most sikernek látod, hogy van, aki 300 ft-t nyer havonta, és van aki 30 eft-t, és a hiányt adóból stoppolják, arra nem tudok mit mondani.

morph on deer 2019.03.23. 13:38:14

@Ménár Atya:
“Láthatóan képtelen vagy felfogni, hogy ettől még úgy ugrálsz, ahogy orbi fütyül neked :)”

Na ez az, amiben tévedsz. Tudod az - is -az előnye bő harminc külföldön töltött évnek, hogy semmilyen szempontból nem függök sem orbántól, sem mástól.
Szóval tőlem fütyülhet ahogy jólesik, ha nincs kedvem akkor nem mozdulok, és mindenki tehet egy szivességet. Ha pedig elúntam, akkor megköszönöm a sziveslátást, és egy normális országban folytatom, mert módomban áll.

Tehát lehet fütyülni bátran, de - szemben veled, például - nekem soha nem kell orbán sípját a számba venni ahhoz, hogy a tetszésem szerint, megfelelő szinten élhessek.
Látod, ilyen is van.

élhetetlen 2019.03.23. 13:45:03

@enrikokaruszo: „az a társaság teli lett mocsokkal”. Ez jó, egész Európában Orbán az egyetlen tiszta politikus, aki még soha nem hazudott, nem lopott, nem csalt. Nagyon szerényen él, csak 1 millája van, és vonattal megy Svájcba, mert akkor esetleg nem szúrja ki a média. Focimeccsre már mehet magánrepülővel, az apróság. A veje seggét takargathatja egy főügyésszel. Itt nincs semmi mocsok, minden patyolattiszta. Ja.

morph on deer 2019.03.23. 13:46:57

@élhetetlen:
“van, aki 300 ft-t nyer havonta, és van aki 30 eft-t”

- esetleg csak 3 ezret, vagy annyit se.

A mocsok dolog ebben is az, hogy így is, úgy is megfizeted, esetleg nem is csak azt, amit fogyasztottál, hanem a Rogán meg a Mészáros számláját is, a Gyurcsányéról nem is beszélve! ;)

Ez pont akkora hazugság, mint a 3,60-as kenyér volt ca 60 éve, vagy az ingyenes orvosi ellátás, stb.
Mindennek ára van, az ilyen posztkommunista hazugságok ellenére is. Ahogy mondják: nincs ingyen ebéd!
(Még a Gundel-menzán se...)

juletræ 2019.03.23. 13:58:25

@Willkommenskultur:

Való igaz, de sajnos.
Két okból is. Ha az Eu gazdasága fel akarja venni a kesztyüt Kina & USA ellen ( föleg Kína ellen), akkor méretgazdaságosnak kell lenni. 27 ország egymagában kevésbé méretgazdaságos, mint 1 nagy.
Másodszor a méretgazdaságosság p.l. onnan jön hogy nem kell 2 politikai elitet eltartani ( hazai + Eus). Volt alkalmam megfigyelni, hogy az EUs politikai elit sokkal értékelvübb ( vagyis: nem haveri-kutyáknak is van esélyuk jó pozicióket alérni, ha jól tekjesítenek), mint a nemzeti elitek, amik a beltenyészet mintapéldái ( föleg a keleti és déli {incl francia} országokban).

EGyébként azokban az országokban, ahol jól élni ( D, NL, DK, S, N), ott a nacionalizmus sokkal kevésbé elterjedt, mint ahol nem jó élni. A két dolog összefügg.

Vegül: ne feledd el, hogy a nacionalizmust mindig _emberek_ táplálják ( t.i. politikai elit), akik _saját maguknak_ hasznot akarnak abból csinálni, ha _te_ a jól felfogott egyéni érdekedet feláldozod valami magasztos eszméért (p.l. "haza", "nemzet" esatöbbi).

enrikokaruszo 2019.03.23. 13:58:52

@morph on deer: a vélekedéseid miért képeznének stabil ellenpontot bármivel szemben?
az én véleményem pedig az, hogy az iszákos vénember valóban csak egy globális terv végrehajtója, a gyakorlati megvalósulását naponta követhetjük a nemzetközi hírekben, tehát az ellene való fellépés közös érdek

juletræ 2019.03.23. 14:01:49

@tireless treehugger: igen, ha az oroszokkal de föleg a kínaiakkal szemben visszafogják magukat és nem partizánkodnak meg egyéniskednek itten, akkor lehet h. igy lesz.
Kompromisszum ügyben igazad van :)

élhetetlen 2019.03.23. 14:02:13

@morph on deer: „Ez pont akkora hazugság, mint a 3,60-as kenyér volt ca 60 éve”. Látok egy kis különbséget. A 3,60-as kenyérből a jobban álló sem evett havonta tíz kilóval többet, tehát ez nem hasonlítható a főtött medencéhez, teniszpályához, ahol lényegesen magasabb költséget dotálunk a közösből. De mindegy.

enrikokaruszo 2019.03.23. 14:03:23

@élhetetlen: értem, te kifejted, hogy szerinted orbán dettó, oké
most akkor a politikai céljaik különbözőségéről is ejthetnénk pár szót, hiszen akkor emberileg semmi különbség, ugye
a miniszterelnök egyébként se nem barátom, se nem rokonom, emiatt nem fakadok sírva, elhiheted:)

juletræ 2019.03.23. 14:13:32

@morph on deer:
"Magyarul: annál a hatalom akinél a vallás, - na de mi köze a vallásnsk a realitáshoz?"

ügy értettem, hogy ha egy ország nettó támogatott ( a EU költ'sgvetésböl illetve forrásokból), akkor nem célszerü _mindig_ a mainstream ellen menetelni ( p.l. Kína és az oroszok ügyében). Nagyjából a klímaegyezmény megvétózása ( a németekkel együtt!!) a maximum, amíg célzatos elmenni.

Egyébként Mark Rutte is egy kis ország miniszterelnöke, de (a) kompromisszumkészsége (b) pragmatizmusa (c) a konfliktusokat elsimító személyisége miatt esélyes Donald Tusk posztjára ( persze ez attól is függ, kit választanai Juncker helyett).

Hollandia p.l. sikeresen megfúrta ( a hansa szövetséggel együtt ) a nagy volumenü EU-s költ'sgvetést, ami a Macron ötlete volt. Méghozzá azért, mert arra vár, hogy Macron a reformjait implemetálja. NL is tisztában van vele, hogy mi a méretazdaságosság, de nem óhajtja a sztrájkoló francia vasutasokat stb-t támogatni ( még áttételesen sem!) holland forrásból -- amikor ugye NL kerezztülvitte mindazt ( 3%-s norma, munkaeröpiac flexibilitása, közszolgáltatások szökkentése) amit Macron még csak most akar.

Szóval: igen, lehet, de ahhoz nem így kellett volna viselkedni. Nem kellett volna abba a kézbe beleharapni, ami öt és a haverjait/családtagjait is táplálja.

2019.03.23. 14:28:36

@élhetetlen:A Fidesz és az EPP megállapodását támogatták ennyien.

2019.03.23. 14:32:51

@morph on deer: Csak a bankmentő csomagok esetén van ingyen ebéd a bankárok számára..:)

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2019.03.23. 14:35:05

@morph on deer: szerintem olvasd el a cikket.
vagy valami szövegértési problemad van?

élhetetlen 2019.03.23. 14:40:41

@enrikokaruszo: Ez nehéz ügy. Politikai célok. Lehetne a migránsok távoltartása is politikai cél, csak az van, hogy, ha a kérelmezőket beengedjük, és, aki nem jogosult, azt kitoloncoljuk, szerintem az is olcsóbb, mint a kerítés, és őrzése. Aki meg megkapja a menekült státuszt, az valószínű, hogy odébb áll. Aki úgy dönt, hogy itt akar élni, az meg tesz is érte. Mi van a letelepedési kötvényesekkel, és azzal, hogy szabad bejárást kapnak az EU-ba. Emberileg semmi különbség, ugye? De van, a hazai dolgok. Fontos a turizmus, „Orbán Ráhel is részt vesz a stratégiaalkotásban.”. „Állami irányítást kapott a divatipar fejlesztése. Az egyre több pénzt kezelő Magyar Turisztikai Ügynökség divatiparért felelős igazgatója közvetlen kapcsolatban áll Orbán Ráhellel”. És nyomják bele a pénzt. A fél tokaj hegyalja Orbán feleségéé a pletykák szerint, fél Fejér megye, és lassan az egész Balaton Mészárosé kempingestől, szállodástól, ez nem pletyka, de ehhez természetesen Orbánnak semmi köze. Ő egy tiszta politikus.

2019.03.23. 14:50:22

@élhetetlen: Ehhez táborokban kellene tartani őket,míg az eljárás meg a 101 fellebbezés lezajlik.

2019.03.23. 14:52:25

@élhetetlen: Ezenkívül ahogy kitoloncolod már indul is vissza,és kezdődik az egész előről..

élhetetlen 2019.03.23. 15:06:31

@Szóra kész Szókratész: Na, most mit is mondtál? A felfüggesztés volt a téma, mert a kizárást támogatók kevesen voltak. Az EPP-nek mindegy volt, hogy felfüggesztik-e a Fideszt, vagy a Fidesz függeszti fel magát. Most hogy gondolod? Ha a Fidesz nem függeszti fel magát, akkor ez a társaság felmenti minden alól, és nem függeszti fel? Egyébként imádom, mikor ilyen nickeket vesznek fel emberek. Szókratész. Nyilván hozzá méred a bölcsességedet.
„táborokban kellene tartani őket,míg az eljárás meg a 101 fellebbezés lezajlik.”. Akár, csak ne télen fűtetlen sátorokban, alapvető higiéniás ellátás hiányában, és esetleg nem két napi éheztetéssel. Arra is költhettünk volna.
„Ezenkívül ahogy kitoloncolod már indul is vissza,és kezdődik az egész előről.”. Most bezzeg, ha meglátja a magyar kerítést, ami két oldalról is megkerülhető, soha többet nem próbálkozik, hazamegy. Így gondolod?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2019.03.23. 15:42:07

Lajos vagyok a Csele patakból. Úgy döntöttem, hogy győztem!

enrikokaruszo 2019.03.23. 16:04:05

@élhetetlen: ez kurvára nem így megyen
ha nincs kerítés, ez egy akadálymentes, kényelmes útvonal
kellettek a balhék, a hőbörgés meg a rendőrsorfal, és főként kellettek a híradóba ezekről a képek
ezek a népek, akiknek takargatnivalója van,( eldobálják a papírjaikat, ugye), másfele kanyarodnak ettől
aki igazolja magát, többé/kevésbé lenyomozható, más tészta, de ott is döntési jogunk van

2019.03.23. 16:52:35

@élhetetlen: Nem volt neki mindegy.Amint megtudták,hogy a Fidesz az Epp felfüggesztő határozata esetén otthagyja őket,puhítottak az álláspontjukon,és egy olyan megegyezés született, mint az Osztr ák Néppárt esetén korábban.Az is beszédes,hogy a további elbírálást végző három tagú bizottságba olysn Epp-spolitikusokaz delegáltak,akik nem voltak korábban kritikusak a Fidesszel.
A migránsok zárt táborokban tartása pedig éppúgy pénzbe kerül,mint a határzár.És hogyha kitoloncolásra is kerülnek a sokadik fellebbezés után,egyszerűen visszajönnek,és kezdődik minden előről.Ennél jobb megoldás a határzár.
Attól hogy te ennyire magadra vonatkoztatod a nickedet,még nem mindenki tesz így.Egyszerű szóviccről van szó..

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.23. 16:56:18

@VT Man: tehát le kell vonni az államadósságból a manyup pénzt. Hopp, akkor még kevesebb.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.23. 17:01:21

@MAXVAL bircaman közíró: nincs igazság. Pont te mondtad, hogy változott a világnézeted ...akkor mást láttál igaznak, mint most.
Ez nem az igazság. Ez Marx Károly! Az igazság a kitaposott vakbél, a földbe nyomott pofa. Az igazság egyszál rohamkéssel kinyírni egy hadihajó fegyvertornyát! Ez az igazság!

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.03.23. 17:15:29

@Igazamvanvagyigazamvan?:

Nem vagyok marxista, de most már elismerem Marx szerepének fontosságát a liberalizmus elleni küzdelemben.

Igazság természetesen van.

élhetetlen 2019.03.23. 17:26:02

@Szóra kész Szókratész: Na, kezdem nem érteni, amit mondasz. „Amint megtudták,hogy a Fidesz az Epp felfüggesztő határozata esetén otthagyja őket,puhítottak az álláspontjukon”. Visszavonták a három pontos ultimátumot? Vagy visszavonták a felfüggesztési szándékot? Vagy mi van?
A migráns témát felesleges ragoznunk, te úgy látod, hogy azért nincs migráns az országban mert a kerítés, Orbán meg arról beszél, hogy a kerítéssel Európát védte meg, pénzt is kért érte. De, ha jól emlékszem, a közös európai határvédelmet megvétózta.
A nicknévért bocs. Az enyémet akkor választottam, mikor a devizások végtörlesztése volt. Nem elég, hogy ahhoz elég jól kerestem életemben, hogy nem kaptam tanácsi lakást, ergo tízszeres áron vehettem meg a lelakott szart, még deviza hitelem sem volt, amikor annak, akinek volt annyi kp-je, mint tartozása, az kapott 70 ft-t frankonként. Erre mondtam, hogy élhetetlen vagyok, minden jóból kimaradtam.

enrikokaruszo 2019.03.23. 17:41:49

@élhetetlen: a közös határvédelem, mint a közös bicikli, kb

élhetetlen 2019.03.23. 17:52:16

@enrikokaruszo: „a közös határvédelem, mint a közös bicikli, kb”. Ha a közös biciklinek van egy megbízott karbantartója, miért ne nűködhetne? Vagy egy több emeletes társasházban mindenkinek külön liftet kéne építeni, mert a közös nem jó? Vagy hogy gondolod?

Ménár Atya 2019.03.23. 18:16:14

@élhetetlen:
Hát igen fizetned kell az alacsonyabb kamatokat, az alacsony szja,tao dját, meg az ingyenes tankönyvet, meg az ingyenes kajátát a sulikban, a nyelvvizsga visszatértést, a csokot, stb stb
Ezeket a szocik idejében tényleg nem kellett fizetni, ,mert az egy mézzel tejjel folyó álom volt.
B+
Ti tényleg hülyék vagytok.
youtu.be/7dKUHlA-HM8

Ménár Atya 2019.03.23. 18:24:38

@morph on deer:
Gondolom még kádár elvtárnak lehettél valami magas beosztású sleppje mi? :)
Azért bírom amikor így a szívén viseli valaki az ország sorsát, lefordítom amit írtál: addig tart a szolidaritásom,amíg biztonságban van a külföldön megkeresett pénzem, ha már úgy érzem hogy nincs,akkor lelépek az országból..........
Na az ilyen férgek nem fognak hiányozni hidd el, te szégyene vagy annak a gondolkodásnak,amit a magadénak hittél.
Tudod, amikor te leléptél innen, és a fajtád uralkodott itt, akkor mi kalandvágyból itt maradtunk, és nem futottunk el gyáván, beillenél B+ arab menekültnek, gondolom ha majd menned kell te is itt hagyod az asszonyt meg a gyereket, főleg ha nő, mert nálatok az asszony nem biztos hogy nő :)

SZPIITII 2019.03.23. 18:42:55

Annyira butak es vakok vagytok, hogy az hihetetlen. Nehogy mar azt higgyetek, hogy a Fidesz nem ezt akarta :D
Majd ha kette szakad a Neppart es a jobbik felet Orban fogja vezetni megnezem az arcotokat. Vagy amikor Orban jol fog teljesiteni a szavazason es kuncsorognak majd nagy elnezeseket kerve...
Orban 99% hogy nyert, a kerdes hogy hogyan.

élhetetlen 2019.03.23. 18:50:28

@Ménár Atya: Hát igen. Semmi különbség sincs az ingyenes felsőoktatás fizetése, vagy az akárki medencéje fűtésének fizetése között. A TAO meg isten áldása. Nehogy már egy kórházat fűtsünk a stadion gyepe helyett. Az alacsony kamat csak annak jó, aki kölcsönt vesz fel, aki megtakarítana, annak nem. És tudom, infláció szinte nincs, csak az élelmiszer árak emelkedtek. 24.hu/fn/penzugy/2019/01/11/szlovakia-euro-bevezetese-elelmiszerarak-dragulasa/ . És a csok. Nem a fiatal párokat támogatja, (pl. egy kezdő tanár házaspár), hanem azokat a fiatal párokat, akik min húsz milla kp-vel indulnak. Ők biztosan jobb gyerekeket nevelnek, mint egy tanár házaspár.
B+. Én egyedül vagyok, lehetek hülye is, de nem biztos, hogy én vagyok hülye.

enrikokaruszo

Ménár Atya 2019.03.23. 18:50:47

@SZPIITII:
Hát, ha nem is nyert, de veszteni sem veszített semmit, vagy marad minden a régi felállás szerint, vagy megerősödik, de ez majd májusban fog kiderülni.

enrikokaruszo 2019.03.23. 19:02:11

@élhetetlen: azért nem, drága barátom, mert az elmúlt években sokkal többször hangzott el az, hogy a védelem fasizmus, és a vén kontinensnek fiatal munkáskézre van szüksége, (eredmény mellékelve), mint bármi, ellenkező irányú kijelentés
szóval, a közös liftbe beleszarnak valakik, én pedig a lépcsőt választom

Ménár Atya 2019.03.23. 19:24:12

@élhetetlen: Hát most nagyon okosakat mondtál............
Az alacsony kamat annak jó aki hitelt vesz fel aki megtakarítana annak nem.
Tehát egyik szavaddal ütöd a másikat.
Sírsz hogy a gazdag is annyit fizet az áramért,mint a csóró, aztán meg srsz, hogy szegény gazdag nem kap elég kamatot a megtakarításai után :)
B+, ez logikai bukfenc már megint.
Most akkor te kivel vagy a csóróval, vagy a gazdaggal, mert ugye csak ez a kettő van, ne gyere hogy a szegények megtakarítása, amit a minimálbérből kuporgattak ami a megélhetésre sem elég :D:D
A szlovák példa sem jó, mert az idióta szoci kormányotok baxta el az euro bevezetést, és annak a feltételeit, nem a jelenlegi, ez a szegény tanár házaspár meg egyenesen baromság, megsúgom a kezdő tanár pont megfelel a csoknak, mindössze gyereket kell vállalni.
Megvan a megfelelő végzettség, megvan a megfelelő bérezés, tehát nem a rétinéger kategória,aki valóban nem felel meg ennek , csak vállalni kell a gyereket.
De azért ebben az országban nem a tanárházaspár a jellemző felállás, és a húszmillás tőkével is igen kevesen rendelkeznek.
De még ha igazad is lenne, akkor is jelzem, hogy a dicső szoci kormányod alatt lófaszt nem kaptál, nemhogy csokot.
Két gyerek pedig egy dolgozó párnak maga a büntetés volt, mivel pont nem járt semmi mert megvolt az a jövedelmed/fő amire nem kaptál viszont nem is jutottál igy semmire,mint tanár házaspár.
Ebbe szerintem ne menj bele, 2 gyerekkel végigmentem ezen, és a mostani családpolitika fényévekkel jobb,mint a szoci.
A gyereknevelés pedig nem azon múlik hogy milyen a végzettséged, max a magasabb iskola nagyobb intelligenciát és szociális érzéket feltételez, de nem egyenes következménye.
Amiről te beszélsz az egy kasztrendszer , és ellentmond az európai demokratikus elveknek, és alapból kirekesztő,mivel megkülönbözteted az embereket a végzettségük alapján, jó hogy nem kezdesz mindjárt zsidózni is akinek van húsz millája ,meg a szegény tanár házaspár...........
Azért ne legyél biztos abban ,hogy ezek után nem te vagy mégis a hülye a családodban ! :)

élhetetlen 2019.03.23. 19:32:52

@enrikokaruszo: Így is lehet látni a dolgokat. Meg úgy is, hogy hányszor plakátolták ki magyar nyelven az országban, hogy mit nem szabad a migránsokna, és ezeket a plakátokat nem is látták, vagy , ha látták is, nem értették a migránsok. de jó sokba került. Mennyi propaganda kellett ahhoz, hogy a nógrádi néni, aki egy migránsot sem látott, azt mondja, hogy ha őt nem is, de a szomszéd lányát biztosan megerőszakolják? De azt csinálsz, amit akarsz, be se nézz a liftbe, mert biztosan beleszart valaki, tiéd a lépcső. (Oda nem lehet szarni?)

Orbán veje 2019.03.23. 19:39:14

@Ménár Atya: Haver te akkora barom vagy, hogy téged cirkuszban kell mutogatni.

1. "Tehát egyik szavaddal ütöd a másikat." Marhaság. Lapozz fel egy közgazdasági könyvet.

2. "szoci kormányotok baxta el az euro bevezetést, " Ez igaz, viszont volt nyóc évetek, meg egy valag uniós pénz, hogy helyrehozza a tolvaj gazdád. Nem sikerült.

Nem ragozom tovább, hiszen mindenki tudja rólad, hogy egy hitvány orbán seggnyaló vagy, és úgy hazudsz, mint a Nemzet Gecije.

enrikokaruszo 2019.03.23. 19:43:50

@élhetetlen: azokat a plakátokat mi láttuk
évekig ment a tagadás, még 2014-15- ben is, emlékszel? "nincs migrációs helyzet" aztán"úgyis tovább akarnak menni" aztán" koncentrációs táborokat idéző kerítés"....stb stb....tagadás, ferdítés, és közben: csak jönnek az ingyenélők....
a magyar paraszt csak bámul, amikor letarolják és teliszarják a gyümölcsösét, ugye, szegények, valami háború elől, de kié az a háború?
szóval, a plakátok nekünk szóltak, hogy ébresztő, itt valakik átbasszák a fejünket...terveik vannak... és nekünk a teliszart gyümölcsös jut majd

enrikokaruszo 2019.03.23. 19:45:12

@enrikokaruszo: egyébként, ha a lépcsőháznak is annyi, már semmit se fog érni a lakás...az enyém se, a tied se...erről van szó

Jakab.gipsz 2019.03.23. 19:50:39

@lenörd hofstadter: @Orbán veje: @morph on deer: @kutyás majmok: @math0: + LőrinczIstván !

Értem már Ti vagytok a sátánfajzat Soros hasznos idiótái, azért mert, nélkületek nem létezne az a sok ostobaság és hazugság amit itt és máshol produkáltok.

Mert már a téma felvezetése is ostoba hazugság: Fidesz felfüggesztve, Orbán lefocizva.

Ezzel szemben az igazság a következő:

Orbán meghúzta a vörös vonalat az ateista és a keresztény demokrácia között.

élhetetlen 2019.03.23. 20:08:03

@Ménár Atya: „Sírsz hogy a gazdag is annyit fizet az áramért,mint a csóró, aztán meg srsz, hogy szegény gazdag nem kap elég kamatot a megtakarításai után :)”. A szegény gazdag nem itthon tartja egy bankban a kevés megtakarítását, mint egy állag ember, úgyhogy nagyon megcáfoltál, és persze, ütöttem egyik szavammal a másikat, de csak szerinted. „megsúgom a kezdő tanár pont megfelel a csoknak, mindössze gyereket kell vállalni.„ Persze, megveszi a 10+10-ből hatvan milás lakást. A bank meg ad még 40 millát kölcsön. „Amiről te beszélsz az egy kasztrendszer”. Ha azt mondom, hogy egy tanár házaspár is képes felnevelni három gyereket, ha a lakhatási feltételeik adottak, akkor én kasztrendszerről beszélek? Kiszállok a hülyeségi versenyből, te nyertél.

2019.03.23. 20:13:48

@élhetetlen: A Fidesz a májusi választások utánig jegeli a kapcsolatait a Néppárttal, az van. Nyilvánvalóvá tette, hogy nem akar minden körülmények között az Epp-ben maradni. Nyilvánvaló, hogyha Weber csak zöld támogatással tud majd pozícióba kerülni, akkor ott kell hagyni az Epp-t és a megerősödő bevándorlásellenes pártokkal kell kooperálni.

"A migráns témát felesleges ragoznunk, te úgy látod, hogy azért nincs migráns az országban mert a kerítés, Orbán meg arról beszél, hogy a kerítéssel Európát védte meg,"

Mindkettő igaz. Egyébként Merkel is elismerte már, hogy a magyar határzár Németországot is védi:

www.youtube.com/watch?v=Kn2B85aP9pM

"De, ha jól emlékszem, a közös európai határvédelmet megvétózta."

Ez nem lenne valós határvédelem, inkább valamiféle ellenőrzött beáramoltatás. Már a programhoz rendelt létszámok is nevetségesek. A határvédelmet a határországokra, azok belügyminisztériumaira kell bízni, amihez persze anyagi támogatások adhatók.

Orbán veje 2019.03.23. 20:14:31

@Jakab.gipsz: Haver! Akkorát hazudtál, hogy még reagálni sem érdemes rá.

Inkább megyek is, megnézem hogy himbálódzik az orbán. Bizonyára te is hallottál róla, szerdán felfüggesztette magát.

enrikokaruszo 2019.03.23. 20:20:40

@Orbán veje: azon gondolkodtam az imént, te vajon mosolyogsz-e mikor sikerül akasztást vagy kurvaannyát vagy szájbaszarást kihozni záróakkordnak?
mert akkor legalább boldog vagy, tehát mindannyiunknak megéri:)

élhetetlen 2019.03.23. 20:26:45

@enrikokaruszo: Hát ez komoly. A plakátok megoldottak mindent. Ha a plakátok árából mondjuk enni kaptak volna az emberek, lehet, hogy nem mentek volna kerteket tarolni. De te jobban tudod, rád hatottak a plakátok. A fejedhez kaptál, feébredtél, és minden megváltozott a plakátoktól. Ja.

Orbán veje 2019.03.23. 20:32:30

@enrikokaruszo: Haver! Orbán szerdán a nagy többség támogatása mellett (190-3)felfüggesztette magát! Bizonyára te is tudod, hogy ez az ő saját döntése, nem az enyém.

De úgy látom te nagyon tájékozatlan vagy, ezért inkább megyek is, megnézem hogy himbálódzik.

élhetetlen 2019.03.23. 20:40:31

@Szóra kész Szókratész: Igen. „A Fidesz a májusi választások utánig jegeli a kapcsolatait a Néppárttal, az van.”. Teljesen világos, ha nincs ez a felfüggesztés, akkor a Fidesz érdekei szerint nem maradhat, vagy nem léphet ki a néppártból. Ez a felfüggesztés kellett.
„A határvédelmet a határországokra, azok belügyminisztériumaira kell bízni, amihez persze anyagi támogatások adhatók.„ Erről volt szó, azt csak Orbán mondta, hogy el akarják venni a határvédelmi jogokat. Na, részemről ennyi, eddig tartott a türelmem. jó éjszakát!

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.23. 21:29:32

@MAXVAL bircaman közíró: nincs igazság. Mondj egyet.
A fenti szösszenet pedig a 22-es csapdája című regényből van....semmi köze Marxhoz, te bamba birka.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.23. 21:31:44

@Szóra kész Szókratész: ja, mint amikor "közös megegyezéssel" rúgnak ki.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.23. 21:34:24

@morph on deer: szerintem elszámítja magát, ha a szélsőjobbhoz csatlakozik. Láttál már olyan nacionalista pártvezetőt, akinek nem saját maga a legfontosabb?

enrikokaruszo 2019.03.23. 21:36:01

@élhetetlen: egy fingnyi kis ország plakátjainak árából hányszor ebédel meg százmillió afrikai....fontosabb az iformáció, hogy mi következhet, és miről folyjon a diskurzus...még mindig az arcunkba tagadna a liber sajtó, (mára bizonyos részigazságok a politikai közbeszédbe átmentek, és ezért nem tagadhatóak, bár próbálják eliminálni, lásd facebook cenzúra)

Ménár Atya 2019.03.23. 21:40:23

@Orbán veje: Te, még funkcionális analfabéta is vagy B+ :D

Nem nagyon kell közgazdasági tankönyv ahhoz, hogy miért kell alacsony kamat.
Ha értenél egy kicsit is a pénzhez, akkor tudhatnád, hogy az akkor jó ha dolgozik, viszont ha felhalmozod, akkor az problémás, tehát az állam rákényszerít az alacsony kamatokkal, hogy forgasd, vagy fogyassz.
Tudom, te szeretnél 30% kamatot, de ez már nem a horn rendszer, ahol kénytelenek voltak ekkora kamattal dolgozni.
Szóval nyugger, mondom hogy inkább lapulj a hülyeségeiddel, és ne csak atv-t bámulj,
Azt a szart pedig amit a szocik itt hagytak nem lehet ugyanannyi idó alatt helyrehozni.
A tevékenységük olyan mint a robbanás, 1 mp alatt elkúrták, lehet az alapoktól építkezni, csak az nagyon sok mp lesz.
És még örülhetünk hogy jelenleg kedvező még a gazdasági környezet, ha nem így lenne akkor kb 1:3 hoz idó kellene, igy most kb 1:1-el megússzuk.
A többi faszságodról már nem is beszélek, mert láthatóan meghaladja a képességeidet az értelmezése bármilyen szöveg megértésének, a lényeg nálad nyugger, hogy orbi monnnyon le, mert miatta lett 2006 ban bukott ország magyarország :D
Titeket honnan szednek a DK-ba össze, van egy IQ teszt és feltétel a maximum a szavazóképesség meg az írás tudás, mert olvasni meg értelmezni az láthatóan nem megy :D:D
Te is a farhát kommandó tagja vagy mi, ahogy a náci párttársatok hív benneteket mi?
Valami párhuzamos dimenzióban éltek nem a valóságban az biztos.
Eddig nem nagyon tudtál semmit megcáfolni, csak annyira futotta hogy minden rossz amit a fidesz kitalált a polgárnak,
De akkor elmondom ismét hogy megértsd te is:
A szocik lófaszt adtak a fiataloknak, annak is akinek volt pénze,annak is akinek nem volt, akinek volt az azért ne kapott, akinek nem volt az meg azért mert hogy is tudná visszaadni majd.
Ennél azért az a kevés is több amit ma kapsz.
Amúgy kapsz házat olcsóbban, ez a 60 milla ATV kamu, ne a rózsadombra költözz, hanem peremkerületbe vidékre , persze biztos csak bp belvárosa létezik a számodra de jelzem ,hogy sok általatok lehülyézett vidéki is él az országban, és ott bizony ez óriási segítség.
De csak toljátok a marhaságaitokat, semmin nem változtat.
Ilyen megkeseredett vén komcsi nyuggerek, meg külföldről írogató pöcsök akarják megmondani mi a jó.
Hol a faszban voltatok amikor fletó és bandája lepusztította az országot?
Gondolom ott tapsoltatok neki az első sorban, most meg fáj hogy pofán szart benneteket, és már beállt dísznácinak, hogy az asszonyát támogassa valaki :D
Na azért ne vedd nagyon magadra, nehogy nekem bajod legyen, ha már egyedül kell élned.
Holnap süt a nap, kapcsold ki ezt a szart meg a tvt-t és menj friss levegőre, napozz picit, jót tesz majd a D vitamin.
Na jó éjt!

élhetetlen 2019.03.23. 21:45:46

@enrikokaruszo: Ne röhögtess már! Ha nem lettek volna a plakátok, már tele lenne az ország migrikkel? Vagy, ha nem lettek volna, akkor nem félne eléggé a palóc néni, és nem tekintené megváltónak Orbánt? Na, felejts. Jó éjszakát.

enrikokaruszo 2019.03.23. 21:51:00

@élhetetlen: érdekes, a junckeres plakáttal mi a gáz, ha csak egy palóc néni látja?
valamelyik ordenáré hazugság a kettő közül, tudod te is

enrikokaruszo 2019.03.23. 22:55:21

@élhetetlen: ejj, gondolhattam volna, hogy gyorsan alszol el, fárasztó lehet szarból gyémántot csiszolni

morph on deer 2019.03.23. 23:01:46

@élhetetlen:
„Ez pont akkora hazugság, mint a 3,60-as kenyér volt ca 60 éve”. Látok egy kis különbséget.

