Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMNem vagyok nagy mágusa a számoknak, de ez azt jelenti, hogy 2018 január 1. és november 8. között (a Nielsen mai közleményében ezt az időszakot mérték)
Ez sok, pontosan annyi, amennyit a tévék tavaly 365 nap alatt abszolváltak, ráadásul most jön csak a java, az év utolsó két hónapja, Fekete Péntekkel, Kiber Hétfővel és karácsonnyal, így a Nielsen közönségmérés 12 milliós rekordot jósol év végére.
A tévék 2018-ban szeptember 7-én érték el a 2016-os szpotszámot (7 906 387), a 2015-es reklámfilm-mennyiséget (6 845 689 db) már augusztus 6-án átléptük. A 2014-es, nevetségesen kevés reklámfilmet hozó év (5 358 230 db) június 22-én már megvolt, és az azóta eltelt 139 napban kvázi sikerült megduplázni az eredményt. De ami még durvább, az a 2001-es, 340 475 db elérése, ezt január végére simán teljesítették a tévék.
Jó, akkoriban a piac is más volt, a Nielsen sem 70 csatornát mért (mert nemigen volt annyi lekérdezhető) hanem jó ha 15-öt. Ezzel szemben a mai helyzet az, hogy Magyarországon jelenleg több mint 600 televíziós (audiovizuális) médiaszolgáltatás nézhető, nagy részük lineáris: pályázat útján elnyert frekvencián 37 helyi televízió működik, bejelentés útján 426 televízió (ezek többsége, 385 darab is helyi), és közszolgálati módon hat csatorna sugároz adást. A lekérhető módon működő magyarországi televíziók száma 137 körüli. (NMHH adat)
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM