Erre figyeljen oda, ha visszatérítésre vár az Alzától
Olvasónk azzal keresett meg minket, hogy már több mint egy hónapja vár a pénzére egy meg nem érkezett termék után az Alzától. Megkerestük a céget, akik elmondták, hogy ilyen esetben a következőkre kell figyelni:
- Ha a vásárló kártyás fizetéssel egyenlítette ki az áru ellenértékét, de megrendelését törli, az ellenértéket az Alza azonnal visszautalja. Fontos, hogy a bank a visszautalást az eredeti fizetés dátumán írja jóvá – erről a banki eljárási módról kevesen tudnak, és sokan csak az aktuális napi pénzmozgásnál keresik a visszautalást.
- Kisebb késedelemhez vezethet az, ha a vásárló számlaszámát nem adja meg IBAN formátumban. Erre azért van szükség, mert külföldi, az alza.cz-től érkező utalásról van szó.
- Ha a Vásárló jelzi, hogy nem kapta meg a megrendelt terméket, akkor arra kérjük ügyfelünket, hogy az un. „customer declaration“-t, „vásárlói nyilatkozatot” tegye meg.
Amennyiben problémája van a karácsonyi szezonban rendelt termékekkel kapcsolatban, írja meg a tema+onlinerendeles@index.inda.hu -ra!
Fotó: alza.hu