Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) HBO (107) hbo (2971) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Orbán Viktor diktatórikus módszereit mutatta be egy amerikai műsor

2018. november 19. 14:03 Fega 152 komment

kepernyofelvetel_12.png

Magyar idő szerint hétfő hajnalban ment le az amerikai HBO-n a Last Week Tonight with John Oliver idei utolsó adása, ami a világszerte egyre népszerűbb tekintélyelvű vezetőkkel foglalkozott. Az epizód fő szegmense végül természetesen Donald Trumpra futott ki, de a példák között ott volt Putyin és Erdogan mellett Magyarország miniszterelnöke, Orbán Viktor is. 

Ez nem annyira meglepő, a Last Week Tonightban többször előkerült már a magyarországi helyzet, legutóbb éppen áprilisban, a választások előtt. Akkor John Oliver röviden bemutatta Orbánt és rendszerét, megjegyezte a miniszterelnökről, hogy olyan, mint egy ZS-filmes gazember, majd jót nevetett a köztévében kotkodácsoló KKP-s politikuson. 

A mostani adás 18 perces szegmenségben Oliver 3 közös vonáson keresztül mutatja be a tekintélyelvű politikusokat és keresi a választ a népszerűségükre. Először arról beszél, hogy ezeknek a vezetőknek folyamatosan bizonyítani kell az erejüket, itt Orbánra nem nagyon jutnak külön másodpercek, mert az árvízi helyzet élén gumicsizmában parádézó Orbán közel sem olyan menő, mint a karácsonyi üzenetben drogdealereket fenyegető Rodrigo Duterte.

Másodszor következik az ellenfelek démonizálása, itt viszont a magyar miniszterelnök és csapata olyan profi munkát végzett, hogy Oliver őt említi először, mint aki ellenséget csinált a menekültekből. Itt abba már nem is mentek bele, hogy mit kap a Jobbik, a Momentum, vagy éppen a civilek, ha ők kerülnek a célkeresztbe.

Ezt követően tér rá arra, hogy a tekintélyelvű vezetők lebontják a meglévő rendszereket, amik esetleg gátját szabnák a tevékenységüknek. Itt megemlíti a megváltozott magyarországi alkotmányt, de részletesebben a lengyel bíróságok helyzetéről beszél.

Ezt követően már nem kerül újra szóba Magyarország, de a Trumpról készített összeállításban is vannak olyan pillanatok, amiknek meg lehet találni a magyarországi párját. John Oliver műsorát néhány napos késéssel, de magyar felirattal meg lehet nézni HBO GO-n teljes egészében. A műsorvezetővel készült  interjúnkat itt lehet elolvasni.

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

John Nethem 2018.11.19. 22:43:38

@nemecsekerno_007: És mi a közös azokban az országokban, ahol dugig vannak olajjal ??

Ott is diktatúra van...

John Nethem 2018.11.19. 22:48:26

@definitelymaybe: És vajon a PC vezérelt NYUGAT az micsoda ??

A MERKEL önhatalmú döntései azok nem véletlenül AUTORITER döntések voltak fölhatalmazás nélkül ???

Hát dehogynem....
Csak az a fránya kettős mérce... csak az a fránya kettősmérce....
Meg az a balga nyugati liberálimádat, ami voltaképpen ott csak egy álarc a kíméletlen politikai
hatalom biztosítására, hiszen a demokrácia látszatát fönn kell tartani, az emberkkel el kell hitetni, hogy részesei a döntéseknek, pedig dehogy: hiszen minden politikai hatalmat egy szűk, a 68-as anarchiából kinőtt elitista réteg birtokol, és főleg a média 80-85 %-át...

ednet2023 2018.11.19. 22:56:12

@RobertJ: "Nos, velemenyem szerint, amikor egy Eu-s tagallamrol azt allitjuk, hogy kozelebb all a diktatorikus kormanyzashoz, mint a demokratikushoz, akkor kicsit komolytalanna valik a beszelgetes. "
Ha komolytalan, akkor nevessünk.
És nevessenek velünk többen - jópár évtizeddel régebbi demokráciával rendelkező EU-s ország állampolgárai -, akikben szintén felmerült, hogy vannak olyan EU-s országok, ahol diktatórikus intézkedésekkel irányít a hatalom.
Mindenesetre jobban fogjuk érezni magunkat, ha nagyokat nevetünk, minthogy komolyan vegyük több millió EU-s polgár véleményét.
Iróniát félretéve: ha a velünk szoros szövetségben álló, EU-n belüli országok hivatalos vezetői "diktátorozzák" az országunk vezetőjét és figyelmeztetnek a jogállamiság rossz irányba való elmozdulására, akkor ostoba dolognak tartom ennek a problémának a súlytalanná (komolytalanná, nevetségessé) tételét.
Ha a szomszédaim folyamatosan jelzik, hogy a házamból gázszagot éreznek, akkor csak ellenőrizni kellene, hogy a "gázszerelő" szabályosan kötötte-e be a csöveket? Persze lehet röhögni is, hogy biztosan a többiek hülyék...

definitelymaybe 2018.11.19. 22:59:53

@John Nethem: Ha megemelt hangon, kicsit kancsalítva, plusz egy szőke parókában mondod ezt, sőt a hetilapodban is e dumát nyomod, akkor én készséggel elhiszem neked! :)

definitelyno 2018.11.19. 23:00:07

Bárhogy magyarázzák az ostoba, nyomorult hívek, orbán, trump, putyin és hasonszűrüek rendszerei egyszerűn hazugságokból felhúzott légvárak. Hála a Facebooknak, twitternek, és társainak a tömegmanipuláció soha a történelem során nem volt ilyen hatékony és egyszerű mint most, de hiába akarják összemosni a valóságot a hazug világgal, igazság akkor is csak egy van.

Lehet ezt csűrni-csavarni, lehet elemezgetni, hogy a népnek elege lett az elitből meg hasnló faszságok, de a helyzet az, hogy a népnek mindenhol van egy elég jelentős része, aki képtelen önnálló gondolkodásra és ha azt mondják neki amit hallani, akar, akkor nem fog utána olvasni, nem fog gondolkozni rajta, hogy abban mennyi a realitás, elkezd tapsolni annak, aki ezt teszi.

Csakhogy, KÉTSZER KETTŐ, SOHA A KURVA ÉLETBE NEM LESZ ÖT!

Fel lehet építeni trollfarmokat (lásd az itt is jelenlévő Fidesz CAP gárda), fel lehet építeni lakájmédiát, lehet kitolni a fénybe olyan emberszabásúakat mint Rezsi Szilárd, hogy aztán egyszerre üvöltsék, hogy 2x2=5, de az akkor se lesz annyi. Aztán el lehet hallgatatni a tudósokat, meg lehet félemlíteni, vagy akár meg is lehet ölni újságírókat, ellenzékieket, bárkit.

DE 2x2 AKKOR SE LESZ ÖT! Még ha az itt megjelenő összes fidesztroll összeszarja magát az erőlködéstől, AKKOR SE!

Max ideig-óráig lehet elhitetni és legfeljebb az aljanéppel, hogy mégis lehet 2x2 eredménye 5, de a valóság előbb-utóbb törvényeszerűen jön és szájbabasz.

A légvárak előbb-utóbb kipukkadnak/leeresztenek, ez törvényszerűség.

A valóság pedig ez:
444.hu/2018/10/24/a-fideszes-mediabirodalom-100-hazugsaga

Neo07 2018.11.19. 23:02:21

@ednet2023: Populizmus témája:
"Ha az embereket megkérdezed:
- a többség nem akarna adót fizetni, és nagyon sokat szeretnék ha ingyen lenne a sört."

Svájcban volt népszavazás, ahol pont ehhez hasonló felvetést utasítottak el:
24.hu/kulfold/2018/03/04/a-svajciak-megszavaztak-hogy-ne-legyen-ingyenes-a-kozszolgalati-media/

Tehát a tankönyvi példák igencsak kiigazításra szorulnak. Kéne egy kis egészséges unortodox szemlélet is ezen a területen is. (Igen, Svájc társadalma egészséges, mert (még) felelős állampolgárok alkotják.

Hát igen, Orbán világpolitikai tényező lett.

igazi hős 2018.11.19. 23:08:51

@RobertJ: "A korrupciót meg MO-n hagyjuk inkább, mert ha nem szabunk neki alsó határt, akkor minősülhet nemzeti sportnak is." Ó igen, a kedvenc relativizálós trükk. "Tényleg ellopták Orbánék az összes EU-s támogatást meg termőföldet, de te is loptál csokit a boltban, szóval ne panaszkodj rájuk."

John Nethem 2018.11.19. 23:09:27

@definitelymaybe: Magyarra lefordítva a mondandódat fingod nincs ellenérvet fölhozni.

igazi hős 2018.11.19. 23:10:40

@Neo07: "Hát igen, Orbán világpolitikai tényező lett." Az nem, de bekerült egy olyan "klubba", ahol olyanok is vannak, akik számítanak.

definitelymaybe 2018.11.19. 23:13:56

@John Nethem: Komolyan:
1. Nem, nem volt az.

2. Nem, nincs kettősmérce.

3. Itt most kádárista (szovjet) propagandát kevered a liberális képviseleti demokráciával. És azt úgy nem szabad. Mert hülyeségre futsz ki. Egyébként a "hanyatló Nyugatnaknak" meg egy nagy faszt hagyjuk meg az erotikát, és a coca-colát...

