A márkáknak segít tanácsokkal a Twitter

A Twitter kiadott egy 45 oldalas “playbookot”, amely tulajdonképpen útmutató a különféle hirdetési formátumok és eszközök használatához, közzé tettek néhány esettanulmányt, és példákkal is szolgálnak arra vonatkozóan, milyen is egy jó kampány. 

claudio-schwarz-fmjayerwtdy-unsplash.jpg

“Sok mindent figyelembe kell venni egy sikeres közösségi kampány tervezése és lebonyolítása során – elég ahhoz, hogy egy egész könyvet megtöltsön. Összegyűjtöttük legjobb adatainkat, tanulságainkat és tippjeinket saját marketingeseinktől, ügyfeleink sikerét segítő szakértőinktől, fiókmenedzsereinktől és kreatív csapatunktól, hogy létrehozzuk a Twitter-hirdetések sikerének egyablakos szolgáltatását.” - írja közleményében a közösségi oldal. 

A könyvet bárki le tudja tölteni, az áttekintés és a közösségi oldal előnyeinek ismertetése után statisztikákat és megjegyzéseket lehet benne találni. Megismerteti a különféle hirdetési elemeket, és megmutatja, melyiket, mikor érdemes használni. Van benne egy halom példa és esettanulmány, és a bevált kreatív módszereket is ismerteti. 

Az könyvet innen lehet letölteni

A bejegyzés trackback címe:

https://marketingmorzsak.blog.hu/api/trackback/id/tr8717876239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marketing Morzsák

Hírek a social mediából és a social mediáról. Facebook, Instagram, Twitter, Tikt-Tok és társai.

Facebook oldaldoboz

Még több Marketing Morzsa

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása