Nebraska minden idők legjobb szlogenjével csábítja a turistákat: "Őszintén szólva nem való mindenkinek"
Nebraska állam Amerikában az intézményesült unalom és vidékiség szimbóluma; jó eséllyel önnek is csak annyi ugrik be az állam nevéről, hogy az Agymenők című sorozatban Penny onnan származik, és haha, nincs ott semmi, csak kukoricaföldek meg alkesz redneckek. Na, a nebraskai turisztikai hivatal most erre az előítéletre húzott rá egy zseniális, önironikus reklámkampányt, íme a szlogen:
És ezt még tetézik is olyan szalagcímekkel, hogy "Itt aztán nincs mit csinálni", vagy "Hót unalmas, poros tájak" - persze illusztrációként meg mellé vadvízi evezés, a Grand Canyont megszégyenítő sziklaképződmények és hasonlók.
Én speciel imádnám, ha ez a stílus megvetné a lábát a hazai turisztikai marketingben is, olyan variációkkal, mint:
- Debrecen. Van két villamosunk. Más nem nagyon.
- Sopron. Most már ne állj meg, mindjárt átérsz Ausztriába.
- Káposztásmegyer. Ide Szauron szeme sem lát el.
- Nyíregyháza. Legalább nem Mezőtúr.
- Veresegyháza. LOL.
(via)