4.Háttérhatalmazol. De belegondoltál, miszerint ez a '68-as gárda, ami akkor huszonévesekből állt, és egyébként is azóta már rég megváltozott az életük, nem látom azt balos-anarchista hullámot Ejrópában, na de visszatérve a "háttérhatalmaidhoz", szóval ez a háttérhatalom most akkor csupa 70+ -os európai polgárból áll, akik háttérhatalomkodnak... Remek... Két wellnes között csapnak le ? Vagy egy hangulatos budapesti hosszúhétvége után????

5. 80% ???? Most akkor valami nagyon félrement Pannóniában, mert tévé2 és csatolt részei, az egész közmédia, a megyei napilapok, 2 db jobbos "hírcsatorna"... Hogyis van ez ??? Vagy ez is a mesterterv része, és akkor most a "nem látok át a szitán" c. jelenet következik ?????

definitelymaybe 2018.11.19. 23:23:38

@John Nethem:
Egyébként a nagyon hülye háttérhatalmas kommented után ne neked álljon már feljebb !
Ne te ellenérvezz már ! Please !
Mondanám, te csak egy szimpla mezei hülye vagy, de az up to date ideológiai hívószavak felböffögése után inkább csak egy trollnak tűnsz, aki csak a zajszintet növeli. Ennyike.

John Nethem 2018.11.19. 23:23:47

@definitelyno: És mi igazolja a 444 igazságát, amikor számtalanszor lebukott.....
Semmi.
Szóval elég rossz helyről merítesz kontrollinformáció nélkül....

És hogy csak a 444. linkedben mondjuk a 2. pontra válaszoljak, ahol SOROS említi az édesanyját, és hogy ebből bizonyos körök azt hozták le, hogy Soros megölte volna az anyját.
Mi tagadás: TÉNY és VALÓ, hogy ezt tette volna. Szóval TÉNY és VALÓ, hogy MEGTETTE VOLNA, ha arra kerül a sor... És ezt most csűrni csavarni és letagadni a balliberálisok oldaláról kész abszurdum. Most bezzeg azon sopánkodik a balliberális média, hogy milyen szenzációhajhász módon van ez a dolog tálalva és hazugság... Persze nem mintha a ballib média nem követne el ilyen szenzációhajhász bárdolatlanságokat ás hazugságokat. Dehogynem !! DE hát ugye a kettős mérce megint, az a fránya kettősmérce..... Ráadásul ez éppen nem hazugság: Soros valóban átsegítette volna anyját a halálba. Nyilván utólag már örül, hogy nem tette meg, mert nem került rá sor.... DE ettől a tények tények maradnak, akármelyik oldalon álljon bárki is. A kimondott szavak akkor is kimondott szavak, hiába mond most mást Merkel a kerítés kapcsán, mert teljesen mást és ellenkezőt mondott az előző 3 évben...
Hiába no, az internet nem felejt... Főként, ha még el is mentjük a dolgokat...

John Nethem 2018.11.19. 23:26:30

@definitelymaybe: Már te magad vagy egy nagy kettősmérce, meg egy nagy balfékes troll, aki már fortyogásában nem bír gátat szabni a személyeskedésének meg a jelzőosztogatásának...

John Nethem 2018.11.19. 23:29:38

@definitelymaybe: Például mi a faszért futkos Soros meg a fia Bécsbe KURZ-hoz ??? A CEU ügyében?? Európa jövője ügyében ??

Ki a fasz ez a Soros, hogy bárkinek is a megbízásából más helyett osssza az észt és tárgyalgasson EURÓPA jövőjéről ?? Európa mi is vagyunk, már vagy Ezer éve....

John Nethem 2018.11.19. 23:32:42

@definitelymaybe: Erre válaszolj inkább:

A MERKEL önhatalmú döntései azok nem véletlenül AUTORITER döntések voltak fölhatalmazás nélkül ???

Rónarider 2018.11.19. 23:34:14

@histar007: attól, hogy nem lett jobb. Ugyanolyan bürokratikus vízfej van, csak rosszabbul működik, tanárhiány, orvoshiány, rendőrhiány (ezt nem bánom, semmire sem valók), tűzoltóhiány van, elvándorol az országból a munkaerő és az ész is, a közbeszéd annyira mélyen van, kb. mint a nyilasok idejében, szabad sajtó nyomokban ha egyáltalák, a közszolgálati agitpropot nyomat, hazudik a kormáky és akinek esze van látja, személyre szóló pályázatok (közbeszerzésen főleg) vannak, polt egy nyomorult bólogatójános, aki egyértelmű köztörvényes ügyeket seper le az asztalról amikor a figec érintett, és nincs eu-ügyészség, ráadásul még a saját magukra szabott törvémyeiket sem tartják be, ja és a választás elcsalása így fejből, de kósa forinthintáztatása, a quaestor, brókernet, svájci örökösnő, letelepedési kötvények és "ellopott" dokumentációjuk, most Gruevszki stb. Hazugságok-hazugságok-hazugságok...
És ugye közben napi 2000000000 Ft nagyobb része nyomtalanul eltűnik, vagy galázatos projektekben húgy minőségben jelenik meg 2010 óta. Ausztria Marshall-segélye volt kb. hasonló nagyságrend, itt ennyi pénzből csak a figec-maffia és strómanhálózat nőtt. Nem az életszínvonal, nem a közoktatás színvonala, nincs több okos ember (sőt).
Aki nem vak vagy figecfan látja.

definitelymaybe 2018.11.19. 23:35:57

@John Nethem: Hányszor bukott le a 444? Mert ez , gondolom én kis naív, egy egzakt szám, és ehhez az egzakt számhoz jár egy skála, amely pontosan megmutatja a lebukás szintjét.

Másrészt, miért csak 100-ból egy esetleírással jössz ?????

Harmadszor, nem zavar, hogy a sorosozás mint fidesz által kreált keret ? Egy gyűlölet kampány kellős közepén lehozni egy ilyen , ráadásul célzatos anyagot ?
Háttréhatalmazás meg tudjuk visszamegy a Cion bölcseinek jegyzőkönyveiig, amelyet a cári titkosszolgálat alkotott meg, és aminek a logikáját te is alkalmazod itten, te barom !

Rónarider 2018.11.19. 23:36:05

@John Nethem: Az általa alapított és támogatott egyetem ügyében?

John Nethem 2018.11.19. 23:39:10

@definitelymaybe: Majd sorra kerül a többi is, mint ahogy megtörtént a Sargentini jelentéssel kapcsolatban is.

Rónarider 2018.11.19. 23:40:24

@John Nethem: Te kevered (gondolom szándékosan, vagy tudatlanság okán) a baloldal-jobboldal, liberális-konzervatív dolgokat.
Aki nem ért egyet a gazdáddal az mégcsak nem is feltétlenül baloldali (miközben o1g egy bolsevikabbá alakul), és pláne nem feltétlenül liberális.
Lehet hogy csak szúrja a szemét a kisgömböc és jeles társasága miképpen ejti túszúl, lopja szét az országot.

John Nethem 2018.11.19. 23:41:28

@definitelymaybe: Kurvára leszarom hogy keret-e vagy nem keret. Sajnos kellően sok szál vezet Soros OSF-jéhez. És már ezt a tengeri NGO-s rendszerek kapcsán az olasz ügyészség jócskán föltérképezte és kitárgyalta.

definitelymaybe 2018.11.19. 23:41:41

@John Nethem: Mondj egy olyan esetet, ahol az ellenzék egy kormánypárti politikus haldokló hozzátartozóját felhasználta volna célzatos lejárató anyagok gyártására ! Vagy magát az eutanázia kurvára nehéz és komplex kérdését ! Erre mondanod kéne valamit, mert ez sajnos beárazza emberi minőségedet...

John Nethem 2018.11.19. 23:43:31

@Rónarider: Ebből is látszik, hogy milyen erős gyeplővel tartja az egyetemét, mint az OSF ideológia egyik képzőhelyét.. És hát a díja mindent elmond: a FEJE TETEJÉRE ÁLLÍTOTT EMBER...

John Nethem 2018.11.19. 23:44:41

@Rónarider:

OKOSKA!!!

Már régen egyik sem azt jelenti amit eredetileg jelentettek. Hála a mindent átértékelő RELATIVISTÁKNAK...

definitelymaybe 2018.11.19. 23:45:27

@John Nethem: Kettősmércédre még:
Mondj már egy olyan esetet , ahol az ellenzék egy kormányzati politikus hozzátartozójának haldoklását használta volna fel ellene ! Vagy magát az eutanáziát, ezt a kurvára nehéz és összetett fogalmat !
Válaszolnod kéne, mert sajnos előbbi kommented beárazta emberi minőségedet...

John Nethem 2018.11.19. 23:47:22

@definitelymaybe: OKOSKA !!!!

Amilyen szocipata Soros, neki ez nem lényeges.
És hogy elmondjam, bárki olyat TE tudsz hozni bárhonnan is, aki ELŐADÁSON nagyközönség előtt kitárgyalja ezt ????
Mert SOROS ott tette meg.
Bevezető előadás:
www.opensocietyfoundations.org/sites/default/files/a_DeathInAm-94-97_0.pdf

John Nethem 2018.11.19. 23:50:16

@definitelymaybe: És Soros antiszociális személyiségére ott a CBS vele készített riportja.