Az elv ugyanaz.
Az egy kiló kenyér előállítása és forgalmazása sem 3,60-ba került, de az volt az ára, mert úgy döntöttek.
Abban viszont teljesen igazad van, hogy az még mindig igazságosabb megoldás volt, mint ez a rezsicsökkentős bullshit.
De mint tudjuk, ez egy (családbarát) CSALÁSBARÁT kormány...

morph on deer 2019.03.23. 23:09:11

@Ménár Atya:
“Sírsz hogy a gazdag is annyit fizet az áramért,mint a csóró”

Ez konkrétan nem igaz.

Azért (is) szólok bele, mert pont ehhez szóltam hozzá. (Meg azért is, mert szoktam :))

Épp az volt a “sirám” lényege, hogy teljesen igazságtalan módon a csóró kevesebb támogatást kap, mint a milliárdos. Ráadásul mindenki finanszírozza a milliárdos támogatását is, ami nem csupán igazságtalan, de indokolatlan is.
Erről volt szó.

s 2019.03.23. 23:20:55

orbánotok beszopta a cuclifaszt. Cuppogva nyammogja, mert mi a kibaszott kurva rohadt anyját csinálhatna mást. Belerakták a szájába és most cuppogtatja. Annyira tele van a mocsok pofája fasszal, hogy fuldokolva próbálja meg kinyögni, hogy "pedig mi nyertünk". Nyertetek ti a büdös szart, te gecilefetyelő csicska majom! Beszoptad a bucifaszt, bazdmeg. Csicskamajom.

s 2019.03.23. 23:37:15

Hülyeorbán! Beszoptad a bucifaszt.

enrikokaruszo 2019.03.23. 23:37:44

@s: problémáid lehetnek a nemi identitásoddal kapcsolatban, pedig ezt ma már ezt büszkén vállalhatnád...légy erős, és állj ki a fényre, ne egy blog homályában maszturbálj, jóember

s 2019.03.23. 23:41:15

Továbbá megbaszhatod a kurva rohadt szifiliszes ribanc fogatlan buzi anyádat nekifutásból szájba, bazdmeg, úgy, hogy a protkója kettétörve repül ki a fülén és még a szeméből is a geci fröcsköl kifelé. Basszad meg a ribanc lányodat is, ha már arra jársz, mert a tiborcpityunak már akkor sem áll fel rá, ha a faszára húz egy kockamedúzát, ráköti a villamos felsővezetékre, és áthajt rajta egy kamion. Baszod.

s 2019.03.23. 23:42:12

@enrikokaruszo: A kutyám megbaszta a ribanc lányodat szájba. Szar volt. Neki is.

enrikokaruszo 2019.03.23. 23:48:50

@s: na, ez az, csak bátran, az új európa záloga vagy...jön a tavasz, lehet majd tüntizni, szedj vitamint és aludj eleget, pusszantás

Ménár Atya 2019.03.24. 07:19:53

@s:
Na végre, az igazi baloldali erjóper demokrata kulturális megnyilvánulását olvashattuk!
Cimbora, szerintem már ne igyál többet...........

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.24. 07:46:31

@MAXVAL bircaman közíró: fals. Ami neked jó, az másnak rossz. Az Isten sem jó.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.24. 07:49:35

@MAXVAL bircaman közíró: a jóság nem igazság. Az egy érzelmi, társadalmi kategória, erkölcsi determináció. Az emberen kívül teljesen értelmezhetetlen, de ráadásul ártalmas is lehet

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.24. 10:46:35

@MAXVAL bircaman közíró: jobb, ha van kezed, mintha nincs. Jobb, ha nincs trippered, mintha van.

Igazamvanvagyigazamvan? 2019.03.24. 10:47:43

@MAXVAL bircaman közíró: tehát meghalni rossz? Ha a Mennyekbe kerülsz, akkor az rosszabb, mint a lét?

élhetetlen 2019.03.24. 11:06:50

@enrikokaruszo: Tudod, más egy vita, és más az a szemétség, amit művelsz. Ezt írtam:„és ezeket a plakátokat nem is látták, vagy, ha látták is, nem értették a migránsok… Mennyi propaganda kellett ahhoz, hogy a nógrádi néni, aki egy migránsot sem látott, azt mondja, hogy ha őt nem is, de a szomszéd lányát biztosan megerőszakolják?”. Erre sikerül összehoznod, hogy „a junckeres plakáttal mi a gáz, ha csak egy palóc néni látja?„. A válaszodnak köze sincs ahhoz, amit írtam, de ordas hazugságnak nevezed. Úgy látom, neked a gyémántból szart csinálni könnyű.
Ekkora szellemi teljesítmény kedvéért neked sem érdemes éjszakáznod. Felejts el.

2019.03.24. 12:58:37

@élhetetlen: Az amit Brüsszelben határvédelem címszó alatt terveztek, nem lett volna valós határvédelem. Nem arról szólt volna, hogy megakadályozzák a behatolást. Ezt a határállamok, azok belügyi-határőrizeti szervei, haditengerészete képesek hatékonyan ellátni.

"Teljesen világos, ha nincs ez a felfüggesztés, akkor a Fidesz érdekei szerint nem maradhat, vagy nem léphet ki a néppártból. Ez a felfüggesztés kellett."

