Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Így készül a propaganda: az MTVA-ban megmondják a riportalanynak, hogy mit válaszoljon

2019. január 14. 08:36 sixx 426 komment

untitled_5.jpg

A 444-nek már a második olyan, vágatlan videót juttatta el  a Kunigunda úti Mély Torok, ami egy normális országban simán alkalmas lenne arra, hogy vizsgálat induljon, és fejek hulljanak, mármint abban az értelemben, hogy a közszolgálat és a hiteles tájékoztatás szemen köpése miatt valakinek felelnie kellene, de hát ez az a tévé, aminek a feje egy okleveles hírhamisító, Papp Dániel, neki meg az ilyesmi a szokásos ügymenetbe simán belefér. És lesz/van vizsgálat is, csak éppen azt keresik, hogy ki szivárogtat ugye.

A videó egy Híradó-riport vágatlan felvétele, amin ifj. Lomnici Zoltán alkotmányjogász, a közmédia egyik kedvenc házi magyarázó makettfigurája a Varju László elleni fellépés bizonyítványát magyarázza, hiszen ugye Varjut kihajították az MTVA székházából, ami nem kóser, (joga van ott tartózkodni) de a Híradóban ezt is elkenték annak idején, és csak egy vágott felvételt mutattak be, amin a Varju elleni kényszerítő intézkedések (jézusom, mintha Lomnici mondta volna) nem látszanak - Mély Torok ekkor lépett először, és küldte el a vágatlan felvételt a 444-nek, amin tisztán látszik, hogy Varjut bántalmazták.

Na, ezt kellett Lomnicinek valahogy kimagyaráznia, és meg is tette, így:

Ez volt a Híradóban leadott anyag. Van benne egy rész, ami viszont nem azért került bele, mert Lomnici magától mondta, hanem mert mondták neki, hogy mondja - ez a teljes, vágatlan felvételen világosan hallható (1:52-nél):

Azaz:

- Egy szót, ami fontos, és kértek, hogy mondjuk el, hogy az őrök védték, tehát, hogy védték, jó?
- Jó.
- Jó. Erre akkor egy mondat erejéig térjünk ki.

Szóval kérték. Hogy legyen benne. A független szakértő saját véleményében. Jó, mi? Innentől melyik, az MTVA-akolból származó megszólalást riportot, BÁRMIT lehet hitelesnek tekinteni???

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morph on deer 2019.01.14. 21:24:33

@aszekelyek:
“...amikor meghívta Timmermans úr , Soros urat, úgy 2016-ban, az EP-be, azt találta mondani, hogy...”

Téged is meghívott, vagy te vagy maga Timmermans?
Mert azt valahogy nem gondolom, hogy te lennél Soros, ki tudja miért.
Szóval ott voltál?

a nagy hohoohooo 2019.01.14. 21:28:53

@6.Lenin: Derága orbánvalagszolgálatos takonynáci baro....első lépésben visszadugom a nyakadon hordott hímvessződ a seggedbe hehee...

1:
Képviselők egy csoportja (Bősz Anett, Kunhalmi Ágnes, Szél Bernadett, Hadházy Ákos és Varju László) szeretett volna beolvasni egy közös petíciót a közmédiában. Annyiból igazuk volt, hogy pártjaik így együtt a választók közel felét képviselik. Abban viszont alaposan tévedtek, hogy azt hitték: Magyarországon demokrácia, illetve közszolgálati média van - ugyanis láthatólag nincs.

A képviselők közös nyilatkozatát ugyanis nem olvasták be a köz(nek csúfolt) médiában, inkább eltávolították őket az épületből.

A felháborító közös nyilatkozatuk 5 pontja:
- Vonják vissza az egyoldalú "rabszolgatörvényt"
- Ne túlóráztathassák agyon a rendőröket
- Csak független bíróságok lehessenek
- Csatlakozzunk az Európai Ügyészséghez
- A közmédia legyen független

----

A bizt. őr nem rendőr, a képviselőt védi a mentelmi jog. Még a rendőr is
csak nagyon komoly rendbontás esetén használhat kényszerítő intézkedést.
Egy vagyonőrnek semmi ilyen joga nincs. Ez hivatalos személy elleni
erőszak. Ez bűncselekmény!
Orbán, Strasbourg,
2018.09.11. "...mi sohasem vetemednénk arra, hogy elhallgattassuk
azokat, akik nem értenek egyet velünk”. A teremben kacaj hallik.

"Lattmann Tamás:
Országgyűlési
képviselőt közintézményből akkor sem dobunk ki, ha nem szeretjük. Sz.r
ügy, fiúk, de ez a szabály. Erőszakot pedig csak akkor alkalmazunk,
segítek megérteni, ha pl. a fenti cselekményért felelős személy ellenáll
majd a jogos letartóztatásának...Lattmann Tamás megosztott egy
bejegyzést.

Na akkor a hiteles tájékoztatás végett:
Az Országgyűlésről szóló 2012. évi XXXVI. törvény 98.§ (4) bekezdése: "A
képviselői igazolvány valamennyi közigazgatási szervhez, valamint a
közintézetekhez és közintézményekhez belépésre jogosít. A képviselő - a
feladat- és hatáskörrel rendelkező miniszter által szabályozott módon -
jogosult a Magyar Honvédség, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálat, a
rendvédelmi szervek és a vámhatóság működésére szolgáló területre is
belépni. E jogosultság gyakorlása nem eredményezheti az érintett szervek
rendeltetésszerű működésének aránytalan sérelmét."
Btk. 459.§ (1) bek. 11.b) pont: "E törvény alkalmazásában hivatalos személy az országgyűlési képviselő."
Btk. 310.§ [Hivatalos személy elleni erőszak]
"(1) Aki hivatalos vagy külföldi hivatalos személyt
a) jogszerű eljárásában erőszakkal vagy fenyegetéssel akadályoz,
b) jogszerű eljárásában erőszakkal vagy fenyegetéssel intézkedésre kényszerít, vagy
c) eljárása alatt, illetve emiatt bántalmaz,
bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő.
(2)
A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a
hivatalos személy elleni erőszakot csoportosan, fegyveresen vagy
felfegyverkezve követik el.
(3) A (2) bekezdésben
meghatározott csoport szervezője vagy vezetője öt évtől tíz évig terjedő
szabadságvesztéssel büntetendő."
-----
A képviselőnek joga van belépni az MTVA, mint közintézmény területére és ott tárgyalni illetékes személyekkel a MŰSORRENDRŐL (mert helyesen így kell írni!). Nem ők
akartak beolvasni "akármit", viszont amit szerettek volna, az a
köztelevízió rendeltetésszerű használatába beleillő kérés volt! Ezt nem
voltak hajlandóak a "köztelevízió" munkatársai teljesíteni, viszont
néhány képviselőt bezártak (jogtalan fogvatartás), másokat pedig
kidobtak a biztonsági őrök! Olybá tűnik, hogy Magyarországon az
ellenzéki politikusok ellen elkövetett erőszak, törvénytelenség nem
számít törvényellenesnek. Nem hinném, hogy az Orbán-rezsimben bármilyen
következménytől kellene tartania a TV székház biztonsági személyzetének

Nehéz-Posony Márton
Tegnap, 11:29

Akkor még egyszer, hogy egyértelmű legyen:
1. A vagyonőrök nem hivatalos személyek, egy magáncég alkalmazottai.
2. A rájuk vonatkozó törvény szerint arányos testi erővel megakadályozhatják a védett intézménybe történő jogtalan behatolást, illetve a behatolót eltávolíthatják.
3. Az országgyűlési képviselők jogállásáról szóló törvény szerint a képviselő az igazolványa birtokában bármely közintézménybe beléphet, csak a működését nem akadályozhatja aránytalan mértékben.
4. Az országgyűlési képviselőkkel szemben ezért az adott esetben nem volt helye semmilyen erőszak alkalmazásának.
5. Az országgyűlési képviselő viszont hivatalos személy.
6. A Btk. 310. § szerint aki hivatalos vagy külföldi hivatalos személyt jogszerű eljárásában erőszakkal akadályoz, bűntett miatt egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. A büntetés két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztés, ha a hivatalos személy elleni erőszakot csoportosan, fegyveresen vagy felfegyverkezve követik el (mindhárom minősítő körülmény fennáll).
Te is tátott szájjal szaladgálsz a faszerdőben édes fiam. Látom lábon hordod ki az agyhalált vagy valami...hehee..

2019.01.14. 21:38:36

@dare:
a kormánypárt és az ellenzék is többségi alapon kívánja a hatalmat gyakorolni. ebben ugye nincs kétség. a libsik is azt akarják, hogy övék legyen az összes színház, vagy legalábbis a többségük. az szdsz már régen megszűnt, de úgy képzelik, hogy a színházakban nekik van többségük a komcsikkal. mert az milyen jó volt, amikor még molnár gál péter kritikákat. erről érzelgősködik udvaros dorottya. ehhez mszp-szdsz kormány kellene, amit majd bírál a "szabad" sajtó, de az azt jelenti, hogy többségében az balliberális irányba húz. és ezzel szemben áll a fidesz. ez az elképezlés.

akar udvaros dorottya bármi rosszat a többségi magyaroknak? nem. soros györgy pénzeli udvaros dorottyát? nem. vámos miklóst és koncz zsuzsát soros györgy pénzeli? nem. de működik az a világ, amit ők szeretnének? nem. és erre az a válasz, hogy mert a magyarok elüldözik "a" tudást, "a" művészetet. de nem. az mta szerint a magyar kultúra nagyjai alföldi róbert, fischer iván és nádas péter. de nem. a többség nem ilyen világot szeretne. ezért szerveződött meg a fidesz és a jobbik. az ellenzék álljon össze a jobbikkal és lehet, hogy a választóik mégis csak leváltanák orbánt. általános sztrájkot hirdetnek, munkás-diák szolidaritást. a győri audi gyár dolgozói beáldozzák néhány heti bérüket azért, hogy a ceu aktivistáké legyen az ellenőrző hatalom.

értem, hogy bödőcs tibor lenne az új sas józsi. a tasz szabad januári kampányában szerepel.ez esetben azt jelenti, hogy soros pénzeli. mondhatná azt is, hogy egy tál lencséért nem adja el a lelkét neki se, a kormánynak se. ha egy humorista nem akar megosztó lenni és politizál, akkor az az összes pártot elutasítja. azt mondja, hogy elég érdekes, hogy németh sziszin múlik a nemzetbiztonság. de talán még mindig jobb, mintha vadai ágnes ülne a helyébe. akit hat férfi se tudott leteperni. de leesett a sapkája. kitört a fasizmus. mert két választás van: vagy az ellenállás vagy a fasizmus. ez így nem megy. ezt be kellene látni. persze a másik oldalról sem feltétlen mindenki ellenség, aki nem nyomatja a kormánypárt fixa ideáit. bödőcs tibor se a normalitás irányába próbálja vinni a közéletet. esterházy péter könyveit elégetik. ahhoz előbb meg kellene venni, hogy elégessék. ha nem mondják, hogy ő a nagy író, akkor nem veszik meg a könyveit. mert nem olvasnak jókait és aranyt. inkább azt olvasnának. mert a magyarok nem elég modernek. de. csak ehhez nem kell eldobni a hagyományt. nem kell dekonstruálni az irodalmat, ahogyan esterházy péter képzelte.

a nagy hohoohooo 2019.01.14. 21:48:17

@6.Lenin: Második lépésben derága orbánvalagszolgálatos takonynáci baro..leszo...ööö...oralizálod magad hehee...a nyakadon hordott hímvessződ amit a seggedbe dugtam hehee..végigszarosan ...bevezetem a hazug szádbahahaa...a Soros terv...a migránsok és a neoliberálisért hehee...
A rövidség kedvéért a blog linkje amiben leoralizáltattam önmagukkal a kivezényelt orbánseggszolgálatos takonynáci söpredéked hehe..

A :Soros -migránsok:"Hülyéket és orbánseggszolgálatos mihígmélymagyar takonynácikat nem tanítok ,de veled kivételt teszek mert 2 in-1 ben" hehe..
A magyar kormánynak 1294 menekült státuszát kellene elbírálni! Nem befogadni!Orbán megint egy ótvaros nagyot hazudott.
Ezzel szemben az a valóság, hogy Soros írt egy cikket 2015-ben, miszerint Európának fel kell készülnie arra, hogy évente kb. egymillió menekült fog érkezni - ami egyébként nagyjából meg is felelt a valóságnak, 2015-ben és 2016-ban is nagyjából ennyien érkeztek.
Soros 2016-os eredeti riportjának a linkje a blogban

7 pont. ebből 5 pontot a V4 és Orbán enyhén szólva lenyúlta:. Soros kötelező kvóta ellen beszélt, Dublini III elavultnak tartotta, erős uniós határőrizetről beszélt,táborokat az unión KÍVÜL, Merkel migráns behívását kritizálta stb
Csak neked lefordítom ,nehogy megszakadj azzal az egy híján 20-"ÍKÚ"-al heheee...
Soros
1. pontja:
Soros
2. pontja :
Soros 3. pontja:
Soros 4. pontja:
Soros 5. pontja
Soros 6. pontja:
b1.blog.hu/2017/12/20/kinyomoztak_honnan_vettek_orbanek_a_soros-terv_kifejezest
B.neoliberális :Csaxólok hülyegyerek a FideSS is neoliberális gazdaságpol....na politikának nem nevezném ,inkább zabrálásnak harácsolásnak...
b1.blog.hu/2017/12/20/kinyomoztak_honnan_vettek_orbanek_a_soros-terv_kifejezest

Csaxólok a link azért van mert abban van az információ ,mint tojásban az élet hehee..és nem mint az orbánseggszolgálatos takonynáci fejedben lévő részeg nemzésből eredő szellemi sötétség hehee...
További kellemes oralizálást heheee......

dare 2019.01.14. 22:01:39

@444: "működik az a világ, amit ők szeretnének? nem."
Ezt én is látom, de erre nem az a megoldás, hogy nyomunk egy satuféket, megfordulunk, padlógázzal elindulunk viszafelé, és közben olyan hatalmas bullshitekkel szórakoztatjuk a nagyérdeműt, ami már a liberálisok bullshithegyeit is ostromolja.

Ezért: működik az a világ, amit a Fidesz szeretne? nem, pontosabban szólva nem fog működni.
Még működik, és azt hiszik ez egy soha véget nem érő felhatalmazást ad majd nekik bármihez is.
Láttunk mát ilyet, és nem is olyan rég, nem igaz nem tudtak belőle tanulni.
Vagy szándékosan nem akar tanulni belőle senki?

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.01.14. 22:06:31

@Narancsos kommunizmus: "A sok ostoba fideszgyöker most is csak sorosozni tud. "

Szerinted a Masodik Vilaghaboruban hanyszor hangzott el Adolf Hitler neve, aki megtamadta a fel vilagot ??
Jelenkor Adolf Hitlere Soros Gyorgy. Aki a kikepzett "civiljeivel", es arab csapatai elen orszagokat pusztit el, egyiket a masik utan. Amerre jar pusztitas kaosz, polgahaboru, nyomor, menekultek millioi.
Szoval szerinted a fel vilagot megtamado orult nevet, nem indokolt gyakran hasznalni ??

6.Lenin 2019.01.14. 22:18:55

@morph on deer:

"Soros György egy lelkiismeretlen gazember. Ez az én véleményem róla. Miéert kéne ezt mindig szóba hoznom. Nem egy oldalon állunk. "

Írtam dare-nak. 20h környékén. Olvasd el a többi részét is.
Ez egy két világfelfogás közti küzdelem. Kapok-adok.

Mi a faszért kell állandóan azon vitázni, hogy ki is Soros Gy. amikor maga is elmondja magáról, hogy mit is képzel a világról, és nem talicskával tolja bele a lóvét.

Nem egy kis cserkészfiúcska az első rejszolástól elbódulva. Neki tervei vannak a világgal. Ott a link, amiben ő beszél magáról.
A másik oldal lefesti az ördögöt? Miért ne tenné? Le szeretné győzni. De az ördög is győzni szeretne, nem? Valamelyik talán el is éri, amit szeretne.
Gyurcsány nem szeretne? Bevet mindent érte? Igen. Akkor? A másik miért ne tenné?

Az emberek meg eldöntik, kinek hisznek, kinek nem.

a nagy hohoohooo 2019.01.14. 22:20:27

@444: Aztakrva hehee..kinek a hímvesszejét tisztelhetjük kendben Humor Harold orbánseggszolgálatos Dunnyhástestvér ?
"444

0 bejegyzést írt és 133 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2019.01.01. óta tag."Nektek mi bajotok van?Olyan izzadtsagszag van, ti nem érzitek?Hány éves vagy, mi a legmagasabb befejezett iskolai végzettséged?
Ezt muszáj megkérdeznem, mert nem igazán tudom eldönteni, hogy az ifjonti hév miatt vagy képtelen megkülönböztetni a könyöködet a seggedtől, vagy épp az olvasatlanság okozta szűk keresztmetszet, vagy akár a bigott pártvallás (nyugdíjas CÖF-s szindróma) vezet téged ennyire félre.
Az emberi butaság és hülyeség határtalan.
A turulpörköltes magyarkodással egyet sikeresen elért a kormány:Olyan cuki a nagy keresztény magyarkodás olyanoktól, akik internacionalista elveken álló ateista világkép szerint építették karrierjüket párttitkárként, KISZ titkárként, MSZMP tudományos munkatársként. Haszonélvezői voltak a szocializmusnak, haszonélvezői a mostani, általuk összeeszkábált rendszernek. Gondolok itt az Orbán elvtársakra, ifjabbra és idősebbre, Kövér elvtársra, Harrach elvtársra és a többi elvtelen takonyra.A mi kommunistánk a jó kommunista elv alapján, a mi köpönyegforgatásunk kényszer szülte ruhacsere. A palástban nagyon jól érzem magam, nem szeretném másnak adni.Most olvasom John Shirleytől a Rapture-t, abban van valami ilyen szöveg: az élősködő csak három dolgot utál: a szabad gondolatot, a szabad akaratot, és a szabad embereket.
...de hogy ez most miről juthatott eszembe?A nemzeti tudatot ápolni kell határainkon innen és túl. Csak mikor ezt a nemzet megosztására és szavazatszerzésre használják, az már undorító.azt nem értettem soha, hogy ha valakit foglalkoztat a nemzeti identitás (ami nagyon helyes,), akkor annak miért kell antiszemitának lennie. ez valami titkos kikötés ott náluk?
a "nemzeti" szó szitokszó lett az emberek között.igazából a magyarok hálával tartozhatnak a kormánynak, mivel a magyarkodás teljes eszköztárát felvonultatták már az elmúlt években. Magyarkodásra persze semmi szükség nincs, így tudható hogy a magyar kultúrát mindaz tartalmazza, amiktől ezek szemérmesen vagy fujjogva távol tartották magukat (szerencsére). Ami nekik kellett, az csak a faszlóbálás.Kell, hogy legyen egyfajta nemzeti öntudat.Én már csak a Liberális Internacionálé egykori alelnökéért aggódom, nagyon. hehee..Akkor gondolom az elmúlt nyolc évvel elégedett vagy, amikor a nemzeti identitást politikai biznisszé alacsonyították le, és paravánként használják a nemzet kirablásának eltakarásához, ezzel elárulják és naponta arcon köpik magát a nemzetet.Nem kell egybemosni semmit, a fidesz mindent a saját céljaira használ fel. Amit ők meg akarnak találni és ki akarnak alakítani szerintem, az a tökéletes agymosás technikája, nem a nemzeti identitás. És ez is csak eszköz a kezükben az egypártrendszer és egyszemélyi diktatúra kialakításához.Az már egy másik kérdés, hogy tudatosan tolják túl ezt a témát, hogy amíg a múltba révedünk lerabolhassák a jövőnket.
Amúgy meg mit kell ezen megtalálni és kialakítani? Magyarnak születtem, magyar vagyok, de élni becsületes normális emberként akarok, a társadalom hasznos tagjaként. Ehhez nem kell magyarnak lenni, egy itt élő kínai is lehet ugyanolyan hasznos tagja a magyar társadalomnak mint én, és egy ősmagyar is lehet alávaló aljas féreg; mindkettőből ismerek párat.
Szóval szerintem a "nemzeti identitás" csak egy politikai kártya, nem ad hozzá az egyén értékéhez semmit, nincs is amire büszkének kellene lenni ilyen téren.
Arra szerintem jogosan vagyok büszke, hogy a gyerekem azt mondja: "te vagy a legjobb apa a világon", vagy hogy kapok félmillió prémiumot a jól végzett éves munkámért; de arra, hogy magyarnak születtem? Az nem érdem, nem eredmény, csak egy állapot.Megjegyzendő, hogy a nemzeti hovatartozás, identitás az emberek fejében akkor foglal el kiemelkedő helyet, akkor válik értékmérővé, ha nincs más amire büszke lehetne, nincsenek olyan társadalmi, kulturális, szociális, egzisztenciális produktumok, melyekre büszke lehetne, melyek megelégedéssel tekinthetne az év minden egyes napján.

Észre kellene venni, hogy a nemzetiség, a nemzeti hovatartozás az nem értékmérő, hanem egy állapot, melyért senki nem tehető felelőssé, senkin nem kérhető számon, senkinek nem lehet a javára írni, abba beleszületik az ember, ennyi.

Az embert soha nem a nemzeti hovatartozása határozza meg, nem az teszi értékes vagy kevésbé értékes emberré, hanem a döntései és a tettei.
Sanszos, hogy pont te nem érted, hogy miért nem értékmérő a nemzeti hovatartozás. Nekem ez nem gond, én nem úgy látom a világot ahogyan te, de ez nem is baj.

Azonban a világ már régóta nem nemzeti hovatartozás szintjén gondolkodik, soha a büdös életben nem fogod megkapni azt az elismerést, vállon veregetést, amire vágysz.

Tapasztalataim szerint akik nemzeti hovatartozást értékmérőnek, minőségi mutatónak tekintik, azok megmaradnak "a pacalpörkölt és a disznóvágás legyen már hungarikum.

a nagy hohoohooo 2019.01.14. 22:29:34

@444: Óderága orbánseggszolgálatos baro....te igazán nagyfäsz....-nak képzeled magad heheee...,de arról nem én tehetek ,hogy a szemed a seggedre helyezte -a tőle mexokott oly bölcs előrelátással -az evolúció hehehee..

Replay:"A képviselőnek joga van belépni az MTVA, mint közintézmény területére és ott tárgyalni illetékes személyekkel a MŰSORRENDRŐL (mert helyesen így kell írni!). Nem ők
akartak beolvasni "akármit", viszont amit szerettek volna, az a
köztelevízió rendeltetésszerű használatába beleillő kérés volt! Ezt nem
voltak hajlandóak a "köztelevízió" munkatársai teljesíteni,"

Ha nem mennek a betűk ,nem mennek a szavak ,amik a mondatokat alkotják és összeolvasva értelmet adnak a mondanivalónak hehee...nem az ABC a hibás hehee....ki kéne húzni a fejed orbángazdid seggéből hehee..ilyen eccerűhühüü...