John Nethem 2018.11.19. 23:57:31

@John Nethem: És igen! NEM ETIKUS dolgokat kiragadva szövegkörnyezetükből bárkit is azok céltáblájává tenni a médiában, de sajnos a média egésze vált ilyen mocskossá.

Neo07 2018.11.20. 00:03:08

@Rónarider: "tanárhiány, orvoshiány, rendőrhiány (ezt nem bánom, semmire sem valók), tűzoltóhiány van, elvándorol az országból a munkaerő és az ész is,"

Ezt úgy mondod, mintha a Fidesz hibája lenne. Pedig nem, a hiba nem a mi készülékünkben keresendő. Ez a jelenség az EU-csatlakozás következménye, a peremvidékekről megy a munkaerő a centrumba, az ugyanannyi munkáért kapható jóval nagyobb fizetésért.

" a közbeszéd annyira mélyen van, kb. mint a nyilasok idejében,"
Hazugság. Az, hogy migránsokról beszélünk és nem menekültekről, az nem fasiszta dolog, hanem a tisztánlátás.

"szabad sajtó nyomokban ha egyáltalák,"

Akkor hogy a fenébe vagytok még szabadlábon ennyi magyar- és kormánygyalázás után?
Indexen is annyi hazugságot írhattok, amennyit csak akartok. Akkor miért hazudozol?

"a közszolgálati agitpropot nyomat,"
Normális ember láthatja, hogy a szélsőlib nyomat agitpropot, soros-féle agymosást.

"hazudik a kormáky és akinek esze van látja, személyre szóló pályázatok (közbeszerzésen főleg) vannak, polt egy nyomorult bólogatójános, aki egyértelmű köztörvényes ügyeket seper le az asztalról amikor a figec érintett, "
Hazugságok.

"és nincs eu-ügyészség,"
Minek kell az? A nemzeti ügyészségek is teljesen jól működnek, hagyjunk már szuverenitás-maradékokat az országoknak. Még nem vagyunk egyesült államok, semmi szükség egy újabb bürokráciára.

"ráadásul még a saját magukra szabott törvémyeiket sem tartják be, ja és a választás elcsalása így fejből, "

Milyen elcsalás, te féleszű? Ha így lenne, ezen vinnyogna a fél világmédia április óta. De teszik ezt. Hazudsz, mint mindig.

definitelymaybe 2018.11.20. 00:04:37

@John Nethem: És tudod Soros cipő méretét, vagy esetleg kedvenc ételét is, vagy csak szimplán ne beszéljünk viktor fenti "vendégszerepléséről", kedves fideszes troll...?
És tényleg nem az a téma ! Mik vannak ?
Mindennap mi harsog: Soros, Soros, Soros...
Mondjuk, ha nem lenne, meg kellene "figyelni" megint dajcstomi nagymamiját...
Komment is Sorost harsog.

Pedig a sorosozás a züllöttség egyik foka, a gerinchiányos mocsárlakók utolsó mentsvára ! És pont ezt nem tudod, kedves troll ! Na pá ! Remélem a mennyiséget kifizetik holnap !

definitelymaybe 2018.11.20. 00:07:28

@John Nethem: Ja, és tényleg már búcsúzóul. Nem, nem mindenki mocskos. TI VAGYTOK CSAK AZOK. Nem kell lerántani másokat a piszokba !
Akkor ez legyen máma az erkölcsi tanúlság!

John Nethem 2018.11.20. 00:07:31

@definitelymaybe: Hantázni már tudsz... Látom, érdemi válasz megint semmi....

John Nethem 2018.11.20. 00:08:36

@definitelymaybe: Mondod te, és még jól mocskolódol egy sort.... Értem... Hát ennyit erről.

Neo07 2018.11.20. 00:10:05

@definitelymaybe: "
Háttréhatalmazás meg tudjuk visszamegy a Cion bölcseinek jegyzőkönyveiig, amelyet a cári titkosszolgálat alkotott meg, és aminek a logikáját te is alkalmazod itten, te barom ! "

Az Origón olvasható egy remek lényegláttató cikk, amelyben rámutatnak a napjainkban is zajló országok belpolitikájába való beavatkozások módszertanára.

definitelymaybe 2018.11.20. 00:10:46

@Neo07: Egy 8 éve regnáló kormányon ezek szerint semmit sem lehet számonkérni. Bár a számonkérés hiánya már kapásból gáz... Persze nem neked.
De te csak szemét módon hazudsz... Mondhatni, az még neked is megyeget...

definitelymaybe 2018.11.20. 00:11:55

@Neo07: Előzőt visszavonom, éljen a kibaszott beteg irónia ! :)

John Nethem 2018.11.20. 00:17:08

@Rónarider: Csak egy dologra reflektálva: A Medgyesy-Gyurcsány-Bajnai kormányzat 1200 milliárd forintot vont ki az egészségügyből, 15 ezer kórházi ágyat fölszámolt , Opnit bezárta, szélnek eresztette a dolgozóit, stb.... Mindezek azt eredményezték, hogy 10-12 évre visszadobták a magyar egészségügyet az időben, miközben a környező országok egészségügye kis lépésekkel,d e haladt előre. Mostanra jutott el odáig az egészségügy, hogy a 10-12 évnyi lemaradást bepótolta. Igenám !! de közben eltelt újabb 10-12 év, így a lemaradás még mindig tetemes.
Mert ha egy IC vonatot Kelenföldről visszahúznak Biatorbágyra, hogy onnan induljon újra a Keletibe, oda már csak az előírt időpontra NÉGYSZERES sebességgel ér be, vagy tetemes lesz a késése.... Mert be kell pótolnia a visszahúzás idejét, a visszahúzott út újra-megtételét és még hátralévő út idejét.....

Neo07 2018.11.20. 00:20:51

@definitelymaybe: "Mindennap mi harsog: Soros, Soros, Soros..."

Azért, mert az a vénember nem bír magával, és úgy viselkedik, mintha egy államfő lenne, folyamatosan beavatkozik és alakítani próbálja fizetett álciviljein keresztül az országok sorsát erősen befolyásoló fontos politikai irányvonalakat. Te mennyit kapsz tőle?

Neo07 2018.11.20. 00:28:54

@definitelymaybe: "Egy 8 éve regnáló kormányon ezek szerint semmit sem lehet számonkérni"
Te fordítva ülsz a lovon. Kevered a hazugságok terjesztését a számonkéréssel, ami teljesen más dolog. Két választás között a parlamenti ellenzék dolga ez, a választásokon pedig a nép dolga a számonkérés – voksolással. A jelek szerint a nép meg van elégedve a kormány teljesítményével, csak sajnos a hazaáruló sorosista ellenzék alkalmatlan a feladata betöltésére.

Neo07 2018.11.20. 00:38:29

@John Nethem: Tegyük hozzá, hogy a szélsőlib tombolása idején az országot tudatosan és szántszándékkal eladósították, pénzügyileg egyre nehezebb helyzetbe hozták a pénzszivattyú maximális fordulatszámra kapcsolásával (pl. a jegybanki alapkamat magasan tartásával, amivel önmagában évi plusz kb 1000 milliárd forintot csatornáztak ki, (évi két komplett négyes metró megépítéséhez szükséges összeggel volt kevesebb az államkasszában)), mindent kiárusítottak, amit csak tudtak, és magasról tojtak az állampolgárok igényére egy élhetőbb ország iránt.
2010 óta a Fidesz többek közt csökkentette az államadósság mértéket, ennek köszönhetően (több pénz marad itthon a kasszában) tudnak fejleszteni, növekedési pályára állni.

definitelymaybe 2018.11.20. 00:55:55

@Neo07: Ja, ezért termelik évről évre újra tízmilliárdos hiányt a kórházak (-50mld már meglesz biztos...), ezért van még mindig hálapénz, ezért folyik egybe a köz- a magánegészségüggyel, ezért van dolgozói letszamhiány, biztos a siker elengedhetetlen tartozéka, hogy elég sok betegség terén a halalozási listák tetejét ostromoljuk...
De 2008-ban leszavaztak a 300 hufot!
A kóros seggnyalás is káros az egészségetekre!

definitelymaybe 2018.11.20. 01:07:29

@Neo07: Azért az 1000 milliárd egy kicsit túl sok lesz, ezt a részletet a mesterelbeszélésben finomítani kell! Az alapkamatos szövegbe is kõnnyen beleköthetnek a latrok, mert ugyebár 2008-ban történtek bizonyos dolgok...
Tombolás és a magasról tojás is nem kellően kidolgozott, mert szegeny ballib koalició úgy félt a népszerűsegvesztéstől, hogy nem mert semmilyen ágazati reformot megcsinálni, majd már támogatottsaga sem maradt. Anno meg pont az ígergetős életszínvonal emelős politikájával került bajba, de tombolni nem tombolt. Haj, hol van mar az a franya jóléti rendszerváltás, 100 napos programok... !

Törtenelmi ismereteid csapnivalók... Lóláb meg egyebek borzasztóan kilógnak...

definitelymaybe 2018.11.20. 01:32:54

Neo7izé és johnikanethem mikor lesz törölve???????

Neo07 2018.11.20. 01:47:34

@definitelymaybe: "De 2008-ban leszavaztak a 300 hufot!"
Azért lett leszavazva, mert ez csak szimpla bevételnövelés volt, a költségvetési szerkezet átalakítása nélkül. Azt mondták: öngondoskodás kell. Akkor miért vonták továbbra is a rekorder egészségügyi hozzájárulást az állampolgárok fizetéséből? Úgy lett volna helyes, hogy igen, öngondoskodás, de akkor nem is vonunk le hatalmas pénzeket a fizetésékből.

"Törtenelmi ismereteid csapnivalók."

Hahaha, ezek neked _történelmi_ ismeretek? Fiatalember, én sokkal régebb óta követem ennek az egész elcseszett "rendszerváltás" történetét, mint gondolnád... Akkor nem csodálom, hogy miért vagy megvezetve.

Neo07 2018.11.20. 01:54:53

@definitelymaybe: "Neo7izé és johnikanethem mikor lesz törölve??????? "
Ez neked a demokrácia, hogy azokat, akik nem értenek veled egyet, töröltetni kívánod?
Tudod, diktatúrákban szokás az ilyesmi, az ellenfelek eltüntetése, kivégzése. Legfeljebb Cukorhegyi digitális diktatúrájában tudod ezt elérni, a comment.com azért még nem süllyedt ilyen mélyre.
Kellemetlen kommentek ezek, igaz? Megzavarnak a magad kellemes kis álomvilágában. Nem fáradozol érvelésekkel, sokkal egyszerűbb eltüntetni a kellemetlen igazságra rámutatókat, és akkor elmondhatod, mindenki egyetért veled, jó munkát végeztél, szép a világ, mert egyetértés látszik a kommentfalon.

definitelymaybe 2018.11.20. 06:32:59

@Neo07: Mindketten tudjuk, itt nem vélemények ütköznek. Ha a bácsi olyan tapasztalt, akkor tudhatná, egy beszélgetést nem illik szétordítani, beteges monologizálásba fullasztani. De a bácsi inkább gondolja magát a szólásszsabadság bajnokának, mint egy bunkónak, aki képtelen a társas viselkedés alapvető szabályait egy pillanatra is komolyan venni. Szegeny szólásszabadság, szegény kommunikáció...!!!

definitelymaybe 2018.11.20. 06:44:25

@Neo07: A régebben követte a rendszerváltást, mint gondolnám c. duma remélem nem azt jelenti, hogy a bácsi az állambiztonság kötelékében dolgozott anno... Mondjuk sok ellenérvet nem tudott megszülni, és a tomboló (hihi) ballib kormanyozás is szimpla fideszes propaganda, a kisbarátjával való háttérhatalmazása az ősantiszemita összeesküvéselmeletének mai fideszes-habonyos felmelegítése (sorosozás) csupán, ezt így demokratikus vitának nem nevezném, trollkodásnak viszont inkább. Bácsi korához méltatlan...

felucca02 2018.11.20. 06:45:45

@Neo07: Zseniális a módszeretek!
Megalkottok egy párhuzamos univerzumot, szereplőkkel, eseményekkel, sajtóval, takarítónénivel, mindennel, aztán jól bezárkóztok oda.
Ha valaki megkapirgálja ezt a párhuzamos univerzumot, akkor jól körbehivatkozzátok a saját szereplőiteket, eseményeiteket, sajtótokat és takarítónéniteket, és szállítjátok, íme, a híres bizonyítékokat.
Beszarás!
Úgy hivatkoztok az origóra, ti, akik három éve még nem is tudtatok az origóról, mintha a világ kezdetétől ott állna leírva az ősigazság.
Fröcsög a szájatokból soros, pedig három éve még fogalmatok sem volt, hogy létezik ez az öregúr.
Követelitek a legjobb magyarországi egyetem bezárását, pedig pár éve fogalmatok sem volt róla, hogy egyáltalán van ilyen egyetem.
Háttérhatalmaztok, ti, akik pár éve békésen krumplit termesztettetek a hátsókertben és levéltetvekről, meg rézgálicról értekeztetek a gazdaboltban.
Hihetetlenül kiművelődtetek politikailag, mindent tudtok, átláttok a szitán mindenben és mindenhol, előttetek nincsen vitás kérdés, mindenre van egyetlen válasz. Megvan a mesterkulcsotok a világ működéséhez! Mindez pár év alatt következett be!
Ez irígylésre méltó!
Tudod, leszarom sorost, leszarom a háttérhatalmakat, az origót és az indexet is, kálmánolgát és rezsiszilárdot is, gyurcsányt és orbánt is.
Szimplán az zavar, és azt nem szarom le, hogy egy embercsoport egy viszonylag élhető helyből pár év alatt egy emésztőgödröt csinált, ahol a más javának elvétele természetes és támogatandó, ahol a más véleményének elnyomása üdvözlendő, ahol a lopás mindennapi ügy, a bűnösöket futni hagyják és az ártatlanokat meghurcolják, mindezt a horda ünnepi kardcsörtetése mellett.
Ha tudni szeretnéd, ennek még soha nem volt jó vége, és most sem lesz. Nem tudom, miben bízol, hogy majd egyszer felvirrad egy szép, új nap, amikor mindenki boldog lesz és mindenki elfelejt mindent?

mindbender2 2018.11.20. 07:12:28

@Jason Voorhees: Pontosan... Már megint az a másor van, hogy jajj elnyomnak. Jajja buta nép a gonoszokat választotta.
Nem minket.
Akik az egyedüli jók vagyunk a star warsból a lázadók. Hát nem látjátok???? Ti BUTÁK!!!!

mindbender2 2018.11.20. 07:15:27

@ednet2023: A közszolgák a nagy ballib uralom alatt is pont ugyanennyire mertek bármit is mondani meg csinálni.
Csak akkor senki nem írt erről. A nagy médiaegyensúlyban, 99%-os ballib elnyomással.

Melchi Zadok 2018.11.20. 07:31:38

@Lovrin: elo mozo seg van es igen, vicces. Persze megertem, hogy egy ilyen elbaszott nernarancsot mint te, melyen sert, ha a gazdatestet kirohogik.

John Nethem 2018.11.20. 07:36:18

@definitelymaybe:

Olvasd végig a hozzászólásokat, és akkor láthatnád, hogy aki a vita elemi szabályait megsérti, az éppen TE vagy a személyeskedéssel és a jelzőosztogatással.

John Nethem 2018.11.20. 08:04:09

@felucca02:

Rövid az az emlékezeted.
Három éve is volt Soros.
Akár itt, ami 2016-os:
magyarhirlap.hu/cikk/64066/Hazank_biraloi_Soros_szovetsegesei#sthash.KEc3FaMB.dpu

És vajon a TE szádból mi fröcsög ??? Savanyúság....

Ehhez képest akkor megmagyarázhatnád, ki az a soha nem látott mennyiségű magyar, aki a nyáron Horvátországban nyaralt. Ki az a sok magyar, aki megtelleszti a vidéki szállodákat egy hosszú hétvégén.. Ki az a sok magyar, aki egyre több kocsit vesz, és ki az a sok magyar, akitől nagyobb a kiskereskedelem forgalma, és ki az a sok magyar, akitől az olyan internetes áruházak mint a E-MAG, ALZA meg mit tudom én 100 milliárdos forgalmat bonyolít ???

Recseptáip Erdogán 2018.11.20. 08:17:22

Szegeny Orban, a musor ota, biztosan megallas nelkul zokog, vigasztalhatatlan.

"Azt mondtak ram hogy diktator" bruhuhu bruhuhu bruhuhu
(szipogas) Nem is vagyok diktator.

Orban VikTROLL 2018.11.20. 08:23:00

Aki mégegyszer azt meri mondani, hogy diktátor vagyok, azt lelövetem.

ednet2023 2018.11.20. 08:35:44

@mindbender2: "A közszolgák a nagy ballib uralom alatt is pont ugyanennyire mertek bármit is mondani meg csinálni.
Csak akkor senki nem írt erről. A nagy médiaegyensúlyban, 99%-os ballib elnyomással."
Soha nem értettem ezt a troll-érvelést. Ha régebben rossz volt, akkor az most sem kell, hogy jó legyen. Orbánnak 2010-ben elhittem, hogy majd ő másképpen csinálja. Most a trolljainak az az érvelése: dehát régen is így volt, legyen most is így! Abszurd!
Egyébként nem volt jellemző, hogy 2010 előtt politikai tisztogatások lettek volna a közszférában főosztályvezetői szint alatt. Ha lettek volna ilyenek, politikai vádként jól érthetően és hangosan artikulálta volna az akkori ellenzék. Ugyanis pl. a "hazudtunk reggel, délben, este" jó nagy sajtónyilvánosságot tudott kapni még abban az elnyomó ballibsi média-túlsúlyban is. :)

RobertJ 2018.11.20. 09:04:58

@definitelymaybe: Nos, az általában az aktuális többségtől függ. De egyébként véleményem szerint fel. Az EU elsősorban gazdasági közösség, és mint olyannak érdeke a piac tágítása.

RobertJ 2018.11.20. 09:11:46

@igazi hős: Arra céloztam, hogy aki kicsiben tud lopni, az a hatalom pozíciójában nagyban is tud lopni. Magyarországnak jó eséllyel még nem volt egyetlen egy kormánya sem, amelyik ne lett volna korrupt vagy ne loptak volna. Minél tovább vagy kormányon annál többet tudsz összeharácsolni, ha sajátod ez a felfogás.

Important roll 2018.11.20. 09:55:35

@Neo07: Az origo saját magát hitelteleníti többek között azzal a töméntelen bulvár fossal, amit lehoz nap mint nap. Nem csoda, hogy nem olvassák.

Sportbíró 2018.11.20. 10:24:33

@ednet2023: közalkalmazottként úgy szoktuk szidni a rendszert, mint a bokrot. Nem otthon, hanem bent az irodában. Én nem tapasztalom, hogy ne lehetne véleményem. Sőt, a kollégák többsége masszívan rendszerellenes, sokkal erősebben, mint én...

felucca02 2018.11.20. 10:41:11

@John Nethem: Aha.
Te tipikusan azt pártolod, hogy ha van a népnek kenyér, meg cirkusz, akkor minden a lehető legjobban van.
Nem vitatom, hogy sokan nyaralnak Horvátországban, nem vitatom, hogy tele vannak a szállodák, és azt sem vitatom, hogy elég sok munkám van.
Én azonban erre kettőt mondok:

1.
Azt szeretném, ha sokkal-sokkal többen mehetnének el nem csak Horvátországba, hanem Norvégiába is nyaralni, hogy valami kis kultúrát is szívjanak magukba, sokkal többen legyenek a hazai szállodákban és magamnak is sokkal több munkát kívánok.
Tudod, ha nem lopnák el a közpénz javát, akkor akár még ez is megvalósulhatna, sőt, úgy lehetne abba a kurva magyar szállodába odamenni, hogy az út széle nincsen tele kidobott hűtőgéppel, az úton pedig nem törne ki az autó kereke.
Indirekt módon azt mondod, hogy nem baj, ha lopnak, amíg nekünk is csurran-cseppen.

Erre azt mondom neked, hogy íme, ilyen egy velejéig korrupt, agyhalott fideszes.

2.

Összekevered a szezont a fazonnal, és azt állítod, hogy azért vannak tele a szállodák, mert ez a rendszer ezt eredményezi. Nem, édes, a szállodák akkor is tele vannak, ha a pártkatona Polt tisztára sikálja a köztörvényes politikai bűnözőket, akkor is tele vannak, ha egy tollvonással szüntetnek meg ellenzéki sajtóorgánumot, sőt, akkor is tele lesznek, ha elüldözik a legjobb egyetemet Magyarországról, sőt akkor is, ha a közmédia kormánypropagandát közvetít a nap huszonnégy órájában. Ugyanis ezeknek nincsen köze egymáshoz.

Ha sikeres a kormány valamiben (nem az egyébként), akkor úgy legyen sikeres, hogy közben makulátlan emberekből áll, akik makulátlan dolgokat tesznek. Mert ha nem makulátlan, akkor elhajtom a picsába, akár nyaraltál Horvátországban, akár nem.

Nem tudom, felfogható volt ez számodra?

blasiusii 2018.11.20. 10:52:09

@Jason Voorhees: szerény logikai érzék kell csak hozzá, hogy belássa az emberfia, hogy az már a folyamat végállomása, ha oda jutunk, hogy senki nem kritizálhatja a rendszert. Az a pont már általában a kényszermunkatáborok szakaszai is egyébként. Olyan vagy, mint aki egy fék száguldó vonatban legyint, hogy messze még az állomás, minek kiabálni... (majd CSATT)

felucca02 2018.11.20. 10:56:10

@Sportbíró: Ez szuper, az érem egyik oldala.
Most voltam egy állami cégnél állásinterjún (hozzáteszem, nem nagyon akartam azt az állást, ők akartak engem).
Az állásinterjún elkápráztattam őket, látszott, hogy csorog a nyáluk az étvágytól. Az interjú végén mellékesen szóbajött, hogy szoktam egy (szakmai) lapba publikálni. A publikációimból egyértelműen kiolvasható, hogy nem vagyok a kormány nagy barátja.
Három nap múlva értesítettek, hogy köszönik, nem kellek. Ennyi idő kellett, hogy elolvassák a cikkeimet. Ez többet nyomott a latban a szakmai értékeknél.
Egyéni szerencsém, hogy nem voltam úgy oda a lehetőségtől.

flamer 2018.11.20. 11:30:33

@nemecsekerno_007: Oroszországnak nincs olaja? Mesélj még!

Sportbíró 2018.11.20. 12:47:22

@felucca02: igen, a tiéd a másik. Hozzáteszem nem arra kívánta utalni, hogy nincs másik oldal, csupán érzékelteti akartam, hogy azért van élhető oldala is a közszférának. :) Písz!

felucca02 2018.11.20. 13:06:08

@Sportbíró: Igen, tökéletesen értettem a szándékodat. Mivel friss volt az élmény, gondoltam, megosztom én is a magamét, minél színesebb a kép, annál jobb:)

Neo07 2018.11.20. 13:07:07

@definitelymaybe:
Egy. Ne bácsizz, mert nem vagyok az a hajlott hátú, bottal botorkáló vénember sem, annál azért fiatalabb vagyok. Szóval ezeket a történéseket átéltem, figyelemmel kísértem, így hidd el, jóval nagyobb a látóköröm, mint neked, akik szűkszavú történelemkönyvekből, újságokból, az interneten fellelhető véleménycikkekről, az Indexről tájékozódnak, az osztálytársak, hallgatótarsák, a fiatal politikusok által hergelődsz fel. Szép dolog 15-16-18 évesen lelkesedni a közügyek iránt, én is hasonlóképp tettem. De ne vakítson el a szenvedély sem. Nem feltétlenül annak van igaza, aki fiatal(abb).

Elhiszem, hogy te a fiatal politikusok véleményére , pl. Fegyőr véleményére adsz inkább, mert ez természetes korosztályi sajátosság és ez rendjén is van. De attól, hogy Orbán őszülő hajú, még nem kell ostoba vén diktátornak nézni, épp ellenkezőleg. Ő is liberálisként kezdte, aztán ahogy tapasztalt és tanult, egyre inkább rálátott a politika sötétebb bugyraiba, úgy változtatta véleményét és tetteit. Ez is rendjén való dolog. Hidd el, a közügyek nemes dolgok, de a politika már nem annyira; a harc az mindig is volt, mindig is lesz. Akárcsak a befolyásos pénzemberek, és úgynevezett érinthetetlenek.

Én nem vagyok az az egy mondatos beböffenős stílusú, én szeretem bővebben kifejteni a mondanivalómet, mert hiszek abban, hogy lehetséges az egymás közti párbeszéd. Úgyhogy igenis vélemények ütköznek, bármennyire is ellenkezőjét akarod magaddal elhitetni. Igen, vannak trollok is, és bérkommentelők, de tudni kell differenciálni. Igen, tegnap kissé indulatos voltam, aláírom, fárasztó anp volt. De ha visszagondolok a választott(!) politikusok blazírt pofájára, ahogy képesek voltak az őket megválasztó választópolgárok szemébe mondani kb azt, hogy "a magyaroknak meg kell tanulni öngondoskodni", meg hogy nincs ingyenebéd, meg hasonlók, hát ma is dühbe jövök. (De ezek a blazírt pofájúak azért ingyenebéden éltek, nézd meg miket harácsoltak össze!) Innen az indulatom.

Pont te beszélsz szólássszabadságról? Tegnap még a kommentjeim törlését kívántad... ez neked szólásszabadság?

Érvet rengeteget tudnék írni, de akkor egy kisregény lenne, így is sokkal többet írtam, mint kellett volna.

Próbálom rövidebbre fogni:
A sorosozás miért lenne ősantiszemitázás? Ki emlegeti Soros származását? A tetteiről beszélünk, és arról, hogy senki sem választotta meg Európa vezetőjének, akkor semmi joga nem lenne irányítani a történéseket. De irányítja, csipán a pénze és a sok hasznos idióta által.
Ballib kormányzás: ne csak az Indexet olvasd, olvass más véleményeket is, és ezeket próbáld ütköztetni a fejedben. A tények adottak: lezüllés minden téren, legatyásodás. Az állítólagos lopás: ez ellen kell küzdeni, de ésszel. Az állampárt utódpárt, MSZP és az SZDSZ is rengeteget lopott, csak a sajtójuk az övék volt, ezért nem olvashattunk erről sokat. A gyurcsány pápai proligyerekként hogy tudott milliárdos lenni? Nem tisztes munkával, az ezer százalák. És ő csak a jéghegy csúcsa.

felucca02 2018.11.20. 13:13:37

@Neo07: Nem az ősz haja miatt nézem ostoba diktátornak, hanem a tettei alapján. Tőlem festetheti is a haját.
A tetteit és a gondolatait pedig akként változtatta, hogy egy megvezetésre hajlamos népréteg körében örökre biztosítsa maga iránt a vallásos rajongást, ami hatalmon maradásának kulcsa.
Semmi más nem motiválja, kár volt ennyit írni.
Orbán egyszerű képlet, mint a bot.
A felháborító az, hogy a kétharmaddal akár jó irányba is elindulhatott volna, de túl nagy volt számára a hatalom csábítása. Kapott egy történelmi lehetőséget és elherdálta. Ezért ostoba.

konrada 2018.11.20. 13:37:01

@felucca02:
...szvsz. nem nagyon találnál - Magyarországon biztosan nem! - olyan színezetű kormányzást, ahol egy állami cégnél jó néven veszik, ha szakmai kérdésekben politizálsz, és abban a munkadó ellen. (Teszem hozzá, ez nem csak államiban van így: nem sok esély van magáncégeknél sem felvételre, ha a tulaját nyilvánosan fikázzák, még akkor se, ha egyébként mindenki tudja, hogy az egy f.rok.)

...szóval ebből még nem jön ki feltétlen hogy diktatúra, csak az, hogy aki nem képes még szakmai kérdésekben sem elvonatkoztatni politikai nézeteiről, az nem feltétlen való csapatjátékosnak oda, hiszen a pénztük onnan jön, még akkor is, ha esetleg te keresnéd meg.)

konrada 2018.11.20. 13:45:54

@definitelymaybe:
"Neo7izé és johnikanethem mikor lesz törölve??????? "

Nagyon helyes! Töröljék a p.csába azokat, akik nem fogadják el, hogy itt diktatúra van, és azt, hogy az a helyes, amit az arra felkentek liberalizmusnak neveznek!

felucca02 2018.11.20. 13:45:57

@konrada: Ezt el tudom fogadni. Mindenesetre a kérdés az volt, hogy teljes-e a véleményszabadság, erre írtam, hogy szerintem nem teljes.

Más kérdés, hogy más országban át van-e itatva a magán- és a céges élet politikával. Németországban nyilván elvitatkozgathat egymással a Pegidára szavazó irodista a Merkelre szavazó másikkal, aztán jókedvűen elmennek ebédelni, eszükbe sem jut, hogy megfojtsák a másikat.

Ilyen nálunk nem fordulhat elő, nincsen átbeszéléás a halálosan ellenséhes táborok között.

Neo07 2018.11.20. 13:53:53

@felucca02:
" akkor jól körbehivatkozzátok a saját szereplőiteket,"

Mit gondolsz, a Soros, meg az álciveljei nem pontosan ezt teszik? De, pontosan ezt teszik, körbehivatkoznak egymás közt, egyik alapítvány a másikra.

"Úgy hivatkoztok az origóra, ti, akik három éve még nem is tudtatok az origóról, mintha a világ kezdetétől ott állna leírva az ősigazság."

Képzeld, nagyon régóta olvassuk az origót a kezdetektől kezdve. Emlékszem egy időben inkább női magazinra hasonlított, kerülték a piltikát, aztán tulajdonosváltás után megváltozott a tartalom, a javára. Pár éve is váltoott, amióta nem lehet ott kommentelni, nem annyira frissek már, de vannak még jó cikkek ott.

Soros: mindeki tudja, hogy ki az, a gengszterváltás óta fogalom a neve, a Soros-alapítványok révén.

"Követelitek a legjobb magyarországi egyetem bezárását"
Tévedsz, csak a CEU-val vannak bajok, a Közép-európai egyetemmel nem, az marad mindenképp. Az előbbivel az a baj, hogy amerikai diplomát ad(na), miközben mint kiderült, csak egy kis faház a központjuk a Bard College szívességéből – vagyis nem igazi amerikai, hanem tulajdonképpen magyar, ehh, nem magyar, hanem soros diplomát ad. A végzettek agymosáson mennek keresztü, őszintén hiszik, hogy mindaz, amit tanultak az helyes, és csak úgy helyes. Menekültekről tanulnak, és vizsgáznak miközben a valóság az, hogy ezek a bevándorlók egy sokmilliós, sok tíz- és százmilliós áradat előörsei. Mo. jövője szempontjából egyáltalán nem midegy, hogy mit adunk a fiatal nemzedék fejébe. Valljuk be, nem sokan képesek menet közben átértékelni dolgokat, nagyon sokan maradnak a szentírásként tisztelt axiómaszerű tanultaknál. Ezért veszélyes a Soros-egyetem: egy párhuzamos valóságot tanítanak ott, olyat, ami nem is létezik.

"Háttérhatalmaztok, ti, akik pár éve békésen krumplit termesztettetek a hátsókertben és levéltetvekről, meg rézgálicról értekeztetek a gazdaboltban"

Persze, te meg a Dohány utcai belpestiként úgy gondolod, hogy csak nálatok a bölcsek köve, és csak ti tudtok mindent a világegyetemről, a vidéki meg kussoljon, igaz? Hát ennél nagyobbat nem is tévedhetsz. Helló, vidéken is van internet meg újságok meg egyetemek, és nem is akármilyen, csak szólok. Te felfuvalkodott hólyag, a krumpli meg rézgálic nélkül éhen halnál, felfogtad?

""Szimplán az zavar, és azt nem szarom le, hogy egy embercsoport egy viszonylag élhető helyből pár év alatt egy emésztőgödröt csinált, ahol a más javának elvétele természetes és támogatandó, ahol a más véleményének elnyomása üdvözlendő, ahol a lopás mindennapi ügy, a bűnösöket futni hagyják és az ártatlanokat meghurcolják, mindezt a horda ünnepi kardcsörtetése mellett."

Én ezt egészen másképp látom. Éppen fordítva. Most kezd egy viszonylag élhető hely lenni az ország, pont az előbb említett ballib (szélsőlib) isőszakban volt nagyon rossz a helyzet. Épp egy elvtársad kívánt itt más véleményeket elnyomni, lapozz vissza. Áhh, feladom, írhatnék kétszer ennyit, akkor sem foglak tudni meggyőzni.

Neo07 2018.11.20. 14:01:12

@konrada: Ezt a gyöngyszemet elmentettem magamnak. Most nem tudom, hogy most ironizáltál, vagy komolyan gondoltad... Mert ha komolyan, akkor Rosenfeld (Rákosi) legjobb szellemi utódjaként nagyot alakítottál. Ha meg ironizáltál, akkor ez a legjobb ironikus szösszenet, amit olvastam!

Neo07 2018.11.20. 14:04:42

@konrada: Picit visszaolvastam, másik hsz-ed alapján egyértelmű hogy irónia. Tökéletes!

polpetti 2018.11.20. 14:15:48

Imádom, hogy olyan ország oktat demokráciára, ami gond nélkül leigáz országokat olajért mondva csinált indokokkal.

felucca02 2018.11.20. 14:25:56

@Neo07: Soros, meg az álciviljei...nem tűnik fel, hogy pontosan a kormány által a szájadba adott érveket, fogalmakat mondod újra és újra?

Ismersz egy alapítványt is, vagy csak elolvastad az origót, aztán visszaadod az ott olvasottakat?

Honnan tudod, hogy agymosáson megy-e keresztül az, aki a CEU-n tanul? Olvastad valahol? Vajon hol?

Menekültekről tanulnak? Nem mondod, ahelyett, hogy inkább autószerelésről és szikraforgácsolásról tanulnának, skandalum!

Figyu, miért gyűlölitek annyira az értelmiséget? Kisebbségi komplexus? Pol-Pot-szindróma?

A dohányutcázás nagyon mellément, de azért utólérhetetlen eleganciája van a zsidózásodnak, amiről azt gondolod, hogy teljesen helyénvaló.

Örülök, hogy élhető kezd lenni az ország, bár némileg elszomorít, amikor a rinocéroszbőrödre gondolok, amiről a napi mocskot nem érzed. És, ó, mondd, hogyan lehetne még élhetőbb? Mikor lesz itt a paradicsom, amikor a Dunába lövik azt, aki nem csápol a dagadt focistának?

konrada 2018.11.20. 14:58:48

@felucca02:
Teljes véleményszabadság?
Az meg mi?

Tudsz olyan országot, ahol a közmédiában a kormány fikázása folyik (a 90'-es évek eleje-vége Magyarország nem ér!;)
Tudsz olyan országot, ahol az ellenzéki média a kormány jó intézkedéseit dicsőíti?
...és olyan demokratikus országot, ahol nem a magukat liberálisnak nevezők a legvadabb cenzorok?

Azért az milyen már, hogy akad olyan ország még itt Európában is - ahol az olyan agyamenteket, akik például nem hiszik el a holokausztot - börtönbe zárják hitükért???
- Nem beszélve azokról, akiknek a teljes életpályájukat képesek tönkretenni, ha a véleményük eltér a mainstream-től...
Szóval: mi az a teljes véleményszabadság, ami máshol megvan?

Neo07 2018.11.20. 15:09:20

@felucca02:
"Soros, meg az álciviljei...nem tűnik fel, hogy pontosan a kormány által a szájadba adott érveket, fogalmakat mondod újra és újra?"
Már bocs, de nem érv, amit írtál. Írhatnám én is, hogy te meg pontosan a ballib által a szájadba adott érveket és fogalmakat mondod újra és újra. Az lenne a helyes érvelés, ha leírnád, hogy szerinted miért nem álcivilek az álcivileknek nevezett hasznos idióták. Én viszont tovább érvelek: ezek az emberek az alapítványokban fizetésért csinálják ezeket a munkákat. Csak akkor maradhatnak a zsíros állásukban, ha jól írnak és beszélnek, ha sikeresen győzik meg a tájékozatlanabbak tömegeit. Erre rengeteg példa van. Ezért álcivelek, mert nem ingyen végzik a munkájukat. Az lehet, hogy ők is meg vabnak győződve a saját igazukról, de a lényeg a lényeg: pénzért csinálják.

Nemcsak az Origót olvasom: olvasom az indexet is, erre bizonyíték, hogy itt kommentelek. Olvasom a Mandinert, a 888-at is, és még pár portált is. Réges-régen a Népszabadságot is rendszeresen olvastam, aztán a Magyar Nemzetet is.

Agymosás a CEU-n: sok helyen olvastam ezt. De magunk is rájöhetünk erre, ha használjuk a fejünket. Az Indexen annyira sokszor menekülteznek, ráadásul másokból annyiszor gúnyt űznek ezzel a témával, hogy ez már több mint feltűnő.

