Április 8-án, a világ egyes pontjain ritka természeti jelenség látható: a különleges eseményre a márkák is ráharaptak.

Április 8-án amerikaiak milliói néznek majd az égre, hogy egy ritka jelenséget lássanak: a teljes napfogyatkozást. A különleges csillagászati esemény Mexikó, az Egyesült Államok és Kanada égboltján lesz látható (magyar idő szerint este fél héttől). A helyszínenként körülbelül négy percig tartó eseményt természetesen a márkák sem hagyták figyelmen kívül, rendkívül ötletesen reflektáltak a „bujkáló Nap” jelenségére.

A Krispy Kreme olyan édességet álmodott meg az alkalomra, ami küllemében megidézi a napfogyatkozást, elfogyasztásához pedig még védőszemüveget sem kell viselni: A fánkot ezüstösen csillogó csokoládé mázzal öntötték le, a közepére pedig vajkrémet és Oreot raktak a különleges jelenség megidézéséhez.

A McDonald's azzal hozza közelebb az emberekhez a világűrt, hogy Texasban megnyitotta legújabb spinoff éttermét, a CosMc's-et, ahol április 8-án ingyenesen lehet védőszemüveghez jutni, miközben a látogatók részt vehetnek a gyorsétteremlánc napfogyatkozási pariján.

Mi lehet a legjobb nasi a napfogyatkozáshoz? Természetesen egy szép kerek óriás pizza, melyet a Pizza Hut árul a „Total Eclipse of the Hut” nevű rendezvényén.

SunChips egy limitált kiadású terméket ad ki, mely a napfogyatkozás teljes időtartamának 4 perce és 27 másodperce alatt lesz csupán megvásárolható.

A MoonPie a különleges jelenség alkalmából megrendezi a Sun VS. Moon '24 című birkózó eseményt, ahol a Nap és a Hold „emberi alakot öltve” vív égitestekhez méltó harcot.

Warby Parker szemüvegmárka április 1-je óta pedig minden üzletben ISO-tanúsítvánnyal rendelkező napfogyatkozási szemüveget ajándékoz a vásárlóknak.

Az éleslátás lelkes támogatóiként szeretnénk biztosítani, hogy minden szükséges eszközzel rendelkezzenek az emberek ahhoz, hogy biztonságosan szemtanúi lehessenek ennek az égi látványosságnak

– közölte a márka.

A Smoothie King a napfogyatkozás megünnepléseként egy limitált kiadású, Eclipse Berry Blitz nevű turmixot árul. Az ízélmény mellé minden smoothie mellé márkás védőszemüveg is jár.

Az Egyesült Államok lakosságának csak körülbelül 10 százaléka él a napfogyatkozást érintő útvonalon, azonban Blue Moon szeretné, ha mindenki részesülhetne a „ragyogás” élményében, ami ilyenkor Nap peremén látható. Ennek érdekében megalkotta a világító sörét.

Go RVing a csillagászati eseményt a bolondok napjával is egybekötötte, így született meg az óriás védőszemüveg, amely a lakóautókra van méretezve. A húszévente előforduló eseményt a gigaszemüveggel biztonságosan lehet bámulni a lakóautókból is.

Nem meglepő, hogy a márkák kihasználják ezt az eseményt, hiszen tényleg nagyon ritka jelenségről beszélünk. Magyarországon 1999-ben volt az utolsó teljes Napfogyatkozás, előtte 1842-ben, legközelebb pedig 2081-ben lesz. De legalább a következő 57 évben a hazai brandeknek is bőven lesz idejük felkészülni a jeles eseményre.

(Forrás: AdAge)

Címkék