Michelisz bizakodhat egyik kedvenc pályája előtt

03718009  JL28266
2018.10.23. 16:24

Zandvoort után Vuhanra is lehetetlen helyzetbe kerültek a Hyundaiok a WTCR-ben alkalmazott büntetősúlyok miatt, ám a második kínai hétvége gyenge eredményei után sokat javult a dél-koreai márka, ezzel pedig Michelisz Norbert esélye is: azok után, hogy Vuhanban a második legnehezebb kocsinál is 50 kilóval nehezebbek voltak, Szuzukában, Michelisz egyik kedvenc pályáján 10 kilóra lesz csak tőlük az Audi, és 20 kilóra lesz a Honda.

A Volkswagen viszont gondot okozhat a japán fordulóban, ők 60 kilóval lesznek Micheliszék alatt.

Nehezedett a Zengő Motosport helyzete, ők 30 kilót kaptak a legutóbbi hétvége után , ami azt jelenti, hogy 1275 kilós alapsúlyon lesznek a Cuprák, amik Ningpóban voltak ilyen nehezek utoljára.

Ami az erőviszonyokat illeti, nagyjából a ningpói hétvégéhez lehet hasonlítani, akkor is 10 kilóra voltak a második márkától, igaz, a topesélyes csapatok közül egy se volt olyan messze, mint a VW lesz most. Ningpóban mindhárom futamot Hyundai nyerte, igaz, ott az Yvan Muller Racing, nem pedig Michelisz csapata, a BRC Racing tarolt.

Autó Hasmagasság WTCR-súly BoP-súly Turbóerő Összsúly
Hyundai i30 N TC 90 mm 60 0 kg 97,5 % 1 325 kg
Audi RS3 LMS 70 mm 60 -10 kg 100 % 1 315 kg
Honda Civic Type R FK8 TCR 80 mm 40 0 kg 97,5 % 1 305 kg
Cupra León TCR 70 mm 30 -20 kg 100 % 1 275 kg
Volkswagen Golf GTI TCR 70 mm 10 -10 kg 100 % 1 265 kg
Peugeot 308 TCR 70 mm 0 -20 kg 102,5 % 1 245 kg
Alfa Romeo Giulietta TCR 70 mm 0 -40 kg 102,5 % 1 225 kg

Szuzukában elég rendhagyó menetrend vár a mezőnyre, pénteken a két szabadedzés mellett a két időmérőt is letudják, szombaton egyetlen verseny jelenti majd a programot, majd vasárnap a szokott rendben folytatják a két futammal.

A pilóták között viszont már nem lesz ott az eddig Alfa Romeóval induló Fabrizio Giovanardi, aki az Alfa gyenge teljesítménye miatt távozik elég váratlanul, hiszen a hivatalos nevezési listán még szerepelt a neve. Giovanardit, illetve a vele együtt a Team Mulsanne-hoz szerződő Gianni Morbidellit a kocsi fejlesztése reményében igazolták le, de Morbidelli már korábban otthagyta a csapatot, és most Giovanardi is így tett, miután a csapat nem tudott érdemi előrelépést produkálni a versenygéppel.

A Mulsanne röviddel Giovanardi kiszállása után bejelentette, hogy a TCR Italy 2018-as ezüstérmese, Luigi Ferrara lesz Kevin Ceccon csapattársa a szezon utolsó két hétvégéjére.

A WTCR szuzukai hétvégéjének menetrendje

(magyar idő szerint, az óraátállítást figyelembe véve)

október 26., péntek

  • 02.10-02.40 Első szabadedzés
  • 04.25-04.55 Második szabadedzés
  • 06.00-06.30 Első időmérő
  • 08.30-09.30 Második időmérő

október 27., szombat

  • 07.05-07.30 Első futam (9 kör)

október 28., vasárnap

  • 03.05-03.30 Második futam (9 kör)
  • 04.30-05.00 Harmadik futam (11 kör)

Köszönjük, hogy minket olvasol minden nap!

Ha szeretnél még sokáig sok ilyen, vagy még jobb cikket olvasni az Indexen, ha szeretnéd, ha még lenne független, nagy elérésű sajtó Magyarországon, amit vidéken és a határon túl is olvasnak, akkor támogasd az Indexet!

Tudj meg többet az Index támogatói kampányáról!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?