Erdélyi Mónika látványosan lefogyott - 15 kilót adott le

Erdélyi Mónikának sikerült tavaszra 15 kilót leadnia.

Dilemma - Izgalmas témák, különböző nézőpontok a Femina új podcastjében.
Sóbors
Ez is érdekelhet
Retikül
Top olvasott cikkek

Miután Erdélyi Mónika letette a cigarettát, felszaladtak rá a plusz kilók. Egy idő után nagyon zavarta, hogy kedvenc ruháit nem tudta használni, mert ruhatára egy részébe már nem fért bele, de leginkább az fájdította a szívét, hogy sportolni vágyó lányának, Mollykának nemet kellett mondania, mert a mozgékony, 11 éves gyerekkel nem bírta tartani a lépést - mesélte a Hot! magazinnak

- Kellemetlenül éreztem magam a bőrömben, és észrevettem, hogy mozgás közben ugrálnak rajtam az úszógumik - mondta az 51 éves sztár.  

Erdélyi Mónika a fák tavaszi virágba borulására 15 kilót adott le.
Erdélyi Mónika a fák tavaszi virágba borulására 15 kilót adott le.
Fotó: Instagram/Edélyi Mónika

A műsorvezető elhatározta, hogy tavaszra 15 kilótól szabadul meg, de az eredményt nem zsírleszívással kívánta elérni, ugyanakkor a sikertelen diétát is feladta: egy idő után leállt a fogyás, nem mutatott kevesebbet a mérleg, a kalóriahiánytól csak feszültté vált, és falásrohamok törtek rá. Végül egy fehér epret tartalmazó fogyókúrás koktél hozta meg számára a kívánt eredményt. 

- Energikusabbá tett, elmúlt a kínzó éhségérzet, és láss csodát, 15 kilótól szabadultam meg - árulta el a hetilapnak Erdélyi Mónika, aki ma már együtt sportol lányával, egymást motiválják. 

Erdélyi Mónika híradósként

Erdélyi Mónika kereskedelmi tévés karrierje nem 2001-ben, az RTL Klub Mónika Show című műsorával kezdődött. Előtte a TV2 csapatát erősítette: 1999-ben hírszerkesztőként, majd a Tények híradósaként. Képes összeállításunkban megnézheted őt és a rég nem látott, egykori TV2-s híradósokat. Szinte rájuk sem ismersz majd!

Híradósként kezdte a TV2-nél! Erdélyi Mónika így nézett ki 17 évvel ezelőtt

Nézegess képeket!

Elolvasom

Dilemma podcast

A Dilemma a femina.hu podcastje, mely minden adásban egy-egy megvitatást érdemlő témát jár körbe. A legújabb epizódban arról dilemmázunk, hogy miért ülünk fel a legfrissebb trendekre, miért követjük megszállottan a divatirányzatokat, valamint a fogyasztás és a reklámvilág pszichológiájának is a mélyére ástunk. Pintér Ada beszélget Márton Szabolccsal az Indamedia csoport ügyfélélmény igazgatójával, és Kazár Zalán Kristóffal a Femina újságírójával.

Promóció

Ezt is szeretjük