"Figyu, miért gyűlölitek annyira az értelmiséget? Kisebbségi komplexus? Pol-Pot-szindróma?"
Ez fontos momentum, ezért idézem. Tehát: tévedsz, nincs gyűlölet. Gyűlölet azzal a jelenséggel kapcsolatban létezik, hogy bizonyos emberek okosabbnak képzelik magukat másoknál, és ezzel felhatalmazva érzik magukat arra, hogy ők mondhassák meg mindenkinek, hogy mit gondoljanak. Lehet, hogy a dohányutcázás kissé erős volt részemről, de szögezzük le, hogy nem alaptalanul létezik ez a szólás. Minden korban voltak és vannak és lesznek is ilyen emberek. Sajnos a rendszerváltás utáni időszakban különösen erős volt ez a jelenség.

Rinocéroszbőr: elismerem, hogy nem megy minden úgy, ahogy kellene, vannak csúnya és még csúnyább dolgok, és igen, a kétharmados Fidesz tesz olyan dolgokat, amik nekem sem tetszenek. De, ha belegondolok abba, hogy ha a megnyilvánulásuk alapján joggal elítélhető ellenzék uralkodna, akkor lenne itt zűrzavar, káosz, elszegényedés, valódi menekülés, és a bevándorlók felhalmozódása itt. Tudom, te nem tudod elhinni, de ahogy kormányzott annak idején a mai ellenzék és annak elődei, tudom , hogy nem sok jóra lehetett volna számítani.

"Mikor lesz itt a paradicsom, amikor a Dunába lövik azt, aki nem csápol a dagadt focistának? "
Pontosan, hogy ti, meg az ellenzék teszi ezt, képletesen, amikor valaki kritizálni merészeli a vén tőzsdecápa eszméit.

felucca02 2018.11.20. 15:10:40

@konrada: Nem fikázásról és nem dicsőítésről beszélek.
Tudja az átlag holland, hogy hogy hívják a miniszterelnököt?
Foglakozik azzal, hogy ma éppen mit szavaztak meg a holland parlamentben?
Utcára szólítja-e híveit a holland miniszterelnök, ha a soron következő választáson megbukik?
Körberöhögi-e a holland választópolgár azt a politikust, aki Hollandiára fenekedő háttérhatalmakról próbálna neki beszélni?
Beszédtéma két sajtkészítő között, hogy melyik kire szavazott?

konrada 2018.11.20. 15:26:52

@felucca02:
...hát én speciel úgy tudom, hogy Hollandiában az utolsó rendszerváltás akkor volt, amikor királyság lett (az is bő 2 évszázada), és még az is inkább csak alkotmányos státuszváltás volt, mint valódi.
Így elég nehéz összehasonlítani egy olyan országgal, melynek az utóbbi 100 évben volt birodalmi társország királysággal, köztársaság, királynélküli királyság, nemzeti szocialista bábállam, köztársaság, népköztársaság, majd megint köztársaság, amiből talán az utolsó átmenet okozott csak annyi változást, mint a hollandok királysággá változával együtti századok...;)

felucca02 2018.11.20. 15:45:00

@Neo07: Az lenne a helyes érvelés, ha leírnád, hogy szerinted miért nem álcivilek az álcivileknek nevezett hasznos idióták.

Már bocs, de miért kellene nekem Rezsiszilárd szintjére mennem és egyáltalán felvenni a kesztyűt, és egy ilyen baromságról vitatkoznom más tudatállapotban lévőkkel, hogy álcivil, meg soros?

Akinek életeleme, hogy összeesküvéselméletek között bolyong, az csinálja, ahhoz nekem semmi közöm, menjen orvoshoz, nehogy már én magyarázzam neki, hogy a piros, az mitől nem zöld?

Skandalum, az alapítványokban fizetésért dolgoznak! Mivel ez igen magas labda, ezért megkérdezem tőled, hogy szegény helsinkis keres vajon többet, vagy bármelyik cöfös? Szerinted?

Zsíros állás? Itt már meg kell kérdeznem tényleg, hogy ismersz olyat, aki alapítványnál dolgozik? Ha igen, add már neki elő a zsírosállásos elméletedet!

Mivel látom, hogy nem érted, elmagyarázom: az alapítványok azért jöttek létre, az állam azért támogatja a létrejöttüket boldogabb helyeken, mert az alapítványok amellett, hogy hasznos munkát is végeznek, a hatalom ellenőrzésében is nélkülözhetetlenek. Az alapítvány befizetésekből működik, amnelyeket a befizetők leírhatnak az adójukból, így támogathatnak egy nekik tetsző ügyet úgy, hogy sokaknak munkát adnak. Tehát igen, az alapítványban pénzért dolgoznak a szegény jómunkásemberek, akiket te összekeversz az önkéntesekkel.

Ahol menekülteznek, az a kormánymédia, ha megnézed a híradót, ott tízmásodpercenként elhangzik a következő ciklus: migráns, illegális, soros, ceu, soros, liberális, beleértve az időjárásjelentést és a sporthíreket. Ehhez képest az indexen olvashattál egyedül olyat, hogy valaki beöltözött menekültnek és belülről írta le a folyamatot. Origós csávók meg sem jelentek a Földközi tengeren, sem Afrika északi partvidékén, ellentétben Földes Andrással.

Nincsen gyűlölet. valóban, csak megbélyegzés van, már itt is: álcivil. Mondja ezt az, aki az alapítványi munkást összekeveri az önkéntessel.

Valóban vannak emberek, akik megmondják, hogy mit kell gondolni, mindjárt elsőnek itt van a miniszterelnökünk, legújabb levelét azzal kezdi, hogy a nevemben nyilatkozik és a szájamba akarja adni a vérprimitív gondolatait. Mi magyarok...hát, Viktorkám, ha te vagy a magyar, akkor én inkább szuahéli!

felucca02 2018.11.20. 16:13:13

@konrada: Nehéz összehasonlítani, igen. Mondjuk igen sokat tettünk érte mindketten, hogy nehéz legyen összehasonlítani, ellenkező irányban. Így most már tényleg nehéz.

Szerencse, hogy Hollandia haldoklik, így illiberális lendülettel egykettőre utólérjük most már, hála a feltőkésített nemzeti középosztálynak!

Neo07 2018.11.20. 16:19:18

@felucca02:
"Már bocs, de miért kellene nekem Rezsiszilárd szintjére mennem és ... vitatkoznom..."
Oké, ha nem akarsz vitatkozni, akkor én sem. Nincs értelme.

"...piros, az mitől nem zöld?"
Én is pontosan így vagyok veled, veletek.

"Skandalum, az alapítványokban fizetésért dolgoznak! "
Ezzel nincs semmi baj, csak akkor ne csináljanak úgy, mintha függetlenek lennének, mert nem lehetnek azok. A világon mindenhol a munkaadó szabja meg az irányvonalat, a kereteket.

"...az alapítványok ... a hatalom ellenőrzésében is nélkülözhetetlenek."
Na, rátapintottál a lényegre. Ezért van ennyi Soros-alapítvány. Csakhogy a hatalom ellenőrzésében elsősorban a parlamenti ellenzék van nagy szerepe, no meg definíció szerint a médiának mint negyedik hatalmi ágnak (amelynek elvileg definíció szerint függetlennek kellene lennie). Az alapítványok, ha újságot működtetnek, elvileg a média szerepét töltik be, de valójában lobbisták inkább. Ha nem újságot működtetnek, (a tanulmányok írása az még nem újságírás, vagyis nem köztájékoztató szerep ez), akkor elvileg nem ellenőrizhetnek hatalmat, max lobbizhatnak. Szerintem.

"Ahol menekülteznek, ..." Most nem akarom hosszan idézni, mert hosszú és semmi értelme. A mondókádnak nincs semmi értelme, hablaty csupán. Nem magyarázol ezzel semmit, ez nem érv semmire sem. Miért kellene egy közmédiásnak, egy origósnak elvegyülni titokban egy bevándorlótömegben és belülről leírni a folyamatot? Kívülről is tisztán lehet látni a folyamat hajtóerejét, a létrehozó okok tömkelegét, és a folyamat hatását a nyugati civilizáció további fejlődésére, és nem újságírók írják le ezt a dolgot, ő csak tájékoztatnak, hanem a szakértők különböző egyetemekről és biztonsággal foglalkozó szervezetek megbízásából kutatják. Egyébként a közmédia elmegy, Észak-Afrikán is túl, vannak tényfeltáró műsoraik a Közel-keletről és Afrikáról, Ázsiáról, a világ minden részéről. írnak könyveket is erről a témáról, nyugati szakemberek és írók is, tehát nem a magyar közmédia találja ki ezt.

"Valóban vannak emberek, akik megmondják, hogy mit kell gondolni, mindjárt elsőnek itt van a miniszterelnökünk,..."
De ezt megteheti, sőt, felelős miniszterelnökként meg is kell tennie. Miért? nagyon egyszerű: mert megválasztották, mert felhatalmazást kapott. Ha nem tetszik amit mond, amit gondol, le lehet váltani a következő szavazáskor.

felucca02 2018.11.20. 16:32:31

@Neo07: Nem függetenek, ezt nem is mondta senki. Politikától függetlenek, na,. ez viszont láthatóan fáj kormányunknak, el is akarja lehetetleníteni őket.