Szép is egy olyan nagyfasz ,főleg a jól áll hehee...,de miért a nyakadon hordod?...hehee..amúgy semmi bajom vele ,nekem is teccik ,jól mutatja mekkora pöcsfej vagy hehee.....

dare 2019.01.14. 22:32:25

@Ellenzéki BOHOC kommandó
Nem pont Sorosra illik ez a leírás.
"nemzeti (nacionalizmus) és baloldali (szocializmus) ideológiák összedolgozásával egy új világnézet létrehozása
a szakszervezeti rendszer megújítása, a munkások védelme
Németország helyreállítása, a létbiztonság megteremtése
szociális demagógia (baloldali típusú jelszavak hangoztatása párhuzamosan a szélsőségesen jobboldali tevékenységgel)
élettérelmélet („Lebensraumtheorie”, „Lebensraum im Osten”: több lakóterület teremtése a németek számára a kelet felé való terjeszkedés által)
antiliberalizmus, marxizmus-, kommunizmus-, bolsevizmusellenesség
a zsidóság elleni fajgyűlölet a német/germán/árja felsőbbrendűségből (Übermensch, Untermensch) kiindulva
a vezetőben való feltétlen hit (Führerprinzip)
a demokrácia korlátozása, ennek következményeként a nem együttműködő politikai pártok, szakszervezetek és sajtótermékek megszüntetése
szociáldarwinizmus (Az emberi társadalomban is a legalkalmasabb csoportok (fajták, változatok) tudnak fennmaradni, életben maradni, szelektálódni.)
rasszizmus: az emberi rasszok közötti különbségek hangsúlyozása
eugenika (a szociáldarwinizmusban megfogalmazott fajfejlődés „elősegítése”, az akadályozó tényezők „kiiktatása”)
homoszexuális beállítottságú emberek iránti erőteljes ellenszenv; a homoszexualitás korlátozása, tiltása és büntetése (homofóbia)
a vallásszabadság korlátozása"

Értem hogy a káoszra szeretnél asszociálni az ő nevével, és ezért említetted pont Hitlert, csak azért raktam ide be ezt is, hogy lásd milyen veszélyes rendszert alkotott meg a nemzetiszocializmus ideológiája.
Szélsőségre nem lehet szélsőség a válasz, ezt akarom kinyögni ezzel.

a nagy hohoohooo 2019.01.14. 22:38:45

@6.Lenin: A jobboldali "értelmiség krémjét "tetszik látni.Bameg én szóltam és nem te,s ha nem a seggedre helyezte volna a szemed az evolúció -a tőle mexokott oly bölcs előrelátással -olvasnál,értenéd milyen kontaktusban.. Soros annyit jót tett Magyarországért, a magyarokért, amennyit még soha senki. Ártani soha semmiben sem ártott.A Fidesz, a sperma Orbán és az egész bandája a bányászbéka segge alatt se lenne Soros támogatása és pénze nélkül.
A fidióta ész ennél meg még rövidebb (hiszen nincs is), 26 évig azt se tudtátok, hogy ki ez a Soros. Most meg, egyszercsak ellenség lett...
Egykor Orbánnak is jótevője volt, mert úgy vélte, hogy egy fiatal, tehetséges demokratát támogat, aki a diktatúra elleni küzdelem élharcosa. Csakhogy időközben Orbán belekóstolt a hatalomba és vagy a tanácsadók hatására, vagy magától rájött, hogy demokráciában nem tarthatja magát örökre a hatalomban. Így aztán lazán eszmét váltott, a térdre csuhások után mélyen hívő kereszténnyé vált és liberálisból konzervatív lett. Ja, és legádázabb ellensége lett egykori jótevőjének, akinek az anyagi támogatásával elindíthatta a FIDESZ politikai pályafutását.Soros nyilván nem angyal és nem is ördög. A Soros Alapítvány tevékenységét szerintem kritizálni nem lehet mert teljesen pozitív.Ráadásul pályázni lehet a pénzekre és nem direkt politikai célokra inkább társadalmi jellegű. Teljesen törvényes és jó célokat szolgál.Soros mint üzletember az ami vitatható, kritizálható. Ezzel együtt azt kell mondanom, hogy inkább örömteli az és ez nem csak Sorosra jellemző, hogy ezek az emberek tudják, hogy a pénz birtoklása felelősséggel is jár. Senki nem kötelezte Sorost, hogy támogasson egyetemet, oktatást, olyan civil szervezeteket amik társadalmilag fontos szerepet töltenek be, stb. Amikor a Soros Alapítvány ad attól Soros nem gazdagabb hanem ez neki pont költség. Ha nem adna akkor boldogabb lenne a világ ? Hát pont nem.
Nem tudom, hogy vágott tönkre sok embert, de ha a font árfolyamának letöréséről van szó, akkor azt az angol kormány qrta el (nem kicsit, nagyon), és Soros csak a piac alapvető feladatát teljesítette, miszerint, hogy a piac igazodik...
Ha ő nem nyer rajta, nyert volna rajta más.
Pedig akkoriban már hetek óta mindenki arról cikkezett, hogy a Bank of England mesterségesen tartja magasan az árfolyamot, annak semmi valóságos gazdasági alapja nincs.
Soros intervenciója gyanánt szépen be is igazolódott, hogy nem is volt.A font árfolyama a fonthoz képest stabil maradt.
Ha lett volna valós alapja, Soros akár hasonló értékben veszteséget is elszenvedhetett volna.
Soros adott pénzt Lázár János programjára.
Személyesen találkozott 2010 októberében a kormány által folyamatosan bírált Soros György és Lázár János, hogy az akkor még Hódmezővásárhely polgármestereként dolgozó fideszes politikussal egyeztessen egy helyi integrációs programról ? írja az Index.
A roma és szegény gyerekek felzárkóztatását segítő program, amely Lázárnak nagy szívügye volt, több mint 60 millió forintot kapott 2008 és 2012 között a Soros által alapított Roma Education Fundtól (REF) ? egy részét Szegeddel közösen. Soros nagyra értékelte Lázár elkötelezettségét és elismeréssel beszélt róla. A hódmezővásárhelyi modell annyira sikeres lett, hogy több országban is átvették, sőt bekerült az Európai Unió legjobb oktatási programjait összegyűjtő tanulmányba
Ugyanebben az időszakban találkozott a magyar származású, amerikai üzletember Orbán Viktorral is, miután 1 millió dollárt utalt át az alapítványa kolontári vörösiszap-katasztrófa áldozatainak megsegítésére. Orbánnak mindig kell ellenség, akire ráfoghatja a sikertelenségét, kudarcait. Ezeket vetíti ki az "Isten áldotta népre" és addig szajkózza, míg az ""istenáldotta buta - birka - nép" magáévá teszi. Akkor keres másik ellenséget és azzal ugyanígy tesz. Kihasználja a "magyarbetegséget", nevezetesen azt, hogy semmilyen kudarcunkért nem mi vagyunk a hibásak, hanem mindig más a hibás! Sok évig ugye volt a gyurcsányahibás, az emúttnyocév a hibás, most a soros a hibás, előtte Brüsszel a hibás! Mindegy, csak azt kell szajkóznia, hogy sosem a magyarság a hibás, minketenyomnak, meginnbáncsákamagyart és így tovább. A birkatársadalom meg készséggel elhoszi, már miért ne hinné, amikor így elmondhatjuk, hogy nem mi vagyunk a hibásak. Ez egy olyan magyarátok, amit kétezer éve nem tudunk levetkőzni és magunk mögé dobni!
Ja. Valoszinűleg korgó gyomorrral, ökölbeszoritott kezzel a zsebben,
utolsó leheletükkel fogjak Orbán neve mellé a keresztet tenni, ha már fejfára nem telik. Az "elmúltnyolcévezés" már nem olyan hatékony, amikor ők is annyi ideje vannak kormányon.
Kell az új ellenségkép.
A társadalom addig sem azzal foglalkozik, hogy ők mennyit lopnak, meg hogy teszik tönkre az országot.
Ráadásul még rá is lehet fogni Sorosra.
"-Csökken az életszínvonal?
-Soros!
-Alacsonyak a fizetések?
-Soros!
-Korrupt a kormány?
-Dehogy... Soros!"
Hát nem hatékony!? .Lehetsz ostoba meg paraszt is. De legalább egyetlen sorban ne akard mindkettőt abszolválni.

a nagy hohoohooo 2019.01.14. 23:03:29

@Ellenzéki BOHOC kommandó
Piszok nagy pech....hehee... Mondottam :"hülyéket és orbánseggszolgálatos takonynácikat nem tanítok ,de veled kivételt teszek ,mert 2 in 1-ben" hehee

Soros-terv? Olyan van, csak nem úgy, ahogy Orbán Viktor elképzeli.
444.hu/2016/07/20/soros-gyorgy-hetpontos-tervet-dolgozott-ki-a-migracios-valsag-megoldasara
b1.blog.hu/2017/12/20/kinyomoztak_honnan_vettek_orbanek_a_soros-terv_kifejezest
Ezt a sok "ÍKÚ" bajnokot teszteltetni kellene, mielőtt szavazni engedik őket!! Ennyi sötét, begyöpösödött, idiótát ritkán lehet látni! A sok hülyeséget sulykolják a sötét fejekbe,ők meg ismétlik!
Tanulj meg érvelni is ...hehee..mert már újfent szarrá aláztad magad

herk 2019.01.15. 00:44:11

Ezt úgy írom, hogy hidegen hagy a politika (és nem olvastam el a kommenteket, csak a videót láttam):
"teljesen nyilvánvaló, hogy egy országgyűlési képviselőnek is, hogy ha a jogszerűtlenség talaján áll, akkor nem hivatkozhat vele szemben az eljárással kapcsolatban jogszerűtlenségre."

Ez nem igaz, hiába teszi hozzá, hogy "teljesen nyilvánvaló".
Ha én megütök valakit, akkor "jogszerűtlen vagyok". Ha ő visszaüt, akkor az már jogszerű, mert az önvédelem.
Azért mert én jogszerűtlen vagyok, másnak jogszerűnek kell lennie, különben ő is jogszerűtlen lesz. (értsd: pl büntethető).
Tehát itt azt kellett volna mondani, hogy:
...teljesen nyilvánvaló, hogy egy országgyűlési képviselőnek is, hogy ha a jogszerűtlenség talaján áll, akkor ne lepődjön meg, ha erőszakot alkalmaznak vele szemben, mert az már ebben az esetben jogszerű lesz...

Ezzel a kijelentésével azt sugallja, hogy jogszerűtlen volt a biztonsági őrök reakciója, de az nem baj, mert a képviselő is az volt. Ha mindkettő jogszerűtlen volt, akkor mindkettőt vád alá kell helyezni, meg kell büntetni, stb.
De a második jogszerűtlenségét nem menti fel az első jogszerűtlensége.

Furcsa, hogy ilyen egyszerű dolgot egy Alkotmányjogász nem tud vagy félreértelmez.
Képzelem mi lehet egy bonyolultabb esetben, ha egy ilyen - a jogászok szintjén - faék egyszerűségű dolgot is rosszul tud.

Ellenzéki BOHOC kommandó 2019.01.15. 01:46:20

@a nagy hohoohooo: "Soros-terv? Olyan van, csak nem úgy, ahogy Orbán Viktor elképzeli."

Eloszor is nevetseges, hogy pont egy a Soros Gyorgy altal fenntartott ujsag hazugsagaival, probalsz ervelni, de akarmit is irnak, a valosag millioszor megcafolta mindegyik liberalis mediat.
Evek ota tagadjatok az illegalis bevandorlast, al problemanak nevezitek. Folyamatosan hazudtok, mellebeszeltek, egy idoben meg Soros letezeset is tagadtatok. Egy millioszor leirtatok, hogy a bevandorlasnak ami persze nem is volt, mar reges regen vege van.
Es mikozben esz nelkul tagadjatok a valosagot, kozben MINDENNAP, MINDENNAP, es MINDENNAP, ozonlenek az illegalis bevandorlok, es mindennap azert folyik a harc, hogy az embercsempesz hajok, hol kosenek ki Europaban. Es ha nem johetnek hajoval, akkor mar igerik, hogy repulogepekkel fogjak beszallitani oket, a lenyeg, hogy megallas nelkul jojjenek.
SZOVAL AKARMIT HAZUDOZTATOK, AZ ELMULT 4 EV MINDEN EGYES NAPJA RATOK CAFOLT !!!

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15. 05:44:10

@károly szántana:
Szerintem ezek sem közüzemek, közüzem a távfűtőművek meg a BKV és hasonlók.

@totopad:
Vonáról? Lyalyly...

@karit:
De hát én lőttem le Kennedyt. Mind a kettőt.

@Neocon:
Sokkal. Már a Rákosi-korszak szintjén van.

@nagyelemer:
Rendőrnek, te gyökér, nem biztonsági őrnek.
Másrészt csak "bűncselekmény elkövetésének tettenérésekor", márpedig itt olyasmiről szó sem volt. És a biztonsági őr akkor sem tehet semmit azon kívül, hogy rendőrt hív.
Ráadásul a szövegben ott van az is, hogy "rendeltetésszerű működésének ARÁNYTALAN sérelmét" - tehát a sérelmét okozhatja, csak aránytalan sérelmét nem, te ostoba segg.
Ahogy látom, már megint a leghülyébb funkcionális analfabéta trollokat mozgósították a Lendvay utcában, akinek halvány fingjuk sincs arról, amiről beszélnek.

@aszekelyek:
Csak hát az MTVA nem közüzem, te román majom.
"A stúdióba jutásnak van egy hivatalos eljárása , előzetesen kérhetik , levélben a szerkesztőségtől"
Hát nem. OGY képviselőként a képviselői igazolványt felmutatva bármilyen állami intézménybe bemehetnek, és ott ellenőrizhetnek, amit csak akarnak, ráadásul az intézmény vezetősége köteles nekik segíteni ebben. Ez áll a törvényben, te funkcionális analfabéta román.

A seggnyaláson kívül nem vagy te képzett semmiben, te szerencsétlen Ceausescu-jobbágy.

"A hivatalos rövidítését is írták itt fentebb annak a belül intézkedni jogosult szervezetnek, akik et ezelatt értettem. FBÖ"
Te román barom, a B itt nem a belső, hanem a biztonsági rövidítése.

@444:
"országgyűlési képviselő ... nem áll a törvények felett. "
De, baromka. Hallottál mar arról, hogy mentelmi jog? Még rendőr is csak BŰNCSELEKMÉNYEN való tettenérésnél intézkedhet ellene. Szabálysértésnél pl. nem, tehát ha részegen vezet, ami szabálysértés, nem szondáztathatja meg, nem viheti el vérvételre stb. Igazoltathatja, aztán viszontlátásra köszönéssel távozhat.
A biztonsági őr meg semmit nem tehet. A fegyveres sem, saját területén belül sem, max. rendőrt hívhat, aki eldönti, hogy megvalósul-e a bűncselekmény.

"végrehajtó hatalma, nyomozati jogköre nincs"
De ellenőrzési jogköre van. Amiben az intézmény vezetősége köteles segíteni.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15. 05:48:04

@444:
@aszekelyek:
@6.Lenin:
@Ellenzéki BOHOC kommandó:
@bazalt:

Ahogy látom, ti is a Gundelből étkeztek már.
Igaz, csak másodkézből, Orbán seggén keresztül.
De a családnak meg a haveroknak azért azt mondjátok, hogy a Gundelből, nem?

a nagy hohoohooo 2019.01.15. 06:38:22

@Ellenzéki BOHOC kommandó Derága orbánseggszolgálatos takonynáci primitívnyik hehe...most szépen kihúzom a pecered a seggedből és bedugom a szádba haha......

Illegális bevándorlás – Frontex: ötéves mélypontra csökkent tavaly az illegálisan Európába érkezők száma
92 százalékkal csökkent a bevándorlók száma Európában 2015 óta
Ötéves mélypontra süllyedt tavaly az illegálisan Európába érkező bevándorlók száma, mintegy 150 ezer embert regisztráltak a tagállamok külső határain – írta pénteken közzétett jelentésében az EU part- és határvédelmi ügynöksége (Frontex).

A friss értékelés szerint a tavaly érkezettek száma 92 százalékkal alacsonyabb volt a migrációs válság csúcspontján, 2015-ben regisztrált több mint egymilliónál. A bevándorlók száma már 2017-ben is meglehetősen alacsony volt a korábbiakhoz képest, a további visszaesés oka pedig elsősorban a Földközi-tenger középső részén húzódó útvonal visszaszorulása. : 24.hu/kulfold/2019/01/04/europa-migracios-valsag-bevandorlok-frontex/

Köszönd meg szépen ,hogy ismét hozzásegítettelek a kuminális szarosfarkú orálejekcióhoz höhööö...

a nagy hohoohooo 2019.01.15. 07:29:29

@Ellenzéki BOHOC kommandó Szerintem egy nyolcvankilós tumor nőtt ki a seggedből és humanoid alakot öltött.
Ne beszélj magadban hülyeségeket mert aztán nem emléxel ki mondta..heee... .már nem egyszer írtam,Kósának a FideSS rendkívüli és meghatalmazott közhülyéjének volt egy ostoba ötlete,a választásokon való részvételt kössék bizonyos értelmi képesség szinthez.
Már akkor felmerült mi lenne ha az újságokba regisztrálóknál is ez lenne,akkor lehülyéztük Kósát...,de látva téged az a Kósa nemis annyira hülye..
Kezdjük ott ,hogy Merkel nem hívta be a menekülteket,ő az életüket mentő szíreknek kínált menedéket amíg hazájukban nem rendeződnek a dolgok,Orbán szabadította rá a németekre amikor 3-4 ezer menekültek átvonatoztatott ,át BKV buszoztatott ellenőrzés és regisztráció nélkül a sógorokhoz,Orbán nem zárta le a balkáni útvonalat, hanem rátolta a menekültek százezreit Németországra, a horvátokra és az osztrákokra.
Hol engedte be őket ? Merre van Németországnak schengeni külső határa ? Azok jó része (kb. 400.000 fő) a mi déli határainkon lépett be.ahol a magyar buszok lerakták az ellenőrizetlen tömeget
Beengedett többtízezer menekültet, felszállíttatta őket Budapestre, ott megállíttatta őket mindenféle ellátás nélkül, majd elrohant Merkelhez könyörögni, hogy engedje be ezeket, mert humanitárius válság lesz nemsokára Budapesten. Merkel akkor követte el élete legnagyobb hibáját = megnyittatta a német határt, ahelyett, hogy beintett volna a felcsútinak, hogy "edd meg szart kedves barátom, amit odaszartál az ország közepébe.
Az EU milliárdokkal tömi ki ezt a tolvaj bandát,hogy a nemzetközi,és hazai
emberi jog szerint tisztességes menekültügyi eljárásokat folytasson le,aminek eredményeképp megszabják melyik ország fogadja be,vagy és AKÁR amennyiben úgy döntenek érdemtelenek a befogadásra,
VISSZA IS KÜLDHETIK A SAJÁT HAZÁJÁBA !
Ha átengedik őket aztán szétterelik őket különböző regisztrációs helyekre,orvosi felmérésekre, stb. akkor nem is lett volna balhé.
Azt kell eldönteni, hogy az illető jogosult-e védelemre. Aki igen, annak a nemzetközi és a magyar menekültügyi törvények alapján jár a menekült-, a menedékes-, az oltalmazotti- vagy a befogadotti státusz. Aki erre nem jogosult, azt vissza lehet küldeni vagy toloncolni hazájába.
Az Unió és a baloldal már ötvenszer megmondta: nem ellenőrzés nélküli bevándorlás és nem is letelepedési kötvény kell, hanem tisztességes menekültügyi eljárások, nemzetbiztonsági vizsgálattal,az hogy migráns-e, akkor derülne ki, ha megvizsgálnák rendesen, méltányosan a kérelmét. akik ide jöttek, azok menekültek, és csak a kérelmük kivizsgálása után derült volna ki, hogy "csupán" egy jobb élet reményében jöttek vagy háború elől menekültek, de keresztényi szempontból, az is pont ugyanolyan menekült, aki az éhhalál elől jön, "csupán" a jobb élet reményében. a kormány ráadásul azért sem tartja menekülteknek ezeket az embereket, mert szerintük csak az első országig tart a menekült státus, utána már minden más háborúmentes ország biztonságos, így akik szerbiából jönnek már migránsok. igaz, hogy a világon senki nem így értelmezi a menekült-státust, és szerbiát senki sem tartja biztonságos országnak.
De mindez mellékes is, mert kifejezetten a keresztényi magatartást kéri számon a kormányon (emberséges bánásmód, retorika, stb).
Vagy küldjünk vissza mindenki?.. hehee...mondjuk 896-tól vagy már korábbról? Mi legyen az indiai származású bankigazgatóval Párizsban? Vagy a muszlim tanárnővel, aki a Canterbury-i Saint John's-ban tanít? Meg az orosz maffiózóval és a kínai kémmel, akik a letelepedési kötvénnyel jöttek be? ez utóbbiak mennyivel Európa-kompatibilisebbek?Vagy mi legyen az arab,néger magyar fogorvossal,nőgyógyásszal,sebésszel ? Köszi.

„Na most Soros György mindenben igazi realista, de abban, hogy nálunk kevesebb lehet 100 éven belül a hülye ember... picit ábrándokat kerget.”

Kern András 1993-ban,Kern egy látnok . Végülis elmondta hogy milyen buta tájékozatlan A legtöbb magyar ember .Ha Soros 87 évesen világuralomra tör, akkor valószínűleg halhatatlan is, tehát Orbánnak van mitől félnie...
Tudod nálunk van egy mondás: Nem mindegy , hogy az okos hülyéskedik , vagy a hülye okoskodik! Látom a fidióták ezt nem ismerik és mindig okoskodni akarnak.Egyébként ahogy látom rád fér egy kis tanulás , ha igyekszel és eggyel növeled az IQ-dat még moszat is lehetsz. A kezeléssel kapcsolatban meg inkább az idolodnak segítsél,(orbán), mert már teljesen be van csavarodva.

Comandante en Jefe · http://local.blog.hu/ 2019.01.15. 09:20:43

@444: A "a forradalmi öt pontból" a 3-4-5 szól arról, hogy ezeket meg lehessen beszélni.

aszekelyek 2019.01.15. 10:09:27

@felucca02: @a nagy hohoohooo: ezt komolyan leírtad? Abban pillanatban mindenki szír kiskorúnak vallotta magát, bármilyen papír nélkül feljutott a németekhez, svédekhez, dánokhoz. Elég sokukról kisült mára , hogy sem nem szír, sem nem kiskorú, és komolyan kapcsolatban áll terrorszervezetekkel. Ami külön furcsa, higy nyugaton , tudni illik, sokkal jobbak a titkosszolgálatok is. Aztán mégis időnként akadálytalanul terrorkodtak. Mutti jól el "wir schaffen das-" olta ezt. Utána meg a vízözön. Egyébiránt azok kedves szírek , akár be is tarthatták volna a menekültügyi szabályokat. Az nem akadályozta meg őket abban , hogy
benyújtsanak kérelmeket.

aszekelyek 2019.01.15. 10:36:06

@a nagy hohoohooo: lehet fidiótázni is , mert itt demokrácia van. De megemlítem , hogy azt az index hozta le, 2015-ben, hogy bezzeg előbb volt a tyúk , mint a tojás. Érsd , a Soros féle My plan..c. írás , egészen kis eltéréssel , megegyezik nagyjában, egészében azzal, amit Orbán a 2015. márciusi Ep rendezvényen elmondott a migrációról, mely jócskán meglódulva épp közeledik tömegesen . Amikor figyelmeztette a nagyérdemű EP hallgatóságát, arra, hogy többszázezren vanna úton Európa felé már, itt van a cselekvés ideje. Elmondták ott mindennek, de ezen kívül semmit nem tettek. De a világon semmit, érdemben. Elég sokáig szidták, mert kerítést épít. Látva, hogy ők a világon semmit nem tesznek és a földközi tenger partjainál sem tesz semmit az ottani kormányzat, ami a schengeni ,érvényes szerződésekben áll, nem tartják be. Egyszer ejtette ki "a szegény öreg bácsika, akit bántanak, "-LOL, hogy a kerítés nem állítja meg őket , attól kezdve ez a mantra ment. ha esett, ha fújt, ha megállította, ha nem. Azon jót mosolygok, mikor előadja valaki, hogy ki kellett találni Sorost , amerikaI guruknak. Hahahaha.... Semmit nem kellett kitalálni. Épp most díjazta őt azért a nagyívű migrációs elképzeléséért , - mert neki van egyedül.., mint írták- ...amit a legutóbbi években a szervezetin keresztül és publikációiban is végzett. Mondom, a Financial Times. A pénzügyi szektor. Azon sem kell gondolkodni már, kiknek érdeke is az. Ugye nem akarod azt mondani, hogy ők, az FT, A NYTimes, aki szintén közli rendszeresen a publikációit a témában, orbánnyalonc ? FideSS -vagy hasonló vulgáris öklendezéssel illetni ezeket a csudademokratikus és független sajtótermékeket?

aszekelyek 2019.01.15. 10:46:12

@a nagy hohoohooo: ez a kiforgatott, meghamisított hablaty, arra sem érdemes, hogy tételesen cáfoljam. Ez lejött néhány német sajtótermékben, még Ulfkotte halála előtt, hogy "orbán csinálta, ő engedte be azt a sok migránst "- akkor még asylwerbert írtak , nem túl sokáig. Mára már csak egy migrant masse van. Ugyanolyan jogokkal ,..és tovább is ő engedte őket. A valóság ezzel szemben az , hogy megkérdezte Merkel muttit , most hogy legyen , hisz ő a főnök. ESM vertrag , Institut ,.. effélékben is.. Európai Stabilizációs Mechanismus. Ezt tudod te is ezt. Csak itt hazudozol.
Merkel akkor felfüggesztette a schengeni szabályokat , így aztán mehettek szépen északra , Ausztrián át.A legelején még próbálkoztak, hogy 800 ezer szakmunkás hiányzik, azért kell befogadni az érkezőket. Aztán arra is hiába szólította fel szegény muttika a multikákat, hogy foglalkoztassák a kedves nem régen ott lakókat. Legújabban úgy emlegeti a németeket, hogy akik már régebben laknak itt. Mutti 3 év alatt 15 évet öregedett. Az sem véletlen. Ha lenne neki olyan, igen szorongathatnák a ..eit, valakik , hogy ez levezényelje.

2019.01.15. 10:47:08

@aszekelyek: Te beteg van román.
Soros terv nem létezik, olyan mint a Miki egér. Kitaláció.

aszekelyek 2019.01.15. 10:53:51

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: ennyit tudott kiböfögni mindössze? Szánalmas.

aszekelyek 2019.01.15. 10:59:45

@444:ez itt is így van.

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?: ennyit tudott kiböfögni mindössze? Szánalmas.Vigyenek be már Bernadettkének egy felfújható ágyat , paravánt is . Hadd alukáljon az előtérben azon. Nyilván ott fog pörögni májusig a szintén kihajított Hadházyval együtt. Vihetnek neki a menzáról kaját is. Attól, hogy ideír valamit, nem lesz jobb a leányzó fekvése , Bernadettkére gondolok. Eszembe jutott, hogy az Antall kormány idején, HANKISS ELEMÉRT, a z MTV akkori elnökét , bizony nem engedték be a saját munkahelyére. Erre sokan emlékszünk rá. Mondom, az elnököt.

6.Lenin 2019.01.15. 11:07:17

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:

Egy szót se írtam a Gundelről. Az a ti agyrémetek.

De látom, mióta belinkeltem Lomnici cáfolatát, most leszálltatok a hülyeségről , és kerestetek másik hülyeséget.

aszekelyek 2019.01.15. 11:14:05

@Konteó Béla: Project Sindicate. "My plane...". Ő maga elmondta MÉG AKKOR, az RTL meg leadta videóüzenetekben. Azt , hogy van ilyen írása, , meg azt , hogy az ő elképzelése, ami abban áll.Meg azt is, hogy ő csupán szószólója , de hogy kitől kapott mandátumot, azt sajnos nem közölte, a szószóló szerepre. Az rtl is román, biztos.....:),meg az öreg is,..hogyne. Az atv-n sokat láttam akkoriban ahogy tagadta pl a dk-s néni, nem vadai , Gy N. erzsébet, a létezését is ennek. A képzettségemmel jár a keresztolvasás , minden orgánumon megszólaló politikai aktorok tevékenységének nyomon követése. A szocik üdvöskéjének , a vihogósnak , nyúlketreccel bohóckodása a Lendvay utca sarkán is egy emlékezetes alakítás volt , a botcsinálta művésznő életművéből. Újhelyi legalább elismerte, hogy a szavazás pontosan úgy volt, ahogy lehozták. Ő csak azt tagadta , hogy a korlátlan betelepítésre szavazott volna. Mára elhárította az elől is az akadályt a LIBE az EP-ben. Igaz, második nekifutásra sikerült nekik csak . Nézhetik hülyének a lakosságot , van is egy kis része , aki politikai analfabéta , de hol tagadni , hol követelni ugyanazt , nettó hazugság , mindegy , mi a kettő közül az igazság.
A kötelező kvótáról ezt produkálta az mszp. Aztán csodálkoznak , hogy zsugorodik a támogatottságuk. Beleállnak ilyen "fogyatékosoktók is jobbat láttam már..." szégyen komédiába , amit az MTVA-ban előadtak.Ennyire vannak hát..., lecsúszva.

aszekelyek 2019.01.15. 11:15:42

@Konteó Béla: mondtam már, hogy ezeket eredetiben és angolul olvastam ? Most mondom.

aszekelyek 2019.01.15. 11:21:22

@6.Lenin: csak a szokásos , úgy emlékeszem .Így szokták. ahogy nézem, előszedik az összes panelt, sorban a hülyeségeiket, beírják ide..., megint. Több évre visszamenőleg. Mondom, hogy fenntartókampány ez.

@Comandante en Jefe: milyen forradalmi?

aszekelyek 2019.01.15. 11:32:28

A terv eredetije persze a jóval régebben már létezett , a Kalergi terv. Elég hosszú, így a szószólójuk , kivonatosan adta közre , mint egy zanzát , a My plan c. publikációjában , az említett P.Syndicate felületen. Van ilyen intézmény, ( in USA) , Kalergi -Coudenhove Institut , - a Google megmondja , a románozók pechére , hogy Merkel Mutti és más európai vezetők is kitüntetettjei annak az Institutnak. Elég logikus , hogy a megbízók a szószólásra ott találhatóak. Így szokás a mi ellenzékünkben nem kibontani a teljes igazságot. Azt mondják, hogy nincs soros terv , de azt már nem mondják el , hogy van Kalergi-Coudenhove terv és annak megvalósítása van folyamatban , Európában , erről pedig publikált Soros. "Kell még valamit mondanom , Ildikó? "

kalapácstollú 2019.01.15. 11:40:02

@Világít a torony: "Kíváncsi vagyok, mennyire volt érthető a firkám?"

Na, és azóta megtudtad már? Hogy kíváncsi vagy-e. ;)

aszekelyek 2019.01.15. 11:41:46

@444: pontosan. Mindegy, mit mondanak egyébként , milyen bankháztól., mi a hivatalos szöveg. Macront tudjuk, honnan dobták le oda. Merkel se sokkal lehet odébbról. Az a kis piszok , elég komoly tényező lehet , amit nem olvastam nagyon sehol a mainstream médiában , hogy a németeknek a mai napig nincs békeszerződésük, mintegy megszállt ország,... hmmm , -úgy hírlik, csak az autóiparuk az övék. Ez sok dolgot megmagyaráz.

aszekelyek 2019.01.15. 11:50:23

@felucca02: ugyan már, nem kell neki a z egész világot fizetni. Pont annyi érdemi pozícióban vezető kellett, amennyit meg tudott fizetni ahhoz , hogy úgy legyen, ahogy a szószóló úr megbízói akarják. Igen kevés számú illető kezeiben van a világ javainak 97-8 %-a. Ez köztudott.

felucca02 2019.01.15. 11:55:48

@aszekelyek: jaja! A 24.hu interjúját nem olvastad véletlenül a kövér homokos kampánytanácsadókkal, aki pénzért az anyjukat is eladják?

2019.01.15. 12:24:38

@aszekelyek: Ez fake-news. Kitaláció. Valami komolyan vehető érv, forrás?

aszekelyek 2019.01.15. 13:03:15

@6.Lenin:nézzük , mit bizonyítottak eddig bármivel? Semmit. Ez így is marad. @Konteó Béla: mi van , ijedtében elfelejtett románozni ? Ahha , persze , fakenews ez , meg az is , amit ő maga mondott, írt, a legkülönbözőbb, nem hazai médiumokban, meg az EP-ben, nem is egyszer, amikor ott járt. Az lesz a legjobb, ha feljelenti a Google-t, mert "fakenews" tartalmakat adnak a keresőben ki. :D A leghatékonyabb az lesz , mindjárt az európai Ügyészségnél jelenti fel őket. :P

aszekelyek 2019.01.15. 13:18:23

@felucca02: azt ritkán olvasom , de ahol szemlézik , azt láttam. No , ahogy mondod , mindjárt úgy is van. Ha megfizetik őket , akár ilyet is mondanak. Akárha Ron Werber. Aki interjúban mondta , aki fizet , az rendel nála. Nincsenek skrupulusai. Idézzem neked lendvai Ildikót ? A hírtv , pardon, 24.hu nekem nem forrás. Ismerek személyesen is kampánytanácsadót. Ugyanezzel a hozzáállással. Azt hitte, nevetek, ha azt mondja a telefonban, hogy minden nap azért nyitja ki az újságot, hogy hátha aznap olvashatja Orbán halálhírét. Jut'eszembe Gyurcsány is úgy indult , megyó kampány tanácsadójaként.
Szerinted a 24.hu anyaga vágatlan sutty felvették egy levegőre? ? Aztán , biztosan nem kérték tőlük, hogy ez a kifejezés szerepeljen benne? Vagy összevágták esetleg az anyagot szerkesztette a szerkesztő , mert nem az első hamisítvány lenne. Gyurcsányék töménytelen sokat hamisítottak, de a drágalátos mainstream is, a nyugati.Miből gondolod , hogy mindent el kellene hinnem , amit valakik leírtak , valahol -esetleg kiengedtek a szájukon? Ez a jereváni ráadió szintje, ne haragudj meg érte.

6.Lenin 2019.01.15. 13:30:33

A mai déli híradóban bemutatták ezt a történetet. Ez a blog is benne volt, mint a hazugságot terjesztők egyike, a 444 mellett.
Akkor most?

aszekelyek 2019.01.15. 13:34:08

@seol: látod, minek írsz ide? Fárasztasz itt....csak. @felucca02: ránéztem most a 24.hu-n megjelent fércműre. Fenntartom, hogy jereváni rádió. Finkelsteinről meg , hogy évek óta halott, azt firkálnak, úgy és ott, ahogy akarnak. Nem esik le rólam a bugyi, hogy juj, svájci lapok ezt, meg azt írták. A tulajaik érdekelnek csupán , ha valami is ebből , akkor az.

aszekelyek 2019.01.15. 13:37:21

@6.Lenin: megkapod , mindjárt ,hogy ez is fakenews. Az este már azzal fogadott a férjem , vacsi főzés előtt , hogy mit hoztak össze itt , ifj.Lomniciról.:)

aszekelyek 2019.01.15. 13:38:31

@6.Lenin: lehet, hogy Bernitől tanultak? Nem hagyják annyiban. Csak nem képzelte valaki , hogy annyiban fogják hagyni ? :)

felucca02 2019.01.15. 13:50:48

@aszekelyek: Persze, persze, ezek itt mind hazudnak, a büdös libsibolsik, a híradót kell nézni, ott az igazság, meg a magyaridőkben.
Ja, csak így tovább!

6.Lenin 2019.01.15. 13:53:47

@aszekelyek: Szerintem (is) nagyon összekevernek valamit ez a két bohóc. Ha valamivel lehet élni, akkor visszaélni is mondta Lomnici is.
Nem ellenőrzés céljából mentek az intézménybe, hanem erőszakkal szerettek volna beavatkozni a műsor szerkesztésébe, poli6tikai közleményt, híreket közvetítettek, az igazgatót akarták leváltatni. Visszaéltek a mentelmi jogukkal. Az egész viselkedésük arrogáns , követelő, de nem hiszem, hogy erre bármiféle felhatalmazásuk lenne.
Úgy néz ki, hogy szép lassan összejön annyi bizonyíték ellenük-saját maguk gyártják, a marhák-simán felelősségre lehet majd vonni őket.

Mellesleg akkora marhák is, hogy a szabad média nevében erőszakkal akarnak beavatkozni egy média belső ügyeibe. Az igazgató szépen elmagyarázta nekik, hogy mi az igazi sorrend, ha valami nem teszik neki. Az erőszak nem volt benne a jogkörükben.

2019.01.15. 14:07:24

@aszekelyek: Kérlek. Ezen ne múljon, ha helybe jössz érte. Te egy román vagy!
És ne személyeskedj! Nem ittunk pertut.

Sőt, bevezetem rád és az elvtársaidra a következő rövidítést:
RHKK - román hazaáruló komment kommandó. Csak, hogy lásd milyen a humorérzék, ami a fidesznek nincs.
Este nem sokáig voltál. Csak lejár a múszak mi, kis komcsi. :)

6.Lenin 2019.01.15. 14:17:55

Tulajdonképpen a Fidesznek meg kéne köszönni ezt az ingyen reklámot, mellettük.
Elég lesz annyit mondaniuk, mármint a Fidesznek, hogy...

Tisztelt Választópolgárok!

Ezek az emberek most bemutatják, milyen Mo-ot fognak létrehozni, ha hatalomra kerülnének.
Csak néhány percig kell ezen gondolkodni.
Erőszak, anarchia, üldözése a másként gondolkodóknak, mindenkinek, akik nem értenek velük 1et.
Jól gondolják ezt meg, szeretnének-é ilyen Mo-on élni.
Ennyi. Jöhet a 4/5.

aszekelyek 2019.01.15. 14:19:31

@444: jó, hogy mondod, nem is voltak hajlandóak önként távozni, mdf és szdsz delegáltak, amikor már régen kihullottak a pártjaik a törvényhozásból. Akkor még másként hívták azt a szervezetet, de ugyanúgy túlsúlyban volt mindig a szoc- lib abban is. Az mdf-est nyilván idesorolom, miután a végén már együtt indultak, úgy zuhantak ki.., a semmibe.

aszekelyek 2019.01.15. 14:28:33

@6.Lenin: te valószínűleg emlékszel arra, hogy ez a tempó volt divatban , amikor ferinkék műveltek igen ronda, nem ritkán erőszakos dolgokat kormányon , arra mindig ügyelve , hogy csak olyasmi legye n, ami bár le van fektetve , a '89-es ideiglenes alkotmányban, hogy tilos, szankciója nincs. Ugyanígy a lyobbikocskáék, akik mindig is azon munkálkodtak, olyasmit műveljenek, amivel a külhoni sajtóban sározhassák az Orbán kormányt, ez nem is volt ritka. Maga is olvastam olyat, ottaniban, hogy a Fidesz a jobbikkal kormányoz.., és hasonló , -nettó hazudozást. Bernike most jogszabályt lobogtatott, olvastam, arra hivatkozik. Mindegy, mikori az. . Alapismeret , jogi , nálam , hogy a törvény felette áll a jogszabálynak. A 3 éves törvény ami hatályos , ami rendelkezik az MTVA jogállásáról , ki , mikor hogyan , mit tehet , nem tehet ott.
A ritka szép hajára is kenheti Bernike a jogszabályt.

felucca02 2019.01.15. 14:37:15

@6.Lenin: De hiszen a fidesz ezt nap mint nap bemutatja, az miért jobb? Mert fidesz?

aszekelyek 2019.01.15. 14:39:34

@morph on deer: gyenge riposzt. próbáld újra.

@Konteó Béla: ígértem -e, hogy sokáig leszek? Nem gondolja, hogy bármi egyebet számonkérhet? Elég volt annyi, amit írtam , ránéztem a románozóra és tsaira, kidühöngték-e már magukat.
@felucca02: elárulnád, miért írtad ezt?

aszekelyek 2019.01.15. 14:46:33

@felucca02: nevetgélek azon , amit íde írtál..., hogy a Fidesz is és az mér jobb , mer olyan erőszakosak.., pont , mint Bernikéék , meg a rendőröket dobálók nekik rontók.., meg a szánkórongálók... , azt és karácsonyfadíszt tolvajlók.., utcabútort szétverők. Nyenyenye.........(hihi, haha...) Tudod , az is lehet, hogy a népek úgy látják , inkább nem ezeket a hitelteleneket favorizálják , Bernikét, meg a Hadházyt , Momentumocskát. Kapaszkodj meg ! Joguk van hozzá .

felucca02 2019.01.15. 14:47:02

@aszekelyek: Hogyne, nagyon szívesen! Mivel fekete-fehér a világképed. Azok ott mindig hazudnak, ezek itt pedig mindig igazat mondanak. Ugye belátható, hogy mindez milyen gyerekes.

Pedig rém egyszerű lenne a dolog. Jó dolgokat kellene csinálni, tisztának kellene maradni, és akkor nem lenen szükség propagandára. Propaganda mindig ott van, ahol a mocsok is felgyűlt.

felucca02 2019.01.15. 14:50:08

@aszekelyek: Örülök, hogy jó a kedved, lesz még jobb is, remélem. Amit nem értek, hogy jön ide, hogy ki mit favorizál...valahogy eltévedtél a gondolataidban.

Kinek mi marad. van, akinek az utcabútor szétverése, van, akinek pedig elég egy törvényt hozni holnap, hogy mondjuk minden, ami a tiéd, az onnan kezdve az enyém, Kétharmad megszavazta.

Nézd, a szellem kint van a palackból, lesz ez még rosszabb is, korai szörnyűlködnöd.

aszekelyek 2019.01.15. 14:51:49

@felucca02: tényleg nevetséges vagy. Nem kell propaganda. Ezen egy hétig fogok nevetni....Próbáld meg eladni ezt Berninek, és a Momentumnak és a többi ellenzékinek.
Lehet , hogy megnevetteted őket is. Csak semmi önvédelmet, ugye?
ű

felucca02 2019.01.15. 14:55:52

@aszekelyek: A saját kormányom. Azt mondja, hogy hazaáruló vagyok. Ez elég gáz, nem?

felucca02 2019.01.15. 14:57:10

@aszekelyek: nem értem, mit írsz, csupa összevisszaság. Nem érdekel különösebben,. hogy min nevetsz, ellenben fogd össze a mondanivalódat tömörebbre, hátha úgy sikerül kifejezned magadat.

aszekelyek 2019.01.15. 15:02:40

@felucca02: Hogy mi marad kinek? Miért is maradt az a most botránypolitizálóknak? Azért , mert nem jutott nekik babérlevél sem , nemhogy babér. Az Országgyűlési választáson nem jutott nekik babérlevél sem. Ami összejött onnan , azt is fújhatják , Bernikének és Hadházynak is el kellett hagyja az LMP-t. Pedig kiugrott Fideszes , (sztem eleve tégla volt.)Pedig úgy előttem van , ahogy a választás estéjén fogadkozik Bernike , hogy így, meg úgy. ....Kisvártatva , USA- beli kiképzésre ment. Látjuk , mire képezték ki.

aszekelyek 2019.01.15. 15:03:16

@felucca02: bizony. Akárkinek nem is mondja.

aszekelyek 2019.01.15. 15:04:36

@felucca02: persze, nem érted. Azt a 3 tőmondatot.

felucca02 2019.01.15. 15:07:50

@aszekelyek: Nem értem, bizony, nem tőmondatok, hanem telenyomod minden dagályos marhasággal. Majd, ha megpróbálod tömörebben, érteni is lehet.
Mivel a szavak a gondolatok tükrei, valószínűsítem, hogy nem a szavak szintjén képződik a zavar...

6.Lenin 2019.01.15. 15:09:46

@felucca02:

Mert nincs erőszak, nincs anarchia, és nem üldöznek senkit, nyugodtan leírhatod, ők meg elmondhatják a hülyeségeiket. Nem érdekel szinte senkit.
Van hol leírni, elmondani mindenkinek amit jónak lát a saját médiájában, akit érdekel nézze ott, és annyian, ahányat érdekel.

Nagyon sokan nem kíváncsiak Hadházyra, Szélre, és a többi kreténre. Akiknek tetszenek, nézhetik, olvashatják őket.

Ne akarják olyanokra erőltetni a hülyeségeiket, akiket nem érdekel. Amúgy is, állítólag a közmédiát nem nézi senki.

felucca02 2019.01.15. 15:15:31

@6.Lenin: Egyetértek. Lám, aztán mégis idejössz nyomulni az indexre, pedig milyen jókat kommentelhetnél a magyaridőkön, vagy az origón. Ja, nem.
Valószínűleg te is tök hiteltelennek érzed, aztán nem is mész oda.

aszekelyek 2019.01.15. 15:21:01

@felucca02: persze, nem érted. Azt a pár , rövid mondatot , ahha , de kormányt buktatni , azt akarnál... Világos.

aszekelyek 2019.01.15. 15:25:20

@felucca02: ezt sem te döntheted el , ki , hol , mit tehet. Ha épp ahhoz támad kedve , melyik felületre néz be. Gondolom ez frusztrál nagyon. Még ennyi , picurka , viceházmesternyi hatalmad sincs. Ismerek olyat , aki ettől komolyan szenved. Rajtad kívül is.

3 sor , talán ennyit még bírsz aggyal.

6.Lenin 2019.01.15. 15:40:30

@felucca02:

Szeretnék rájönni, hogy miért nem értik, hogy hol hibáznak. Mert azért én is szeretném, ha lenne valódi választéka a választópolgároknak, köztük nekem is.
A jelenlegi ellenzék nem az. Ezek meg végképpen nem. Még pártjuk sincs, nem képviselnek szinte senkit, saját magukon kívül. Nyilván jól élnek a képviselőségből.

A kormánypártnak se jó, hiszen bármit megtehetnek (gondolják joggal), de ez nem ösztönzi őket több, minőségi munkára sem. Nincs bukás veszély.

Eddig sajnos nem látom a lehetőséget egy normális választási lehetőségre.Bár támogatom a Fideszt, de , mint mindent lehetne jobban is kormányozni az országot.

zriff 2019.01.15. 16:05:03

A kurva erős képekről bangónétól na vajon miért nem volt eddig cikk? Szokásos balos kettősmérce.

aaa123456 2019.01.15. 17:10:04

Nekem olyan érzésem van, mintha a szerencsetlen Lomnicinak azt mondanak: Még valami, még azt kérték, hogy ez a túlsúlyos tripperes koszos prostituált ra szeretne az arcodra f.ni, jó?
Jó, mondja, és már csurog is le az engedelmes, zavart arcáról, fejéről.
Szoval eleg gusztustalan, na

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15. 17:15:51

@6.Lenin:
Te nem írtál róla, te csak fogyasztod a Gundel-termékeket, másodkézből, Orbán seggén keresztül.

@aszekelyek:
De legalább román nem vagyok, mint te, te kis Gundel-palacsintát Orbán-seggből élvező.
Meg nem faszságokat hordok össze folyamatosan, mint te.

Világít a torony 2019.01.15. 17:28:47

@kalapácstollú: Arra, hogy kíváncsi vagyok-e, nem voltam kíváncsi. :)

6.Lenin 2019.01.15. 17:30:06

@Na hogy érzi ez a Wágner magát?:

Sajnos valószínűleg azért nincs normális ellenzék, mert túl sok még az olyan seggfej azon az oldalon, ahol te is tengeted nyomorult életedet, és már csak ilyen apró örömök tartanak életben benneteket.

finisz 2019.01.15. 19:24:29

@6.Lenin: Tudod hol a normális ellenzék? Külföldön, rég kitelepült, és ez a Fidesz szerencséje.

Na hogy érzi ez a Wágner magát? 2019.01.15. 19:42:31

@6.Lenin:
Akkor csak neked újra, a hozzád hasonló Fidesz-seggnyaló faszfej trollok más választ nem érdemelnek:

Ahogy látom, te is a Gundelből étkezel már.
Igaz, csak másodkézből, Orbán seggén keresztül.
De a családnak meg a haveroknak azért azt mondod, hogy a Gundelből, nem?

6.Lenin 2019.01.15. 19:43:22

@finisz:

Itt Mo-on kéne egy elfogadható választék. Az meg nincs.
Ez nem szerencse senkinek sem. A választóknak főleg nem.

finisz 2019.01.15. 19:54:50

@6.Lenin: Maguk a választók települtek ki, és a potenciális választék.
A kormánynak viszont az, a nagyon egyet nem értők, nagyon nem ner-kompatibilisek a lábukkal szavaztak.

6.Lenin 2019.01.15. 20:17:05

@finisz:

Nagyon kevesen telpültek ki. Sokan ingáznak, és még mindig többen élnek itthon.
Nekik kellene választék. Bár az is igaz, sokan döntöttek is, és eddig aránylag jól is (3x), de nyilván jobb lenne, ha a jelenlegiek is kényszerítve lennének a jobb munkára, mert lenne egy bármikor választható alternatíva.

Ismerek nagyon sok embert, akik kimentek, és akik vissza is jöttek. Kár lenne itt most össze-vissza hantázni erről.

finisz 2019.01.15. 20:19:21

@6.Lenin: Ok, ha te azt mondod kevesen, akkor tuti kevesen. Sőt, szinte senki.

zriff 2019.01.15. 20:24:49

Érdemes olvasni empíria magazin, flagmagazin, antidogma részek, lovas István írásai, Lovas István blogja, metazin.

6.Lenin 2019.01.15. 20:31:41

@finisz:

8 millió választásra jogosult polgár közül néhány százezer, de közülük szintén sokan éltek is a választás jogával, tehát kevesen lehetnek, akik nem szavaztak.

finisz 2019.01.15. 20:55:43

@6.Lenin: Mondom, hogy szinte senki sem ment el, ki is az az őrült, aki a gonosz öregember világában akarna élni, ahelyett a tejjel-mézzel és nyereg alatt puhított hússal folyó Kánaán helyett?
Komolyan, én vagyok a hülye, hogy hozzád szóltam ... neked 600 000 (a legoptimistább becslés) munkaképes és képzett ember hiánya "nagyon kevés". Oké.

6.Lenin 2019.01.15. 21:07:17

@finisz:

Sokakat ismerek, akikért nem kár, hogy kimentek. Azt is ismerem, hogy jónéhányan kint milyen körülmények közt dolgoznak, mennyiért, és mennyit.Hányan is bérelnek 1 lakást.

Írtam, hogy rossz irány itt erről hülyeségeket írogatnod. Nyilván van néhány, talán elenyésző sikeres kimenetel is.

Az sem mentség, hogy más országokból sokkal többen mentekmás országokba élni, dolgozni.
Nemrégen volt cikk az indexen, hogy Németországban nagy gondot okoz a sok orvos hiánya, akik Svájcba mentek dolgozni. Mo ebben kb a középmezőnybe tartozik, ami a kint munkavállalst, kivándorlást illeti.
Rossz helyen szeretnél kamuzni.

finisz 2019.01.15. 21:10:04

@6.Lenin: Értem, és természetesen a te saját ismeretségi köröd tapasztalatai általános érvényűek, sőt statisztikai jelentőséggel bírnak. Mellesleg, akiket te személyesen nem kedvelsz, az mind szar ember, mert te azt mondod.
Egyébként, mit kamuztam én? Semmit.

aszekelyek 2019.01.16. 00:17:31

@6.Lenin: ebben is egyetértünk. Mindig lehet még jobban csinálni, a jót is. A folyamatot nézve, az elején , bizony rezgett a léc, tudták is, , vékony jégen kellett talpon maradni, száraz lábbal. Az ország abból csak profitált, ahogy ezt a nem kis mutatványt a penge élen, mindenhonnan lökdösve végrehajtották, mondjuk a visszafizetésig. Az ellenzék minősítésen aluli kategória , ma is , előtte is az volt, kormányon.Ami a legjobbat tenne ennek az országnak , valóban egy értékelhető teljesítményt nyújtó ellenzék lenne. Azért , mert néhányan belemondják a bilibe , hogy ez nem jogállam és nincs demokrácia és lobogtatnak jogszabályt, önigazolásként ,... , nem fog hirtelen minden választó a fejéhez kapni , hogy tényleg.Ilyen pocsék ellenzék talán csak 1998- 2002-ben volt. Még most is azt akarják, nagyon bénán utánozni, amit a Fidesz,, mindent betartva.., ellenzékiként a hazug, megtévesztő szdsz , szoci kormányzat elenében tett. Csak annak volt egy óriási támogatottsága, egy paraszthajszál volt, amin múlt, hogy nem a FIDESZ nyert.., utána meg soha fel nem tudtak állni , négykézlábra is alig , 2006-után az szdsz-szoci kormányzati körök és holdudvaruk. Átkennék minden valóban elkövetett bűnüket Orbán kormányaira. A leginkább égbekiáltó a médiaszabadságról papolásuk , mszp-dk-pm , miután azt pökte oda megyó , 2002-ben , ha médiát akarna az ellenzék , -akkor a FIDESZ -, vegyen magának. Ezután itt vinnyogni , arról , amiről Hadházy és Bernike , plusz ebben társaik , a szájalók , a piaci legyet megszégyenítő pofátlanság. Az a parancsolgathatnék , ami Bernikéből süt , kicsit sem szimpatikus. Hárpia feelingje van. A fellépése igenis problémás. A cinizmusuk meg visszatetsző. Nem tudnak elbánni 4 biztonsági őrrel. Akkor sem sértegethetnek egyetlen MTVA dolgozót sem. Nem vádaskodhatnak és főleg nem követelőzhetnek. Pont.A letűnt csillagot, Kálmán Olgát pótolni akarhatja, akit elneveztem úgy 8-9 éve agresszolgának. Ezt a szerepet kapta meg. Ugyanazt az buta agresszivitást érzem Bernikében is. Kontraproduktív ez, úgy gondolom. Azt is kétlem,hogy TCR lehet az a nyavalya, amihez gyűjtöttek aláírást. Egyébként is , az ilyesmit nem az MTVA-ban kell leadni , hanem az erre a feladatra létrehozott szervezethez. Ha tényleg egy olyan téma , amiről egyáltalán lehet népszavazást tartani , akkor oda kell beadni , ellenőrzésre az aláírásokat. Meg a megfogalmazott kérdést. De Bernike csak köztévés reklámot akar magának és ennek. A mandiner szemlézte a mai Gyurcsány förmedvényt a facen. Beleolvastam. Ott hörög a Finkelsteinről szóló , svájci lapban írtakon. Ettől aztán még annyit sem ér , mint amire eddig tartottam azt. Pedig fércműnek tartottam , egy gagyinak. Hiába, amihez ferink hozzáér,..arannyá ...., ja nem , értéktelenné válik.

aszekelyek 2019.01.16. 00:25:23

@6.Lenin: ma kaptam a hírt, hogy unokaöcsém úgy döntött , hazajönnek Svájcból. Pedig futott a szekér odakint , már elég sok éve. Akkor ment ki , 2010 körül , amikor a mainstream , szdsz-mszp uralta média azt ontotta , el kell menni ebből az országból. Most azon nyígnak, hogy a "zorbánelüldözte őket". Ugyanazok a szócsövek mondják , ezt is. Ilyen hitelesek a hamiskártyások. Jó szakmája van öcsémnek , nem is küldik , mégis így döntött.Na ja , itthon vannak a szülők , a serdülő leánykája.Ami még érdekes , a szülei nem kormánypártiak de nem is ugranak ezekre a médiaheccekre.Egyre kevésbé hat rájuk mindez.

aszekelyek 2019.01.16. 10:00:55

@a nagy hohoohooo: bocsánat , de ez nem nettó költség. A Soroshoz kötődő alapítványok és általa dotált civil szervezetek , médiumok , ahová bevásárolta magát , csupán eszközök , egy hosszú távú befektetés eszközei. Pontosan úgy, mint a rendszerváltáskori alapítvány magyarországi létrehozása volt anno. Orbánba fektetésével nem elégedett , nem hozza az elvárt , pöpec kis hasznocskát , minden feltétel nélkül.Kerüljön az bármibe is ennek az országnak , a fenntartó , mindent finanszírozóknak , a hazai munkavállaló , munkaadó adózóknak. Nem azt az érdekkört szolgálja ki, melyet , mint szószólójuk, Soros képvisel a magyar lakosság kárára , rövid és hosszú távon. Mindössze ennyi a gond Orbánnal. A többi halandzsa.

aszekelyek 2019.01.16. 10:02:24

@a nagy hohoohooo: bocsánat , de ez nem nettó költség. A Soroshoz kötődő alapítványok és általa dotált civil szervezetek , médiumok , ahová bevásárolta magát , csupán eszközök , egy hosszú távú befektetés eszközei. Pontosan úgy, mint a rendszerváltáskori alapítvány magyarországi létrehozása volt anno. Orbánba fektetésével nem elégedett , nem hozza az elvárt , pöpec kis hasznocskát , minden feltétel nélkül.Kerüljön az bármibe is ennek az országnak , a fenntartó , mindent finanszírozóknak , a hazai munkavállaló , munkaadó adózóknak. Nem azt az érdekkört szolgálja ki, melyet , mint szószólójuk, Soros képvisel a magyar lakosság kárára , rövid és hosszú távon. Mindössze ennyi a gond Orbánnal. A többi halandzsa.

Kánikula 2019.01.16. 11:04:36

@6.Lenin: 5/5 kell abból tanulnának a mocskok! Betiltani minden pártot max. KDNP maradhat. Aki akar átlép, a többi meg mehet a levesbe! Nemzetrontókra nincs szükség!!

6.Lenin 2019.01.16. 11:42:41

@finisz:

Látom gondjaid vannak a szövegértéssel.

Én annyit írtam, hogy ne próbálkozzál kamuzni, mert én is ismerek néhány történetet, ilyent is, olyant is.
Ezrével lehetne sorolni (akár kitalált történetekei is) egyik, vagy másik oldal szerint, attól függően, hogy mit szeretnénk vele elérni, túldimenzionálni, kisebbíteni, vagy bármit.
Te rosszindulattal álltál a kérdéshez,én meg nem akartam ebbe az utcába bemenni.
Nem értetted, a te bajod.

6.Lenin 2019.01.16. 11:46:23

@Kánikula:

Én maradok annál a verziónál, hogy mindenkinek jobb lenne egy valódi választási lehetőség. Nem vagyunk egyformák-szerencsére-és senki sem tévedhetetlen.
Nemzetrontókra valóban nincs szükség, de ezt a választók döntsék el, mint most is, és már 3x, jól el is döntötték.

Orbán 1 GÉNIUSZ 2019.01.16. 11:47:19

Nincs itt semmi latnivalo, az arab erdekeket szolgalo lipsik csalnak lopnak, hazudnak, ketsegbeeseten vonyitanak. Mert a gazdajuk Soros megbunteti oket, ha nem balheznak.

finisz 2019.01.16. 12:32:46

@6.Lenin: Ó, tehát, te úgy kezdesz egy párbeszédet, hogy eleve feltételezed, a partner hazudik. Szép. Tudod mit? Beszélgess magaddal.

aszekelyek 2019.01.16. 15:37:46

@6.Lenin: tagadják is , összballikon , hogy erőszakosak lennének. Ehelyett poénkodnak , hogy jaj , hát csak nem félnek a két kígyó vállútól, maga Bernike is, hogy nem bírnak el 4 biztonságival. Ettől ő még ugyanolyan erőszakosan lép fel. Hadházy inkább csak mellékszereplő. Ugyanaz történik , már a sémára gondolok , mint amikor a 2002-es kampányban a szlogent , a tényt , amiről tudták , hogy az..., nevetségessé próbálták tenni. A "Rosszabbul élünk , mint 4 éve " plakátokon volt. Igaz volt és ők hazudoztak pannon pumáról, meg minket irigyelő Európáról. A tele gatyájukban. Depressziókampány így csúfolták a hazugok , emlékeztetek. Még a minap is találkoztam olyan csekély erkölcsi szinttel bíró honfitárs kommentjével , amiben ezt a hazugságot ünnepelte. Mint itt fentebb , Konteó Béla nekem. Azt írta, "Győztem". Így győzött ott Gyurcsány is. Sehogy. De bizonyos illetőknek az imponált. Ez a műsor is nekik megy. Húzzunk házipapucsot, vegyük magunk elé a pattogatott kukoricát, mert lesz még show...., -hátha ragad légy a papírra attól.

aszekelyek 2019.01.17. 08:47:24

@Konteó Béla: jól tenné , ha megállna. Túlpörgött ...Ép elméjű , becsületes ember nem adhat garanciát a jelen európai, sőt világpolitikai helyzetben. Elárulok egy titkot. Számodra láthatóan az. Mindig, minden attól függ , hogyan teljesít a gazdaság. Nekem nem kell elhinni , Orbánnak sem. Alkottak a 2010-ig kormányzók a parlamentjük törvényt , arról , hogy annak függvényében lehet adni nyugdíjprémiumot, már kétszer ez meg is történt, ahogyan teljesített a gazdaság. Bajnai val ugyan egy sor dologban nem értek egyet de ebben igen. Minden más, még a kampányígérgetés is bűnös felelőtlenség. Ezt jól megtanulta az ország eszesebb fele, 2002 után. Bár én akkor is mondtam az ismerőseimnek, hogy túl sokat ígér megyó..., annak nincs realitása. Szerintem már akkor nem volt. A kampányban nem kell komolyan venni mindent , mondták is , utóbb. Tény, hogy a stabilitást el sikerült baltázniuk ,- Csillag Istvántól kérdezd, hogyan. László Csabától is lehet. De főleg mérce fletótól. Tanácsadó volt. Vele is számolni kell , ne tessék már bohóckodni. Folyvást nyomul, szorongatja az mszp-t a jobbik lepacsizott vele. Nekem meg nem tollas a hátam. Fletó a veszélyes félkegyelmű tipus.Valóban, elég nagy része képes felfogni a lakosságnak, hogy milyen sok szempontból élünk jobban .Most mikro és makrogazdaságról is szó van. Mindkettőben ez van. Hiába próbálja letagadni bárki. Egy konkrét ígéretet idézek Orbántól. A középosztályt akarja felhozni, ezt mondta. Ők vannak a wellnessben, ők rendelkeznek megtakarítással, komoly béremeléseket kaptak. Komoly bérhez olyan hitelképességet, amibe nem nyomorodnak bele seperc alatt. A közepes vállalkozásoknak, hazaiaknak is jobban megy, a kilátásaik is jobbak. A kicsiknek nem mindig. Viszont a kép tisztult, igen sok kamu vállalkozás, pénzmosoda került ki a rendszerből. Meg a munkalehetőség is. alig munkanélküliség van. Inkább hiány van munkavállalóból , egyes ágazatokban. Mindenki jobban él , akinek korábban nem volt munkája. A gyerekei pedig ingyen kapnak enni , tankönyvet , az alacsonyan képzett , kisebb jövedelmi kategóriába tartozó munkavállalóknak közpénz jellegű adóinkból , szociális kiadás ez. Tény , hogy azok nem élnek jobban , akik 2010 -ig, kormányváltásig túl jól éltek. A teljesítményükhöz képest. Sokan így is jól jártak de azért hangoskodnak. Ezt látja nagyon sok választó. A kassza kulcsa kellene nekik. A lakosság heccelése csak arra jó , hátha rábírják őket , adják már inkább nekik a kassza kulcsát. A legszélesebb társadalmi réteget átnézve is azt mondom, nincs ilyen akarat. Nem alternatíva a jelen ellenzék. Néztem tegnap, atv-n jót nevettünk a z ábrán. A legfrissebb Závecz kutatás eredményén. Elég harmatosan mondogatták, hogy jujj, de sokat zuhant a FIdesz. Ha összeadom az összes többit, ..-még úgy sem lesz elég. Azon túl, hogy az országnak az katasztrófa lenne. Egyes érdekköröknek pedig az érdeke , hogy a katasztrófa bekövetkezzen. Tesznek ők a magyar népre, ugyanis. Eddig is azt csinálták, hatalomban.

aszekelyek 2019.01.17. 08:58:29

@Konteó Béla: csodálkozom, hogy nem tűnt fel, hogy Orbán ki nem ejtette a száján sem, nem is foglalkozik egyáltalán az ellenzékkel. Egy mondatot mondott a z első kormányinfón. Azt is meghamisítva láttam az ellenzéknél már, aznap. Nem kötelessége megakadályozni a politikai ellenfelet , hogy ezt az utat választva, elbukjanak. Valóban nem az. Ezt pedig újságírói kérdésre felelte. Nem azzal foglalkozik a nap 24 órájában, mit bénázik az ellenzéke. Kormánykommunikáció közelben voltam korábban, nem nagyon de azért a számokhoz épp eléggé. Annyit költöttek a borzalmasan rossz kormányzásuk fényezésére a libbant és szoci kormányok ,, ami épp elég lett volna az ingyenebédre. Hogy ne lopni küldje kuncze, -szigorúan kis kával- azokat , akiknek a gyereke akkoriban tényleg éhezett. Óhajt még egy két sallert?

aszekelyek 2019.01.17. 09:58:49

@morph on deer: Ugye nem komoly, hogy azt hiszed , azért , mert a mainstream ballik médiumok elhallgatták , senki nem is tud róla ?

aszekelyek 2019.01.18. 08:45:53

@Konteó Béla: már megbeszéltük , hogy nem tegez. Ezeken a rokokóra alakított konteókon jót nevettem. Az én szintemen ezeken elnézően szokás mosolyogni. Derültséget kelt.Már akkor sejtettem , hogy ezt kik terjesztik , amikor először értesültem erről , vannak kicsit defektes ismerősei. naná, hogy onnan jött a megosztás, meg a bizony , ez így van. Kihagyta a plejádokat , meg a laposföld hívőket. Kirekesztőőőő:) Egyébként is pont ugyanannyi joga van ebben a felsorolt elméletcsoport valamelyikében hinni bárkinek , mint a kedves filantrópunknak abban , hogy a legnagyobb jó , amit az emberiséggel tehet , hogy a nagy ívű elképzelését végrehajtatja azokkal , akik arra hajlandóak A túlnépesedett afrikai, egyéb terültekrőlEurópába. Az a sok fáradság vesszen kárba, amivel a globalisták elérték, hogy a család egy kacat legyen a padláson. A fő érték pedig a pénz , hírnév , karrier , amiben a gyerek csak hátráltat mindenkit.Meg az idősek is. Kivéve a kedves migrálni kívánókat. Mint valami utángyártott alkatrésszel , velük óhajtják a létszámot feltölteni. Per kopf alapon. Ez véleményem szerint agyrém. Az ezt végrehajtami hajlandókból is elég sok van. Családom tudja , első kézből, hogy jól bírom a bolondokat. Minden nagyobb rendezvényen mellém ültetik a problémásakat. De ez már az általános iskola alsó tagozatában is így volt. Egyébként megsúgom, hogy fogtam már kezet olyan illetővel, bemutatkozáskor, aki olyan benyomást tett rám, mintha egy hüllővel fogtam volna kezet. Ez intuitív dolog. Ettől még nem állítom , hogy az illető szíriuszi gyíkember, meg egyébként is piszok régen Bécsben él. Még folytatom.

aszekelyek 2019.01.18. 09:22:08

@Konteó Béla: Viccet félretéve, tegnap megszavazta az E P, hogy honnan teremtik elő a pénzt a feltétel nélküli betelepítés finanszírozására. Az eset néztem szanyi kapitányt, aki próbálta finomítani a dolgot, hogy azért az nem egészen úgy van,.. mert csak a kormányt hagyják ki a dologból , úgy egyébként célzottan adnak EU támogatást , amire ők gondolják , hogy akarnak. Ezt sajnos nem fejtette ki bővebben , mit és kiket juttatnának hozzá. :) Azért va n elképzelésem. Amiről nem beszélnek , ott van a lényeg , így hát nem voltam elégedett azzal , amit előadott erről. Nem szokása a szociknak sem kibontani a teljes igazságot. A konklúzió az, az enyém, hogy megvannak a módszerei arra az EU vezetésének, hogy a választói akaratot felülírja. Ha esik, ha fúj, akkor is oda kerüljön az a pénz, ahová ők akarják. Majd jól elmagyarázzák, hogy az mitől lesz kohéziós. ügy, amire ők akarják azt adni. van egy sejtésem arról, hogy ez bizony összefügg a betelepítéssel. Olvasom, megint elkezdte a dk képviselője a kvóta szerinti elosztás témáját nyekeregni. Tudja, ami az mszp-sek szerint nincs is. Mondta is , szanyi kapitány, hogy ez a kitalálunk egy indokot, amiért a kormány nem férhet hozzá a kohéziós alapokhoz , már gyakorlat , történt már ilyesmi. Ködösen de beszélt arról is, hogy nem az országot sújtja ez , hanem a kormányokat , akikről ők kijelentik , hogy korrupció van, juj de nagy....és jogálam sincs , bla, bla...és itt jönnek a szíriuszi gyíkemberek a történetben. Pont ugyanannyi a valóságtartalma mindkét megvezető mesének. Nem nagyobb a korrupció , mint bárhol de miután vannak szent tehenek az EU -ban , nincs min csodálkozni. Ahol Gyurcsány családi cégéhez köthető illetők vehetnek részt az EU-s pénzek felhasználásának ellenőrzésében, ott bármi megtörténhet. Ez pedig nem konteo. Ez a rideg valóság. Hallom , Sargentini kierőszakolt még egy magyar kormányt földbe döngölő vitanapot. Mert a Tanács szerinte nem elég gyorsan pattog az ő elvárásaihoz. Pedig neki és Avramopulosz úrnak valami nagyon sürgős lehet. Tegnap olvastam, hogy azt találta mondani Avramopulosz biztos úr, hogy az utolsó lehetőség ez , meg kell gyorsan ragadni. Ezen is mosolyogtam. Mi lesz? Világvége? Kiknek? Hova is rohannak és miért?

aszekelyek 2019.01.18. 12:05:24

@Konteó Béla: de tényleg , miért pont szíreket mondott Muttika anno ? p.s.
Mondtam már , hogy iráni leánynak udvarol egyik fiatalember rokonom ,aki családalapításra készül ?Persze itt tanult a szépség , egyetemet végzett , remek állása is van , szépen beszél magyarul , tündéri akcentusa van , világszép is. Na , erre varrjon gombot. Ha tud. Egy fia gyík , sem szír , sem más nincs a történetben. Perzsa a lelkem.

kalapácstollú 2019.01.21. 18:01:42

@Világít a torony: Pedig a mondatod arra utalt! ;)
Egyébként bocs, nem bántani akartalak, de nem tudtam kihagyni. Egy ilyen mondat végére tízből kilenc ember kérdőjelet tenne.
off
Ha ui. azt írod, hogy "Kíváncsi vagyok, mennyire volt érthető a firkám." azzal kijelented, hogy kíváncsi vagy arra, a firkád érthető volt-e. Ellenben a "Kíváncsi vagyok, mennyire volt érthető a firkám?" mondat esetén szeretnéd megtudni, hogy kíváncsi vagy-e (arra, hogy érthető volt-e a firkád). ;)
on

Világít a torony 2019.01.21. 18:56:05

Tök jogos, valahogy elmaradt a kérdőjel.
süti beállítások módosítása