Nagy változás jön a Netflixen: így számolnak le a jelszómegosztással

Így fogja megakadályozni a Netflix a jelszómegosztást.

Netflixes jelszómegosztás vége
Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Hamarosan új szabályozásokat vezet be a Netflix, hogy megakadályozza a nem egy háztartásban élők közötti jelszómegosztást.

A hírek szerint néhány országban lehetővé teszik majd a felhasználók számára, hogy felárat fizessenek a fiókmegosztásért a háztartáson kívüli személyekkel, de ezt az opciót nem fogják globálisan bevezetni, írja a 24.hu a FlatpanelsHD cikke alapján.

Netflixes jelszómegosztás vége

Azokban az országokban, ahol nem lesz fizetős fiókmegosztás, a rokonokkal és barátokkal megosztott profilok blokkolásra kerülhetnek. Ha pedig utazik az ember, vagy valahol máshol nézne Netflixes tartalmakat, ideiglenesen kódot kell majd igényelnie a hozzáférés hétnapos meghosszabbításához. Azt, hogy hányszor lehet ilyen kódot igényelni, még nem közölte a Netflix.

Az új szabályozás bevezetése után a felhasználók fióktevékenysége, IP-címe és eszközazonosítói alapján határozza majd meg a Netflix a fiók elsődleges helyét. Ahhoz, hogy ne blokkolják az adott eszközt, havonta legalább egyszer kell majd azt használni, írja a cikk. 

GettyImages-1235259673
Fotó: picture alliance / Getty Images Hungary

A Netflix eleinte nem fog automatikusan díjat felszámolni, ha valaki olyannal osztja meg a fiókját, aki nem vele lakik. Ehelyett megtagadhatja a hozzáférést, és új csomag létrehozását ajánlhatja fel. 

Ha a felhasználók új fiókot indítanak, átvihetik meglévő fiókjuk tartalmát az ajánlásokkal, megtekintési előzményekkel, saját listával és egyebekkel együtt. Az eszközhozzáférések száma a választott csomagban foglalt limittől függ majd. 

Azt még nem lehet pontosan tudni, hogy mikor vezeti be a streamingszolgáltató a jelszómegosztásra vonatkozó, új szabályozást.

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Adathalász e-maillel próbálkoznak a csalók a Netflix nevében: ha ilyen üzenetet kapsz, azonnal töröld

Újabb meggyőző trükkel próbálkoznak az adathalászok.

Adathalász e-maillel próbálkoznak a csalók a Netflix nevében: ha ilyen üzenetet kapsz, azonnal töröld

Újabb meggyőző trükkel próbálkoznak az adathalászok.

Elolvasom

Képek: Getty Images Hungary

Ezt is szeretjük