Az FC Barcelona hivatalos közleményt adott ki, amely szerint - ahogyan fogalmaznak - a klubnak hozzá kellett nyúlnia az aranytojást tojó tyúkhoz, mindez pedig azt jelenti, hogy az elkövetkezendő 25 évre eladták a közvetítési jogaik 10%-át, s ezzel jelentős összeghez jutottak a csapat megerősítése érdekében.
Az értékesítés csak a bajnoki meccsekre vonatkozik, a vevő pedig a Sixth Street befektetési alap.
Joan Laportáék becslései szerint ez a művelet összesen 267 millió eurós tőkét generál a 2022/23-as szezonban.
A rendkívüli közgyűlésen meghozott döntést a tagok egyöntetűen támogatták.
„Hiszünk Joan Laporta és az FC Barcelona által megálmodott stratégiában, és büszkék vagyunk arra, hogy a futballvilág egyik legsikeresebb klubja minket választott partnerének” – mondta Alan Waxman, a Sixth Street társalapítója és igazgatója.
Következő mérkőzés
Ne csak nézd a kedvenc csapatod, hanem fogadj is az eredményre.