Emlékszel még, mely nagy márkák szlogenjei voltak ezek?

GettyImages-820713994

Tudjuk, mi az, ami „ronda és finom”, „mert hülyék azért nem vagyunk”. De emlékszel még más reklámszövegekre és frappáns vagy kevésbé frappáns jelmondatokra is? Kvízünkben a 10 pont „a legtöbb, mi adható”, de „a legkisebb is számít”!

A szlogen, vagyis jelmondat egy bonyolult üzleti koncepció lehető legtömörebb átadása. A szakemberek szerint akkor jó, ha világos az üzenete és a célközönsége, érthető a nyelvezete, pozitív gondolatokat hordoz, hat az érzelmekre, jól megjegyezhető, velős, és cselekvésre ösztönzi a fogyasztót. Külön öröm, ha a csomagoláson is jól mutat, vagy ha dallam is komponálható alá.

Összegyűjtöttünk közülük egy tízes csokorral, lássuk, ezek mennyire voltak megjegyezhetők számodra!

Minden kérdés megválaszolására 40 másodperc áll rendelkezésedre. Jelöld meg a helyes választ, vagy várd ki az idő végét, vagy kattints a "Következő kérdés" gombra. A linkre kattintva elindul a játék.

Sajnos nem sikerült :(
Kérjük próbáld meg újra.

Indulhat a kvíz!

Az értékeléshez görgess tovább!

Értékelés:

0-3 találatig: Annyi a világ, amennyit beletöltesz, de ha lehet, ennél egy kicsit többet kellene. Azért köszönjük, hogy velünk tippelgettél.

4-7 találatig: Mert hülyék azért mi sem vagyunk, így ezt a teljesítményt mi is csak erős közepesre tudjuk értékelni, de azért az sem rossz.

8-10 találatig: Gratulálunk, jutalmad az alábbi kvíz, mert megérdemled!

Megjelent az új Dívány-könyv!

A Dívány magazin új kötetével egy igazi 20. századi kalandozásra hívunk. Tarts velünk és ismerd meg a múlt századi Magyarországot 42 emberi történeten keresztül!

Tekintsd meg az ajánlatunkat, kattints ide!

hirdetés

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek