A kilencvenes évek logómániája tovább folytatódik, most épp a Marc Jacobs darabjait érte el a trendhullám. Az extravagáns tervező most sem okozott csalódást, feleleveníti az évtized legmenőbb kreációt, melyeket Gigi Hadid mutat be.

hirdetés

A kilencvenes években szinte párhuzamosan futott az athleisure trend a nőies fazonokkal, mely egy laza, kevert irányzat volt. A divat ekkoriban emelte be az utcai viseletbe a sportoláshoz viselt darabokat. Így kerültek be a melegítők, oversize pólók és a laza dzsekik a városi, urbánus trendek közé.

A másik nagy újítás, ami lázban tartotta a lazább stílus kedvelőit, a logómánia volt. A márkajelzések eleinte finoman jelentek meg a melegítőkön, bő szárú farmereken. Apránként ezek a logók, feliratok egyre nagyobbak lettek, és szó szerint mindent beterítettek. A nosztalgikus irányzatoknak köszönhetően ez a kissé közönségesnek, túlzónak bélyegzett trend is visszatért, és valósággal mindent letarolt.

Tombol a logómánia: Gigi Hadid visszahozza a ’90-es évek trendjeit

A logómánia tavaly vette be a kifutókat, a legnagyobb márkák egymás után készítették el a márkajelzéssel feldobott kollekciókat. Láthatóan a Marc Jacobs sem szeretett volna lemaradni, hiszen egy külön The Monogram névre keresztelt repertoárral gazdagította a felhozatalt.

 

A The Monogram egy színes, vibráló kollekció, melyben főként bő nadrágokat, oversize pólókat, pulóvereket találhatunk. A melegítőfelsők, biciklis sortok sem hiányozhatnak, hiszen ezek voltak a kilencvenes évek legjellegzetesebb darabjai.

 

A kreációkat a nosztalgikus fazonokért eleve rajongó Gigi Hadid kapta magára. Minden darab tökéletesen passzol hozzá, hiszen a szupermodell kedveli a kicsit lazább szereléseket, melyekben nem kell feszengenie.

Gigi a fotózás kedvéért még a holdjáró cipőt is felpróbálta, az biztos, hogy ezért még a Spice Girls tagjai is rajongtak volna. A hatalmas cipő a kilencvenes években hódított igazán, de ennél szolidabb változatai is napvilágot láttak.

 

Gigi pajkosan tangát villant, a kezében pedig a márka már ikonikusnak számító táskája van. A The Tote Bag a Marc Jacobs tavalyi nagy dobása volt, amivel valósággal bevette a közösségi médiát. Az egyszerű fazonon csak az elnevezés és a márkajelzés díszeleg, mégis sok fiatal lány vásárolta meg.

Gigi Hadidot egyszerű háttér előtt, alulnézetből fotózták, így még magasabbnak, szikárabbnak tűnik a teste. A beállítások, pózok remekül elhozzák az évtized hangulatát, hiszen sokszor a videóklipeket is alulról vették fel, és a manökenekről szintén ilyen szögből kapták lencsevégre. Az egyszerű háttér nem vonja el a figyelmet a feltűnő kreációkról, és a képeken keresztül is érződik az évtized vibráló hangulata és féktelen pörgése. A múltidéző felvételeket Mario Sorrenti készítette.

A logómánia nem egy visszafogott trend, és nagy adag bátorság kell hozzá, ám finomabb formában egy-két darab akár az utcai megjelenésbe is bekerülhet. Nem lesz túl harsány az összkép, ha visszafogott alapdarabokkal találkoznak a színes feliratok.

 

Kiemelt kép: Jacopo Raule / Getty Images. 

Képek a cikkben: Mario Sorrenti / Marc Jacobs. 

  • Megosztás:
hirdetés