Disclaimer

Ha a Mezzo tévét és a Spektrumot is 10 éve nézted utoljára mert azóta túl mainstream, vagy ha visszasírod az Ablak c. műsort, akkor tudd hogy az alábbiakat mi is tudjuk:

1) Nem, ez nem igényes műsor.
2) Igen, itt tart a hazai televiziózás.
3) Igen, erre van igény.
4) Igen, erről kell írni. 

Ja, és minden, a poszthoz érdemben hozzá nem szóló, offtopic, nyelvtannáci, gyalázkodó és/vagy személyeskedő kommentet figyelmeztetés nélkül törlünk. 

Írjon nekünk!

Olyat látott, hallott, olvasott, kattintott, amit eddig még soha? Van valami kínzó kérdése a sorozatokról, tévéről, médiáról, amire senki nem tud válaszolni? Írja meg nekünk!

Facebook oldaldoboz

Friss a Hogyvolton

Nincs megjeleníthető elem

Média és mozi az Indexen

Nincs megjeleníthető elem

Kulcsszavak

24 (312) a&e (133) abc (1958) ajánló (1699) amazon (112) amc (913) animációs (109) atv (217) axn (531) baki (261) barátok közt (144) baromság (130) bbc (403) beharangozó (281) beszól (314) blikk (338) bors (267) botrány (320) breaking (124) breaking bad (233) brit (512) bsg (258) bulvár (995) cbs (1865) celeb (108) cinemax (706) comedy central (518) cool (358) csaj (177) csi (159) cw (882) dexter (237) díj (247) discovery (249) discovery channel (111) doku (127) duna ii autonómia (111) duna televízió (1212) duna tv (169) dvd (302) előzetes (123) emmy (189) f/x (450) film (598) filmmúzeum (903) film (338) fnl (132) foci (171) fox (2048) fringe (163) fx (394) glee (227) grace klinika (173) gyász (206) hbo (2971) HBO (107) hbo2 (313) hbo comedy (125) himym (154) hír (2037) híradó (126) hírek (288) hírtv (126) history channel (116) homeland (123) horror (150) hősök (200) house (164) humor (140) idol (248) interjú (540) internet (484) itv (122) játék (146) jóban rosszban (119) kasza (229) kép (798) köztévé (140) kritika (618) lapszemle (169) lifetime (152) lista (178) lost (498) lóvé (164) lovetta (140) m1 (1692) m2 (991) mad men (109) magyar rádió (119) médiaipar (389) mgm (230) mokka (142) mtv (1149) mtva (264) nbc (2137) netflix (376) nézettség (1355) office (195) ortt (159) per (208) pilot (1034) pletyka (325) politika (310) premier (135) promó (268) rádió (341) reality (1934) reklám (323) remake (225) retró (287) rtl (635) rtl ii (146) rtl klub (2212) sajtóközlemény (116) sci-fi (158) scifi (207) sci fi (533) showtime (794) simpsons (115) sitcom (882) snl (276) soa (189) sorozat (11642) sorozathalál (123) sorozatpremier (266) spektrum (169) spinoff (114) spoiler (343) sport (320) sport1 (148) starz (214) survivor (218) syfy (382) szereposztás (1224) sztrájk (136) szülfel (109) talkshow (387) tbbt (233) tehetségkutató (228) tények (119) tévé (136) tévésorozat (148) the voice (100) tnt (390) trailer (182) trónok harca (758) true blood (215) tv (16483) tv2 (3194) tv6 (103) tv paprika (142) twd (307) twitter (119) újság (311) upfronts (107) usa network (316) való világ (100) vélemény (212) vetélkedő (301) viasat (551) viasat3 (647) viasat history (101) vicces (698) videó (3079) x-faktor (186) x faktor (111) youtube (240) zene (213) zone europa (356) Címkefelhő

Nem Tom Cruise lesz a Jack Reacher-tévésorozat főszereplője, mert túl alacsony

2018. november 15. 23:06 kovacsbalint 59 komment

reacher.jpg

Azok a rajongók, akik szerint egy film csak akkor jó, ha az utolsó vesszőig szolgaian követi a megfilmesített könyvet, már akkor sopánkodtak Tom Cruise 1,7 méteres magasságán, amikor bejelentették, hogy elkészül az első film Lee Child Jack Reacher-sorozatából, mert a szerző történetesen 195 centis főszereplőről írt, és ez nyilvánvalóan sokkal, de sokkal fontosabb, mint a színészi tehetség és más ilyen hülyeségek.

Tom Cruise ennek ellenére remekül eljátszotta a 2012-es első film főszerepét, aztán a második részben is ő játszotta a főszerepet. Most viszont a regénysorozat írója közölte, Cruise nem lesz benne a könyveiből készülő tévésorozatban, mert hát mostanra pont rájött, hogy a rajongóknak mégiscsak igazuk volt, és a színész bizony túl alacsony erre a szerepre. A szavainak nyilván nincs köze ahhoz, hogy

  • Tom Cruise amúgy sem nagyon vállal el tévésorozatokat, és hogy
  • a második, sokkal gyengébb Jack Reacher-film Amerikában még a készítési költségeit sem tudta összeszedni, és világszinten is sokkal rosszabbul teljesített, mint az első.

Child most közölte a manchesteri BBC Radio műsorában: "Végül is az olvasóknak igaza volt. Reacher méretei nagyon, nagyon fontosak, és részét képezik a személyiségének. Az alapgondolat az, hogy amikor Reacher belép egy szobába, mind egy kicsit idegesek leszünk már alapból is. És Cruise, akármilyen tehetséges is, nem rendelkezik ilyen fizikai adottságokkal", mondta az író, aki ezek szerint úgy gondolja, egy színész képtelen eljátszani olyan kisugárzást, amitől mindenki rögtön ideges lesz, mert ehhez nem színészi tehetség kell, hanem hús és csontok.

Child azt is közölte, arra kéri a Cruise miatt fanyalgó olvasókat, a továbbiakban is segítsék ki jó ötleteikkel, ezúttal arról, ki lehet az a színész, aki tényleg megfelel a könyvben leírtaknak. De vajon mi lesz, ha az ideálisnak tűnő színészről kiderül, más a születési dátuma, a kedvenc színe, esetleg a gyerekkori kiskutyájának neve, mint a könyvbeli Reacheré?

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alick 2018.11.15. 23:40:16

Tom Cruise-nek még biztos lesz alkalma eljátszani Napoleon-t.
:)

Nagy Anita Sv 2018.11.16. 00:08:23

@Alick: jó pasi, szazszor jobb szerepet kaphat.

wreckdiver 2018.11.16. 00:49:58

Child és a producerek ezzel elindult a Vin Diesel féle úton.
Megszavaztatja az olvasókat a biztos bevételért cserébe, hogy kit látnának szívesen a képernyőn.

Pénzügyileg minden létjogosultsága megvan a dolognak. És Dieselnek bevált.

A többi aspektust meg úgyis leszarják...

De ezt elég lett volna nyíltan vállalni, és még egy tombolát is belegyúrni a szavazásba.
Kár ebbe Tom Cruise színészi képességeit és kisugárzását belekeverni az írónak. :D

Bambano 2018.11.16. 01:06:36

"Az alapgondolat az, hogy amikor Reacher belép egy szobába, mind egy kicsit idegesek leszünk már alapból is.": de krúznak nem kell ilyen adottságokkal rendelkeznie, elég eljátszania azokat. a bent levőknek sem kell idegesnek lenniük, elég, ha eljátsszák, hogy idegesek.

symor 2018.11.16. 01:16:50

Alexander Skarsgård

- majdnem 2 méter, szőke, katonai múlttal bíró szerepekben hiteles és rendesen ki tudja pattintani magát, ha a szerep megéri (vagy meg sem éri, lásd Tarzan).

Nagyon veszélyes kisugárzást is tud nyújtani, ha kell (lásd Hold the Dark)

altimus 2018.11.16. 02:59:27

ha felszed vagy 60 kilot siman eljatszhatja miniszterelnokurat a diktatorok filmsorozatban.

Tamás Fehéri 2018.11.16. 06:53:40

éppen lehet gúnyolódni azon, hogy milyen hülye aki egy könyvsorozat kapcsán számon kéri, hogy a főszereplő kurvára nem azt a karaktert hozza, ami a lényege, csak valszeg a cikkíró nem olvbasta a könyveket.
nézhető film volt, főleg az első, csak nem jack reacher volt a főszereplő, hanem ethan hunt.

airsheep 2018.11.16. 06:57:14

Felkészül: The Rock

Bukóvár 2018.11.16. 07:17:20

Értem az iróniát, de a szerzőnek nincs igaza. A Reacher-történetekben fontos szerepe van a főszereplő kinézetének, nem egy beszélgetés, döntés, verekedés történik úgy, ahogy, emiatt. Szerintem Tom Cruise nagyszerű színész, de ez olyan, mintha neki kellene eljátszani mondjuk Muhammad Alit: nagyszerű teljesítményt nyújtana a vásznon, de akkor is hiteltelen lenne.

sodakita 2018.11.16. 07:31:07

El kell olvasni ezeket a könyveket és rögtön rájön az ember, hogy - Tom Cruise színészi képességeit maximálisan elismerve - ezt a karaktert nem rá szabták.
Jack Reacher figurája elválaszthatatlan a a testi adottságaitól, méreteitől. Ez tény, ezzel nem lehet mit kezdeni, így találta ki Lee Child.
Amikor pl én a Jack Reacher könyveket olvasom, előttem mindig Dolp Lundgren figurája jelenik meg. Persze ez teljesen szubjektív...

zakoca 2018.11.16. 07:51:38

Tom krúz nem a méretével hanem a szcientólógusságával kelt olyan kisugárzást, amitől mindenki rögtön ideges lesz ;)

Nemzeti Dohányos 2018.11.16. 08:09:16

@Bukóvár: Ebben nem az az ironikus, hogy miért számít egy karakter magassága, ha azt nyilatkozták volna, hogy a sorozatra már magas színészt keresnek, mert ilyen a karakter, azzal nincs semmi probléma. De azt írni, hogy azért nem fog a sorozatukban Tom Cruise szerepelni, mert alacsoony, az olyan, mintha azt mondanám, hogy csak azért nem feküdtem még le Palvin Barbival, mert nem tetszik a haja.

szamóca14 2018.11.16. 08:12:27

Ott dobtam le a láncot, amikor meghallottam, hogy a filmszerepet Tom Cruise játsza. Ezer más szerep illene rá, de bocs, ez tényleg nem. A Jack Reacher karakternek kifejezetten része a főszereplő magassága, nagydarab alkata.

Snk. 2018.11.16. 08:16:49

@sodakita: nekem is pont az öreg dolph lundren jutott eszembe.. mindenben passzol.. passzolna, csak már kiöregedett picit. a nyugdijas reacher meg lehet nem lenne olyan izgalmas :))

btw, a 2. film tényleg nem lett túl jó.. egy jó könyvből (nem a legjobb az biztos a szériából) hogy tudtak ilyen ... filmet csinálni.. kár érte. :[

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.11.16. 08:18:32

Bár már többen megjegyezték, muszáj ráerősítenem, hogy a cikkben cinikusan felhozott "minden apró részletben egyezés" ez esetben hülyeség.
Imádom a Reacher-regényeket és ezeknek az esszenciája maga Reacher személye, személyisége. Egyébként nagyon kedvelem Cruise-t is, de simán lefejeltem az asztalt, amikor először felmerült a neve. Reacher majd' két méter, drabális állat, szőke, sebhelyes és nem jóképű. Tom Cruise ennek pont az ellenkezője, és hiába koerografáltak neki verekedős jeleneteket, meg akciókat, Reacherben pont az a pláne, hogy mennyire átgondoltan, hatékonyan és brutális erővel üt oda, ha már elkerülhetetlen.
(Persze van a pénz, amiért Child is lemegy kutyába, nehéz túllendülni azon, amikor védte a szereposztást, mondván, hogy Reacher nagysága belső nagyság... anyád.)
Semmiképp nem bíznám ismert színészre a szerepet, remélem, sikerül castingolni valami megfelelő fószert.

2018.11.16. 08:24:56

Nem olvastam a könyvet, nem is érdekel, de az első rész az valami fergetegesen rohadt jó. Cruise nélkül tuti nem lett volna ilyen, hiába raknak be valami kétméteres fickót. Btw nem sok értékelhető kétméteres akciószínész van a palettán....

R.T. Flakfizer 2018.11.16. 08:25:51

ez a poszt, ehh... Reacher adottságai szerves része az összes sztorinak. ez nem olyan, hogy hiányol az ember egy naplementét, ha a regényben akkor megy az akció.
a második rész fáradt Reachere egyszerűen nevetséges volt.
mozi vs tévé viszonya nagyon megváltozott az utóbbi időben, szóval nem igazán égő egy menő sorozat főszerepét elvállalni, vannak erre példák.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.11.16. 08:35:49

@Kolompár Magneto: Ha nem egy Jack Reacher film lett volna, tényleg jó kis film lenne.

borzlány 2018.11.16. 08:36:13

Lehet ironizálni, de nem véletlenül szoktak színészek fel/leadni akár 20-30 kilókat szerepek miatt. Egy balerina nem lesz hiteles 70 kilósan, egy akcióhős ványadtan, és JR se 170 centisen. Nyilván TC is felszedett volna 25 centit, ha tud :)

2018.11.16. 08:38:14

@Before: így, hogy nem olvastam, nekem fullos :)

korxi 2018.11.16. 08:49:01

Igaza van Lee Childnek, meg az ő nézetét osztó hozzászólóknak.
"Azok a rajongók, akik szerint egy film csak akkor jó, ha az utolsó vesszőig szolgaian követi a megfilmesített könyvet"
Én kurvára nem hiszem hogy egy filmnek az utolsó vesszőig szolgaian követni kell a megfilmesített könyvet, sőt, kimondottan meg kell lépni például azokat a változtatásokat amik a más műfaj követelményeiből adódnak.
De nem hagyhatja el olyan lényeges dolgokat, amik műfajfüggetlenül a lényeget testesítik meg, Jack Reacher testi adottsága pedig ide tartozik.
És igen, lehetett volna kurva jól megcsinált és szórakoztató a Tom Cruise-al csinált film, és a Tom Cruise által alakított karakter is lehetett volna a sziporkázó színészi tehetség megnyilvánulása - csak azon a ponton baszták el, hogy rá akarták fogni hogy ő a Lee Child féle Jack Reacher.

Ha átveszem a poszt kifacsart észjárását, megállapítható hogy Reacher nem csak 1,7 méter magas 62 kilós lehet, hanem emellett lehet még sunyi gyilkos és egyben pedofil is, mert a bár a könyvben abszolúte nem ilyen, de nem kell "az utolsó vesszőig szolgaian követni a megfilmesített könyvet" és amúgy is a lényeg a színészi tehetség.

Mancilla Pectoralis 2018.11.16. 08:50:39

Őszintén szólva,én most tudtam meg,hogy Jack Reacher alapja könyv:-D Marhára lekakkantom,hogy ki játsza,ha jól játsza.(és szerintem vagyunk még így egypáran).

Begérke 2018.11.16. 08:54:18

@Mancilla Pectoralis: Child írt már vagy 22 könyvet Jack Reacher-rel. És mindenhol fontos szerepet játszik, hogy mekkora. Ezért csak addig nem fog érdekelni, ki játssza J.R.-t, amíg nem olvasol el legalább párat.

Eleve nem kellett volna Tom C.

Viktória Horváthné Szilasi 2018.11.16. 08:58:09

David Hasselhof pl elég magas és nem is jóképű. Tökéletes a szerepre.

Nervus 2018.11.16. 09:10:14

Muszáj volt belépnem kb. évek után, hogy ezt leírjam.

Ez a poszt nettó kötekedős cinizmus és semmi értelme nincs.

Szeretném én játszani Hermionét a következő Harry Potter filmben. Jó, 180 cm magas vagyok, rövid a hajam, ja, meg szakállas férfi vagyok, de nem kell ragaszkodni szolgaian a könyv minden vesszőjéhez.

blaubner 2018.11.16. 09:14:01

nem értem a posztoló sértődött hozzáállását:
1) aki olvasta a könyveket, annak tom cruise minimum megdöbbentő választás volt (nem vonva kétségbe, hogy hihetetlen jó színész)
2) ha írok egy könyvet (pár tucatot), amelyek alapja a főszereplő karaktere és fizikai adottságai, akkor miért olyan marha nagy probléma, ha nem örülök / engedem, hogy egy pont ellentétes adottságú színész játssza el?

Mr. Rocketfinger 2018.11.16. 09:16:57

az a baj, hogy csak a főszereplő magasságán folyik a csámcsogás. nem volt bajom az első Reacher filmmel, (bár a második értékelhetetlen volt), Cruise-zal sincs bajom, csakhogy a könyvben Reacher azon kívül, hogy magas, szőke, hosszú hajú, kék szemű, marcona alak, sebhelyekkel, nem olyan figura akibe épeszű ember beleköt. persze a könyvben is próbálkoznak, de ezeket a kísérleteket brutálisan szokta leszerelni. Cruise is lehet leszerelt MP, csak a könyvek ismeretében nem annyira hiteles.
tudom, hogy már öreg a szerephez, és hát nem egy színészóriás, de alapból egy Dolph Lundgren ugrana be, ha mondanom kéne egy színészt, aki olyan mint Reacher.

Mr. Rocketfinger 2018.11.16. 09:20:05

@Mr. Rocketfinger: jah a bunyóhoz még annyit, hogy a filmekben Cruise elnáspángol egy-két embert, de a második film végén az a fight a geciemberrel, az kiverte a biztit. az összes könyv összes bunyóját együttvéve nem verték meg annyira Reachert, mint abban a jelenetben. röhej volt.

szamóca14 2018.11.16. 09:20:42

@Nervus: Esetleg hobbitot is jól játszanál:)

Egyébként tökéletesen igazad van.

AtomAntiPatikus 2018.11.16. 09:41:51

jajj istenem, hát van ilyen, hogy a kritikus úr benéz annyira valamit, hogy az már égő. Ettől még elmondhatja a fogalmatlan véleményét. Ne bátsátok!

Nem is lett volna baj a post-tal, ha a végére nem megy át kötekedős parasztba.
De azt azért lássuk be, hogy így most csomó klikkelés történt, ami neki nagyon-nagyon-nagyon jól jön. :D

korxi 2018.11.16. 09:51:49

@AtomAntiPatikus: Nahát, pont most gondoltam erre én is. Szerintem lehetetlen hogy sixx önerőből nem éri fel ésszel azt, amit itt mindenki leírt, sőt erősen valószínűnek tartom hogy valójában ő maga is így látja ezt a dolgot (ellentétben azzal amit leírt).
Csakhát valamiféle emberi gyarlóságból mindig is volt hajlama a clickbait iránt (amúgy ebben a szakmában kell is hogy legyen valamilyen szintű) és ezt vélte előmozdítani a poszt szerinti mondanivalójával.
Az utolsó bekezdésben viszont ezt már egyértelműen túltolja, amikor a nyilvánvalóan karikírozott párhuzamaival felveszi az értetlen hülye pózt.

Napi Maflás · http://napimaflas.blog.hu/ 2018.11.16. 10:05:48

Az a helyzet, hogy Cruise alkalmatlan Reacher szerepére. Elsőre nem hittem el, amikor meghallottam, hogy ő játssza a szerepet, és a végeredmény igazolta az aggodalmaimat. A regényekben Reacher nyugodt, folyamatosan kontrollálja a környezetét, képben van, jó zenéket szeret és megvan a maga határozott belső értékrendje, ami sugárzik a jobban sikerült Child Lee regényekből. Elég plasztikus figura, akit Cruise akkor se képes eljátszani, ha cilinderben ugrál az ágy alatt. Ugyanúgy hiba volt őt választani a szerepre, ahogy Roger Moore-t vagy Pierce Brosnant James Bondnak.
Sajnos a Reacher filmek esetében nagyon igaz a klasszikus vicc:
- Mi a közös az életben és Tom Cruise-ban?
- Mindkettő rövidebb a kelleténél.

josys 2018.11.16. 10:09:31

Valóban az elsőben egész jól megoldotta Cruise, de Child több könyvben is sok-sok olyan helyzet van, amikor fontos szerepe van Reacher alkatának, sőt időnként brutalitásának.

bgp 2018.11.16. 10:13:41

@Nervus: valszeg nem vagy olyan jó színész, mint TC. Viszont, ő eljátszhatná.

KundK 2018.11.16. 10:18:45

Nekem Vinnie Jones ugrott be JR-re. Bár tudom, hogy ő is csak egy dugó, 188cm. ;)

Snk. 2018.11.16. 10:19:44

@Begérke: szerintem már inkább 24 az a 22 :)

jó, most azért Tom volt reacher, mert ő pénzelte. igy nyilván akarhatta volna Lee Child hogy egy 190 centis kigyúrt állat legyen a főszereplő, ellenben ha nem volt ilyen alkatú pénzes szinész.. akkor "van az a pénz amiért korpás a hajam".
ezektől függetlenül az első film jó volt, Tom Cruiseal, a 170 centijével, "kigyúrtságával", mindennel együtt is. (a könyv meg még jobb, mellesleg)

amúgy, bánja a ***, ki lesz a sorozat főszereplője, csak értelmes, nézhető sorozat legyen belőle.

Nervus 2018.11.16. 10:19:59

@korxi: Mondjuk kovacsbalint nem sixx.

Lawliet- Ryuuzaki 2018.11.16. 10:34:00

@zakoca: ebben egyetértünk. :D

TC Jack Reachere olyan, mint az afro Ciri. Annak, aki nem ismeri a történetet, édesmindegy. Annak, aki meg ismeri, őrjöng és ezzel hírverést csinál a dolognak, ingyen.

Ettől függetlenül TC nekem sosem volt autentikus mint akció színész (noha nem egyszer jól hozza a karaktert), bájgúnár szerepben annál inkább.

Lawliet- Ryuuzaki 2018.11.16. 10:36:29

@KundK: oooo, és még szőke is legyen? Bár esetében ettől a nüansznyi dologtól eltekintek. :D

szamóca14 2018.11.16. 10:42:30

@Lawliet- Ryuuzaki: Katherine McNamara is egy szar casting Clary szerepére a Shadowhunters-ben, de ha erre a véleményre azt mondja valaki, hogy fanyalgás, azt el is fogadom.

De Tom Cruise arra a Jack Reacher-re, aki a könyvek főszereplője, totál alkalmatlan.

korxi 2018.11.16. 10:42:41

@szépjuhászné: óbameg, télleg, ezer bocsánat sixxtől.

A sportág nagy és színes egyénisége 2018.11.16. 11:00:11

1. A huszonvalahány Reacher-könyv mindegyike nagy hangsúlyt helyez Reacher méreteire, ez gyakorlatilag eposzi jelzőként funkcionál
2. Az, hogy az első Reacher-film jó volt, nem Tom Cruise hatalmas színészi tehetségének köszönhető, mert ő _minden_ filmjében saját magát játssza, vagy a vicces, vagy a veszéjes verzióban. Abban sem Reacher volt, hanem Ethan Hunt, ahogy valami írta.
3. Tanulság: ha évtizedeken keresztül, sok-sok könyben írod, hogy valaki valamilyen, belesulykolod az olvasóba ezt, és ő később nem fogja elfogadni, ha egy tök más figura játssza a karaktert: 170 centi vs majd 2 méter, egy hegyomlás gorilla vs Tom Cruise-féle atletikusabb alkat, szőke vs barna. Nem. Fog. Menni.

D-verse 2018.11.16. 11:00:49

Hollywoodban könnyebb alacsony férfit találni, mint magasat. Cruise-hoz hasonló termetű még Johnny Depp, Robert Downey Jr., Ben Stiller, Mark Wahlberg, Jeremy Renner, Mark Ruffalo, Jamie Foxx, Tom Hardy, Jason Statham stb-stb. A nagy öregek közt De Niro, Pacino, Hoffman... :)

Amanitin3 2018.11.16. 11:25:35

az első film szerintem jó, és a jóságból vastagon kivette a részét a narratíva, hogy erről a fickóról senki nem tud semmit, egyszercsak előkerül, alábecsülik mert nem néz ki sehogy, aztán mindenkit kicsinál, és utána felszáll a buszra.
Ebbe egy 170 centis Tom Cruise jól beleillik, egy két méteres szőke izomállat sokkal kevésbbé.

szamóca14 2018.11.16. 12:44:57

@Amanitin3: Ez oké, csak akkor ne hívjuk a faszit Jack Reacher-nek.

josys 2018.11.16. 14:15:44

@Amanitin3:
Nem illik bele. A könyvekben eleve olyanok a szituk, hogy Reacher a fellépésével elintézi a helyzetet, vagy brutálisan keményen lép fel, ami a termete miatt méginkább hatással van a szituáció kimenetelére.
Pl.: Egy ügyes kistermetű lever meglepetésből egy nagy gorillát, de a másik kettő feltörölné vele a padlót, míg egy hegyomlásnak meggondolod, hogy nekimenj-e ?
(Most tekintsünk el száz embert egyszerre szétkaratézok megoldásoktól, mert a Child könyvek nem ilyenek.)

Az igazi Trebics 2018.11.16. 14:57:54

Funkcionális analfabétáknak:

A cikk arról szól, hogy Tom Cruise beintett, nem megy tévésorozatba, pláne nem úgy, hogy a második film hatalmasat bukott. Az író pont leszarja, milyen magas Tom Cruise, ha igent mondott volna, a csávó a seggét verdesné a földhöz örömében, de így jó magyarázatnak tűnt
a méretre fogni a dolgot.

Amanitin3 2018.11.16. 16:37:16

@josys:
a verekedések az egy dolog, de ha a könyveknek is egy lényeges körítése, hogy a fickó nyom nélkül él és jön megy, és senki nem tud róla semmit, az nem nagyon hozható fedésbe azzal, hogy ez a valaki ugyanakkor egy kétméteres szőke hegyomlás. Mert az ilyesmiket elég könnyű megtalálni.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2018.11.16. 18:21:46

@Amanitin3: Ennek a tényezőnek nincs szerepe. Reacher nem "eltűnik nyom nélkül", hanem él bele a világba. Nincs bankkártyája, arra megy, amerre épen kedve van, vagy lehetősége adódik, néhány céltudatos esetet kivéve. Van pénze (valahol), de nem használja, készpénzért munkákat vállal, a ruháit hordja, majd kidobja és az újonnan vettben megy tovább. Az a misztikum, amit a filmben csináltak, az nincs meg a könyvben, nincs is jelentősége, ő nem egy harcos/ninja, egyszerűen csak van..

karoton 2018.11.16. 19:00:56

Amióta Idris Elba játszotta a Setét Torony bevallottan Clint Eastwoodról mintázott főszereplőjét én már semmin sem csodálkozom, sőt már várom a következő Sissi filmet Conchita Wurst alakításával :)

korxi 2018.11.16. 20:51:08

@Az igazi Trebics: Trebics, szerintem te végig nem érted hogy az itteni kommentek miért mondják azt amit mondanak.
Egyszerűen és önmagában azért, mert Jack Reacher szerepében TC egy vicc, komédia. Erről szólnak az itteni kommentek.
És mindennek az égvilágon semmi köze ahhoz amit te kiemeltél, hogy tehát TC valójában nem is azért nem lesz már a 3. részben, mert Lee Childnek nem tetszik, hanem azért, mert nem is akar lenni.
Igen, a posztoló megeresztett egy erre vonatkozó célzást is. Nem akarlak lelombozni, de ezt nem csak te értetted hanem mindenki más is, de - és úgy látom hogy ezt viszont egyedül te nem érted - itt most végig nem erről van szó.

korxi 2018.11.16. 20:56:48

Bocsánat, nem 3. részben hanem sorozatban.

Clov007 2018.11.17. 12:03:53

Nagyjából a kutya sem ismerné Jack Reachert és Lee Child-ot, ha nem Cruise játszotta volna a főszerepet a nagyfilmekben.

téééééényleg??? 2018.11.20. 10:26:22

Azért szívesen megnézném Jack Reachert Danny de Vito főszereplésében. Ő is nagyon jó színész.
Érdemes lenne elolvasni egy regényt, hogy kiderüljön Tom Cruise miért nem jó választás...

téééééényleg??? 2018.11.20. 10:27:53

@Clov007: Amerikában bestseller, majdnem minden regénye. Mo-on is tele van vele minden könyvesbolt, nem véletlenül.
süti beállítások módosítása