Keresés EN

Panírba rejtett minden Lágymányoson – Belefutottunk a Minden Rántvába

A rántott sajttól a rántott májon át egészen a rántott disznósajtig – panírba burkolt elviteles kifőzdét találtunk Lágymányoson.

új hely Gasztró

Nicaragua Cafe Brunch

Új színfolt a bohém Bartók színes palettáján: remek kávékkal, izgalmas italokkal, laktató brunchokkal és igazi közép-amerikai hangulattal tárul elénk a Nicaragua Cafe Brunch. A hely kedves lazasága, étel- és italkínálata miatt elég hamar belophatja magát a budaiak szívébe.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Gasztró Hírek

Time Out Market nyílik Budapesten

A Time Out Market Budapest a tervek szerint 2025-ben nyitja meg kapuit, és a város legjobb kulináris és kulturális tehetségeinek ad majd otthont.

Rigó Jancsi Cukrászda

A Hegyvidék egyik kedvenc cukrászdájában, a Böszörményi úton 35 éve ugyanaz a család áll a pult mögött. A Rigó Jancsiba nosztalgiázni menni ér, köszönhető ez a változatlan recepteknek, a hagyományos sütiknek és a finom pogácsáknak.

Brucker Bakery Sandwich & Coffee

A budafoki Brucker Pékségnek már három egysége van, de hosszú út vezetett idáig. 25 éve készülnek náluk a kenyerek és a péksütik, ez idő alatt pedig sok minden változott, mára azonban az ősbúzás kovászos kenyér a fő profiljuk.

Tasty Pizzéria és Étterem

A 2021-ban nyitott Tasty Pizzéria és Étterem a hazai igényekhez közelebb álló feltétezéssel rakta fel magát a nápolyipizza-térképre, és instant siker lett, különösen az Újbudán élők körében. Először a Bartók Béla úton működtek, majd 2024-től új helyen, a Bikás park mellett találhatók meg.

A Sajtos

A Sajtos a Fény utcai piac sajtbirodalma, amely a Lövőház utca hátsó frontján helyezkedik el egy önálló üzletben. A kínálat itt nagyon gazdag, nemcsak sok-sok különleges sajtból válogathatunk, hanem más tejtermékek, friss tészták, olajbogyók, konzervek és olajok is találhatók a kínálatban.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Insula Kávézó

A Deák tér forgalmas csomópont lévén inkább a rohanás szimbóluma, így megkívánja, hogy legyen ott egy olyan hely, ahova betérhetünk, hogy békésen megkávézzunk, sütizzünk, beszélgessünk egy jót vagy csak úgy elmerüljünk egy könyvben. Az Insula Kávézó így egy felüdülési pontja lett a térnek.

új hely Gasztró

Stranger Café

A Stranger Cafét az azonos nevű filmes produkciós cég alapítói nyitották meg a XIII. kerületi Katona József utcában. Bár a név ′idegen′-t jelent, a Stranger nagyon is otthonos, nem véletlenül kapta a Újlipótváros nappalija munkacímet.

Gasztró Szponzorált

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

5 fagyizó, ahova már most mehetünk a hideg hűsítőért

Hosszú téli álom után nyitnak a fagyizók, mutatunk 5 helyet, ahol kezdhetjük az idei nyalakodást.

Gasztró Hírek

Nagyobb helyen, újításokkal vár minket a Léműhely

Új, nagyobb helyre költözött a Léműhely – mostantól a Fény utcai piacon találjuk meg a frissen préselt leveiket.

Gasztró

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!