Tovább csökkentik az árakat a boltokban - Ennek minden vásárló örülni fog

A legtöbb áruházlánc a kötelezőn kívül további akciókkal készül.

GettyImages-466301604
Húsvéti tojásvadászat
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

A kötelező bolti akciózás bevezetése az áruházak részéről zökkenőmentesen ment, így június 1. és szeptember 30. között húsz termékkategóriából heti szinten 10 százalékos engedményt adnak. A boltok tovább könnyítik a vásárlók dolgát, ugyanis ezúttal extra kedvezményeket is kínálnak .

A kormányrendelet a 21,5 százalékos infláció és a 33,5 százalékos élelmiszer-drágulás miatt döntött a kötelező akciózás mellett. 

Tovább csökkentik az árakat a boltokban

A SPAR Magyarország az Index érdeklődésére megerősítette, hogy több árucikkre további kedvezményeket biztosítanak, ami bizonyos termékeknél a 10-36 százalékot is meghaladhatja.

GettyImages-1246327913
Fotó: picture alliance / Getty Images Hungary

Az áruházlánc a szupermarketekben 1200, a hipermarketekben 1100 akciós ajánlattal várja vásárlóit. Az árcsökkentett termékek között van töltött ostya, császárzsemle, ásványvíz, kolbász és margarin is. Nem a SPAR az egyetlen, aki tovább csökkenti az árakat a vártnál:

  • A CBA is rálicitált a kötelező akciókra, a kedvezmény több terméknél is meghaladja a 10 százalékot.
  • A Lidlnél a kedvezmény mértéke akár az 50 százalékot is elérheti. Az áruházlánc már jóval a kötelező rendeletek előtt, januárban árcsökkentési programot indított.
  • A Tescónál hetente húsz terméket akcióznak le, illetve kétszeresére emelték a Clubcard-áras termékkínálatukat. Náluk a vaj 50 százalék, a tejföl 45 százalék kedvezménnyel vásárolható meg. 

A cikk az ajánló után folytatódik

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. Podcast-sorozatunk legújabb részében a testpozitivitás került terítékre. Tényleg építő jellegű vagy egyre egészségtelenebb a body positivity mozgalom? Mitől függ a testünkkel való viszonyunk? Miért mennek általában a nők plasztikáztatni?

Promóció

  • A Pennyben júniustól húsz termékkategória bizonyos termékei akár 30 százalékos kedvezménnyel kaphatók, havonta összesen ezer kedvezményes árucikket kínálnak. A hűségkártyával itt is jól jár vásárló, hiszen további 150 akciós ajánlathoz juthat. 
  • Az Aldi a termékkategóriák számát növelte, így ők 22 termékkategóriában hirdetnek akciót. Ez egységes minden Aldi üzletben, a kedvezmények pedig gyakran az 50 százalékot is elérik.
  • Az Auchan minden héten háromezer terméket érintő kedvezményeket tervez, és változatos ajánlatokat nyújtanak. Emellett figyelik a termékek piaci árát, így az árképzésüket a beszerzési ár határozza meg.

Így hatott az infláció a magyarok életére - Olvass tovább!

A jelenlegi inflációs környezetben a magyarok 80 százaléka jelezte, hogy kevesebbet költ a mostani anyagi helyzete megóvása érdekében, a fogyasztók főleg az élelmiszer és higiéniai termékek vásárlását fogják vissza - mondta a Magyar Cetelem Bank vezérigazgatója az ügyfeleik körében végzett kutatás eredményeiről.

Így hatott az infláció a magyarok mindennapi életére: nem túl jó a helyzet

A magyarok többsége kevesebbet költ az infláció hatására.

Elolvasom

(Képek forrása: Getty Images Hungary)

Ezt is szeretjük