Index Vakbarát Hírportál

Bánhegyi Zsófia az év európai marketingvezetője címért versenyez – így látja a szakma jövőjét

2025. március 19., szerda 12:05 | aznap frissítve

Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és a Magyar Marketing Szövetség alelnöke bekerült az European Marketer of the Year 2025 verseny döntőjébe. Az interjúban a marketing gazdasági hatásáról, a bizalomépítés fontosságáról és a marketing szerepéről beszél a felsővezetői döntéshozatalban.

„Továbbra is jelentősége van az ügyvezérelt márkaépítésnek, tehát annak, hogy a márka ne csak termékeket vagy szolgáltatásokat kínáljon, hanem magasabb szintű társadalmi értéket is képviseljen” – hangsúlyozta Bánhegyi Zsófia.

Media Future-nek adott interjújában 

Az interjú végén pedig arra válaszolt, hogy miért is szereti ezt a szakmát. Már gyakornokként is marketinggel foglalkozott, és azóta is folyamatosan a területen dolgozik. Folyamatosan a megújulásra és innovációra törekszik, jelenleg a csapatában 180 kollégája megváltozott munkaképességű.

Szeretem a marketing révén elősegíteni a kapcsolatok megerősödését, bizalmat és valódi, kézzelfogható értékeket építeni. Ezenfelül nagyon jó összetartó közösséget alkot a magyar szakma, kifejezetten szeretek a része lenni

– nyilatkozta Bánhegyi Zsófia.

(Borítókép: Somay Márk / Szerencsejáték Zrt.)

Rovatok