Boldog István a kóla után a kávéról is lemondhat: meleg párral hirdet a Douwe Egberts
Boldog István a kóla után a kávéról is lemondhat. Picit úgy tűnik, hogy a "sex sells" után eljött a "pride sells" időszaka, a cégek egyre bátrabban vágnak bele az addig rázósabbnak vélt témákba, gyorsabban reagálnak aktuális ügyekre, mint például nálunk a norbizmus, amire a Coca-Cola, a Pöttyös Rudi és a Dove, de még az Állatkert is reflektált.
A Douwe Egberts belgiumi hirdetésére a Kreatív hívta fel a figyelmet. A szpotban két fiatal lány csókolózik a kanapén, amikor beállít egyikük apja. A lányok rémülten rejtőznek el, de a szerető apa kávés emojikkal hívja őket kávézni, happy end.
A reklámot egy hét alatt 120 ezren osztották meg Twitteren, és csak ezen a poszton is van 500 000 like.