Kategóriák
Ugrás a hirdetésekhez

Tűnj ki a tömegből: a felirat ereje

Az alaprajz, az előnyös fotók és az ingatlan pontos leírása mind-mind nélkülözhetetlen ahhoz, hogy a hirdetés informatív és figyelemfelkeltő legyen. Mutatjuk, hogyan és milyen feliratokat érdemes figyelni keresőként, és hogyan segít a felirat eladóként.

A hazai ingatlanpiac lendülete egyaránt erős az adásvételi és a bérleti oldalon. Ebből kifolyólag a kínálati oldal számos hirdetésével találkozhat az, aki ingatlanvásárlás vagy bérlés előtt áll. Keresőként hasznos információkkal látnak el minket a feliratok, segítenek megtalálni a kívánt ingatlant, valamint, eladóként érdekünk, hogy hirdetésünk eredményes legyen, amihez elengedhetetlen, hogy kitűnjön a “konkurencia” közül, és megragadja a keresők figyelmét.

A hirdetés hatékonyságát tovább növelheted például egy jól megválasztott felirattal, amely még inkább megkülönböztetheti az ingatlant a többitől

Mire jó a felirat, és hogyan működik?

Egy jól megválasztott felirat hatékonyan emelheti ki a hirdetést, aminek az egyik legnagyobb előnye, hogy már a találati listában is kitűnhet a többi közül. 

Keresőként pedig a találati listából kitűnik számunkra az a tulajdonság, ami számunkra fontos lehet: például nagy terasz, alacsony rezsi, tulajdonosi hirdetés, új építésű, videó és hasonlók.

Eladóként előny, hogy a feliratok már a találati oldalon is kiemelnek a “konkurencia” közül azáltal, hogy figyelemfelkeltő módon jelzik az ingatlan egyik előnyös tulajdonságát. A legelső benyomás pedig nagyon fontos, hiszen nagyobb eséllyel tekintik meg a hirdetésünket, ha azt látják, hogy az több, részletesebb információt “mond el” az ingatlanról, mint a találati lista más szereplője.

Azt is érdemes tudni, hogy a felirattól még nem sorolódik előbbre a hirdetésük, erre érdemes inkább a kiemelés funkciót választani.

Milyen feliratok vannak?

Ezek a legnépszerűbb feliratok, amivel keresőként találkozhatsz, vagy hirdetőként alkalmazhatsz:

  • Tulajdonostól
  • Azonnal költözhető
  • Árcsökkenés
  • Beruházótól
  • Panorámás
  • Kiváló befektetés
  • Akciós ár
  • Kitűnő vétel
  • Jó helyen

További példák, hogy mivel lehet pontosabbá és figyelemfelkeltőbbé tenni a hirdetéseket:

  • Felújított
  • CSOK igényelhető
  • Vízparthoz közel
  • Zöldövezeti
  • Nagy terasz
  • Alacsony rezsi
  • Garázzsal
  • Kertkapcsolatos
  • Medencés
  • Többgenerációs

Hirdetőként, a fiókodba belépve itt tudod megtekiteni és kiválasztani a feliratokat.

Feliratok a gyakorlatban

A felirat olyan kulcsfontosságú információt közöl az ingatlanról, ami egy adott szempont szerint értékessé teszi.

Jó példa erre egy új építésű, vagy egy tulajdonos által árult ingatlan, vagy a kertkapcsolat kihangsúlyozása. A feliratok alkalmazásával részben azonnal kitűnnek a hasonló adottságokkal bíró hirdetések közül, részben pedig olyan információt közölnek, amik a vevők számára fontosak.

A feliratok ugyan változatosak, de egy dologban mégis egyformák: mindig az ingatlan és a hirdetés erősségére fókuszálnak: legyen szó akár egy virtuális séta lehetőségéről, a kedvező lokációról, a vételár változásáról, vagy a kilátásról.

Tovább erősíti a hirdetést a feliratok kombinációja, ebben az esetben egyszerre több felirat is szerepel a borítóképen. Ez a megoldás is azt a célt szolgálja, hogy azonnali információt adjon az ingatlanról, viszont az eltérő feliratok hatásai összeadódnak, felerősítik egymást.

Ezért használjunk feliratokat

Hirdetésünk hatékonysága, valamint a sikeres értékesítés és az értékesítési idő csökkentése pedig olyan célok, amelyek teljesüléséért kifizetődő kiegészítő szolgáltatásokat igénybe vennünk. A megtérülésükben sem kell kételkednünk, hiszen egy kiegészítő szolgáltatás egyszeri díja eltörpül az értékesített ingatlanunk vételára mellett.

Az ingatlan.com Magyarország egyik legnagyobb és leglátogatottabb ingatlanhirdetési portálja, havonta több mint 3,5 millió látogatóval rendelkezik, így nem az a kérdés, hogy egy olyan oldalon kell ingatlanunkat hirdetni, ami az egyik legnagyobb érdeklődést szavatolja, hanem az, hogy ezt a lehetőséget a legjobban kihasználjuk. Statisztikánk is megerősíti ezt: a felirattal erősített hirdetéseknél növekedett az érdeklődők száma.

Sikeres értékesítés

Hirdetőként, a hirdetési stratégiánk kialakításakor célszerű, ha energiánkat, figyelmünket és tevékenységünket oda koncentráljuk, ahonnan a legjobb megtérülést várhatjuk.

Egy hasonlattal élve: egy Ferrarit sem tudunk leelőzni akkor, ha több Trabanttal indulunk ellene – így is a gyorsabb autó fog előbb célba érni.

Feliratot adok a hirdetésemhez

Érdeklődsz a téma iránt? Ezt is olvasd el!