De nem merték felfüggeszteni, ők pislogtak először. Nem merték azt mondani, hogy "tetszik, nem teszik felfüggesztünk, és ha akarsz akkor lépj ki az Epp-ből, nem fogsz te itt diktálni kisfiú" Ezt nem merték meglépni, kompromisszumra kényszerültek. Az egész azon fog múlni gyakorlatilag, hogy kivel lesz többsége Webernek. Hogyha csak a zöldekkel, akkor a Fidesznek ott kell hagyni őket.

2019.03.24. 13:00:25

@Igazamvanvagyigazamvan?: Egy politikai konfliktust nem lehet párhuzamba állítani egy munkahelyi történéssel. Egyébként meg adott esetben a munkáltatónak súlyos végkielégítést kell fizetni, hogyha ő bocsátja el..

élhetetlen 2019.03.24. 13:29:41

@Szóra kész Szókratész: „Ezt a határállamok, azok belügyi-határőrizeti szervei, haditengerészete képesek hatékonyan ellátni.” Igen és ezt akarta az EU segíteni, támogatni.
„De nem merték felfüggeszteni”. Nem szeretem a ciklusokat. Ezt már végig beszéltük. „A felfüggesztés volt a téma, mert a kizárást támogatók kevesen voltak. Az EPP-nek mindegy volt, hogy felfüggesztik-e a Fideszt, vagy a Fidesz függeszti fel magát. Most hogy gondolod? Ha a Fidesz nem függeszti fel magát, akkor ez a társaság felmenti minden alól, és nem függeszti fel?” Ne kezdjük előről.
Jövök a kocsmás példámmal. Ez kicsit olyan, mint mikor a hőbörgő vendéget ki akarják dobni a kocsmából, már ott áll mellette a két markos kidobó, aztán a vendég azt mondja, jó, jó, nem kell kidobni, megyek már. Azok meg azt mondják, úgy is jó. Nagyon komoly kompromisszum. Gyávák voltak a kidobó emberek, nem merték kidobni? Amiről te beszélsz, az az lenne, hogy kimenne magától a helyzetet felmérve, de mi megmutatjuk, hogy akkor is kidobjuk. De az EU-ban nem a Gozsdu udvar kidobói ülnek, akik akkor is kikenik az utcára a pácienset, ha már kimenne magától. Ennyi.

élhetetlen 2019.03.24. 14:07:16

@Szóra kész Szókratész: Bocs, ebbe is belepofázok. „Egy politikai konfliktust nem lehet párhuzamba állítani egy munkahelyi történéssel.”. A megegyezési folyamat ugyanaz. Kirúgás, vagy egy évre visszamenően dokumentáltan bizonyítható, hogy a dolgozó alkalmatlan, vagy egy nagy baki, de a munkaügyi döntőbizottság találhat mentő körülményt, és mehet a cirkusz. A dolgozó sem biztos az igazában, jön a közös megegyezés. A „súlyos végkielégítés” lepkefing egy cégnek, és egyszerű. Saját példa. Az utolsó 15 évben eléggé idegölő munkát végeztem, országos adatbázis ad hoc módosítások, azonnal. Ezt még bírtam, de szóba került, hogy költözik a cég, azt már nem bírtam volna fizikailag. Bepályáztam egy csoportos leépítésbe, a központvezetőm meg elhajtott, hogy és, akkor ki fogja csinálni, amit csinálok. Következő év, csoportos leép, a központvezetőm egy másik projectben három hónapra, bementem az IT igazgatóhoz, aki már több, mint 15 éve ismert, megértett, elengedett. Befizették a 1,5 évemet, ami hiányzott a nyugdíjkorhatárhoz, és kaptam 9 milla végkielégítést, pedig csak egy beosztott voltam. Senkinek a szeme sem rebbent. Persze, már faragják, most a fél éves, vagy három havinál tartanak, de ez még kevésbé megterhelő egy cégnek.

2019.03.24. 17:30:30

@élhetetlen: Nem ezt akarta, hanem azt akarta, hogy a nemzeti határvédelmi egységeket lecserélik alacsony létszámú frontexes egységekre (plusz természetesen jó sok jogvédő szakértőre). A jelenlegi EU-s vezetés nem azt érti határvédelem alatt, hogy húzunk egy határt és azt védjük, akadályozva a beáramlás jó részét.

"Amiről te beszélsz, az az lenne, hogy kimenne magától a helyzetet felmérve, de mi megmutatjuk, hogy akkor is kidobjuk."

Én arról beszéltem, hogy nem akarják kirakni a Fideszt. Egy kecske is jól lakik káposzta is megmarad megoldást akartak a felfüggesztéssel, ezt trükközte meg az utolsó pillanatban Orbán. A lényeg úgy is az lesz, hogy milyenek lesznek a mandátumeloszlások május után..

2019.03.24. 17:31:49

@élhetetlen: "A dolgozó sem biztos az igazában, jön a közös megegyezés."

Sokszor fenyegetés hatására jön a közös megegyezés. Esetünkben Orbán fenyegetett a távozással az Epp pedig pislogott, és kompromisszumot kötött.

math0 · http://ateistaklub.blog.hu 2019.03.24. 22:40:44

@Jakab.gipsz:

"Orbán meghúzta a vörös vonalat az ateista és a keresztény demokrácia között. "

Nyilván, nyuszókám, a keresztény-konzervatív néppárt, Keresztény CSU Weber vezetésével nyilván atesitaként került szembe Orbánnal. Ja. A te idióta álomvilágodban. Te totál zizi elmebeteg vagy. Orvosi eset vagy.
süti beállítások módosítása