A sebessége kérdéses, de jól néz ki az új F1-es Williams
Hétfőn a Williams-Mercedesen volt a sor a Forma-1-es csapatok közül, a brit istálló képeken mutatta be idei Forma-1-es autóját, de a kocsit hamar pályára is küldték Barcelonában.
Az FW43-as már jobb mint elődje volt, az jelentős késéssel, csak a tesztszezon közepére készült el. Aztán végigvegetálta a szezont, mindössze egy pontot szerzett vele Robert Kubica.
A lengyel idén már nincs az istállónál, helyét az újonc Nicholas Latifi veszi át. George Russel maradt, ő vitte pályára az új gépet néhány próbakörre.
Looking 🔥 on track!@GeorgeRussell63 takes the FW43 for its first spin 🙌 pic.twitter.com/JheSOiRiys
— ROKiT WILLIAMS RACING (@WilliamsRacing) February 17, 2020
Külsőre a legfeltűnőbb az autó új fényezése, a tavalyi kék-fehér után sok pirosat is kapott a dizájn, ami kifejezetten feldobja. A teljesítményt tekintve kevésbé biztató, hogy Claire Williams csapatfőnök szerint alapjaiban nem változott a kocsi felépítésének koncepciója, nincsenek radikális módosítások rajta. Ennek ellenére látszik, hogy sokkal jobban egyben van a tavalyinál.
There it is! The FW43😍 Can’t wait to hop in later today to get my first taste behind the wheel! #WeAreWilliams #WeAreRacing #WeAreFighting #F1 #NL6 pic.twitter.com/WM0dIRokjy
— Nicholas Latifi (@NicholasLatifi) February 17, 2020
Az oldaldobozokat idén a legtöbb istálló különösen kicsire vette, az FW43-as extrém keskenynek tűnik, szinte teljesen elvékonyodik már a motorház alatt. Itt is megvan az eddigi gépeken látott szárnyerdő a légbeömlők előtt, sokat egyelőre nem látni jól közülük, mert ezt a részt feketén hagyták, nem véletlenül.
Az új Williams igazi tesztelése két nap múlva kezdődik, biztosan ott lesznek az első perctől a többi csapattal a hivatalos tesztnapokon, szerdától péntekig.