A parlamenti ellenzéknek ÉS a civileknek És a médiának. Kormányunk elsődleges törekvése, hogy mindegyiket kinyírja, vajon miért?

Szerintem ne próbáld megszabni, hogy ki ellenőrizheti a hatalmat. Mindenki, én is, te is. Minél tönbben, annál jobb. Ha ugyanis nem nézel a körmükre, hajlamosak elpimaszodni, ahogy jelen példa is mutatja.

A parlamenti képviselőmnek elvileg le kellene mennie kutyába, és kinyalni a seggemet, ha úgy kívánom, hiszen tőlem ered a hatalma. Erre menekül az újságíró elől, a parasztya!

felucca02 2018.11.20. 16:35:42

@Neo07: Nem tudom, miért kellene egy újságírónak elmennie terepmunkára, tényleg, mondasz valamit!

Szerintem is sokkal hitelesebb, ahogy egy origós cikk lopott és manipulált fotóval sorosozik egy jó meleg kormányirodából, mint az indexes újságíró, aki adott esetben az életét kockáztatja.

Mondd, te kit nézel hülyének?

Neo07 2018.11.20. 17:03:50

@felucca02:
"Politikától függetlenek, ..."
És ezt te elhiszed? Politikai témákban próbálják alakítani a közvélekedést, folyamatosan, folyton-folyvást, aktívan. Még ezzel sincs nagy baj, tudjuk a politikai állásfoglalásukat, aztán a parlamentben vagy figyelembe veszik a véleményüket vagy nem. Azzal van a baj, amikor az alapítványok ezt a helyzetet nem fogadják el, nem nyugszanak bele, hogy nem őrájuk hallgattak, és elkezdik a hisztit itthon és külföldön.

"Kormányunk elsődleges törekvése, hogy mindegyiket kinyírja,..."
Tudtommal az Index, HVG, 24.hu, 444.hu, RTL, stb szabadon terjesztheti a véleményét, hol itt a kinyírás? Nem látom még a folyamatát sem.

Egy civil egyesület tagja vagyok, és abszolúte semmi befolyásolást, semmiféle elnyomást sem érzünk, sőt még azt sem, hogy létezik a kormány, a hivatalok, semmi, sőt, támogatást is kapunk. Igaz, nem politikával foglalkozik az egyesület.

A képviselő menekülése: egyrészt a panaszod teljesen jogos, egy jobb világban a képviselő azt mondhatnak, amit akarna. De másrészt a képviselő is ember, fél, hogy rosszul, ügyetlenkedve nyilatkozik, amiből aztán az ellenséges érzelmű újságírók kiforgathatják szavaiból. Sőt, az is lehet, nyilatkozási tilalom van, nem tudom, csak el tudom képzelni, ez valóban nem lenne jó dolog, még egyszer, ha így lenne.
De már "89 óta így van: a pártfegyelem keretében megmondják, hogy szavazzanak a képviselők. Máig is csengenek a fülemben az igen, nem bekiabálások a szavazások előtt a frakcióvezetők részéről... Az egyik legrosszabb dolog egy parlamenti demokráciában; ha valaki nem tudja mire szavazzon, akkor miért akar képviselő lenni?

"Nem tudom, miért kellene egy újságírónak elmennie terepmunkára"

Mondd, te nem olvasol? Most írtam, hogy vannak tényfeltáró műsorok.

John Nethem 2018.11.20. 17:17:41

@felucca02:

Nem egészen.

A kolléganőm DK-s fanatikus. A legtöbb tüntetésén ott van.
Még az elején ordibálásig menő viták voltak vele, aztán ahogy átváltottunk a munkára, mintha mi se történt volna. Minden másban teljesen normálisan lehet vele beszélgetni ( gyerekek, konyha, bármi más, kivéve a politikát)....
Most már kerülöm vele a politikai vitát, mert az ÉSZérvek sem hatják meg...

John Nethem 2018.11.20. 17:26:03

@Neo07: Egyetértek.

MA Magyaországno 62 EZER civil szervezet van.

Érdekes módon CSAK a OSF-hez köthető NGO-k üvöltöztek és rágalmaztak, persze érthető módon, hiszen mint kiderült a támogatásaikból, gyakorlatilag a bevételeik 96 %-át Sorostól kapják.
És minő véletlen (?) , Sargentini is csak ezeket az ordibáló NGO-kat kapta tanulmányvégre....

zriff 2018.11.20. 17:34:39

@felucca02: Múltbéli példa nincs? Az Őszödi beszéd, és a 2006-os tüntetések, rémlenek valamit? Te tényleg azt képzeled, hogy a gyurcsány hagyná hogy ellenőrizd a hatalmát?

John Nethem 2018.11.20. 19:50:11

@zriff:

Bizony...

És hogy is van, hogy éppen most ég le a DK iroda, amikor az Interpol Gyurcsány bolgár üzlettársára elfogatóparancsot adott ki 600 milliárdos csalás ügyében ???

John Nethem 2018.11.20. 19:58:36

@felucca02:

Piszkosul nem kell felvágni azzal, hogy az életét kockáztatta.
SENKI nem kötelezte rá.
Ráadásul semmi olyasmi PLUSZT nem volt képes a cikkben megjelentetni, amit más cikkekből már ne ismert volna az ember.
Szóval a spanyolviaszt már régen felfedezték... nem kell újra azzal hencegni vagy sajnáltatni.

definitelymaybe 2018.11.20. 23:29:54

John Oliver műsoráról mintha nem esne szó, pont egy John Oliver műsoráról szóló bejegyzés alatt.
Legalább 1 db , PISA-sokkot szenvedett fideszes troll barom kihányta ide az ideológiai sorvezetőket...
Nem baj, neki/-k áll majd feljebb, miközben szétbaszták a kommentszekciót.
Bravóóó, de attól aljas kis gecik vagytok.
Milyen ember szemétkedik a polgártársával? Na, milyen...?

xclusiv 2018.11.20. 23:51:49

@Sportbíró: "közalkalmazottként úgy szoktuk szidni a rendszert, mint a bokrot. Nem otthon, hanem bent az irodában. Én nem tapasztalom, hogy ne lehetne véleményem. Sőt, a kollégák többsége masszívan rendszerellenes, sokkal erősebben, mint én..."

És gondolom ezt nem csak álnéven, hanem a saját neveddel, és a munkahelyeddel, ottani beosztásoddal is vállalod.
Vagy nem?

xclusiv 2018.11.20. 23:57:36

@zriff: "Az Őszödi beszéd, és a 2006-os tüntetések, rémlenek valamit?"

Mármint mit?
Mert gyurcsány beszédével semmi baj nem volt, nem az volt a baj amit mondott, hanem az, hogy az úgy volt valójában.
A tüntetéses téma is majdnem rendben volt, ugyan volt néhány túlkapás (amit amúgy a fujjzsindex dolgozott fel leginkább), a zsaruk az elején balfaszok voltak aztán lett felszerelésük és kiképzésük is, a széljobbos csürhe is bemutatkozott a maga valójában. Mi történt még mégis azon kívül, hogy a fidesz pont oda szervezte a politikai nagygyűlését, ahova könyörögtek neki hogy ne oda szervezze, mert baj lesz? Hát, lett is baj.

John Nethem 2018.11.21. 07:38:18

@xclusiv:
"..Mert gyurcsány beszédével semmi baj nem volt, nem az volt a baj amit mondott, hanem az, hogy az úgy volt valójában...."

-------------------

Ez magától értetődik.

John Nethem 2018.11.21. 17:06:49

@Tovisa:

És ehhez annyit tudnék hozzátenni, hogy Orbán legalább megmondja, hogy KÖZÖSEN kell tenni érte.
És ha lehet, EGY irányba kéne azt a kibaszott országszekeret húzni, mert ha nem, akkor gyakorlatilag csak helyben topogás lesz meg a nagy aranyér-erőlködés.... És egyelőre az látszik, hogy a GLOBALIZMUS --- ami ugyan adott SOK jó dolgot is a világnak,--- alapvetően az embeek boldogságát és a boldogulását NEM tudta elhozni... Ezért kell a kitapasztalt dolgohoz visszanyúlni.

flamer 2018.11.22. 08:58:15

@John Nethem: A "kitapasztalt dolog" az az, hogy az ország élén áll egy teljhatalmú vezető, aki ellopja az ország pénzét, magát az országot meg katasztrófába vezeti? Ez tényleg olyan modell, amit bármikor érdemes elővenni.

John Nethem 2018.11.22. 17:03:42

@flamer: Az ilyen egybites demagóg és szemellenzős állításra milyen választ vársz ???

aquí.y.ahora 2018.11.24. 13:23:18

@Neo07: A 300 forintról annyit mondanék, hogy édesanyám, aki orvos, szerint amíg volt a 300 forintos rendszer, tizedére csökkent a leterheltségük. Mert bizony sok olyan beteg van, aki úgy állt hozzá, hogy "itt jártam a fülészeten (csak példa), akkor mát gondoltam, benézek önökhöz is". Azaz nem volt konkrét problémája, de mivel magányos volt, így oldotta a magányát... Ez egyrészről nagyon szomorú, természetesen. Másrészről viszont gondoljatok bele... Nem normális, hogy ilyenek vették el az időt a valóban betegek elől.
Amikor bejött a 300 forintos vizitdíj, ezek az "úgyis itt jártam..." betegek eltűntek.
süti beállítások módosítása