Az Európa-bajnoki selejtezősorozatot magabiztos győzelemmel kezdő magyar válogatott olasz szövetségi kapitánya a szakmai szemléletén kívül a mindennapokban is egyre inkább itáliai hangulatot teremt maga körül. Marco Rossi néhány hónapja lett a MOL Fresh Corner márkanagykövete, a közelmúltban pedig kifejlesztette a saját kávéját, amely áprilistól kerül a kereskedelmi forgalomba – írja a bunteto.com.
Marco Rossi tavaly októberben lett a Fresh Corner márkanagykövete, miután a magyar válogatott szövetségi kapitánya maga is rendszeres kávéfogyasztó.
A MOL Fresh Corner a régió vezető kávézóláncává vált az elmúlt években, tíz ország 2000 benzinkútján rendelkezik üzlettel.
A cég hosszú távú célja, hogy 2030-ig növelje az üzletei számát és emelje a szolgáltatások minőségének színvonalát, mivel egy benzinkúti látogatás már korántsem csak az autó megtankolásáról, hanem az emberek felfrissüléséről is szól.
A magyar válogatott szövetségi kapitánya saját bevallása szerint imád vezetni és folyamatosan járja az országot az élvonalbeli bajnoki mérkőzések megtekintése érdekében. Rossi rendszeres kávéfogyasztó, így gyakran útközben, a benzinkúti kávézókban frissíti fel magát kedvenc italával.
„Nápolyban a kávé sűrű, krémes, illatos, gyerekkorom óta ezért az ízért rajongok, nem is szeretem ízesíteni. Az eszpresszó a kedvencem, ezt szoktam itt is inni. Szeretek kicsit leülni és átgondolni fejben az előttem álló kihívásokat. Számomra a kávézás igazi rituálé, arról nem is beszélve, hogy egy tízperces pihenő után lélekben és fejben is sokkal frissebben folytathatom az utamat”
– mondta el a szövetségi kapitány.
A teljes cikket a bunteto.com-on olvashatod!
Ne csak nézd a kedvenc csapatod, hanem fogadj is az eredményre.